Lidl Iihin?

Jeppeskoo

Onkohan tuo Lidl tulossa iihin? Huhuja ainakin kuulunut... Onko muut kuullut mitään? Olisi kiva jos tulisi!

14

2052

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakiolisi

todellakin olisi hyvä jos saataisiin LIDL tännekkin, ei tarttis kulkea Haukiputaan Lidissä.
      Toivomuksia vaan Lidin asiakaspalveluun, ehkä se auttaa asiaa.

• Jess9

Tulispa! Mistä olet kuullut vai onko höpnää vain...

• TosiOnVaiOnko

Nyt liikkuu huhuja että tulis siihen johonki kärkkäisen ja shellin välille... luultavasti siihen pakkausfirman naapuriin missä on tyhjää tonttia.

• Anonyymi

Eipä oo näkyny Lidliä, jos tulee niin parempi paikka olisi keskustassa. Jäppinen ja viereiset vanhahkot rakennukset vaan surutta nurin, niin siinä olisi tarpeeksi iso tontti Lidlille. Kärkkäisen ja shellin välille voisi mielestäni tulla vaikka puuilo, rusta tms. Kauppa se on joka kannattaa, vanha sanonta jos lie pitää enää paikkaansa nykyään.

• Kauppiastietää

Ei tartte tulla. Se vääristää kilpailua. Sen takia valintatalokin ostettiin ekana pois ja sit pantiin lappu luukulle. Samoin tehtiin spar kaupalle... täällä on jo liikaakin tyhjiä entisiä liiketiloja tyhjänpanttina...

• hyväjostulisi

juu mutta LIDL ei tule olemaankaan tyhjänpanttina, vaan siellä tulee kuhisemaan asiakkaita
        pensaa säästyy kun ei Lidin iihin tulon jälkeen tarvitse rampata Haukiputaalla, Haukiputaalle jää siitä huolimmatta Lidin oma asiakaskunta.
        Woi kumpa tulisi

• 53421

Kyllä sinäkin wisukinttu joudat hakemaan haukiputaalta jos ei iin perinteiset liikkeet kelpaa.

• näinononon

jos Iihin tulisi Lidl, niin kyllä sinäkin sinne luusi vedät

• Konintieläinen

Hei ostakaa elämä vitun köyhät

• Idiootti_Iiläinen

Konipelle on näköjään heränny.

• Konintieläinen

On heränny on ja pelleki vielä mutta ei tarvi lidlii eikä sosiaalihuoltoo,on kato omat ja itteostetut eväät👍

• Lidliinvaiei

Joo sais kyllä tulla sinne niin ei tarvitsisi kattoo teitä Iiläisiä juntturoita Haukiputaan lidlissä enää. Saisitte pysyä omalla kylällä. Iiläisen aina erottaa, kun se on liikkeellä kaupassa tai autolla liikenteessä, kun eivät osaa ees liikenneympyrässä ajaa oikein. Talvellaki teijän omissa liikenneympyröissä vejellään mutkat suoraksi ja ei kyllä osata sitä vilkkua käyttää oikein. Onhan se varmaan siistiä sanoa, että nyt lähtään isolle kylälle Ouluun Haukiputaalle lidliin, laittakaa pyhikset päälle =)

• Anonyymi

Jaaha jospa ajasiki patelan liideliin saakka ja puttaan kohalla kaasua vaan painaapi että kyllä sitä isompiaki kyliä löötyypi 😤

• Anonyymi

Sinne ei tule muuta kuin ohitustie ja sekin kiertää kaukaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4211
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      499
      2334
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1861
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1234
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe