Huutokaupat.com Huuteleeko Laakkosen myyjä mukana?

Jhhkjcvjjnnn

Laakkosella Lincoln Navigator huudettavana reknro KOC-818. Huuto päättyi, merkitty tilaan ”myyty”, tullut saman tien Nettiautoon Laakkosen ilmoituksena.

Voittaneen huudon täytyi siis olla Laakkosen myyjän tekemä, muutoin tarjouksen tilaksi olisi pitänyt tulla ”hylätty”, jotta auton olisi voinut Nettiautoon myyntiin taas laittaa?

4

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FiksuSpede

      Voi vajakki kun et osaa miettiä mitään... kaupat on voitu purkaa tai mitä vaan muita tekijöitä on voinut tulla. Tuskin Laakkonen haluaa itse omaa kohdettaan huutaa ja maksaa järjetöntä provisiota huutokaupat.comille...

    • VeskuTamppooni

      Aivan niin varmasti, parin minuutin sisään huutokaupan päättymisestä on maksut jo hoidettu tai kaupat peruttu ja myydyksi kuitattu...

    • gfdhhtfdfdg

      Tuolla aina huutavat omia tuotteitaan, sen lisäksi että myyvät jo lähtökohtaisesti kiinansontaa härskiin ylihintaan. Sahaavat kunnolla linssiin esim. vanhuksia ja muita jotka eivät ole niin perillä nykyisistä netin tavaramarkkinoista. Ovat kusettaneet omiakin sukulaisiani.

      Todella kyseenalaista touhua, mutta minkäs näille viranomaisetkaan voi. Ei taida omien tuotteiden huutaminenkaan suoraan laitonta olla, mutta luulisi sen jossain vaiheessa täyttävän petoksen tunnusmerkit. Tuolla kun sitä on vieläpä vuosia jo menestykkeesti harrastettu, ja valituksiakin lienee lähtenyt jo tuhansia...

      • Tyhmyysmies

        TODELLA KARMAISEVAA!! Huutavat omia kohteitaan?!?! Jokatapauksessa saavat hyväksyä tai hylätä tarjouksen... On se hirveetä, kun joku tarjosi minua enemmän ja Massikka ei lähtenytkään alta viiden tonnin!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe