Harjavallassa osataan! Jokiuoma kaivettava kiertämään Harjavalta!
Joki taas saastutettu
11
429
Vastaukset
- v.uollejoki-simppu
mikä v****u teitä hvaltalaisia vaivaa?!
- Kkjjjkkkkkkoibgc
Ei mikään 3 maahanmuuttajaa otettettiin 2017
- Hhhhee
Ja sanktioitahan siitä ei tule. Nikkelipäästö käy esimerkkinä joten puomit pois niin Porin ruoppaaja saa löböä!
- Riippuusaastuttajasta
Onneksi ei mitään haittaa luonnolle, haihtuu itsekseen kun ilmat lämpiää... Mutta kaadappa 5 desiä polttoöljyä jokeen niin näät mitkä ovat korvausvaateet...
- Simpukanhalaaja
Ei tää mittää kato tää oli porilainen firma tiäksää kato. Ei se mitää meinaa.
- okkonen
Kuinka voi olla mahdollista että on liittimet niin lähellä ja vielä sopivan samanlaiset , aikanaan kun oli vielä vanha öljysäiliö jossa ei ollut ylitäytön estintä ja laki muutui ei öljyä tuotu ennen korjausta.
- saastekaupunki
miks aina valloissa?ookste vähä idejä????
- juutuonoi
Porilainen firma ;) ja työntekijät ...
- talvivaari
Harjavalta on kuin Talvivaara.
- mujokionnypaskane
Näin se on.
Harmi että porilainen energiafirma pääsee toimimaan noin holtittomasti. - Nostakaavesi
Öljy vuoto on aiheuttanut harmia koko joen mitalta. Vesi on jatkuvasti hirveä alhaalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914