Meneekö unohtamis

Anonyymi-ap

Projektisi hyvin??

32

411

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mitä luulisit tähän vastaamalla. Uudestaan nukkumaan. Öitä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Varmasti menee

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei ole minulla sellaista.

• Anonyymi00004
      UUSI

Lokeroin vain eri tunteet, että voin tarvittaessa tuntea, mitä haluan.

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei mene. Miksi kettuilet? Nautitko kun saat satuttaa toista ihmistä? Etenkin herkkää naisihmistä?

Minä

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei ole tarvetta siihen.

• Anonyymi00007
      UUSI

Juu, ihan suunnitelmien mukaan. Ajattelin tänään katsoa Avataren tai siis vaikka kaikki, mihin ei taida yksi päivä edes riittää. Lueskelen myös Edesvastuutonta väkeä, joka on varmaankin juuri niin hyvä kuin arvosteluissa on kehuttukin, alku ainakin lupaava. Sehän kertoo Facbookin pimeästä puolesta. Meilläkin nyt Google on kaatamassa metsiämme ja se imaisee kaiken sähkömme, jotta voisi hallita ja ohjailla meitä, jotta omistajat rikastuisivat entisestään. Fyysistä aktiviteettia jossain välissä myös. Ehkä, siis ehkä, on olemassa pieni mahdollisuus, että ikäväpalstaa vilkuilen jossain välissä ja ehkä vähän vingun täällä kaipaustani erääseen mieheen, mutta vähäiseksi se tulee jäämään, varmaan. