Nyt kun tuolla pohjosessa haetaan omaa seriffiä niin eikös tänne kylällekkin olisi semmoinen tarpeellinen? Olisiko hyviä ehdotuksia? Huoltoasemalla olisi monta ehdokasta ja apulaisseriffiä, sieltä ikkunasta ne seurailisivat kylän menoa niinkui aina mutta puuttuisivat ongelma tilanteisiin. Vanhaa korjaami pilttuuta voisi pitää vankilana!
H-veden.seriffi
5
889
Vastaukset
- Tinanappi
Ehdottaisin hirvenmetsästyksen yhteisluvan johtajaa. Siinä on mies joka tarvittaessa laatii uudet lait jos entiset ei miellytä. Ja sopii muutenkin hyvin seriffiksi, osaa kyykyttää ja olla epätasapuolinen ja vetää reilusti kotiinpäin. Ehdottomasti seriffiainesta.
- Wyatearp
No mutta sehän kuulostaa erinomaiselta sheriffi ehdokkaalta.
- nallipyssytaskussa
Kyllä sen seriffin täytyy istua huoltsikalla sitten valppaana ja tarkkaavaisena, mieluummin selkä seinään päin ja nurkassa,koko huoltsikan aukiolo ajan
- Naulapäässä
Ambulanssi Albin,ei niinkään järjen puolesta! Mutta kroppansa kylläkin,olis tarpeeks blösöperse jo valamiiks siihen virkaan!!
- Voe_helevetti
Vieläkö se "syväjoki" kööri istuu siellä Nesteellä. Niiltä jätkiltä ei puutu kun banjo ja menis ihan täydestä siinä elokuvassa.
Tämä pätkä voisi olla kuvattu Heinäveden Nesteellä.
https://www.youtube.com/watch?v=myhnAZFR1po
Ai niin ei voiskaan....kukaan ei osaa soittaa kun suutaan ja sillonkin sylki lentää kun puuttuu hampaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566