Hyvää Joulua ystäväni KTS!

ToivottaaSoffina

Hyvää ja rauhallista, pyhää Kristuksen syntymäjuhlaa!

Toivottaa sulle Soffiina.

Itse vietän Jouluni täällä sairaalasängyssä. Toipumassa leikkauksesta.

Laittaisin jonkun youtuben muttei kännyllä onnistu.

Kuuntele Finntrion laulama Tonttu. Siinä on suomalaista tunnelmaa.

<3 <3 <3
.

28

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos samoin Soffiina!!!!

• Soffiinalta

Ihanaa! Näit viestini. !!!

Olen sairaalahoidossa.

Pitkä reissu, kun tuon lähettämäni viestin jälkeen syntyi uusi, akuutti, leikkausta seurannut kivulias komplikaatio ihan toisaalle, mutta nyt voin jo puolipirteästi!

Olen taas lähes elossa!

• Kiitos Jumalalle!

• sinkomiehelle
        KTS kirjoitti:

Kiitos Jumalalle!

Allahia- tarkoitit

• Sen sijaan usko.vaiset, kristitty.netit, george ällät sun muut saakelin monimultinikkiset palstakeisarit ovat toivoneet kuolemaani joten saavat oman kirouksensa takaisin satakertaisena!

• Jos toivoo jonkun kuolemaa, se toive toteutuu varmasti. Vain ajoitus on kysymysmerkki.

• Jumala.tappaa.sielun

Mitä sinä muista ärhentelet. Jumala on Sanaansa kirjoittanut, mikä kadottaa.
        Siksi HÄN tappaa sielun. Häntä sinun on peljättävä, eikä maailman mukana kumarrettava omaa allanhiasi, siis kyse on viimeisestä tuomiosta, jota kukaan ei ohita.

• yksiuskova

Kuten olet ehkä nähnyt, tällä palstalla on aloituksia siitä, että joulu ei ole kristillinen juhla. Joulu on pankanatraditio johon katolinen kirkko on tuonut "kristillisen" sisällön. Joulun vietosta ei ole kehoitusta Raamatussa. Sen sijaan Raamattu varoittaa pakanatraditioista joihin uskovien ei tule ottaa mitään osaa. Jeesus ei syntynyt joulukuussa. Joulu on muotouskovaisuudella täytetty eksytys, joka antaa valheellista rauhaa miljoonille ja miljoonille ihmisille. Sekä katolinen kirkko että ev.lut.kirkko ja monet muut paikat saarnaavat väärää evankeliumia. Näiden paikkojen juhlamenoissa ei Jeesuksen seuraajan tule olla mukana, muutoin kumartaa niitä kirkkoja. Raamatussa on varoitus siitä että uskovan on lähdettävä ulos harhaopeista, muutoin on osallinen muidenkin synneistä. Ottakaa Jumalan varoitukset vakavasti. Joulu on pimeyden hedelmätöntä työtä, johon uskovalla ei tule olla osallisuutta.

• JoulunLapsenTytär

Voisitko antaa meidän kristittyjen viettää joulumme rauhassa?

Olet kantasi ilmoittanut, se tiedetään ja myös sen hedelmät.

Palaa messiaaniselle kanavallesi. Tai vaikka Sheoliin, mistä lienetkin.

Jeesus Kristus on minun Elämäni ja Kuolemani Herra.

Juutalaisista ja helluntaimessiaanisten "Jeshuasta" olen saanut jo kaiken tarpeellisen tiedon ja vastaus on lopullinen "ei".

• Soffiiina jälleen oikeassa!
        SATAprosenttisesti.
        Jeshualaiset sun muut vippaslahkolaiset helevettiin!

• yksiuskova
        KTS kirjoitti:

Soffiiina jälleen oikeassa!
        SATAprosenttisesti.

Jos lausuu toiselle kadotustuomion ja kiroaa toisen, saa kadotustuomion itselleen. Seuraat toista "Jeesusta". Tee parannus vielä kun se on mahdollista.

