Mies lähetti minulle vahingossa viestin whatsappissa jonka piti mennä toiselle. Hän poisti viestin samantien ja kertoi että lähetti vahingossa minulle viestin.
Kysyin mieheltä, kenelle viestin piti mennä. Hän ei ensin halunnut kertoa. Lopulta hän kertoi, että naiskaverilleen ja kertoi mitä viestissä oli. Kysyin miksi viesti piti poistaa. Hän sanoi että ihan periaatteesta. Hän ei edes tarjoutunut näyttämään tätä. Enkä itse koe, että saisin tällaista pyytää.
Mitä mieltä olette tästä, itse en ikinä tekisi noin, jos viestissä ei olisi mitään ihmeellistä. Olisin jättänyt viestin poistamatta. En edes tiennyt, että viestejä voi poistaa.
Viestin poisto/salailu
45
4242
Vastaukset
- tontutnäkee
Keskittykää nyt vaan kinkun paistoon, niin mekin.
- ert5555
Seksiviesti tietenkin mikäs muukaan, kysyi koska sais taas piparia ja samalla kiitti viimekerrasta.
- haihaihai
Ihanko tosi, keksi parempi veruke.
- kakkosellejokalaittaa
No nyt ei täsmää siis lähetti viestin mutta poisti sen? No mistä sen tiesit että lähetti? Jos viestin voi poistaa ethän silloin ole sitä nähnyt. Varsinkin kun sanot ettei näytä mitä on lähettänyt. Toki se poistettu viesti voidaan palauttaa joten älä huoli kun saat se puhelimen käteesi.
- Wazzzzzzzupppp
Oot kyllä teknologiassa jäljessä....viestin voi poistaa lähettäjä 7min sisällä myös toiselta...whatsappissa nykyään et sillai 😅😂
- saintyperiäviestejä
Wazzzzzzzupppp kirjoitti:
Oot kyllä teknologiassa jäljessä....viestin voi poistaa lähettäjä 7min sisällä myös toiselta...whatsappissa nykyään et sillai 😅😂
Eli ei poistanut siis ajoissa kun tuon toinen kerta näki sen? Sitähän kysyin mistä tiesi sen lähettäneet viestin ja poistaneen ja varsinkin mistä se sen tiesi ettei ollut hänelle? Toki nykyään sen voi poistaa mutta jos toinen kerkiää sen lukea niin miten se sitten on mahdollista? Aikaisemmin sitä ei voinut poistaa. Mullakin kun uusi puhelin vaihtui jäi oudot numerot pois ja vain ne näkyy joille olen vastannut. Tuntemattomat ei siirtynyt. Kun laitoin yhden tuntemattoman numeron uuteen puhelimeen näkyi se viesti jonka oli laittanut mulle. Muutoin viestejä ei voinut poistaa. Eli jos lähettää viestin tiettyyn numeroon pitää olla nopea?
- Hippopotalamuss
Whatsppissa nykyään voi poi.staa viestin, jolloin viesti kyllä saapuu sinulle, mutta itse viestin tilalla (esim, "Moi! Miten menee?") lukee "tämä viesti on poistettu".
Eli tästä tietää, että viesti on lähetetty, mutta poistettu. Tämä uudistus on tullut vasta voimaan ja jos et ole tajunnut WA:ta päivittää, ei tämä ole välttämättä sinulla edes käytössä.
https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000005438809.html
MIten se sinun puhelimelta pystyi viestin poistamaan?
- lortollejokatietääminut
Lopeta miehen puhelimen lukeminen ja tee loppu pettämisestä näin minäkin sen sain loppumaan. Laitoin vähän välikommentteja ja niillä meni asiat ristiin. Kun viimein laitoin että tiedän loppui se siihen. Vieläkin se lähettelee viestejä käyn katsomassa välillä. Mutta pyytäkööt eron kun ei jaksa enään sitä viihdyttää. Tai haluaa muuta ei ne tähän kaupunkiin voi jäädä. Tunnen jopa tuon toisen lähisukua joten kerron myös mulle ja kehun sitä mitä touhuaa minun mieheni kanssa. Maksan tasan takaisin noille molemmille. Älkää aloittako ruikutusta ettei kakkosnaisia saa syyttää. Ja vitut on lortto jotka muutkin tuntee.
- VaihdaAihealuetta
Ei aloittaja sanonut koskaan lukevansa miehen puhelinta tai edes aikovansa sellaista. Rasittaa tuollaiset omakohtaiset skitsot neuvot, joissa ollaan niin täynnä omaa kaunaa, että teksti on täynnä sekoja kirjotusvirheitä eikä aloittajan asiaa edes ymmärretty. Hoh hoijaa. Raskas ja katkera elämä sulla muuten, ihan näin ohimennen sanon. Kannattaisko sun vaikka keskittyä johonkin muuhun välillä.
- Katonytsäkin
Tää on taas tämä sekopää jolla on monta eri nimimerkkiä...mm. kakkosellejonkatiedän
huorintekijät eivät peri taivasten valtakuntaa
jos kyseessä todellakin huorinteko niin miehesi on rikkonut liittonne
osta miehellesi Raamattu ja kehota häntä lukemaan se- NäinOntämä
Viestissä oli varmaan ainakin pientä flirttiä, silmänisku tai vastaavaa, tai sitten oli kyseessä ihan selkeä seksiviesti. Jotain tavallista hyvien joulujen toivotusta ei olis tarvinnut poistaa eikä änkyttää kenelle viesti oli tarkoitettu. Sinun ei pitänyt nähdä viestiä, se on ihan selvä.
Se joka muuta väittää on todella sinisilmäinen.
Olette aika huonossa tilanteessa. Mies ei todennäköisesti tule asiaa tunnustamaan vaikka päätä irti leikattaisi, joten tuo jää kalvamaan välillenne. Et voi todistaa sitä, mutta tiedät kuitenkin.- eimunasia
Aika pimeetä. Jokainen vastaa omista teoistaan, jos tunaroi toisen muijan kanssa, niin ihan sen omaan laariin menee. Jokainen tajuaa, että toisen naisen rooli on vain ja ainoastaan tyhjennyspesä, jota tarpeen mukaan vaihdetaan. Harakoilla ei päätään kannata vaivata, vaan keskittyä ihan muihin juttuihin. Aivan sama siis, miten naruttaa noita tyhjäpäisiä naisia, jotka ukkomiehissä roikkuu.
- Avoimuuttakaivataan
Näin sen itsekin ajattelin. Toki kaikilla ihmisillä on omat yksityisyyden rajansa. Olemme vasta aivan alkutaipaleella, joten rajoja haetaan.
Mies sanoi että olisi voinut sepustaa jonkun valheenkin, mutta kertoi kuitenkin totuuden. Totta tämäkin mutta erikoista omiin periaatteisiin peilaten.
Olisihan hän voinut kertoa että viestin piti mennä vaikka miestyökaverilleen ja siinä oli firman asioita jotka eivät minulle kuulu.
Yritän ymmärtää toisenkin kantaa. Itse olen aika avoin. - Profiloija
Jos kumppani viestittelee vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa eikä halua viestejä nähtävän, sukset menee ristiin parilla kyllä hyvin nopeasti. Ihan turha siinä on selitellä periaatteista tai yksityisyydestä tai siitä että olisi voinut valehdella kenelle viestii.
Kavereita kyllä voi olla vastakkaisesta sukupuolesta, mutta parisuhteessa nuo kaveruudet pidetään hyvin avoimina juuri siksi ettei tule epäselvyyksiä.
Olisi siis ”periaatteesta” näyttänyt viestin pyytämättä sinulle, tai antanut olla näkyvillä, niin asia olisi ollut sillä selvä molemmin puolin. Eipä tehnyt niin. Siinä kohtaa on sinun turha ymmärtää asiaa liikoja.
Minä veikkaan että mies valitsi ihmisille tyypillisesti hätätilanteessa sen pienemmän pahan: osatotuuden kertominen oli helpompaa kuin valehdella suoraan. Kertoi kenelle mutta valehteli sisällön. Hän jopa muistutti, että olisi voinut valehdellakin kaiken. Jos olis puhtaat jauhot pussissa, keskustelunne olisi mennyt ihan toisin.
- Daavidista_oppia
Minä en kovin suuresti usko viattomiin "naiskavereihin". Jos mies lähettelee naiselle viestejä, niin elämänkokemus on kyllä osoittanut, että suurella todennäköisyydellä jutussa on jotain, edes kiinnostusta jos ei todellista suhdetta. Mutta sitä en ymmärrä, miksi et voisi pyytää saada nähdä viestiä. Tuollaisesta menee herkästi luottamus puolisoon, ja pikku hiljaa alkavat epäilykset kalvaa jopa vähemmän mustasukkaista luonnetta. Minua on pettänyt ensimmäinen aviomieheni ja sittemmin seurustelukumppanini, ja myös nykyinen aviomieheni. Siitä on jo vuosia, mutta en ole koskaan päässyt yli mieheni epäilemisestä, vaikka luulen, että hän on korjannut tapansa. Tai sitten ei vain enää ole jäänyt kiinni. Mutta olen ajatellut asian niin, että jos jää joskus vielä kiinni pettämisestä, niin otan eron. Jos ei jää kiinni ja pettäisi, niin hän vastaa sitten synnistään Jumalan edessä. Mutta luulen hänen pelkäävän Jumalaa niin paljon, ettei uskalla pettää. Kyllä mielestäni useamman miehen ja naisen tulisi ottaa oppia kuningas Daavidin ja Batseban suhteesta. Vaikka rakkaus ja Batseban kauneus sokaisivat Daavidin, niin Jumalan silmissä Daavidin teot, jotka hän teki rakkautensa sokaisemana, ja ylipäätään Daavidin ja Batseban suhde oli väärin.
- MiehetEiJauhaTurhaa
Samaa mieltä siitä että miehet kaveeraa livenä, eivät viestittele tai chattaile naiselle ellei ole sitten muutakin mielessä. Mulla ikää jo melkein viiskymmentä, kokemus opettanut. Viestittelijämiehet ovat niin sinkkuja, seukkaavia kuin ukkomiehiäkin ja viestittelevä mies haluaa flirttiä ja/tai toivoo että sais sovittua seksitapaamisen. Aina.
Noihin Raamattuhommiin en yhdy, kukin uskokoon tavallaan.
- Avoimuuttakaivataan
Kiitos kaikille kommenteista ja noinhan se taitaa kyllä mennä, mitä useimmat sanoivatkin. Avoimuutta kaverisuhteisiin niin että molempien on hyvä olla ja luottaa. Jos tässä vielä palaamme tämän etäisyyden jälkeen jatkamaan suhdetta, niin haluan että asiat muuttuu.
Mies kertoi minulle parin viikon pohdiskelun jälkeen tajunneensa asioita, tästä on nyt aikaa viikko. Olen siis antanut hänen olla rauhassa ja miettinyt itsekin, mitä siedän ja mitä en. Tämä mies ei ole kuulemma ikinä päästänyt ketään naistä näin lähelle mitä minä olen. Hänellä on vahva pelimiestausta olemassa.
Hän sanoi että meidän pitää keskustella asioista ja oli pahoillaan omasta kriisistään. Kuulemma hänen ongelmansa on aina ollut siinä, että hän työntää pois jos joku tulee häntä liian lähelle.
Itse en juokse kenenkään perässä ja mies saa nyt tosissaan näyttää että haluaa minut. Ei parisuhde toimi niin, että kun tulee jokin vaikeampi erimielisyys niin sitten otetaan omaa lomaa ja hylätään toinen. Itselläni on ollut aika ankeaa, välitän miehestä älyttömän paljon.
Tuolloin viikko sitten mies pyysi minua luokseen juttelemaan epämääräisesti "jokin päivä". Sanoin että tulen kun pyydetään. Mies sanoi että juurihan hän pyysi mutta kiirehti korjaamaan että voi pyytää uudestaankin. Uutta kutsua ei ole tullut ja minähän en yhteyttä ota.
Mies on kuukausi sitten erikoisesti maininnut tasoerostamme. Omasta mielestäni se oli erikoisesti sanottu. Hän ihmetteli miksi olen hänen kanssaan. Hän on myös muutaman kerran maininnut minun lukuisasta ihailijajoukosta. Mielestäni mies on tajuttoman komea ja naiset pitävät hänestä. Pohdin myös mahdollisuutta että mies halusi tehdä minut mustasukkaiseksi tällä koko viestiepisodilla. Miten kirjoitettu viesti voi mennä väärälle henkilölle...
No puhumalla asiat selviää. Sitä odotellessa. Itse kerroin miehelle riidan jälkeen samantien miten haluan olla hänen kanssaan ja selvittää asiat. Mies itse vetäytyi. Siksi en asetu nyt kynnysmatoksi vaan odotan miehen lähestymistä.
Eilen sain kyllä uuden vuoden toivotukset ja vaihdoimme kuulumiset. Muuten aikaa edellisestä yhteydenotosta on melkein viikko jolloin hän sanoi että meidän pitää puhua kasvokkain.
Itse tosiaan toimisin niin eri tavalla kuin tämä mies. Tiedän hänen kyllä myös olevan äärimmäisen ylpeä. Pelimiestaustasta johtuen en anna siimaa yhtään enempää vaan hänen pitää nähdä nyt vaivaa.- Parempaauuttavuotta
Ehkä sun ei kannata uhrata kyseiseen ihmiseen enempää ruutia, jos on tuon kaltaista vääntöä jo suhteenne alussa ja hepulla jotain "kriisiä" päällä vai onko vain muita tapailun kohteita. Jo nyt olet epäileväinen ja kärsit luottamuspulasta, eihän sellainen kuulu mihinkään normaaliin suhdealoitukseen ja jos ihminen on sinusta aidosti kiinnostunut, niin hän ei pidä yhteyttä tuolla tavalla, vaan ottaa yhteyttä ilman, että kerkeät ajatella sanaa ikävä. Ihan turhaan tuhlaat tunteitasi, kun käyttäytyy noin, ja vaikeaa tulee olemaan jatkossakin. Suosittele hänelle, että menee terapiaan, että saisi omat "läheisyys"ongelmansa ratkaistua. Ei kannata alkaa itse terapeutin rooliin.
- SuoratSanat.tässä
Voi harmi. Toihan on ihan pelimiesklassikko ”en uskalla päästää ketään lähelle mut sä oot mulle tosi tärkeä” tms. Tuolla pidetään ovi auki, mutta antaa selityksen sille miksei tyypistä kuulu mitään. Menit vanhanaikaiseen.
