” Laskeppa vesipää montako Volkaria, audia ja skoodaa myydään suomessa vuodessa uutena ja paljonko niitä on vaihtorivissä??? Suhteessa tosi vähän”
No en tosin ole opponenttisi tuo ”vesipää” mutta vastaan silti….
Tuossa hiukan sitä peräänkuuluttamaasi laskentaa. Siihen on otettu mukaan vuosimallin 2016 Suzukit, Audit, Volkswagenit ja Skodat. Tämä siksi kun vuosimallia 2017 saattaisi olla vielä uutena ja myymättömänä rivissä. Vuosimallin 2016 osalta tämä ei enää sotke tilastoa ja toisaalta autolla on noin vuosi ajettu ja käytettynä myynnissä olevat kertovat luonnollisesti asiakastyytyväisyydestä noin vuoden käyttökokemuksen jälkeen.
Myynnissä olevat vuosimallia 2016 olevat Audit =234kpl (21.12.2017 klo 17:00 tilanne)
https://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=158253691&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=158253691@tb=tmp_find_agent
Myynnissä olevat vuosimallia 2016 olevat Skoda =256 kpl (21.12.2017 klo 17:00 tilanne)
https://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=158253739&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=158253739@tb=tmp_find_agent
Myynnissä olevat vuosimallia 2016 olevat Volkswagenit =469 kpl (21.12.2017 klo 17:00 tilanne)
https://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=158253776&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=158253776@tb=tmp_find_agent
Ja kirsikkana kakussa samalla vuoden 2016 hakuehdolla Suzuki 16 kpl. (Uusia rekisteröitiin siis 1061 kpl tuona vuonna)
https://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=158253826&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=158253826@tb=tmp_find_agent
Henkilöautojen ensirekisteröinnit merkeittäin 1-12/2016
http://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/henkiloautojen_vuosittaiset_merkki-_ja_mallitilastot/2016/henkiloautojen_ensirekisteroinnit_merkeittain_1-12_2016
Poimintoja:
Suzuki 1061 kpl
Volkswagen 13 236 kpl
Audi 6076 kpl
Skoda 10804 kpl
Yhteenveto näistä lähtöarvoista:
Volkswagen: myyty 12 kertaa enemmän kuin Suzukeja mutta noin vuoden ajettuja myynnissä 34-kertainen määrä
Skoda: myyty 10 kertaa enemmän kuin Suzukeja mutta noin vuoden ajettuja myynnissä 18-kertainen määrä
Audi: myyty 6 kertaa enemmän kuin Suzukeja mutta noin vuoden ajettuja myynnissä 16 kertainen määrä
” Laskeppa vesipää montako Volkaria, audia ja skoodaa myydään suomessa vuodessa uutena ja paljonko niitä on vaihtorivissä??? Suhteessa tosi vähän”
-Sama kaava toistui jälleen. Trollipojan väitteet eivät kestäneet matemaattista tarkastelua.
Suhdelaskentaa uudet vs. saman vuosiluokan myynti
30
365
Vastaukset
- trollipoikapa
Mutta mutta trollipapalla meni paskat housuun, kun pyydettiin kommentoimaan S Crossin vaisuakin vaisunpaa myyntimäätää Suomessa ASIALLISESTI ja milloin Quashgain haastaminen alkaa. Toiseski, tuossa keskustelussapa ei trollipoika ollut mukana, eli ohilaukaus jälleen.
Joku kumma skodassa, audissa ja volsussa on Sutsukiin verrattuna, kun niitä MYYDÄÄN. MYYDÄÄN helvetinmoinen määrä verrattuta sutsukiin. Kerroppa vaikka matematiikka kaavalla, että mikä kumma se on. Vai tirskahtiko jälleen lämpimät pöksyyn?- T.ilastotutkija
Nolottaako kun jäit jälleen kerran housut nilkoissa kiinni valheiden levittämisestä?
No niin, joku kumma skodassa, audissa ja volsussa on Sutsukiin verrattuna, kun niistä luovutaan ensimmäisen käyttövuoden jälkeen moninkertaisesti useammin Suzujeihin verrattuna. Lieneeko ylimainostettu ajomukavuus vai mikä lie syynä??
Kun en ole S-Crossissa edes sisällä istunut niin en katso olevani oikea henkilö sitä mitenkään kommentoimaan. Sinulla ei sitä estettä näytä olevan, kommentoit sitä sun tätä tietämättä asiasta mitään. Niin, ja en vieläkään tunne ainoatakaan ihmistä joka omistaisi tai edes ajelisi millään muulla Suzukilla kuin perämoottorilla.
Mutta ihan mielenkiinnosta ihmisluonnetta kohtaan, hävettääkö sinua yhtään kun jää kerta toisensa jälkeen housut nilkoissa kiinni selkeiden valheiden levittämisestä? - papanpoika
T.ilastotutkija kirjoitti:
Nolottaako kun jäit jälleen kerran housut nilkoissa kiinni valheiden levittämisestä?
No niin, joku kumma skodassa, audissa ja volsussa on Sutsukiin verrattuna, kun niistä luovutaan ensimmäisen käyttövuoden jälkeen moninkertaisesti useammin Suzujeihin verrattuna. Lieneeko ylimainostettu ajomukavuus vai mikä lie syynä??
Kun en ole S-Crossissa edes sisällä istunut niin en katso olevani oikea henkilö sitä mitenkään kommentoimaan. Sinulla ei sitä estettä näytä olevan, kommentoit sitä sun tätä tietämättä asiasta mitään. Niin, ja en vieläkään tunne ainoatakaan ihmistä joka omistaisi tai edes ajelisi millään muulla Suzukilla kuin perämoottorilla.
Mutta ihan mielenkiinnosta ihmisluonnetta kohtaan, hävettääkö sinua yhtään kun jää kerta toisensa jälkeen housut nilkoissa kiinni selkeiden valheiden levittämisestä?Laitahan pappapoloinen jotain faktaa väitteitesi tueksi. Niin kauan mielipiteeni on totta, kun se valheeksi TODISTETAAN. Tämä on Faktaa!
"Kun en ole S-Crossissa edes sisällä istunut niin en katso olevani oikea henkilö sitä mitenkään kommentoimaan"
Silti huudat suu vaahdossa, että mielipiteet täällä s crossin huonosta ajettavuudesta ovat valetta??? Eikö se juuri ole kommentoimista?? Olet todellinen järjen riemuvoitto. Eli minä en voi kommentoida Suzukia, kun en tiedä siintä mitään, mutta sinä voit kommentoida, vaikka et myöskään tiedä siintä mitään?? Huomaatko kuinka narsistinen olet ja epätoivoinen. Lisäksi olet nettihäirikkö, joka kirjoittaa täyttä paskaa.
