Yönmustat vaatteet

Xenonisti

Vielä pari vuotta sitten haja-asutusalueiden koululaisilla oli näkyvää vaatetusta ja heijastimia, nyt joutuu varmaan koulukiusatuksi, jos päällä on jotain värikästä. Naaman edessä olevan älypuhelimen kalpea valo ei kauas kanna, olisikohan vanhempien aika ryhdistäytyä? Pari viikkoa sitten edelläni menneen auton sivupeili osui kohtaamistilanteessa yönmustan hiipparin yönmustaan reppuun, tilanteesta selvittiin vahingoitta, piltin puhelinkin pysyi hyppysissä vaikka pyöri kuin turbiini tilanteen jälkeen...

3

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletmullerakas

Mitä vanhemmat edellä, sitä lapset perässä. Eikö laissa ole jotain kohtaa, joka vaatii liikenteessä kulkijaa olemaan näkyvä? Heijastin ilmeisesti oli "yleensä" -kategoriaa.

Toisaalta se kielinee, että elämää ja terveyttä ei arvosteta riittävästi. Ne ovat joko itsestään selvyyksiä, tai aivan sama. Jossain kohtaa lapsen kasvatusta olisi hyvä hieman herätellä elämäänkin.

• ainajokakerta

Oli vaatteet mitkä tahansa tai kävelee sitten alasti, niin ajoneuvojen pitää aina suojatieden kohalla antaa jalankulkijoille esteetön kulku yli. On siis toimittava siten että jalankulkijoiden on turvallista ylittää suojatie olosuhteista riippumatta.

• kurlikulumvitae

Kuitenkin, jos on pikimusta yö, märkä asfaltti, vesipisaroita tuulilasilla ja kävelijällä myös täysin mustat vaatteet. Eihän siinä periaatteessa autoilija voi uskaltaa ajaa edes suojatien yli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe