Keskimitta vain 13cm?

Herra.a

Minulla ei ollut aiemmin aavistustakaan että yli 13 cm on keskimääräistä suurempi. Mittasin paksuhkon parrun 21cm ja seisoo suonineen suorana kuin rautakanki. Onko kukaan muu ylpeä terveestä kunnon elimestään?

10

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta voit lukea niiden kolmetoistasenttisten naperoiden omistajien vastauksia, että isomunaiset ovat huonoja rakastajia ja satuttavat vaan naista.
      Myös sen kuulet, että olet mitannut perseestä, koska; vaikka 13 cm on keskipituus, sen pitempiä ei kuitenkaan jostain syystä ole.

Nämä vastaukset sinulle antaa Oulun lahja, eli kaikkien minimunien isoisä Asko.

• Raportoi-kiitos

Miten mittasit?

• Paljon-nähnyt

Varmaan taivutti, alas tai jotenkin. Ja siitäpä tulee 6cm lisää isoon 15 senttiseen kyrpään.

• Paljon-nähnyt kirjoitti:

Varmaan taivutti, alas tai jotenkin. Ja siitäpä tulee 6cm lisää isoon 15 senttiseen kyrpään.

Kolmetoistasenttisestäkin tulee 19 cm mulkku, kun oikein taivuttaa?

Miten taivutus pidentää kikkeliä?

• Mulla-ainakin
        h-x kirjoitti:

Kolmetoistasenttisestäkin tulee 19 cm mulkku, kun oikein taivuttaa?

Miten taivutus pidentää kikkeliä?

Kokeile.

• dr_Jekyll

Mittaus tapahtuu seisoma asennossa, jäykistynyt penis taivutettuna vaakasuoraan asentoon. Mittauspisteenä peniksen tyven yläpuolelta häpyluusta peniksen kärkeen.
      Eli lihavammilla tulee muutama sentti lisää kun mittausväline painuu rasvoituksen läpi häpyluuhun. Mutta tämä on ainoa hyväksytty vertailukelpoinen mittaustapa.
      Peniksen ulottuma häpyluusta vaaka asennossa mitattuna.

• Kyllä-juurikin

Juuri näin saamme oikeamman tuloksen.

• 15taiei

Pituus on ykkönen, mutta tulepa esittämään ympärysmittaa 15cm. Itseltä löytyy, koska olen feikki ja/tai käytän jotain feikkimittaa, jossa 1cm ei isomunafantasiassani kuitenkaan ole oikea cm.
      Hyvää Joulua kaikenkokoisille!:)

• kissanhäntäni

Mulla on yhtä pitkä kuin kissan häntä. Persreiästä kissan häntäkin mitataan.

• Pattiklunssi

Mulla on kirveenvarren mittainen,kärrynaisan paksuinen ja päässä kissanpään kokoinen klunssi. Siinä on naapurin pojat vedelly leukoja, ja kerran kannoin täyden saunaämpärinkin talon ympäri,eikä tehny tiukkaakaan. Kylän ämmätkin itkee ja pieree onnesta. Saunanlauteilla istuessa, vartta valuu puoli metriä yli lauteen. Kyllä sanon että tässä parrussa on koko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      24
      3817
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1922
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      36
      1221
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      72
      1097
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1056
    6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      1039
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      41
      933
    8. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      841
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      56
      813
    10. Pub Marjuskan grillibileet

Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja
      Haapavesi
      12
      733
    Aihe