Minä olen kirjoittanut, että S Cross myy erittäin huonosti ja ei yllä lähellekkään maahantuojan uhoamaa määrää ja kysyin, että koska se haastaa Quashgain. Kerrohan lähdeviitteen kera, mikä tässä on valetta?? - suikkeliukko
papanpoika kirjoitti:
Laitahan pappapoloinen jotain faktaa väitteitesi tueksi. Niin kauan mielipiteeni on totta, kun se valheeksi TODISTETAAN. Tämä on Faktaa!
"Kun en ole S-Crossissa edes sisällä istunut niin en katso olevani oikea henkilö sitä mitenkään kommentoimaan"
Silti huudat suu vaahdossa, että mielipiteet täällä s crossin huonosta ajettavuudesta ovat valetta??? Eikö se juuri ole kommentoimista?? Olet todellinen järjen riemuvoitto. Eli minä en voi kommentoida Suzukia, kun en tiedä siintä mitään, mutta sinä voit kommentoida, vaikka et myöskään tiedä siintä mitään?? Huomaatko kuinka narsistinen olet ja epätoivoinen. Lisäksi olet nettihäirikkö, joka kirjoittaa täyttä paskaa.
Minä olen kirjoittanut, että S Cross myy erittäin huonosti ja ei yllä lähellekkään maahantuojan uhoamaa määrää ja kysyin, että koska se haastaa Quashgain. Kerrohan lähdeviitteen kera, mikä tässä on valetta??täälläkin hiukan ihmettelen, että millä perusteilla joku väittää tota s cross myyntijuttua valehteluksi? mutta ihmettely on rahvaale olennaista tosin.
- T.ilastotutkija
”Paljon vitaroita nettiautossa”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15114070/paljon-vitaroita-nettiautossa
”Omistajat ovat mitä todennäköisesti huomanneet levottoman ohjauksen ja matkanteko on päätynyt vaihtoautorivistöön”
-Jahas, onpa mukava huomata, ettet lähtenyt kiistämään edellistä väittämääsi kun se tuli selkeillä lähdeviitteillä todistetuksi selkeäksi valheeksi, ainakin vuosimallin 2016 osalta.
Jos kerran myyntirivistöön joutuminen on ihan itse kirjoittamasi käsityksen mukaan merkki ”levottomasta ohjauksesta” niin sen perusteella esimerkin omaisesti esiin otetut vm. 2016 Audit, Skodat ja Volkswagenit ovat siis ohjaukseltaan levottomampia kuin vm.- 2016 Suzukit…? Tätä kutsutaan loogiseksi päättelyksi…
Tuo edellinen kappale ja sen päätelmät perustuvat siis ihan puhtaasti itse esittämiisi väittämiin ihan omassa topicci-avauksessasi. Oletko vielä asiasta samaa mieltä??
”Laitahan pappapoloinen jotain faktaa väitteitesi tueksi. Niin kauan mielipiteeni on totta, kun se valheeksi TODISTETAAN. Tämä on Faktaa! ”
-Ainoa fakta tässä on se, että verenpaineesi on vaarallisen korkealla. lisäksi mielipiteesi on vain ja ainoastaan todella mitätön valehtelijan mielipiteesi jota yrität verenpaine vaarallisen korkealla faktaksi vääntää.
"Kun en ole S-Crossissa edes sisällä istunut niin en katso olevani oikea henkilö sitä mitenkään kommentoimaan"
-Samaa periaatetta voisivat muutkin toteuttaa eli kirjoittaa mielipiteitä asioista joista on omakohtaista näppituntumaa.
”Silti huudat suu vaahdossa, että mielipiteet täällä s crossin huonosta ajettavuudesta ovat valetta???”
-Älä unohda sitä, että sinä ja valehtelija-trollikaverisi ihan itse joka mahdollisessa välissä niputat kaikki Suzukit samaan sarjaan.
(Esimerkki: ”Pohjois-pohjanmaalle. Koskee kaikkia sutsukikuskeja. Jättäkää autonne ja jatkakaa matkaa muulla keinoin, vaikka liftaten. Sutsukit eivät ole suunniteltu toimimaan tuulisella säällä”)
Kun on itse usealla perusteellisella koeajolla todennut, ettei Vitaran ajettavuudessa ole mitään ihmeellistä, lumituiskukelillä suorastaan jämäkkä ajettava kaksivetoisiin nähden.(sama minkä lukemattomat testit ovat todenneet, haluatko linkkejä?)
Samaan aikaan täällä valhekampanjapalstalla huudat lukemattomilla nimimerkeillä asiasta, jonka olen omin käsin käynyt useamman kerran kokeilemassa niin on tavattoman helppo sanoa, että valehtelut Vitaran ja mitä ilmeisimmin myös muiden Suzukeiden ajettavuusongelmista ovat pelkkää sinun ja muiden kaltaistesi netti-trollien valhekampanjaa. Sitä päätelmää kutsutaan loogiseksi ajatteluksi.
”Olet todellinen järjen riemuvoitto”
-Kiitos! On muissakin yhteyksissä huomattu, että pystyn näkemään keskimääräistä helpommin sumutuksen ja valheiden läpi. Keskeisenä asiana siinä auttaa se, että osaan erottaa mielipiteet ja todelliset faktat toisistaan. Et voi mitenkään kiistää sitä, etteikö Suzuki-foorumi olisi pullollaan tekaistuja valheita.
"Eli minä en voi kommentoida Suzukia, kun en tiedä siintä mitään, mutta sinä voit kommentoida, vaikka et myöskään tiedä siintä mitään?? "
-Ero on siinä, että sinä pidät narsistisesti omasta päästäsi kumpuavia mielipiteitä kiistattomina faktoina. (kuten tuossa aiemmin). Kuten olet huomannut niin juuri näiden putkinäköisten narsistien ja trollipoikien johdosta minulle faktaksi käy ainoastaan lähdeviitteillä tai muilla todisteilla perusteltu väittämä. Jostain kumman syystä käyt kiivasta kampanjaa lähdeviitteitä ja muita todisteita vastaan.... Mikä niissä muualta esitettävissä todisteissa niin närästää...???
Vastaan puolestasi:
-"On niin kirotun vaikeaa valehdella, jos joutuu etsimään valhetta tukevan lähdeviitteen"
”Huomaatko kuinka narsistinen olet ja epätoivoinen”
-En totta puhuen kyllä huomaa. Mielestäni epätoivosta kertoo huutaminen eli isojen kirjainten käyttö tekstissä, sekä alatyylinen kielenkäyttö. Mielestäni nämä sopivat sinuun selkeästi paremmin.
”Lisäksi olet nettihäirikkö, joka kirjoittaa täyttä paskaa”
-Se on sinun mielipiteesi. Mielestäni sitä paskaa on faktana kerrotut omat mielipiteet jotka eivät perustu yhtään mihinkään. Mielestäni tämäkin sopii pelkästään sinuun.