Mieshän otti etäisyyttä heti, kun aloit käyttäytymään kuten parisuhteessa käyttäydytään, sanoi morjens ja jutellaan joskus asiasta.
Tosimielellä liikkeellä olevat pitävät päivittäin yhteyttä ja haluavat viettää aikaa yhdessä mahd. paljon heti suhteen alussa, kertovat avoimesti asiansa ja haluavat selvittää siltä seisomalta pienetkin väärinkäsitykset, eivätkä todellakaa haihdu ja sitten juttele niitä näitä hyviä uusiavuosia. Kommunikointi on oikeassa suhteessa heti alusta alkaen luontevaa, avointa, tiheää ja molemminpuolista eikä toinen venkoile ja selittele. Eikä etenkään narahda nolosti kiinni toiselle naiselle viestittelystä.
Sinä oot tavannu tavallisen pelimiehen joka ei välitä sinusta aidosti. - Suoria.sanoja
Voi harmi. Toihan on ihan pelimiesklassikko ”en uskalla päästää ketään lähelle mut sä oot mulle tosi tärkeä” tms. Tuolla pidetään ovi auki, mutta antaa selityksen sille miksei tyypistä kuulu mitään. Menit vanhanaikaiseen.
Mieshän otti etäisyyttä heti, kun aloit käyttäytymään kuten parisuhteessa käyttäydytään, sanoi morjens ja jutellaan joskus asiasta.
Tosimielellä liikkeellä olevat pitävät päivittäin yhteyttä ja haluavat viettää aikaa yhdessä mahd. paljon heti suhteen alussa, kertovat avoimesti asiansa ja haluavat selvittää siltä seisomalta pienetkin väärinkäsitykset, eivätkä todellakaa haihdu ja sitten juttele niitä näitä hyviä uusiavuosia. Kommunikointi on oikeassa suhteessa heti alusta alkaen luontevaa, avointa, tiheää ja molemminpuolista eikä toinen venkoile ja selittele. Eikä etenkään narahda nolosti kiinni toiselle naiselle viestittelystä.
Sinä oot tavannu tavallisen pelimiehen joka pönkittää omaa heikkoa itsetuntoaan naissuhteiila eikö välitä sinusta aidosti. - Avoimuuttakaivataan
Suoria.sanoja kirjoitti:
Sinä oot tavannu tavallisen pelimiehen joka pönkittää omaa heikkoa itsetuntoaan naissuhteiila eikö välitä sinusta aidosti.Muuten hyvä, mutta on tässä sellainen pieni twisti, että juuri tämä mies on laittanut meistä esim. pari yhteiskuvaa instaan. Eikai pelimies joka pelaa parhaillaan sitä tekisi? Itse en ole julkaisut yhteiskuvia. Mies on myös halunnut määritellä suhdettamme seurusteluksi ja on puhunut yhteisestä talosta jne. Hän haluaisi lapsia kanssani. Olemme olleet kuukausia yhteydessä päivittäin, ja tunteneet olemme vuoden. Seurustelua tämä on ollut noin 3kk. Tämä on ensimmäinen iso riita jota ei ole ratkaistu. Miehen mielestä en vaan opi ikinä luottamaan ja hän otti nokkiinsa minun luottamuspulasta. Olen ollut harmittavan mustasukkainen ja mielestäni minussa on myös paljon vikaa tähän välirikkoon.
Enpä tiedä. Mahtaakohan tämä loppua tähän... olen surun murtama mutta yritän esittää vahvaa. Kai sitä silti olenkin. Ei se maailma siihen sitten kaadu. - Avoimuuttakaivataan
Suoria.sanoja kirjoitti:
Sinä oot tavannu tavallisen pelimiehen joka pönkittää omaa heikkoa itsetuntoaan naissuhteiila eikö välitä sinusta aidosti.Muuten hyvä, mutta on tässä sellainen pieni twisti, että juuri tämä mies on laittanut meistä esim pari yhteiskuvaa instaan. Itse en ole sitä tehnyt. Mies on myös halunnut määritellä suhdettamme seurusteluksi ja on puhunut yhteisestä talosta jne. Hän haluaisi lapsia kanssani. Olemme olleet kuukausia yhteydessä päivittäin, ja tunteneet olemme vuoden. Seurustelua tämä pn ollut noin 3kk. Tämä on ensimmäinen iso riita jota ei ole ratkaistu. Miehen mielestä en vaan opi ikinä luottamaan ja hän otti nokkiinsa minun luottamuspulasta. Olen ollut harmittavan mustasukkainen ja mielestäni minussa on myös paljon vikaa tähän välirikkoon.
Enpä tiedä. Mahtaakohan tämä loppua tähän... olen surun murtama mutta yritän esittää vahvaa. Kai sitä silti olenkin. Ei se maailma siihen sitten kaadu. - Suoria.sanoja
No voi hyvänen aika. Kyllä aikuiset uskaltavat olla parisuhteissaan rehellisiä joka tasolla. Jos on tunteita, ne kerrotaan. Jos kiinnostus loppuu tai jokin suhteessa vaivaa, sekin sanotaan. Se on todellista vahvuutta.
Pelaat nyt itse osin pimein kortein ja olet hankala mustasukkaisuutesi vuoksi. Esität vaikeasti tavoiteltavaa ja etkä ole aito itsesi.
Ette taida olla kumpikaan kypsiä parisuhteeseen. Ette saa edes asiasta puhuttua, tai sovittua haluatteko jatkaa yhdessä ja onko teillä aitoja tunteita tosianne kohtaan, kummallakaan.
- salaystäväpitääolla
Niin niitä ystäviä on ja mitä niiden kanssa touhutaan on nämä ikäviä juttuja. Hyvä kun on keskustellut kanssasi mitä salataan ja mitä ei salata. Ystäviä toki voi olla mutta jos parisuhteeseen aloitetaan otetaan mukaan myös kumppani juuri siksi ettei tule vääriä käsityksiä. Samoin mun kumppani esitteli ystävänsä ja kaikki joiden kanssa viestittelee tai on tekemisissä. Näin se vain on ja nuo ystävät jäävät taka alalle kun suhteeseen ryhdytään. Toki näitä "ystävä suhteita jatketaan mutta avoimesti. Kuka salaa tapailee kumppanilta kertoo jo sen laadun. Se saako kumppani tiedon muilta sille ei voi mitään. Näitä ymmärtäjiä riittää.
- Annamennämännikköön21
Jätkähän on täys paska . Oikee psykopaatti . Ohjailee sinua mennen tullen ja sinä koet olevasi paha kun olet mustasukkainen. No terve ihminen on epäluuloinen jos toimii noin niin kuin tuo kaveri. Usko näitä pelimies toteamuksia vaikka olisit 5 v. tuntenut äijän mutta yhdessä olon aloitus on jo noin heikoilla et tule olemaan onnellinen tuon miehen kanssa. Et vaikka tekisit 6 lasta ja ostaisit talon ja pari. Oikeeseen tasapanoiseen elämään kuuluu kommunikointi avoimesti ja ilman näitä omia juttuja joita mies harrastaa. Niin ja kokemuksen mukaan pelimiehelle ei tee heikkoa jurmuttaa naistaan vaikka 3 viikkoa tietämättömyyden suossa. Siinä mielessä mikään viikko ei meinaa mitään varsinkin kun se juttelu on todellisuudessa vain heipati heitä ja uuden vuoden toivottelua. Oikea mies olisi jo ovellasi kukkapuskan kanssa ja hakisi sinut kunnon romantiikka illalliselle. Tältä kaverilta ei taida paljoa hlökohtaisia myönnytyksiä irrota.
- Keskustelunpaikka
Luin koko viestiketjun ja ei voi kun sanoa että jätä tuo hirmu ihana pelimies tässä vaiheessa. Hänellähän oli monta viikkoa aikaa korjata ja kertoa todellisesti mitä tuli viestiteltyä. Sellaista selitystä ei taida olla tullut. Pakoilee asiaa ja odottaa että sinä otat yhteyttä ja unohdat asian ? Aikoinaan minulla oli sellainen peli mies joka lähetti saman viestin monelle naiselle samaan aikaan. se nainen joka nopeiten vastasi pääsi sitten pylsimään. Tämä sinun kaveri taitaa saman tyyppistä viestittelyä harrastaa tällä viestisysteemillä. siinähän voi tehdä viestille ryhmän jolle sen lähettää . Tuliko tuo lähetys moka siis siinä ilmi. Ettå olette saman viestin saaneet kumpikin aiemmin niin tuo mysteeri naisystävä kuin sinäkin. Pidät itseäsi seurustelu suhteessa olevana mutta moni asia iskee silmään tässä teidän yhteiselossa ja keskustelu tavassa. Onko se sittenkään niin sitoutunutta kuin haluat asian ymmärtää. Voi tulla vielä joko iso itku tai todella pitkä hiljaisuus. Niin kuin joku mies tuolla jo selvitti asiaa niin aidosti kiinnostunut ihminen yksinkertaisesti haluaa epäselvyydet selvittää heti.
Ei kuulosta kuin pelimiehen taktiikalta että mainitaan sut jossain kuvassa tän mokan jälkeen. Aivan kuin sillä saisi kuitattua ja sinut unohtamaan sen varsinaisen asian mikä pitää vielä käydä läpi.
Älä mene halpaan pelimies taktiikaan sisään. Ole se tasoasi parempi yksilö.
Vaadi vastauksia vaikka tuntisit olevasi ilkeä kun niitä kyselet. Oikeeseen suhteeseen kuuluu rehellisyys.- Avoimuuttakaivataan
Kiitos mielipiteestäsi. Kaikki lienevät samalla linjalla kanssasi.
Toki jutussa on paljon sellaista mitä en saa täällä kirjoitettua. Yhteistä vietettyä aikaa ja suuria sanoja. Kuulemma paljon pitää tapahtua että hän lähtisi pois. Toki rakkaus on tekoja eikä sanoja.