• missä.oikeessa
        KTS kirjoitti:

Soffiiina jälleen oikeassa!
        SATAprosenttisesti.

sohviinasi on ihminen jossa toisianne lihassa nuolette. Mitä arvoa sillä on, koska Herra kirjoitusten mukaan ei tunne teitä.
        Te juhlitte Baabeli- pakanallista remujuhlaanne, jonka tunnusmerkit ovat kuusi, sika, ym. Eli merkit kertovat siitä jumalastanne, mikä on juhlan takana.
        Jos niin typerä on itselle, ettei asiaa käsitä, sen historiantosiasian kautta, koska iltasanomat, tai lehtikin siitä kirjoitti. Moni muu ihminen on kirjoittanut asian tiimoilta kirjoja, niin tietoa on.
        Mutta kovakalloiset muotoperkelettä kumartavat, huutavat halleluujaata pakanajuhlaansa juhlien. Herra ei tunne moista juhlaa, eikä maassammekin olevat jopa seurakunnaliiset ihmiset seuraa tapaanne.

Eli sohviinasi on tavallaan vanha aadamilainen eeva, joka antaa väärän hedelmän sinulle.
        Ja KTS- vanhana aatamina syö, röyhtäilee ja sanoo, että ompa hyväntiedonpuulla makoisa jouluhedelmä. Syödäänpä tuota käärmeen esittämää Baabelinhedelmää.

Näin te kumpikin olette todella ALASTI Jumalanne edessä, aseettomia syntiä kohtaan, ettekä halua, että Herra peittäisi alastomuutenne.

Siksi Herraa seuraavien uskovien edellä olette "kelteisillänne" ja esittelette niitä vehkeitänne, millä yhdytte ajatuksein toistenne mielipiteisiin ja siemennätte harhaa.
        Näinollen on ulkoistus paratiisista tosi ja elämänkirja tuskin tuntee nimeänne, Jumalanvastaisen kielteisen asenteenne takia.

Alasti olette.

• Eeva.EnnenPerkelettä
        missä.oikeessa kirjoitti:

sohviinasi on ihminen jossa toisianne lihassa nuolette. Mitä arvoa sillä on, koska Herra kirjoitusten mukaan ei tunne teitä.
        Te juhlitte Baabeli- pakanallista remujuhlaanne, jonka tunnusmerkit ovat kuusi, sika, ym. Eli merkit kertovat siitä jumalastanne, mikä on juhlan takana.
        Jos niin typerä on itselle, ettei asiaa käsitä, sen historiantosiasian kautta, koska iltasanomat, tai lehtikin siitä kirjoitti. Moni muu ihminen on kirjoittanut asian tiimoilta kirjoja, niin tietoa on.
        Mutta kovakalloiset muotoperkelettä kumartavat, huutavat halleluujaata pakanajuhlaansa juhlien. Herra ei tunne moista juhlaa, eikä maassammekin olevat jopa seurakunnaliiset ihmiset seuraa tapaanne.

Eli sohviinasi on tavallaan vanha aadamilainen eeva, joka antaa väärän hedelmän sinulle.
        Ja KTS- vanhana aatamina syö, röyhtäilee ja sanoo, että ompa hyväntiedonpuulla makoisa jouluhedelmä. Syödäänpä tuota käärmeen esittämää Baabelinhedelmää.

Näin te kumpikin olette todella ALASTI Jumalanne edessä, aseettomia syntiä kohtaan, ettekä halua, että Herra peittäisi alastomuutenne.

Siksi Herraa seuraavien uskovien edellä olette "kelteisillänne" ja esittelette niitä vehkeitänne, millä yhdytte ajatuksein toistenne mielipiteisiin ja siemennätte harhaa.
        Näinollen on ulkoistus paratiisista tosi ja elämänkirja tuskin tuntee nimeänne, Jumalanvastaisen kielteisen asenteenne takia.

Alasti olette.

Jeskamandeeras. Ei minulle vielä ole tullut mieleen alaston KTS. Viattomina tässä ollaan nettiystävinä kuljettu, mutta nyt tuli uusi / vanha ääni meidänkin Eedeniin.

Ja Jumala raivostuu: "Kuka teille sanoi, että te olette alasti?!"
        .

• Joskus tuntuu siltä että me ollaan Soffiinan kanssa ainoat täysjärkiset täällä!

• kirjoitukset.kertovat

Niin rienaajajärjelliset, ei muuta.

Sanan miekka erottaa Jumalan edessä tuollaisen järjen kadotuksen laariin.

• EläimilleEnsin

On niin rauhoittavaa tietää olevansa (noin suurinpiirtein) aina oikeassa.

Tähän sopisi seuraavat youtube-linkit:
        Agit Prop - Oppimisen ylistys (KTS linkitti tän mulle aikoinaan) sekä
        Jope - Aatteleppa ite

Etsikää itse youtubelta.

Meidän täytyy KTS muistaa että suurin osa näistä on -
        tietämättään - uskonnon ja poliittisten valtaherrojen, uskonnon välityksellä mainipuloituja uskonnon uhreja. Monilla puhdas usko pohjalla, mutta sitten nuo erilaiset sivuäänet Sheolista (Helvetti), milloin minkäkinlaisella uudella "evankeliumilla", hokien: "Uskosi on väärä. Luovu siitä. Ei Jeesus syntynyt jouluna. Meillä on sinulle toinen evankeliumi".

On ihan sama milloin Jeesus tarkalleen syntyi mutta jouluna Häntä muistetaan. Kirkkohistorioitsijat laskivat tämän syntymäpäivän vuoden pimeimpään hetkeen, jolloin liukui Juudean taivaalle suuri, kirkas tähti ja valaisi pienen beetlehemiläisen majatalon navetan kattoa.

Siellä eläimet ensikerran saivat nähdä ja kuulla Evankeliumin. Niiden hörähtelyt rauhoittivat pientä kitisevää poikalasta lampaiden heinäkaukalossa. Voin kuvitella niiden hyväntahtoisen katseen.
        .

• osa.aikainen

"Joskus tuntuu siltä että me ollaan Soffiinan kanssa ainoat täysjärkiset täällä!"

Alan uskoa, että tämä on ns. "pölläkkälä". Työskentelin siellä aikoinaan, ja hyvin monet sielläkin ajattelivat noin. Erikoisesti he, jotka olivat äärimmäisen narsistisia persoonia tai muuten mielestään ylivertaisia muihin nähden. Hyvää Uutta vuotta kaikille palstan asukeille!

• PasiToivonen

yksiuskova, muuta Pohjois-Koreaan, siellä ei vietetä joulua.

• iuoio

Aloitus on pelkää nettipropagandaa ryssän tyyliin. Aliottaja on nettitrolli ja jäljet johtavat KTS:n omalle sylttytehtaalle.

• iuoio

Aloittaja on pelkkä nettitrolli.

• Slavjankatar

Idiootti, joka vaivalla on kyennyt omaksumaan jopa yhden ajatuksen, pitää siitä tiukasti kiinni ja trolleina kirjoittajia, joilla monipuolinen elämänkokemus ja ajatuksia vaikka joka sormelle ja varpaalle.

Israelin valtion perustivat Venäjän juutalaistaustaiset sosialistit. mutta tätä tosiasiaa teille pöllöille laumasieluille tuskin kertovat teidän messiaanisuuteen hurahtaneet, amerikkalaisjohtoiset matkaoppaanne.

Tässäpä ajatus 2 tuumattavaksi. Nykyisraelilaiset ovat alunpitäen olleetkin pääosin ryssiä!
        .

• messiaaninen
        Slavjankatar kirjoitti:

Idiootti, joka vaivalla on kyennyt omaksumaan jopa yhden ajatuksen, pitää siitä tiukasti kiinni ja trolleina kirjoittajia, joilla monipuolinen elämänkokemus ja ajatuksia vaikka joka sormelle ja varpaalle.

Israelin valtion perustivat Venäjän juutalaistaustaiset sosialistit. mutta tätä tosiasiaa teille pöllöille laumasieluille tuskin kertovat teidän messiaanisuuteen hurahtaneet, amerikkalaisjohtoiset matkaoppaanne.

Tässäpä ajatus 2 tuumattavaksi. Nykyisraelilaiset ovat alunpitäen olleetkin pääosin ryssiä!
        .

Turhaan täällä syyttelet messiaanisia. Sinua ei usko kukaan.

Muuten Jeesus ja hänen opetuslapsensa olivat kaikki messiaanisia. Paavali ja Timoteuskin olivat messiaanisia. Koko kristinusko perustuu Israelin kansan Jumalalta oppimiin asioihin ja saamiin pyhiin kirjoituksiin.

• OchSoVidare

Jeshua.chai! Jeesus Elää! Jesus levär! Jesus lives!

• Ryssätär
        messiaaninen kirjoitti:

Turhaan täällä syyttelet messiaanisia. Sinua ei usko kukaan.

Muuten Jeesus ja hänen opetuslapsensa olivat kaikki messiaanisia. Paavali ja Timoteuskin olivat messiaanisia. Koko kristinusko perustuu Israelin kansan Jumalalta oppimiin asioihin ja saamiin pyhiin kirjoituksiin.

Sinun ei tarvitse "uskoa" minua. En minä sinun uskoasi tarvitse. Jos et voi uskoa itseesi, sinä teet valinnan mitä ja kehen toiseen ihmiseen panet "uskosi", koska tämä on sinulle selvästi tärkeä asia. Jos ei ole omaa älyä, silloin pitää "uskoa" muita. Tämä on sinun, ei minun ongelma. Kerro uskonpuutteesi vaikka psykiatrillesi.

Itse olen elämässäni tavannut lukuisia, taatusti uskottavampia ihmisiä kuin te, pienen piirin raamattupuoskarit.

Mutta älä puhu "kaikkien" puolesta.

Kuten jokainen meistä, sinäkin edustat vain itseäsi ja omia mielipiteitäsi, uskoasi, epäuskoasi ja älynvarojasi.
        .

• Ryssätär kirjoitti:

Sinun ei tarvitse "uskoa" minua. En minä sinun uskoasi tarvitse. Jos et voi uskoa itseesi, sinä teet valinnan mitä ja kehen toiseen ihmiseen panet "uskosi", koska tämä on sinulle selvästi tärkeä asia. Jos ei ole omaa älyä, silloin pitää "uskoa" muita. Tämä on sinun, ei minun ongelma. Kerro uskonpuutteesi vaikka psykiatrillesi.

Itse olen elämässäni tavannut lukuisia, taatusti uskottavampia ihmisiä kuin te, pienen piirin raamattupuoskarit.

Mutta älä puhu "kaikkien" puolesta.

Kuten jokainen meistä, sinäkin edustat vain itseäsi ja omia mielipiteitäsi, uskoasi, epäuskoasi ja älynvarojasi.
        .

Me pyyhitään Sioffiinan kanssa lattioita näillä jaloissa pyörivillä laitalahkolaisilla.
        Sen takia ne tuossa kiukuttelee kun ei muuta voi.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• iuoio
        KTS kirjoitti:

Me pyyhitään Sioffiinan kanssa lattioita näillä jaloissa pyörivillä laitalahkolaisilla.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Näyttää siltä, että olet KTS ottanut toisen käyttäjätunnuksen, jolla peukutat omia kirjoituksia. Valheesi ja juonesi ovat läpinäkyviä. Aloitus on todella outo veto. Millainen pimeyden pesä sinä KTS olet. Sinä olet yksin propagandasi kanssa. Päättele tästä, mitä tarkoittaa yksi ja sama sylttytehdas.

• ProshanieSlavjanki
        KTS kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Huomenta KTS! Ei välitetä noista valheenlapsista.

Tämä Joulu todellakin oli erilainen. Komplikaatiossa kävin lähellä kuoleman rajaa ja Jouluyöni oli ikimuistoinen. Hirvittävät tuskat. Fyysiset ja sielulliset, mutten näin Vihollisen edessä kerro yksityiskohtia.

Luin sitten vähän myöhemmin nuo sinun vastauksesi minulle aattoiltana. Tajusin jotain. Luepa itsekin. Mahd. P.D?

Tuolloin, Jouluyönä, kuoleman kielissä, näin hengessä asioita mutta en tiennyt, että sain tuolloin joululahjan menneisyydestä, tiedon eräistä juuristani. "Avasin" sen eilen ja tajusin. Tuo erään sukumme "käsittämätön", alkuperäinen nimen muoto sisältää venäjän adjektiivin.

En koskaan aliarvioi myöskään Vihollisen todistusta ja sanomaa. Koko vippulalössi netissä on vuosia haukkunut minua ryssäksi. Suomalaisenakin minulla on aina ollut toisenlainen persoona ja tempperamentti kuin kantasavolaisilla yleensä. Helluntailainen isäni hakkasi minua vyöllään jo n. 2 vuotiaasta asti, pois pahaa sisua minusta. Tätä kesti lähes päivittäin 15 vuoden ajan, kunnes uskalsin lyödä takaisin. Asiassa oli muutakin.