”Minä olen kirjoittanut, että S Cross myy erittäin huonosti ja ei yllä lähellekkään maahantuojan uhoamaa määrää ja kysyin, että koska se haastaa Quashgain. Kerrohan lähdeviitteen kera, mikä tässä on valetta?? ”
-Olenko jossain muuta väittänyt SCrossin myyntimääristä? Kohdallasi vaan kunnon valhe muodostuu siitä että ensin on mukana hiukan totuutta jota on hyvä jatkaa sitten hevonp*****a. Käytät vaan mielestäni ihan kerta kaikkiaan liian vähän todellista totuutta että se loppu olisi edes auttavasti uskottavaa.
-Mutta ihan topicciin mennäkseni niin numeroiden valossa lienee näytetty toteen 2016 osalta Nettiautossa että Suzukeja on suhteellisesti ottaen vain murto-osa myynnissä verrokkimerkkeihin nähden ja suhteessa ensirekisteröinteihin. Onko rohkeaa vetää johtopäätös että Suzukikuskit ovat tyytyväisempiä hankintaansa ?? - alas-ampuja
T.ilastotutkija kirjoitti:
”Paljon vitaroita nettiautossa”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15114070/paljon-vitaroita-nettiautossa
”Omistajat ovat mitä todennäköisesti huomanneet levottoman ohjauksen ja matkanteko on päätynyt vaihtoautorivistöön”
-Jahas, onpa mukava huomata, ettet lähtenyt kiistämään edellistä väittämääsi kun se tuli selkeillä lähdeviitteillä todistetuksi selkeäksi valheeksi, ainakin vuosimallin 2016 osalta.
Jos kerran myyntirivistöön joutuminen on ihan itse kirjoittamasi käsityksen mukaan merkki ”levottomasta ohjauksesta” niin sen perusteella esimerkin omaisesti esiin otetut vm. 2016 Audit, Skodat ja Volkswagenit ovat siis ohjaukseltaan levottomampia kuin vm.- 2016 Suzukit…? Tätä kutsutaan loogiseksi päättelyksi…
Tuo edellinen kappale ja sen päätelmät perustuvat siis ihan puhtaasti itse esittämiisi väittämiin ihan omassa topicci-avauksessasi. Oletko vielä asiasta samaa mieltä??
”Laitahan pappapoloinen jotain faktaa väitteitesi tueksi. Niin kauan mielipiteeni on totta, kun se valheeksi TODISTETAAN. Tämä on Faktaa! ”
-Ainoa fakta tässä on se, että verenpaineesi on vaarallisen korkealla. lisäksi mielipiteesi on vain ja ainoastaan todella mitätön valehtelijan mielipiteesi jota yrität verenpaine vaarallisen korkealla faktaksi vääntää.
"Kun en ole S-Crossissa edes sisällä istunut niin en katso olevani oikea henkilö sitä mitenkään kommentoimaan"
-Samaa periaatetta voisivat muutkin toteuttaa eli kirjoittaa mielipiteitä asioista joista on omakohtaista näppituntumaa.
”Silti huudat suu vaahdossa, että mielipiteet täällä s crossin huonosta ajettavuudesta ovat valetta???”
-Älä unohda sitä, että sinä ja valehtelija-trollikaverisi ihan itse joka mahdollisessa välissä niputat kaikki Suzukit samaan sarjaan.
(Esimerkki: ”Pohjois-pohjanmaalle. Koskee kaikkia sutsukikuskeja. Jättäkää autonne ja jatkakaa matkaa muulla keinoin, vaikka liftaten. Sutsukit eivät ole suunniteltu toimimaan tuulisella säällä”)
Kun on itse usealla perusteellisella koeajolla todennut, ettei Vitaran ajettavuudessa ole mitään ihmeellistä, lumituiskukelillä suorastaan jämäkkä ajettava kaksivetoisiin nähden.(sama minkä lukemattomat testit ovat todenneet, haluatko linkkejä?)
Samaan aikaan täällä valhekampanjapalstalla huudat lukemattomilla nimimerkeillä asiasta, jonka olen omin käsin käynyt useamman kerran kokeilemassa niin on tavattoman helppo sanoa, että valehtelut Vitaran ja mitä ilmeisimmin myös muiden Suzukeiden ajettavuusongelmista ovat pelkkää sinun ja muiden kaltaistesi netti-trollien valhekampanjaa. Sitä päätelmää kutsutaan loogiseksi ajatteluksi.
”Olet todellinen järjen riemuvoitto”
-Kiitos! On muissakin yhteyksissä huomattu, että pystyn näkemään keskimääräistä helpommin sumutuksen ja valheiden läpi. Keskeisenä asiana siinä auttaa se, että osaan erottaa mielipiteet ja todelliset faktat toisistaan. Et voi mitenkään kiistää sitä, etteikö Suzuki-foorumi olisi pullollaan tekaistuja valheita.
"Eli minä en voi kommentoida Suzukia, kun en tiedä siintä mitään, mutta sinä voit kommentoida, vaikka et myöskään tiedä siintä mitään?? "
-Ero on siinä, että sinä pidät narsistisesti omasta päästäsi kumpuavia mielipiteitä kiistattomina faktoina. (kuten tuossa aiemmin). Kuten olet huomannut niin juuri näiden putkinäköisten narsistien ja trollipoikien johdosta minulle faktaksi käy ainoastaan lähdeviitteillä tai muilla todisteilla perusteltu väittämä. Jostain kumman syystä käyt kiivasta kampanjaa lähdeviitteitä ja muita todisteita vastaan.... Mikä niissä muualta esitettävissä todisteissa niin närästää...???
Vastaan puolestasi:
-"On niin kirotun vaikeaa valehdella, jos joutuu etsimään valhetta tukevan lähdeviitteen"
”Huomaatko kuinka narsistinen olet ja epätoivoinen”
-En totta puhuen kyllä huomaa. Mielestäni epätoivosta kertoo huutaminen eli isojen kirjainten käyttö tekstissä, sekä alatyylinen kielenkäyttö. Mielestäni nämä sopivat sinuun selkeästi paremmin.
”Lisäksi olet nettihäirikkö, joka kirjoittaa täyttä paskaa”
-Se on sinun mielipiteesi. Mielestäni sitä paskaa on faktana kerrotut omat mielipiteet jotka eivät perustu yhtään mihinkään. Mielestäni tämäkin sopii pelkästään sinuun.
”Minä olen kirjoittanut, että S Cross myy erittäin huonosti ja ei yllä lähellekkään maahantuojan uhoamaa määrää ja kysyin, että koska se haastaa Quashgain. Kerrohan lähdeviitteen kera, mikä tässä on valetta?? ”
-Olenko jossain muuta väittänyt SCrossin myyntimääristä? Kohdallasi vaan kunnon valhe muodostuu siitä että ensin on mukana hiukan totuutta jota on hyvä jatkaa sitten hevonp*****a. Käytät vaan mielestäni ihan kerta kaikkiaan liian vähän todellista totuutta että se loppu olisi edes auttavasti uskottavaa.