Nyt välirikon aikana mies halusi painottaa ettei ole menossa kokonaan pois vaan haluaa vaan tilaa omille ajatuksilleen. Hän myös korosti ettei aio tehdä mitään mikä rikkoisi meidät.
Meidän pitäisi nyt huomenna keskustella asiasta. Hän sanoi että ymmärtää että minä olen venynyt hänen kriisissään paljon ja itse en ole saanut mitään.
Katsotaan mihin päädytään. - Mustenaamiomies
Ei hyviä naissuhteita huonosti kohdella, niiden kanssa viihtyy ja ainakin nuorempana tuli käyttäydyttyäkin ikäänkuin olisi ollut rakastunut, vaikkei sellaisesta fiiliksestä ollut tietoakaan. Jos jätkä ”tarvitsee aikaa” ja ottaa breikkiä, niin annan nyt ihan aidon neuvon, se tarkoittaa ettei oikein kiinnosta suhdemielessä. Että et ole huono mitenkään mutta kiinnostus hiipunu ja ettii jotain muuta säätöä vielä.
- Uskomattomantyhmää
Tuon miehen kanssa sinulle tulee vaan lisää murheita ja paljon.Älä missään tapauksessa osta mitään asuntoa hänen kanssaan ja kaikkein pahinta ,mitä voit itsellesi tehdä on hankkiutua hänelle raskaaksi. Näitä tämäntyyppisiä suhteita olen seurannut,,,loppuvat viimeistään 2 vuoden sisällä ,kun se alkuhuuma on mennyt ohi.
Lukekaa hyvät ihmiset näitä aivojen fysiologiaa ja biologiaakäsittelevää kirjallisuutta, mitä tapahtuu ,kun rakastuu ja mitä sen jälkeen , kun tilanne ns normalisoituu. Vaikuttaa ,että aikuiset ihmiset ovat näissä päivänselvissä asioissa täysin tietämättömiä,minkä vuoksi ajautuvat eroihin kerta toisensa jälkeen aiheuttaen itselleen,lapsilleen ja läheisilleen suunnatonta kärsimystä. Maailma on pullollaan aiheesta kirjoitettua tieteellisesti tutkittua kirjallisuutta.
Yläasteella nämä asiat pitäisi olla oppiaineena aivan kuin äidinkieli. - 94859485
Miten naiset kerta toisensa menevät näihin samoihin selityksiin mukaan, joita käytetään joka naiseen! Olen kuullut ihan samat jutut läheisyyksistä, lapsihaaveista jne vaikka miehellä ei ollut aikomustakaan muuttaa elämäntyyliään. Samat jutut varmaan joka naiselle. Ainoa mitä ei ehkä tehnyt kaikille oli vanhemmille ja isovanhemmille esittely.
Ihmisellä on kai vahva tarve uskoa kun itse on ihastunut ja pelimies uskoo kai itsekin juttujaan. - jäänodottamaanyhteyttä
Naiset osaavat olla sinisilmäisiä. Minunkin kumppani oli vuosia salapanoaan tapaillut ja viestittelyt jne. Oli kertonut säälittävän tarinan. Kuinka hän on eroamassa ja olemme pelkkiä kavereita. Se mitä ihmettelen miksi tuo nainen tietäen alkoi suhteeseen kun kerta tiesi minun olemassa oloni. Viestit oli poistettu numeroa myöten. Mutta ikävä asia oli se että olen nörtinpi . Palautin kaikki viestit ja historian. Kävin myös fasessa katsomassa ja sieltähän se löytyi ja mitä löysinkään. Yritin kyllä kertoa kaiken totuuden minkälaisen miehen saa ei vastannut. No kun nakkasin ulos sen ei mennytkään sen luo ja viestien perusteella ei halunnut olla kuin kaveri sille. Nekin kävin katsomassa. Toki miehelle en ole kertonut että olen ne lukenut. Kun aikanaan otin sen takaisin ihan lasten takia kysyin vieläkö on halukas olemaan sen kaveri? Hämmästyi ja sanoi ettei halua sen käyvän minun kimppuun. Sillä historiaa josta epäili sen toimivan todella rumasti. No kun palattiin yhteen ja aikaa kului on toipunut ja kertoo nyt mitä kaikkea oli vedättänyt sitä. Häpeää se kovasti ja kun vielä meillä yhteisiä tuttuja niin ymmärrän miksi ei halunnut erota vaan halusi takaisin. Tuskin edes rakastaa minua mutta suojelee etten kerro tarinaa kylillä. No enhän lopullista totuutta tiedä mutta joko tuo toinen nainen on tosi sinisilmäinen tai elää tosiaan sellaista elämää kuten kertoi enkä siis ihmettele miksi käytti tilaisuuden. Se mitä se on kertonut sille miksei me erottu on se tuon toisen siis uskottava kerta ei halua totuutta käydä läpi aikuisten oikeasti. Se kuinka pitkälle ne meni en tiedä enkä välitä. Ja nyt kun näyttää tunteitaan en usko niihinkään vaan säälin kuinka kriisi iän kohtasi ja nolosti. Näitä riittää en ole yksin kokenut moista. Mutta otin opin kannalta ja keskityn nyt siihen mitä näyttää ja haluaa. Jos se vedättää sitä edelleen en voi sitäkään tietää. Siinäpä kun vedättäköön. Ottaa kai se yhteyttä kun kyllästyy odottamaan jos se antaa sen vieläkin vedättää. Aikaa on mennyt eikä tuosta kuulu mitään ja pettäjä väittää nyt että oli myös uhri narsistin kanssa. Oli miten oli kyllä me naiset uskotaan mitä me halutaan eikö totta?
