Työministerin sähköposti

Toimistohommia

Kuka tietää työministerin sähköpostiositeen? Aion alkaa toimittamaan hänelle työhakemuksia (18h) jotta tämä aktivointi toteutuu.

15

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfga

Jos nyt vaikka googlettaisit hakusanoilla "Työministerin sähköposti".

• Lawetorder

Tai vois vaikka itse järkeillä.

Se on jari.lindsrö[email protected]

Ja en muuten sitten guuglutellu, mutta vois tarkistaa??

Tiedoksi sitten, että ne sähköpostit varmaan lukee eduskuntaavustaja, eli ei varmaan itse näe yhtäkään??

• Lawetorder
        Lawetorder kirjoitti:

Tiedoksi sitten, että ne sähköpostit varmaan lukee eduskuntaavustaja, eli ei varmaan itse näe yhtäkään??

Juhuu, persletti sentään, noinhan se olikin, piti tarkistaa etten anna väärää informaatiota näin asian järkeillen.

• Eioujunou
        Lawetorder kirjoitti:

Ei ou Lindströmin s-postiosoite tuo.

• Lawetorder
        Eioujunou kirjoitti:

Ei ou Lindströmin s-postiosoite tuo.

Kuinka niin ei muka ole? Luuleks että mulla on jokaisen suomalaisen henkilökohtainen sp osoite kun se voi olla tiivitaavitappinen ja vaikka mulla niitä on noin vähän yli 500 000 henkilökohtaista sp osoitetta, niin luuleks sä vitun tiivitaavi että jakelen niitä täällä?

Sitä paitsi, että lindströminpihvi on kansanedustaja niin sitä myöten on HENKILÖKOHTAINEN TYÖSp ja täältä löytyy eduskunta kansanedustajan sähköposti
        Yhteystiedot - Eduskunta

https://www.eduskunta.fi › Sivut

Eduskunta. Puhelin: 09 4321 (eduskunnan vaihde) Postiosoite: 00102 Eduskunta Sähköpostiosoitteet: etunimi. sukunimi(at)eduskunta.fi. Kirjaamo Postiosoite: Eduskunnan kirjaamo, 00102 Eduskunta

https://www.eduskunta.fi/FI/tietoaeduskunnasta/Organisaatio/yhteystiedot/Sivut/default.aspx

Lukisit sinäkin edes vaikka aku ankkaa.

Taidat olla jokin tryllerö?

• homopekkdd

onnea muillekin, ainoa mies tasoerolla yli 10 v ilmoitellut joka sivustolla , tulos = käteen. ..ne ketkä rahalla tai ilmaiseksi, tupakoivia jne.

• aaliopistecom

Sähköpostessa ei ole ääkkösiä eikä öökkösiä.

• EiUmlauteja

Eikä ole myöskään u umlautia.

• Lawetorder

Kun kerran Suomen-kielioppi ei kelpaa oikein kirjoitettuna sähköposteelle, niin kokeillaanko posteerestantee???

Nussit varmaan hyttysiä paljonkin, kun näin talvella pitää harrastaa pilkun nussintaa arvoisa sähköposteelija?

• Työttömänä

Hyvä idea, hänellä on varmasti töitä tarjolla kun tuollaisia lakialoitteita pistää, oon messissä kans :D

• Ökyukko

Tämä on hyvä idea alkaa lähettämään työhakemnuksia jatkuvasti eduskuntaan Linströmille. Sitä saa mitä tilaa :)

• Anonyymi

Eikös työministeri juuri vaihtunut.

• Joo, vaihtui. Taitaa nykyisin olla jokin lintu, muistaakseni harakka 😂

• Anonyymi

Oliko se lintu vai kala.

• Anonyymi

Taitaa olla siilikala: "Siilikalojen ihoa peittävät piikit, ja ne voivat hädän hetkellä pullistaa vartalonsa pallomaiseksi. Joillakin lajeilla, kuten juovasiilikalalla, piikit ovat jatkuvasti pörhöllään, toiset voivat pörhistää ne halutessaan.

Siilikalat syövät kovakuorisia selkärangattomia, joiden kuoren ne murskaavat kovalla nokallaan. Nokka muodostuu yhteen sulautuneista hampaista, mistä tulee heimon tieteellinen nimi Diodontidae, kaksihampainen.
      Monet lajit ovat myrkyllisiä". Meidän selkärangattomien työttömien täytyy vaan vältellä joutumasta kärhämiin tämän ministerin kanssa, ettei tule murskatuksi eikä syödyksi parempiin suihin. Itse en ainakaan uskalla lähettää minkäänlaista sähköpostia tälle ministerille. On pian piikkipallo oven takana koputtelemassa. Katsotaanpa, miten käyttäytyy eduskunnassa, kuuluuko lajinsa tyypillisiin edustajiin mm. pörhistelemällä piikkejään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      257
      15231
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      125
      10146
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9371
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7109
    5. 182
      6547
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      176
      6228
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5612
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      47
      4806
    9. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      25
      1766
    10. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      147
      1702
    Aihe