Työministerin sähköposti

Toimistohommia

Kuka tietää työministerin sähköpostiositeen? Aion alkaa toimittamaan hänelle työhakemuksia (18h) jotta tämä aktivointi toteutuu.

15

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfga

Jos nyt vaikka googlettaisit hakusanoilla "Työministerin sähköposti".

• Lawetorder

Tai vois vaikka itse järkeillä.

Se on jari.lindsrö[email protected]

Ja en muuten sitten guuglutellu, mutta vois tarkistaa??

Tiedoksi sitten, että ne sähköpostit varmaan lukee eduskuntaavustaja, eli ei varmaan itse näe yhtäkään??

• Lawetorder
        Lawetorder kirjoitti:

Tiedoksi sitten, että ne sähköpostit varmaan lukee eduskuntaavustaja, eli ei varmaan itse näe yhtäkään??

Juhuu, persletti sentään, noinhan se olikin, piti tarkistaa etten anna väärää informaatiota näin asian järkeillen.

• Eioujunou
        Lawetorder kirjoitti:

Ei ou Lindströmin s-postiosoite tuo.

• Lawetorder
        Eioujunou kirjoitti:

Ei ou Lindströmin s-postiosoite tuo.

Kuinka niin ei muka ole? Luuleks että mulla on jokaisen suomalaisen henkilökohtainen sp osoite kun se voi olla tiivitaavitappinen ja vaikka mulla niitä on noin vähän yli 500 000 henkilökohtaista sp osoitetta, niin luuleks sä vitun tiivitaavi että jakelen niitä täällä?

Sitä paitsi, että lindströminpihvi on kansanedustaja niin sitä myöten on HENKILÖKOHTAINEN TYÖSp ja täältä löytyy eduskunta kansanedustajan sähköposti
        Yhteystiedot - Eduskunta

https://www.eduskunta.fi › Sivut

Eduskunta. Puhelin: 09 4321 (eduskunnan vaihde) Postiosoite: 00102 Eduskunta Sähköpostiosoitteet: etunimi. sukunimi(at)eduskunta.fi. Kirjaamo Postiosoite: Eduskunnan kirjaamo, 00102 Eduskunta

https://www.eduskunta.fi/FI/tietoaeduskunnasta/Organisaatio/yhteystiedot/Sivut/default.aspx

Lukisit sinäkin edes vaikka aku ankkaa.

Taidat olla jokin tryllerö?

• homopekkdd

onnea muillekin, ainoa mies tasoerolla yli 10 v ilmoitellut joka sivustolla , tulos = käteen. ..ne ketkä rahalla tai ilmaiseksi, tupakoivia jne.

• aaliopistecom

Sähköpostessa ei ole ääkkösiä eikä öökkösiä.

• EiUmlauteja

Eikä ole myöskään u umlautia.

• Lawetorder

Kun kerran Suomen-kielioppi ei kelpaa oikein kirjoitettuna sähköposteelle, niin kokeillaanko posteerestantee???

Nussit varmaan hyttysiä paljonkin, kun näin talvella pitää harrastaa pilkun nussintaa arvoisa sähköposteelija?

• Työttömänä

Hyvä idea, hänellä on varmasti töitä tarjolla kun tuollaisia lakialoitteita pistää, oon messissä kans :D

• Ökyukko

Tämä on hyvä idea alkaa lähettämään työhakemnuksia jatkuvasti eduskuntaan Linströmille. Sitä saa mitä tilaa :)

• Anonyymi

Eikös työministeri juuri vaihtunut.

• Joo, vaihtui. Taitaa nykyisin olla jokin lintu, muistaakseni harakka 😂

• Anonyymi

Oliko se lintu vai kala.

• Anonyymi

Taitaa olla siilikala: "Siilikalojen ihoa peittävät piikit, ja ne voivat hädän hetkellä pullistaa vartalonsa pallomaiseksi. Joillakin lajeilla, kuten juovasiilikalalla, piikit ovat jatkuvasti pörhöllään, toiset voivat pörhistää ne halutessaan.

Siilikalat syövät kovakuorisia selkärangattomia, joiden kuoren ne murskaavat kovalla nokallaan. Nokka muodostuu yhteen sulautuneista hampaista, mistä tulee heimon tieteellinen nimi Diodontidae, kaksihampainen.
      Monet lajit ovat myrkyllisiä". Meidän selkärangattomien työttömien täytyy vaan vältellä joutumasta kärhämiin tämän ministerin kanssa, ettei tule murskatuksi eikä syödyksi parempiin suihin. Itse en ainakaan uskalla lähettää minkäänlaista sähköpostia tälle ministerille. On pian piikkipallo oven takana koputtelemassa. Katsotaanpa, miten käyttäytyy eduskunnassa, kuuluuko lajinsa tyypillisiin edustajiin mm. pörhistelemällä piikkejään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3007
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2507
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2028
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1436
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10