Jos olet mennyt sen firman halpaan, muuta äkkiä pois. Laskulle yleensä annetaan vähintään saapumisesta 2 viikkoa maksuaikaa. Antaako Fortum?? Lasku tipahtaa luukusta ja eräpäivä onkin, hups vaan, jo ensi viikolla.
Täytyyhän Rauramon 100 000 euron firmanvaihtorahat saada jostakin nyhdettyä pois. Tästä eteenpäin ne ei ainakaan tule minun kukkarosta, takuuvarmasti.
Jos mahdollista, osta sähkösi jostakin muualta. Kaukolämpöäsi et voi valita, kun on monopoliasemassa melkein jokaisessa isossa kaupungissa ja voi määrätä hinnan, miten haluaa.
Ahneella on yleensä paskainen loppu..
Ei syödä sit joulukinkkua, pureskellaan sitä fortumin sähkölaskua piirakan päällä. Mitähän lapsetkin tykkää. KIITOKSIA FORTUMILLE TAAS KERRAN MUKAVASTA JOULUSTA..!!
Ostatko sähköä Fortumilta?
3
2630
Vastaukset
- ei.syytä.huoleen
Ei minulle tipahda luukusta mitään laskuja. Olen tilannut e-laskun, ettei minun tarvitse aukoa kirjekuoria. On mielenkiintoisempaakin tehtävää.
- sähköi
On se kiva, että joillakin on sentään rahaa, ettei tartte siitä huolta kantaa. Ota ensin pois se kultalusikka suusta, ennenkun rupeat sitä kinkkuas mässyttämään.. Tulee susta mieleen just se Oiva Lohtanderin mainos.... Possu possun kimpussa... Eiks se porsas olekin raadonsyöjä islamilaistenkin mukaan, siks ne ei sitä suuhunsa laitakaan. Oletko kuin kauan ollut Fortumilla töissä jo.?? Nimimerkille ei.syytä.huoleen
- Osakkeenomistaja
Olen ostanut Fortumilta sähköä jo monta vuotta. Hyvin on töpselistä tullut.
En voi valita kaukolämpöä enkä sähkönsiirtoa, mutta sähkön olen voinut valita.
Disclaimer: Omistan Fortumin osakkeita (osinko 1,1 €/osake).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713899- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191102Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016