Harjavallassa osataan! Jokiuoma kaivettava kiertämään Harjavalta!
Joki taas saastutettu
11
439
Vastaukset
- v.uollejoki-simppu
mikä v****u teitä hvaltalaisia vaivaa?!
- Kkjjjkkkkkkoibgc
Ei mikään 3 maahanmuuttajaa otettettiin 2017
- Hhhhee
Ja sanktioitahan siitä ei tule. Nikkelipäästö käy esimerkkinä joten puomit pois niin Porin ruoppaaja saa löböä!
- Riippuusaastuttajasta
Onneksi ei mitään haittaa luonnolle, haihtuu itsekseen kun ilmat lämpiää... Mutta kaadappa 5 desiä polttoöljyä jokeen niin näät mitkä ovat korvausvaateet...
- Simpukanhalaaja
Ei tää mittää kato tää oli porilainen firma tiäksää kato. Ei se mitää meinaa.
- okkonen
Kuinka voi olla mahdollista että on liittimet niin lähellä ja vielä sopivan samanlaiset , aikanaan kun oli vielä vanha öljysäiliö jossa ei ollut ylitäytön estintä ja laki muutui ei öljyä tuotu ennen korjausta.
- saastekaupunki
miks aina valloissa?ookste vähä idejä????
- juutuonoi
Porilainen firma ;) ja työntekijät ...
- talvivaari
Harjavalta on kuin Talvivaara.
- mujokionnypaskane
Näin se on.
Harmi että porilainen energiafirma pääsee toimimaan noin holtittomasti. - Nostakaavesi
Öljy vuoto on aiheuttanut harmia koko joen mitalta. Vesi on jatkuvasti hirveä alhaalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906