- vanhatäti2018
Nainen on valmis tyhmäksi aina niin kauan kuin mukana on toimiva mulkku ja miehellä on edes jonkinmoinen omaisuus. Niin vaimo. Se huijattava. Ja ne tulevat mulkun nuolijat. Yhteiset tuttavat ei pidä pariskuntaa yhdessä pettämisen jälkeen vaan se valtava selvittely joka omaisuutta haalineitten parien olisi mentävä läpi. Helpompi on siis katsoa läpisormien ja läpi viestien. en kyllä pidä parempana ed. kirjoittaja vaimoakaan sen puoleen on ihan oman kantensa löytänyt.
- tätätätätää
Tää on hyvin tyypillinen tarina. Pelimies ja nainen, joka haluaa olla avoin ja rehellinen. Erittäin vaikea yhtälö.
Naisilla on näissä tapauksissa surullinen tapa ottaa syyllisyyttä omille niskoilleen. Ikään kuin selitykseksi sille, miksi on tämän miehen kanssa kaikesta huolimatta. "Tajuttoman komea mies, jolla on paljon ihailijoita" on tietenkin vaikea jättää.
Joku tuolla kirjoitti hyvin selkeästi, miten oikeasti ja aidosti rakastunut mies toimii. Nämä pelurit ei toimi koskaan kuvatulla tavalla. He ovat omasta mielestään kovastikin rakastuneita, ja voivat olla järkyttävän mustasukkaisia, mutta kyse on vain omistushalusta, jonka he sotkevat muka rakkauteen.
Jos mies on jonkun yhteiskuvan laittanut jonnekin esille, niin eihän se nyt mistään sitoutumisen halusta kerro, vaan siitä, että tässä minä nyt olen tämän näköisen naisen kanssa, nähkää nyt kaikki. Mutta naisia on paljon.
On puhunut omasta talosta ja yhteisistä lapsista, no sekö jotain sitten todistaa, ne puheet? Puhua voidaan ja paljonkin. Aina tarpeen mukaan ja silloin kun niillä puheilla halutaan saada aikaan toivottu vaikutus. Kun tuntuu, että nainen saattaakin suunnitella eroa, niin silloin voi aina ottaa puheeksi vaikka halun saada yhteisiä lapsia, se tepsii aika usein. Naiset on niin sinisilmäisiä. Ne muistaa nämä puheet iän kaiken ja luulee miehen todella olevan puheittensa takana ikuisesti aamen. - Avoimuuttakaivataan
Tilanne ratkesi. Mies jätti minut. On kuulemma liian solmussa elämästä kanssa. Jätti kuitenkin vielä varmuuden vuoksi löyhään hirteen: "joskus pitää lähteä, jotta voi palata takaisin".
Veikkaan että jossain kohtaa alkaa herraa harmittamaan kun huomaa minun jatkaneen matkaa.- Voihannyt
Harmi että oli kuten täällä arveltiin. Edelleen silti viitsi vedättää, että on solmussa ja muut lässynläätä. Rehellinen mies olisi sanonut, että ei ole sua kohtaan semmoisia romanttisia tunteita että haluaisi syvempää suhdetta, että ei ole rakastunut. Mutta pelimies petaisi vielä mahdollisuutta saada sulta pesää.
Ei sitä harmita muuta kuin se, että yksi vakipano piti viheltää poikki kun aloit parisuhteilemaan.
Opit tästä. Jos suhteessa on noita hälytysmerkkejä, lopeta homma heti niin selviät ilman sydänsuruja. Tosimielellä olevan miehen erotat jatkossa.
- lopettaapitääjos
Avoimuutta ja rehellisyyttä pitää olla suhteilun jo alussa. Jos kumppani salaa jotain ystävää kumppanilta edes tai tapailee entisiä ystäviään eikä esim. Kerro silloin on kyseessä pelimies joka pitää haaremiaan jos kumppani nakkaa ulos on joku jonka tykö mennä itkemään. Nykyään ei merkitse mitään mikä on status onko se varattu vai sinkku. Kun ystäviä ollaan ja toisia tuetaan. Ja varsinkin silloin jos kumppani kysyy suoraan ystävältä mikä ystävyys niillä on se on vastattava rehellisesti ja näin pitäen huolta ystävästään. Jos jotain pitää salata monesti takana on muuta. Tuollainen on yleensä se pelimies joka pitää huolen että on paikka josta saada.