-Mutta ihan topicciin mennäkseni niin numeroiden valossa lienee näytetty toteen 2016 osalta Nettiautossa että Suzukeja on suhteellisesti ottaen vain murto-osa myynnissä verrokkimerkkeihin nähden ja suhteessa ensirekisteröinteihin. Onko rohkeaa vetää johtopäätös että Suzukikuskit ovat tyytyväisempiä hankintaansa ??Seli seli seli, monta riviä täysin alas ammuttua paskaa, kertakaikkiaan. Koita nyt ihmeessä rauhoittua ja hengitä syvään rauhallisesti.
Kertaus on opintojen äiti, eli S Cross on erittäin vähän suomessa myyty ja maahantuojan 1000 kpl vuosimyynti heittää kahdella desimaalilla, eikä S Cross ole millään kantilta pystynyt haastamaan Nissan Quashgaita, kuten maahantuoja uhosi. Lisäksi S Cross on huono ajettava ohjauksen osalta, tähän pystyt kommentoimaan vasta, kun käyt itse auton ajamassa, mikäli olet sen aikaa ajokunnossa. Vain idiootti inttää asiasta, josta ei itsellä ole mitään kokemusta, ainoastaa kuultua ja varsinkin luultua. Huomaa, että tuo S Cross on se juttu, joka saa sappesi kiehumaan. Kumma juttu, että et ole edes istunut kyseisessä autossa, heh heh hee :=) - T.ilastotutkija
alas-ampuja kirjoitti:
Seli seli seli, monta riviä täysin alas ammuttua paskaa, kertakaikkiaan. Koita nyt ihmeessä rauhoittua ja hengitä syvään rauhallisesti.
Kertaus on opintojen äiti, eli S Cross on erittäin vähän suomessa myyty ja maahantuojan 1000 kpl vuosimyynti heittää kahdella desimaalilla, eikä S Cross ole millään kantilta pystynyt haastamaan Nissan Quashgaita, kuten maahantuoja uhosi. Lisäksi S Cross on huono ajettava ohjauksen osalta, tähän pystyt kommentoimaan vasta, kun käyt itse auton ajamassa, mikäli olet sen aikaa ajokunnossa. Vain idiootti inttää asiasta, josta ei itsellä ole mitään kokemusta, ainoastaa kuultua ja varsinkin luultua. Huomaa, että tuo S Cross on se juttu, joka saa sappesi kiehumaan. Kumma juttu, että et ole edes istunut kyseisessä autossa, heh heh hee :=)Vaikuttaa sille että kappaletta pidemmän tekstin osalta nimimerkillä "alas ampuja" ei enää hahmota lukemaansa joten otetaan lyhyempi ja yksinkertaistettu versio uusintana:
-Volkswagen: Samanvuotisia käytettyjä myynnissä 34-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
-Skoda: Samanvuotisia käytettyjä myynnissä 10-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
-Audi: Samanvuotisia käytettyjä myynnissä 16-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
Ylistämistäsi saksalaismerkeistä siis selkeästi halutaan eroon ensimmäisen käyttövuoden jälkeen; jopa 34-kertaisesti Suzukiin verrattuna.
Mikä ihme voi sen tehdä ??
Autan topicin asiassa mielelläni jos et vieläkään ymmärrä.*
ps. taidat olla se sama kirjoittaja joka pyysi torimyyjäeukoilta apua vieraskielisen tekstin kanssa kun et itse ymmärtänyt? Näyttää selvälle, että on yhdentekevää millä kielellä teksti on kirjoitettu niin et taida silti ymmärtää asiaa. Osoite on sama avun osalta; mee pyytämään kalanmyyjäeukkoja selventämään mitä täällä oikein kirjoitellaan kun et itse ymmärrä yksinkertaistettua tekstiä.
Wiki ja tekstin yksinkertaistaminen yksinkertaista lukijaa varten:
https://fi.wikibooks.org/wiki/Äidinkieli/Tekstin_yksinkertaistaminen
*ps. Joskus on vaan niin että vaikka maailman paras koirakouluttaja yrittäisi opettaa Mustille suhteellisuusteoriaa niin todennäköisesti Musti vaan haukkuisi eikä sitä ymmärtäisi. Näyttää että tässä varsin yksinkertaisessa asiassa sinulle on käynyt kuten pystykorva-Mustille: Kukaan ei ehkä pysty auttamaan...
ps.2 "eli S Cross on erittäin vähän suomessa myyty" Jos ymmärrät edes auttavasti niin tämä topicci kattaa eri valmistajien kaikki mallit. Käsitellään ensin tämä valmistajakohtainen topicci läpi niin voidaan sitten jatkaa ihan omassa topicissa mallikohtaisesti.
Et kuitenkaan esittänyt eriävää mielipidettä numeroarvoista niin lienemme siis samaa mieltä siitä että japsi-Suzukin ostaneet ovat olleet oleellisesti tyytyväisempiä ostokseensa kuin vaikka VW:n hankkineet.
Mikähän siellä VW:a on tuon katastrofin takana?? - papan_kaveri
T.ilastotutkija kirjoitti:
Vaikuttaa sille että kappaletta pidemmän tekstin osalta nimimerkillä "alas ampuja" ei enää hahmota lukemaansa joten otetaan lyhyempi ja yksinkertaistettu versio uusintana:
-Volkswagen: Samanvuotisia käytettyjä myynnissä 34-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
-Skoda: Samanvuotisia käytettyjä myynnissä 10-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
-Audi: Samanvuotisia käytettyjä myynnissä 16-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
Ylistämistäsi saksalaismerkeistä siis selkeästi halutaan eroon ensimmäisen käyttövuoden jälkeen; jopa 34-kertaisesti Suzukiin verrattuna.
Mikä ihme voi sen tehdä ??
Autan topicin asiassa mielelläni jos et vieläkään ymmärrä.*
ps. taidat olla se sama kirjoittaja joka pyysi torimyyjäeukoilta apua vieraskielisen tekstin kanssa kun et itse ymmärtänyt? Näyttää selvälle, että on yhdentekevää millä kielellä teksti on kirjoitettu niin et taida silti ymmärtää asiaa. Osoite on sama avun osalta; mee pyytämään kalanmyyjäeukkoja selventämään mitä täällä oikein kirjoitellaan kun et itse ymmärrä yksinkertaistettua tekstiä.
Wiki ja tekstin yksinkertaistaminen yksinkertaista lukijaa varten:
https://fi.wikibooks.org/wiki/Äidinkieli/Tekstin_yksinkertaistaminen
*ps. Joskus on vaan niin että vaikka maailman paras koirakouluttaja yrittäisi opettaa Mustille suhteellisuusteoriaa niin todennäköisesti Musti vaan haukkuisi eikä sitä ymmärtäisi. Näyttää että tässä varsin yksinkertaisessa asiassa sinulle on käynyt kuten pystykorva-Mustille: Kukaan ei ehkä pysty auttamaan...
ps.2 "eli S Cross on erittäin vähän suomessa myyty" Jos ymmärrät edes auttavasti niin tämä topicci kattaa eri valmistajien kaikki mallit. Käsitellään ensin tämä valmistajakohtainen topicci läpi niin voidaan sitten jatkaa ihan omassa topicissa mallikohtaisesti.
Et kuitenkaan esittänyt eriävää mielipidettä numeroarvoista niin lienemme siis samaa mieltä siitä että japsi-Suzukin ostaneet ovat olleet oleellisesti tyytyväisempiä ostokseensa kuin vaikka VW:n hankkineet.
Mikähän siellä VW:a on tuon katastrofin takana??Eli näpsäkästi ohitettiin taas arkaakin arenpi aihe, eli S Crossin floppaus.
Laitahan muutamalla virkkeellä oma asiantuntija lausunto ASIALLISESTI siintä, että mistä S Crossin huonoakin huonompi myynti johtuu ja milloin mielestäsi S Cross haastaa Quahsgain myynnissä?
Audi, skoda ja vw myyvät, kuin häkä uutena ja käytettynä. Käytettyjen rivistössä varsinkin kalliinpien kohdalla vain harvassa lukee SUOMI-AUTO. Suzukeissa tämä on itsestään selvyys, sillä yksikään täysjärkinen ei Suzukia itse tuo maahan. - papan_kaveri
papan_kaveri kirjoitti:
Eli näpsäkästi ohitettiin taas arkaakin arenpi aihe, eli S Crossin floppaus.
Laitahan muutamalla virkkeellä oma asiantuntija lausunto ASIALLISESTI siintä, että mistä S Crossin huonoakin huonompi myynti johtuu ja milloin mielestäsi S Cross haastaa Quahsgain myynnissä?
Audi, skoda ja vw myyvät, kuin häkä uutena ja käytettynä. Käytettyjen rivistössä varsinkin kalliinpien kohdalla vain harvassa lukee SUOMI-AUTO. Suzukeissa tämä on itsestään selvyys, sillä yksikään täysjärkinen ei Suzukia itse tuo maahan.Niin vielä tuosta valehtelusta, paasaat että täällä mustamaalataan suzukia ja kaikki on valetta. Oletko muuten pannut merkille, että ainakin minä olen monessa kirjoituksessa jopa ylistänyt Grand Vitaraa ja Swiftiä ja kehunut molempien ajoominaisuuksia, jotka todellakin ovat erinomaiset. Miksi et ole tarttunut tuohon ja väittänyt kirjoittamaani valheeksi?? Olen kirjoittanut ja kirjoitan nytkin, että Vitaran ja varsinkin S Crossin ohjaustuntuma on huono ja autot kärsivät huonosta ajettavuudesta varsinkin tuulisella säällä, sensijaan Grand Vitarassa ja Swiftissä ei ole näitä ongelmia. Mietihän, miksi olen tätä mieltä? Olisikohan tähän ihan jokin looginen syy?
- T.ilastotutkija
papan_kaveri kirjoitti:
Eli näpsäkästi ohitettiin taas arkaakin arenpi aihe, eli S Crossin floppaus.
Laitahan muutamalla virkkeellä oma asiantuntija lausunto ASIALLISESTI siintä, että mistä S Crossin huonoakin huonompi myynti johtuu ja milloin mielestäsi S Cross haastaa Quahsgain myynnissä?
Audi, skoda ja vw myyvät, kuin häkä uutena ja käytettynä. Käytettyjen rivistössä varsinkin kalliinpien kohdalla vain harvassa lukee SUOMI-AUTO. Suzukeissa tämä on itsestään selvyys, sillä yksikään täysjärkinen ei Suzukia itse tuo maahan.Eli näpsäkästi ohitettiin taas arkaakin arempi aihe, eli varsinkin VW:n palautuminen vaihtoautorivistöön 34-kertaisesti Suzukeihin verrattuna. Samalla yrität kääntää keskustelua topicciin nähden aivan toisaalle.
Asia on varsin ymmärrettävä kun tietää miten narrattuja varsinkin vw-puolen dielselkuskit ovat olleet. Puhumattakaan Audien öljynkulutuksesta… pitää olla täydellinen pässinpää jos 4l/1000km öljyä kuluttavan Audinsa vaihtaa samanlaiseen mutta uuteen. Pikahuollon kaveri kertoi asiakkaastaan nauruun tikahtuen. Toiset eivät kerrasta usko. Lisäksi pidän tuollaista käyttäytymistä aivan lammasmaisena, mennään muun lauman perässä vaikka jyrkänteeltä alas ilman mitään omaa kritiikkiä.
”Laitahan muutamalla virkkeellä oma asiantuntija lausunto ASIALLISESTI siintä, että mistä S Crossin huonoakin huonompi myynti johtuu”
Tämä nyt menee off-topicciin mutta kun varsinainen aihe on sinulle kiusallista keskusteltavaa niin piipahdetaan hetkeksi..
-Itse en siis tosiaan viitsinyt edes sisään istua kun luin esitteestä auton vierellä että autoa on tarjolla vain sillä yhden litran kolmipyttyisellä moottorilla. Moottorien pieni koko saattaa olla perusteltua päästösyistä mutta mielestäni se toimii vain jos kuljettaja tietää valtaosin ajelevansa taajama-alueilla. Suomi on tunnetusti suuri maa jossa suurimmatkin taajamat ovat kääpiökokoa. Eli ei toimi täällä kuin harvoilla. Toinen mistä en pidä on automaatin toimintatapa joka SX 4:a on variaattori.
http://www.autoexpress.co.uk/suzuki/sx4-s-cross
“A Mazda CX-3 is more composed, but the Suzuki is still a pretty good drive”
Autoexpress näkyy pitävän auton ajettavuutta varsin hyvänä. Henkilökohtaisesti siis itse en viitsinyt noista kahdesta syystä lähteä edes koeajolle, enkä edes istua alas autoon; pieni moottori ja kaiketi audimainen remmiveto.
Kaikkiaan jonkin automallin- tai merkin nouseminen suosioon on tavattoman monisyinen asia josta on tehty ja tehdään jatkuvia markkinatutkimuksia ja tieteellisiä analyysejä. On lapsellista kuvitella ja varsinkin väittää että jokin yksittäinen ja irrallinen asia vaikuttaisi laajalti sillä yksilöllisiä autonkäyttötarpeita on satoja erilaisia.
”..ja milloin mielestäsi S Cross haastaa Quahsgain myynnissä?”
