Suunnitellut muuttoa Ikaalisiin ja tutkailin tätä foorumia, mutta täällä on ihan vähä älyistä porukkaa. Onko jotain muuta foorumia.
Muutto Ikaalisiin
23
268
Vastaukset
- TipTopPojat
Muuta muualle, emme kaipaa uusia ihmisiä! NI, NIIN!
- PysykääPois
Ehkä on vain hyvä, että palstamme karsii heikomman aineksen pois ennen kuin asettuvat aloilleen ja valittamaan joka asiasta,
- Jaskaris
Facebookissa on puskaradio Ikaalinen, siellä on moderaattori, joka pitää vähä-älyiset poissa. Täältä ei kannata kysellä mitään. Tervetuloa
- harmaa.neste
Jaskaris kirjoitti:
Facebookissa on puskaradio Ikaalinen, siellä on moderaattori, joka pitää vähä-älyiset poissa. Täältä ei kannata kysellä mitään. Tervetuloa
Pianko se hoikkala löytää tiensä sinnekkin ja pilaa tunnelman.
- ketelälässytystä
harmaa.neste kirjoitti:
Pianko se hoikkala löytää tiensä sinnekkin ja pilaa tunnelman.
Rouva Hoikkala on mukana kaikessa pahuudessa.
- red_alert_asunto
Ensimmäiseksi pitää tarkastaa onko asuntoon jo paskottu
- lapsi.astialla
Ketelä kertoo mielihaluistaan.
- laila.laittaa.vaipat
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Asunnot ovat kakkosena - autot ovat ykkösenä!
Ketelän veljesten olisi aika oppia sisäsiistiksi.
- tarkistakaa_lumihanki
laila.laittaa.vaipat kirjoitti:
Ketelän veljesten olisi aika oppia sisäsiistiksi.
On myös tarkistettava ettei ketään ole jäänyt lumihankeen makaamaan :)
- kid.carlson
Ikaalinen on merellinen helmi sisämaan ytimessä. Useat makeanveden amiraalit muodostavat siellä yhteisön, jossa ihmisten on hyvä olla ja elää. Mitään valittamista ei ole. Ja lapsiperheiden riemu on rajaton.
- kiinnostunut.vielä
Itse juuri harkitsen asunnon ostoa Ikaalisista, sijainti on hyvä työni ja opiskeluni kannalta eikä asuminen ole liian kallista. Mutta onko ihan totta että asuu paljon alkoholisteja pummeja? Asuuko nuoria aikuisia, nuoria pareja vai vaan mopopoikia sekä noita sossuelättejä? Miten näette alueen muuttuvan tulevaisuudessa?
Saanko asuntoani myytyä täältä jos en viihdykään? Kiinnostaiso kovasti vielä kuulla mielipiteitä alueesta! Ja kaikenlaisia mielipiteitä kiitos- MuutaKeskisuomeen
Ikaalinen on kaunista seutua mutta henkinen ilmapiiri... no, tämä foorumi on eräänlainen näyte siitä mitä on vastassa.
Ilm. pitkäaikaista sukujen sisäsiittoisuutta näillä alueilla. Näillä on vielä ruuti keksimättä.
Jos olet fiksu ihminen, tuskin kauaa viihdyt.
- tahvonen.o
Ei kyllä oo yhtään mukava paikka. Pidä varasi muuten puukotetaan selkään, kateus on täällä perisynti. Jos omistat esim. auton niin ensin pummitaan kyytiä alkoon tms. sossuun, sitten puhkotaan renkaat, naarmutellaan kyljet jne. ei saamari mikä spurkulandia.
- hakumäen.kasvatti
Juu noissa vanhoissa kerrostaloissa paljon outoa väkeä...alko maistuu liian monelle. Ollaan kateellisia jos satut omistamaan auton tai käyt töissä. Vähäosaisia liikaa, toki muutama fiksukin mahtuu porukkaan.
- jp.pyörä
Ikaalisiin ei kannata muuttaa, päin vastoin nyt voisi olla hyvä aika myydä asunto . Parasta urheilupaikat ja Tarmo, huonoa tosiaan nuo aineidenkäyttäjät ja alkoholistit. Vähän liian rauhatonta aluetta, vaikka liikuntamahdollisuudet nuorille hyvät. S-market siisti mukava kauppa, mutta ei paljon huvita asioida kun vakiodenat päivystävät kulmalla pummien röökiä ja rahaa. Teinit norkoilevat kaupalla, josko saisivat nämä päihdeongelmaiset hakemaan heillekin hakupalkalla tupakkaa ja alkoholia. Suosittelisin Läykkäläntietä, jos palvelujen lähelle kuitenkin halua on muuttaa.
- tar.leena.spo
Onko mitään ravintoloita? entä se asukasmäärä?
- esiintymistarve
Koko ketju taas vajakkiKetelän yksinpuhelua.
- tervetuloa.jokapäivä
On ravintoloita joka kulmassa ...
- Eericade
Jaa on rauhatonta aluetta? Jos lähdet iltalenkille tähän aikaan vuodesta niin hyvät mahdollisuudet olla näkemättä ketään :) täällä on liankin hiljaista. Yöelämää nyt ei kannata odottaa, sitä ei ole. Pari baaria ja kylpylä on, mutta mitään elämöinti ei kylästä löydy.
- homoketelän.homma
Paikkakunnan palstaterroristikin pysyy tiukasti koneensa luona.
- Aimo.vaan1
Makean veden amiraalit päivystävät siwan nurkalla joka päivä, kysy neuvoa sieltä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504