On taas joulu. Mieluiten viettäisin sen palmun alla, mutta kun omilla aikuisilla lapsilla ei ole paikkaa minne mennä kun exä ei välitä heistä. Siis pakko järjestää jouluruoat ja lahjat ja teeskennellä, että kaikki on hyvin.
Lisäksi saapuu nykyisen vaimon perhe pienine lapsineen. Ovat omatkin lapset olleet pieniä, mutta näin eläkeiässä en enää jaksaisi koheltamista ja tavaroiden heittelyä kun pitäisi rauhoittua. Koko aika pitää olla tarjoamassa jotain ja jollain on joku allergia niin pitää olla sitä sun tätä.
Paras kun asuttaisiin maalla. Voisi sanoa että lähdetäänpä hakemaan kuusi ja koristellaan se. Sitten käytäisiin saunassa ja lapsetkin rauhoittuisivat sen ainaisen tabletin näpräämisen sijaan.
Täällä kaupungissa ei oikein tunnelmaan pääse kun ei ole luntakaan ja kirkossa kävijää katsotaan että mikäs tuo hihhuli on, vaikka todella haluaisin rauhaa sydämeeni.
En haluaisi läträtä alkoholinkaan kanssa, vaikka se olisi helppo ratkaisu. Lasten takia en viitsi sitä tehdä. Voisin vaikka lukea heille tai rakennella legoista jotain. mutta kun eivät ole hetkeäkään paikallaan.
Minulla on huono omatunto kun en osaa olla sisävaari. Kesällä veisi heidän metsään ja ongelle ja tekisin vaikka jousipyssyjä (kai nekin on kielletty). Talvella en osaa mitään ja luntakaan ei yleensä ole meillä päin.
Miten selviän tästäkin joulusta selvin päin, auttakaa.
Ahdistaa vaimon suku
Reiska55
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024742Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493212Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852959- 801710
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411490450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021294- 161019
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40961Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29953Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj105936