-Tuskin koskaan. Et näköjään tunnista automyyjien markkinapuheita vaan otat polo ne ihan kirjaimellisesti. On varmaan sata vuotta vanha autonmyyjien fraasi uudelle merkille kertoa sen ”haastavan” markkinajohtajan ja ohittavan myyntilukemissa. Yritetään siis antaa kuva siitä että uusi malli olisi jotenkin ylivoimainen myyntiykköseen nähden.
”Audi, skoda ja vw myyvät, kuin häkä uutena ja käytettynä
-Mitä mä sanoin täydellisen lammasmaisesta käyttäytymismallista vaikka valmistaja on jäänyt kiinni selvästä petoksesta ja huijauksesta, laadun ollessa pelkkää kuraa.
https://www.is.fi/autot/art-2000005147479.html
” Volkswagenin päästöskandaalin vuoksi korjattujen autojen suorituskyky on laskenut, ruotsalaisen Teknikens Värld -lehden testit osoittavat”
Ja takaisin topiciin:
-Volkswagen: samanvuotisia käytettyjä myynnissä 34-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
-Skoda: samanvuotisia käytettyjä myynnissä 10-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
-Audi: samanvuotisia käytettyjä myynnissä 16-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
Ylistämistäsi saksalaismerkeistä siis selkeästi halutaan eroon ensimmäisen käyttövuoden jälkeen; jopa 34-kertaisesti Suzukiin verrattuna. Wv:n osalta vihjeitä voi lukea vaikka noista linkeistä… - Papan_kaveri
T.ilastotutkija kirjoitti:
Eli näpsäkästi ohitettiin taas arkaakin arempi aihe, eli varsinkin VW:n palautuminen vaihtoautorivistöön 34-kertaisesti Suzukeihin verrattuna. Samalla yrität kääntää keskustelua topicciin nähden aivan toisaalle.
Asia on varsin ymmärrettävä kun tietää miten narrattuja varsinkin vw-puolen dielselkuskit ovat olleet. Puhumattakaan Audien öljynkulutuksesta… pitää olla täydellinen pässinpää jos 4l/1000km öljyä kuluttavan Audinsa vaihtaa samanlaiseen mutta uuteen. Pikahuollon kaveri kertoi asiakkaastaan nauruun tikahtuen. Toiset eivät kerrasta usko. Lisäksi pidän tuollaista käyttäytymistä aivan lammasmaisena, mennään muun lauman perässä vaikka jyrkänteeltä alas ilman mitään omaa kritiikkiä.
”Laitahan muutamalla virkkeellä oma asiantuntija lausunto ASIALLISESTI siintä, että mistä S Crossin huonoakin huonompi myynti johtuu”
Tämä nyt menee off-topicciin mutta kun varsinainen aihe on sinulle kiusallista keskusteltavaa niin piipahdetaan hetkeksi..
-Itse en siis tosiaan viitsinyt edes sisään istua kun luin esitteestä auton vierellä että autoa on tarjolla vain sillä yhden litran kolmipyttyisellä moottorilla. Moottorien pieni koko saattaa olla perusteltua päästösyistä mutta mielestäni se toimii vain jos kuljettaja tietää valtaosin ajelevansa taajama-alueilla. Suomi on tunnetusti suuri maa jossa suurimmatkin taajamat ovat kääpiökokoa. Eli ei toimi täällä kuin harvoilla. Toinen mistä en pidä on automaatin toimintatapa joka SX 4:a on variaattori.
http://www.autoexpress.co.uk/suzuki/sx4-s-cross
“A Mazda CX-3 is more composed, but the Suzuki is still a pretty good drive”
Autoexpress näkyy pitävän auton ajettavuutta varsin hyvänä. Henkilökohtaisesti siis itse en viitsinyt noista kahdesta syystä lähteä edes koeajolle, enkä edes istua alas autoon; pieni moottori ja kaiketi audimainen remmiveto.
Kaikkiaan jonkin automallin- tai merkin nouseminen suosioon on tavattoman monisyinen asia josta on tehty ja tehdään jatkuvia markkinatutkimuksia ja tieteellisiä analyysejä. On lapsellista kuvitella ja varsinkin väittää että jokin yksittäinen ja irrallinen asia vaikuttaisi laajalti sillä yksilöllisiä autonkäyttötarpeita on satoja erilaisia.
”..ja milloin mielestäsi S Cross haastaa Quahsgain myynnissä?”
-Tuskin koskaan. Et näköjään tunnista automyyjien markkinapuheita vaan otat polo ne ihan kirjaimellisesti. On varmaan sata vuotta vanha autonmyyjien fraasi uudelle merkille kertoa sen ”haastavan” markkinajohtajan ja ohittavan myyntilukemissa. Yritetään siis antaa kuva siitä että uusi malli olisi jotenkin ylivoimainen myyntiykköseen nähden.
”Audi, skoda ja vw myyvät, kuin häkä uutena ja käytettynä
-Mitä mä sanoin täydellisen lammasmaisesta käyttäytymismallista vaikka valmistaja on jäänyt kiinni selvästä petoksesta ja huijauksesta, laadun ollessa pelkkää kuraa.
https://www.is.fi/autot/art-2000005147479.html
” Volkswagenin päästöskandaalin vuoksi korjattujen autojen suorituskyky on laskenut, ruotsalaisen Teknikens Värld -lehden testit osoittavat”
Ja takaisin topiciin:
-Volkswagen: samanvuotisia käytettyjä myynnissä 34-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
-Skoda: samanvuotisia käytettyjä myynnissä 10-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
-Audi: samanvuotisia käytettyjä myynnissä 16-kertainen määrä Suzukeihin verrattuna.
Ylistämistäsi saksalaismerkeistä siis selkeästi halutaan eroon ensimmäisen käyttövuoden jälkeen; jopa 34-kertaisesti Suzukiin verrattuna. Wv:n osalta vihjeitä voi lukea vaikka noista linkeistä…"-Itse en siis tosiaan viitsinyt edes sisään istua kun luin esitteestä auton vierellä että autoa on tarjolla vain sillä yhden litran kolmipyttyisellä moottorilla. Moottorien pieni koko saattaa olla perusteltua päästösyistä mutta mielestäni se toimii vain jos kuljettaja tietää valtaosin ajelevansa taajama-alueilla. Suomi on tunnetusti suuri maa jossa suurimmatkin taajamat ovat kääpiökokoa. Eli ei toimi täällä kuin harvoilla. Toinen mistä en pidä on automaatin toimintatapa joka SX 4:a on variaattori"
Kiitoksia asiallisesta kommentista.
"-Tuskin koskaan. Et näköjään tunnista automyyjien markkinapuheita vaan otat polo ne ihan kirjaimellisesti. On varmaan sata vuotta vanha autonmyyjien fraasi uudelle merkille kertoa sen ”haastavan” markkinajohtajan ja ohittavan myyntilukemissa. Yritetään siis antaa kuva siitä että uusi malli olisi jotenkin ylivoimainen myyntiykköseen nähden"
Tuo pitää myöskin paikkansa minun mielestäni.
Noihin vaihtoautoihin, kuten tuossa toisessa keskustelussa kirjoitin, niin laskutapasi ei ihan täsmää, sillä likimain joka ikinen vaihto suzuki on suomessa ensirekisteröity, mutta yli 25 tuhannen euron käytetyistä Audeista ja Volkkareista suuri osa on käytettynä tuotuja.
Vielä toistan itseäni, eli olen useassa keskustelussa kehunut Grand Vitaran ja Swiftin ajoominaisuuksia ja olen näissä yhteyksissä maininnut myös ykköskoppaisen SX nelosen.
Ison miinuksen olen antanut ajettavuuden takia Uudelle Vitaralle ja varsinkin S Crossille. Itse olen päätellyt noiden kahden viimeksimainitun ajettavuuden ongelmien johtuvan -13 vuonna tulleesta sähköisestä ohjaustehostimesta. Minulla on myös S Crossin kaksi määräaikaishuollon yhteenvetoa tallessa, joissa on maininta, että ohjauksen softa on korjauspäivitetty ja päivityksen perässä olevalla goodilla selviää googlettamalla helposti, että ohjauksen tehostusta on pienennetty molemmilla kerroilla yli 80km/h nopeuksilla. Nämä kaksi asiakirjaa voin lähettää halukkaille, kunhan annatte jonkin s postiosoitteen. Tehkää vaikka väärällä nimellä g mail tai suomi24 osite, niin keskustelu säilyy anonyyminä.
Tuo juuri tehty aloitus Jimnystä ei ole minun tekemäni. - T.ilastotutkija
Nykyisin hämmästyy harvoin mutta nyt kävi niin, asiallinen vastaus Suzuki-foorumilla; kiitän!
- vanha.malli
Papan_kaveri kirjoitti:
"-Itse en siis tosiaan viitsinyt edes sisään istua kun luin esitteestä auton vierellä että autoa on tarjolla vain sillä yhden litran kolmipyttyisellä moottorilla. Moottorien pieni koko saattaa olla perusteltua päästösyistä mutta mielestäni se toimii vain jos kuljettaja tietää valtaosin ajelevansa taajama-alueilla. Suomi on tunnetusti suuri maa jossa suurimmatkin taajamat ovat kääpiökokoa. Eli ei toimi täällä kuin harvoilla. Toinen mistä en pidä on automaatin toimintatapa joka SX 4:a on variaattori"
Kiitoksia asiallisesta kommentista.
"-Tuskin koskaan. Et näköjään tunnista automyyjien markkinapuheita vaan otat polo ne ihan kirjaimellisesti. On varmaan sata vuotta vanha autonmyyjien fraasi uudelle merkille kertoa sen ”haastavan” markkinajohtajan ja ohittavan myyntilukemissa. Yritetään siis antaa kuva siitä että uusi malli olisi jotenkin ylivoimainen myyntiykköseen nähden"
Tuo pitää myöskin paikkansa minun mielestäni.
Noihin vaihtoautoihin, kuten tuossa toisessa keskustelussa kirjoitin, niin laskutapasi ei ihan täsmää, sillä likimain joka ikinen vaihto suzuki on suomessa ensirekisteröity, mutta yli 25 tuhannen euron käytetyistä Audeista ja Volkkareista suuri osa on käytettynä tuotuja.
Vielä toistan itseäni, eli olen useassa keskustelussa kehunut Grand Vitaran ja Swiftin ajoominaisuuksia ja olen näissä yhteyksissä maininnut myös ykköskoppaisen SX nelosen.
Ison miinuksen olen antanut ajettavuuden takia Uudelle Vitaralle ja varsinkin S Crossille. Itse olen päätellyt noiden kahden viimeksimainitun ajettavuuden ongelmien johtuvan -13 vuonna tulleesta sähköisestä ohjaustehostimesta. Minulla on myös S Crossin kaksi määräaikaishuollon yhteenvetoa tallessa, joissa on maininta, että ohjauksen softa on korjauspäivitetty ja päivityksen perässä olevalla goodilla selviää googlettamalla helposti, että ohjauksen tehostusta on pienennetty molemmilla kerroilla yli 80km/h nopeuksilla. Nämä kaksi asiakirjaa voin lähettää halukkaille, kunhan annatte jonkin s postiosoitteen. Tehkää vaikka väärällä nimellä g mail tai suomi24 osite, niin keskustelu säilyy anonyyminä.
Tuo juuri tehty aloitus Jimnystä ei ole minun tekemäni.> S Crossin kaksi määräaikaishuollon yhteenvetoa tallessa
Jos on tehty jo kaksi määräaikaishuoltoa se kertoo että auto on jo vanha. Vanhemmissa malleissa oli tosiaan lievä ohjausongelma suurilla nopeuksilla mutta uudemmissa vuosimalleissa se on jo korjattu. Nyt ei ole enää mitään ohjausongelmia.
Onko todella jotenkin uskomatonta että tehdas korjaa uudempiin malleihin vanhemmissa olevia vikoja?
- Mbmies1
Scrossi on helvatan huono ajettava. Omistin auton reilun kaksi vuotta ja tänä aikana sain hyvän tuntuman auton ominaisuuksiin. Täällä seniilisedät kehuvat kilvan sutsukin hyvistä ajo-ominaisuuksista. Pelkkää schaissea. Syy miksi sutsuki ei myy on juuri huono ohjaus.
- TSI2012
s-cross on mielestäni tosi makee ajettava. liikkuu mutkaisella tiellä kuin kärppä. todella hyvä ohjaus ja alusta. renkaat vaikuttaa monesti paljon ohjaustuntoon ja ohjautuvuuteen. kannattaa tsekata mitkä renkaat ollut, kyllä niillä halpis gormoran renkailla saa mistä autosta tahansa ajo-ominaisuudet pilattua.
- Mbmies1
Kuules poju mulla oli uusi auto ja se tuli continentalin kesäkumeilla. Talveksi otin nokian r2. Ohjaus oli mielestäni kelvoton. Vähänkin kun tuuli niin crossia sai ohjata kädet hellinä. Ei mennyt kauaa kun laitoin auton kiertoon.
- seatVWskodaudisama
Tarviiko suzukeja viedä moottorihiomoon saamaan 8000e mäntähoitoa,kestääkö automaatti ja vaihteet kuten kuuluisa DSG ja miten jakopää? tarviiko 3000e remonttia?
ja ohjausvaihde-yhtä arvokas kuin skodassa eli 3000 merkkiliikkeen korjaus töineen.
