Harjavallassa osataan! Jokiuoma kaivettava kiertämään Harjavalta!
Vastaukset 11
- v.uollejoki-simppu
mikä v****u teitä hvaltalaisia vaivaa?!
- Kkjjjkkkkkkoibgc
Ei mikään 3 maahanmuuttajaa otettettiin 2017
- Hhhhee
Ja sanktioitahan siitä ei tule. Nikkelipäästö käy esimerkkinä joten puomit pois niin Porin ruoppaaja saa löböä!
- Riippuusaastuttajasta
Onneksi ei mitään haittaa luonnolle, haihtuu itsekseen kun ilmat lämpiää... Mutta kaadappa 5 desiä polttoöljyä jokeen niin näät mitkä ovat korvausvaateet...
- Simpukanhalaaja
Ei tää mittää kato tää oli porilainen firma tiäksää kato. Ei se mitää meinaa.
- okkonen
Kuinka voi olla mahdollista että on liittimet niin lähellä ja vielä sopivan samanlaiset , aikanaan kun oli vielä vanha öljysäiliö jossa ei ollut ylitäytön estintä ja laki muutui ei öljyä tuotu ennen korjausta.
- saastekaupunki
miks aina valloissa?ookste vähä idejä????
- juutuonoi
Porilainen firma ;) ja työntekijät ...
- talvivaari
Harjavalta on kuin Talvivaara.
- mujokionnypaskane
Näin se on.
Harmi että porilainen energiafirma pääsee toimimaan noin holtittomasti. - Nostakaavesi
Öljy vuoto on aiheuttanut harmia koko joen mitalta. Vesi on jatkuvasti hirveä alhaalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581412- 271030
- 79902
- 64778
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69754- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131685- 89680
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11652Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13636Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 102571
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �135570- 4562
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 33524
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18492
- 36475
- 37471