Kaksoiskotkan poikasesta Joutsenten pesässä ei kuitenkaan koskaan itsestä tullut sisäisesti Joutsenta.

Vaikka minussa on suomalaisia, myös esim juutalaisia juuria, persoonani ei sittenkään ole ollut juutalainen, eivät tummat hiukseni.

Kuuntelen Kubanin kazakkakuoron, Puna-armeijan kuoron esityksiä. Kuuntelepa sinäkin.

Tässä on sulattelemista. "Ystävät" muuttuivat yhtäkkiä myös omaksi heimokseni.. Kaikki minkä olen sisäisesti tuntenut, kokenut, itsessäni nähnyt ja ymmärtänyt, sai Jouluyönä lahjaksi vahvistuksen, faktan.

Ehkä pian levitän vanhan, väsyneen, tuhannesti läpiammutun Kotkan siipeni ja Joutsenten kaltoinkohdeltuna lennän takaisin Itään. Suomi on synnyin- ja Isänmaani jota rakastan ja jolle olen uskollinen. Tämä on venäläinen luonteenpiirre, mutta Suomi ei ole rakastanut minua, sillä Lännen kristukset ovat toiset kuin Pyhän Venäjänmaan.
        .

• tyutyut
        ProshanieSlavjanki kirjoitti:

Huomenta KTS! Ei välitetä noista valheenlapsista.

Tämä Joulu todellakin oli erilainen. Komplikaatiossa kävin lähellä kuoleman rajaa ja Jouluyöni oli ikimuistoinen. Hirvittävät tuskat. Fyysiset ja sielulliset, mutten näin Vihollisen edessä kerro yksityiskohtia.

Luin sitten vähän myöhemmin nuo sinun vastauksesi minulle aattoiltana. Tajusin jotain. Luepa itsekin. Mahd. P.D?

Tuolloin, Jouluyönä, kuoleman kielissä, näin hengessä asioita mutta en tiennyt, että sain tuolloin joululahjan menneisyydestä, tiedon eräistä juuristani. "Avasin" sen eilen ja tajusin. Tuo erään sukumme "käsittämätön", alkuperäinen nimen muoto sisältää venäjän adjektiivin.

En koskaan aliarvioi myöskään Vihollisen todistusta ja sanomaa. Koko vippulalössi netissä on vuosia haukkunut minua ryssäksi. Suomalaisenakin minulla on aina ollut toisenlainen persoona ja tempperamentti kuin kantasavolaisilla yleensä. Helluntailainen isäni hakkasi minua vyöllään jo n. 2 vuotiaasta asti, pois pahaa sisua minusta. Tätä kesti lähes päivittäin 15 vuoden ajan, kunnes uskalsin lyödä takaisin. Asiassa oli muutakin.

Kaksoiskotkan poikasesta Joutsenten pesässä ei kuitenkaan koskaan itsestä tullut sisäisesti Joutsenta.

Vaikka minussa on suomalaisia, myös esim juutalaisia juuria, persoonani ei sittenkään ole ollut juutalainen, eivät tummat hiukseni.

Kuuntelen Kubanin kazakkakuoron, Puna-armeijan kuoron esityksiä. Kuuntelepa sinäkin.

Tässä on sulattelemista. "Ystävät" muuttuivat yhtäkkiä myös omaksi heimokseni.. Kaikki minkä olen sisäisesti tuntenut, kokenut, itsessäni nähnyt ja ymmärtänyt, sai Jouluyönä lahjaksi vahvistuksen, faktan.

Ehkä pian levitän vanhan, väsyneen, tuhannesti läpiammutun Kotkan siipeni ja Joutsenten kaltoinkohdeltuna lennän takaisin Itään. Suomi on synnyin- ja Isänmaani jota rakastan ja jolle olen uskollinen. Tämä on venäläinen luonteenpiirre, mutta Suomi ei ole rakastanut minua, sillä Lännen kristukset ovat toiset kuin Pyhän Venäjänmaan.
        .

Sinä ja KTS olette kuin sikolättisakki. Enpä ole kamalampaa lueskellut ennen teitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      931
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      867
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      829
    4. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      721
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      714
    6. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      711
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      693
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      660
    9. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      656
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      655
    Aihe