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284#gs.cfelkAA
http://www.moottorihiomo.fi/moottorin-oljynkulutus.html
https://www.is.fi/autot/art-2000005419402.html
https://m.iltalehti.fi/autouutiset/201710182200469303_oa.shtml
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/tama-video-pistaa-volkswagenin-paastohuijauksen-oikeisiin-mittasuhteisiin-hyytavaa-katsottavaa/6370138#gs._xxqKXo
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/paastohuijauksessa-kaytetty-koodi-oli-esilla-volkswagenin-nettisivuilla/6444684#gs.o=Hpbjk
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/omistajat-vaittavat-paastokorjattujen-volkkareiden-muuttuvan-ajokelvottomiksi-lue-katkerat-kommentit/6372614#gs.kpE2hj0- eikestäkäyttöäVWskodaudi
mihin se laskija katos?
- Huhhuhhuhhh
jumanskeka mikä tyrmäysisku tuo vikalinkkilista! kannattaa copypastettaa talteen sillä viesti poistetaan luultavasti tuossa tuokiossa...
- Huhhuhhuhhh
Jäätävää katsottavaa: https://www.youtube.com/watch?v=J05b95lpaUk
Vw.n takaisinostovarasto dronella kuvattuna. Ja noita on siis jenkkilässä todella monta.
- Näkeekönaapuri
Onhan se päivänselvä asia että Fordia,Volkkaris yms ei voi laadullisesti mitenkään verrata Suzukiin. Jos haluat pysyä poissa korjaamojonoista hanki suzuki. Ko autojen edustus näyttää jo tämänkin viestiketjun perusteella vaikuttavan myös merkkien puolestapuhujien psyykkeeseenkin, muuhun johtopäätökseen en voi tulla,kun ei edes tilastotieto tehoa ja pitää täällä meuhkata jostain ajoominaisuuksista..on täysin toissijaista siihen nähden, että auto on tarkoitettu ajettavaksi ei korjaamolle!
- ostansxnelosen
Puhut silkkaa asiaa
Vissiinon ylempää keskiluokkaa VW autoilijat kun on varaa maksella tuhansien e remontteja omasta pussista-kaikki kunnia heille - Nykyinen_Vitaristi
ostansxnelosen kirjoitti:
Puhut silkkaa asiaa
Vissiinon ylempää keskiluokkaa VW autoilijat kun on varaa maksella tuhansien e remontteja omasta pussista-kaikki kunnia heilleMinulta hajosi sx nelosesta etuperä huolimattomuuttani maastossa ajettaessa kiveen ja auto odotti tasan kolme viikkoa varaosaa korjaamon pihalla. Itse korjaus kesti kolme tuntia. Isäukon Grand vitarasta hajosi abs keskusyksikkö ja osaa odotettiin kaksi ja puoliviikkoa, osan vaihto kesti noin tunnin.
Vaimon työsuhde Passat osui peuraan ja kaikki etupään osat tuli uusiksi, kone avattiin, kun pakosarja hajosi ja imaisi siintä irronneet palat koneeseen sisälle, vaihteiston ulkokuoret uusittiin ja etupään maalaus. Kolarista tasan 6 päivää, niin auto oli täysin kunnossa.
Eipä nuo volkkarit kauaa korjaamolla seiso. - JepJep-taas
jep. Jenkeissä ne ei seiso korjaamolla lainkaan kun sikäläinen maahantuoja on katsonut paalaamisen korjaamista parempana vaihtoehtona. kopterivideo oli otsikkonsa mukaan jäätävää katsottavaa!
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/paastohuijauksen-luvut-suomessa-audi--vw-ja-seat/4w3fe3WK
17.142 Škodaa
26.215 Volkswagen-henkilöautot
13.896 Audi
2.401 SEAT
4.612 Volkswagen-hyötyautot
Summana yli 60.000 pelkästään päästöjen johdosta korjattavaa autoa Suomessa. Yhteenlaskettuna ne tulevat seisomaan ennätyksellisen ajan korjaamolla. Tuota kyseenalaista ennätystä tuskin koskaan rikotaan…. ja vielä joku vähättelee asiaa.
Mutta loppui sentään volsujen kehuminen kuin seinään eilisen linkki-pommin jäljiltä!
- sukisukisuu
Susuki möllin inisee, mutta volkkaria, skodaa ja audia myydään, Myydään paaaaaaaljon eneemän, kuin sukisukia, heh. Mitään ette voi, vaikka kuin inisette.
- HiukanSäälittää
"Myydään paaaaaaaljon eneemän,"
"Skandaali kangisti Volkswagenin – Toyota kiilasi maailman myyvimmäksi autoksi"
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284
Voit luottaa siihen että huijatuksi tulleet eivät asiaa unohda:
-"Laskua maksaessani vannoin etten enää milloinkaan hanki kyseisen valmistajan tekemiä tuotteita"
-" Toinen perheen Volkswageneista on muuten myyty jo eteenpäin"
-"Toinen kulkee toistaiseksi ongelmitta, mutta en nauti ajamisesta. Luottamus meni ja pelko on jatkuvasti puserossa"
-"Volkswagenin autoja uhkaa kilpien menetys Saksassa – ehtona huijausohjelmiston päivittäminen"
Hiukan hiipii jopa säälintunne puseroon kun lukee mitä kaikkea p****** VW-ihmiset ovat joutuneet sietämään ylimieliseltä VW-konsernilta ja samalla varsinkin VW- ja Audikuskit ovat saaneet "helposti narrattavissa olevan" leiman otsaansa. On päivänselvää että pidemmällä aikavälillä asia näkyy myyntimäärissä selkeästi. Jo nyt Tojohojo on mennyt edelle...
Btw; mikäs ongelma se sitten on volkkari-Golf-kuskille (edellinen kirjoittaja) jos Suzuki myy vähän? Kaikki kas kun ei halua ajaa persoonattomalla autolla joita on samalla parkkipaikalla het' tusina samanlaista, jopa samanväristä. Hiukan tästä tulee mieleen tuosta kirjoittelusta varhaisteinityttöjen pelko käyttää erimerkkisiä farkkuja kuin muilla luokan tytöillä on...
- ostajaKl
Ohjaustuntuma kuntoon susukeista, niin voi alkaa kauppa käymään. Viitarassa ja crossissa ainakin hemmetin epävakaa ajotuntuma ja se jos mikä karsii asiakkaita. Myös etuvetoisten puute on iso miinus.
- ootkoskuullut
oon kuullut puhuttavan että volkkarikuskit ei enää toisi autojaan töiden parkkiin vaan on alkaneet jättää autojaan jonneekin kauemmas ettei porukat näkis mikä on tullu ererryksessä ostettuu,,häpeevät autojaan kun heitä on aleettu pitään jotenkin helposti narratttavina.
- kumarraVWsuuntaan
VW aamut on häpeää ja anteeksipyyntöä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783