- hölmötyhmärakas
Hei avoimuutta kaivataan.. olet niin nimimerkkisi mukainen joten toivon että et koskaan päästä tätä pelaajaa enää pyörittämään elämääsi. Niin kuin moni mies on täällä jo sanonut niin mies viestittää aina mitä se tarkoittaa. Jos laittaa viestiä jota ei voi jakaa sinulle niin siinä on pelimies joka ei ole sinulle koskaan avoin. Turha sellaiselle on olla korrekti ja miettiä yksityisyyttä. Sellainen ihminen vaan nauraa takanapäin miten sai taas huijattua yhtäkin naista.. Vaikutat sen verran fiksulta että tuskin edes mietit enää paluuta hänen kanssaan vaikka kuinka tulis narua sulle tarjoamaan . Ohita ja ole onnellinen . Miehellehän ei lopulta ollut edes pientä munaa kertoa totuus jotta teillä olisi ollut edes jonkinmoinen tulevaisuus. Parempi oli nostaa kytkintä ja etsiä uusi nainen huiputettavaksi.
- Avoimuuttakaivataan
Kiitos vastauksestasi. Olen päässyt jo siihen vaiheeseen, että olen saanut kiukun päälle siitä, että hän kohteli minua niin kuin kohteli. Miten annoin edes niin tapahtua. Minun olisi pitänyt olla vielä enemmän määrätietoinen siitä mitä katson ja mitä en. Nyt annoin hänen miettiä ennen kuin lähti. No, toisaalta petasin tällä itselleni nopeamman toipumisen; itse ainakin yritin.
Mies tosiaan sanoi että rakkaus ei ole mennyt pois, mutta hänen pää ei kestä kaikkea painetta elämässä. Mitä rakkautta se on, että raapaisee tulitikun ja jättää toisen liekkeihin palamaan? Olen liian sinisilmäinen.
Veikkaan, että mies tajuaa mokansa. Siinä kohtaa silta on palanut ja heilutan vaan onnellisesti vastarannalla ja käännän selkäni hänelle.
- aahwhatsitup
Joku kirjoittikin jo että pelimies jurmuttaa naista noin 3 viikkoa. eikös se täss aika hyvin täyttynyt ? On aika surkee pelimies.
- kerronainakaikki
Jo se että poistaa viestin ja ei näytä sitä kelle sen piti olla ja vielä viestin sisältöä on miehellä silloin syy siihen. Mietitään nyt mitkä? Se mitä minä ymmärrän parisuhteesta ja rehellistä suhteesta pitäisi tuon miehen näyttää pyydettäessä. Koska jos rakastaa toista on myös mustasukkainen jos tälläistä tapahtuu. Loogista ja ymmärrettävää. Jos mies ei osaa kunnioittaa kumppaniaan joka tuntee mustasukkaisuutta eikä osaa sitä hoitaa oikein käy kuten tuossa kerrotaan .se mitä kumppanilta joutuu salaamaan edes on se vaikuttava suhteeseen. Rehellisesti toimien kummallakaan ei pitäisi olla "ystäviä joita pitää salata tai olla kertomatta. Se kuuluu parisuhteeseen kertominen.
- Avoimuuttakaivataan
Näin juuri.
Tästä olisin itsekin pitänyt kiinni jos hänen miettimistauon jälkeen olisimme palanneet yhteen. Mitään toivoa ei olisi ollut ellei hän olisi sitä näyttänyt.
Ihan vain siksi, että oli hämärää poistaa se, jos viestin sisältö oli aivan normaali.
- tokivirheitäkinlöytyy
Mullakin päivittyi watsabb tuli kolme outoa numeroa näkyviin joihin viesti laitettu mun numeroon. Toki ne näytin tunteeko mieheni kenen numerot ja tiedusteluun laitoin. Ihan tuntemattomia onneksi naisia. Kaksi samasta kaupungista yksi kauempaa ei aina salaa tai vahingossa lähetettyjä viestejä näe tai saa. Se jos niistä ei kerro on se silloin jotain outoa. Luulen että ovat vahingossa lähettäneet kun samanniminen ihminen löytyy ja läheltä. Erehdyksiä tulee joten viestin saajan on itse pääteltävä miksi viestejä tulee ja kelle lähettää.
- viestejäsaava
Ja jos joku noista naisista oli ollut mieheni rakastajatar olisi se tunnistanut numeron oli varmasti sillä vaikutus joko suhteen loppumiseen tai salaavat paremmin. En tiedä kun en tunne. Yksi soittikin ja kävi ilmi että tuolle toiselle saman nimiselle. Oli miten oli viestejä voi ja pystyy väärälle lähettämään virheellisesti. Miettinyt olenkin jos joku noista olisi ollut mies olisiko mieheni minua epäillyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790