Muutto Ikaalisiin

Tildanderi

Suunnitellut muuttoa Ikaalisiin ja tutkailin tätä foorumia, mutta täällä on ihan vähä älyistä porukkaa. Onko jotain muuta foorumia.

23

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TipTopPojat

      Muuta muualle, emme kaipaa uusia ihmisiä! NI, NIIN!

    • PysykääPois

      Ehkä on vain hyvä, että palstamme karsii heikomman aineksen pois ennen kuin asettuvat aloilleen ja valittamaan joka asiasta,

      • Jaskaris

        Facebookissa on puskaradio Ikaalinen, siellä on moderaattori, joka pitää vähä-älyiset poissa. Täältä ei kannata kysellä mitään. Tervetuloa


      • harmaa.neste
        Jaskaris kirjoitti:

        Facebookissa on puskaradio Ikaalinen, siellä on moderaattori, joka pitää vähä-älyiset poissa. Täältä ei kannata kysellä mitään. Tervetuloa

        Pianko se hoikkala löytää tiensä sinnekkin ja pilaa tunnelman.


      • ketelälässytystä
        harmaa.neste kirjoitti:

        Pianko se hoikkala löytää tiensä sinnekkin ja pilaa tunnelman.

        Rouva Hoikkala on mukana kaikessa pahuudessa.


    • red_alert_asunto

      Ensimmäiseksi pitää tarkastaa onko asuntoon jo paskottu

      • lapsi.astialla

        Ketelä kertoo mielihaluistaan.


      • Asunnot ovat kakkosena - autot ovat ykkösenä!


      • laila.laittaa.vaipat
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Asunnot ovat kakkosena - autot ovat ykkösenä!

        Ketelän veljesten olisi aika oppia sisäsiistiksi.


      • tarkistakaa_lumihanki
        laila.laittaa.vaipat kirjoitti:

        Ketelän veljesten olisi aika oppia sisäsiistiksi.

        On myös tarkistettava ettei ketään ole jäänyt lumihankeen makaamaan :)


    • kid.carlson

      Ikaalinen on merellinen helmi sisämaan ytimessä. Useat makeanveden amiraalit muodostavat siellä yhteisön, jossa ihmisten on hyvä olla ja elää. Mitään valittamista ei ole. Ja lapsiperheiden riemu on rajaton.

    • kiinnostunut.vielä

      Itse juuri harkitsen asunnon ostoa Ikaalisista, sijainti on hyvä työni ja opiskeluni kannalta eikä asuminen ole liian kallista. Mutta onko ihan totta että asuu paljon alkoholisteja pummeja? Asuuko nuoria aikuisia, nuoria pareja vai vaan mopopoikia sekä noita sossuelättejä? Miten näette alueen muuttuvan tulevaisuudessa?
      Saanko asuntoani myytyä täältä jos en viihdykään? Kiinnostaiso kovasti vielä kuulla mielipiteitä alueesta! Ja kaikenlaisia mielipiteitä kiitos

      • MuutaKeskisuomeen

        Ikaalinen on kaunista seutua mutta henkinen ilmapiiri... no, tämä foorumi on eräänlainen näyte siitä mitä on vastassa.

        Ilm. pitkäaikaista sukujen sisäsiittoisuutta näillä alueilla. Näillä on vielä ruuti keksimättä.

        Jos olet fiksu ihminen, tuskin kauaa viihdyt.


    • tahvonen.o

      Ei kyllä oo yhtään mukava paikka. Pidä varasi muuten puukotetaan selkään, kateus on täällä perisynti. Jos omistat esim. auton niin ensin pummitaan kyytiä alkoon tms. sossuun, sitten puhkotaan renkaat, naarmutellaan kyljet jne. ei saamari mikä spurkulandia.

    • hakumäen.kasvatti

      Juu noissa vanhoissa kerrostaloissa paljon outoa väkeä...alko maistuu liian monelle. Ollaan kateellisia jos satut omistamaan auton tai käyt töissä. Vähäosaisia liikaa, toki muutama fiksukin mahtuu porukkaan.

    • jp.pyörä

      Ikaalisiin ei kannata muuttaa, päin vastoin nyt voisi olla hyvä aika myydä asunto . Parasta urheilupaikat ja Tarmo, huonoa tosiaan nuo aineidenkäyttäjät ja alkoholistit. Vähän liian rauhatonta aluetta, vaikka liikuntamahdollisuudet nuorille hyvät. S-market siisti mukava kauppa, mutta ei paljon huvita asioida kun vakiodenat päivystävät kulmalla pummien röökiä ja rahaa. Teinit norkoilevat kaupalla, josko saisivat nämä päihdeongelmaiset hakemaan heillekin hakupalkalla tupakkaa ja alkoholia. Suosittelisin Läykkäläntietä, jos palvelujen lähelle kuitenkin halua on muuttaa.

    • tar.leena.spo

      Onko mitään ravintoloita? entä se asukasmäärä?

      • esiintymistarve

        Koko ketju taas vajakkiKetelän yksinpuhelua.


    • tervetuloa.jokapäivä

      On ravintoloita joka kulmassa ...

    • Eericade

      Jaa on rauhatonta aluetta? Jos lähdet iltalenkille tähän aikaan vuodesta niin hyvät mahdollisuudet olla näkemättä ketään :) täällä on liankin hiljaista. Yöelämää nyt ei kannata odottaa, sitä ei ole. Pari baaria ja kylpylä on, mutta mitään elämöinti ei kylästä löydy.

      • homoketelän.homma

        Paikkakunnan palstaterroristikin pysyy tiukasti koneensa luona.


    • Aimo.vaan1

      Makean veden amiraalit päivystävät siwan nurkalla joka päivä, kysy neuvoa sieltä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe