Jos olet mennyt sen firman halpaan, muuta äkkiä pois. Laskulle yleensä annetaan vähintään saapumisesta 2 viikkoa maksuaikaa. Antaako Fortum?? Lasku tipahtaa luukusta ja eräpäivä onkin, hups vaan, jo ensi viikolla.
Täytyyhän Rauramon 100 000 euron firmanvaihtorahat saada jostakin nyhdettyä pois. Tästä eteenpäin ne ei ainakaan tule minun kukkarosta, takuuvarmasti.
Jos mahdollista, osta sähkösi jostakin muualta. Kaukolämpöäsi et voi valita, kun on monopoliasemassa melkein jokaisessa isossa kaupungissa ja voi määrätä hinnan, miten haluaa.
Ahneella on yleensä paskainen loppu..
Ei syödä sit joulukinkkua, pureskellaan sitä fortumin sähkölaskua piirakan päällä. Mitähän lapsetkin tykkää. KIITOKSIA FORTUMILLE TAAS KERRAN MUKAVASTA JOULUSTA..!!
Ostatko sähköä Fortumilta?
3
2585
Vastaukset
- ei.syytä.huoleen
Ei minulle tipahda luukusta mitään laskuja. Olen tilannut e-laskun, ettei minun tarvitse aukoa kirjekuoria. On mielenkiintoisempaakin tehtävää.
- sähköi
On se kiva, että joillakin on sentään rahaa, ettei tartte siitä huolta kantaa. Ota ensin pois se kultalusikka suusta, ennenkun rupeat sitä kinkkuas mässyttämään.. Tulee susta mieleen just se Oiva Lohtanderin mainos.... Possu possun kimpussa... Eiks se porsas olekin raadonsyöjä islamilaistenkin mukaan, siks ne ei sitä suuhunsa laitakaan. Oletko kuin kauan ollut Fortumilla töissä jo.?? Nimimerkille ei.syytä.huoleen
- Osakkeenomistaja
Olen ostanut Fortumilta sähköä jo monta vuotta. Hyvin on töpselistä tullut.
En voi valita kaukolämpöä enkä sähkönsiirtoa, mutta sähkön olen voinut valita.
Disclaimer: Omistan Fortumin osakkeita (osinko 1,1 €/osake).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735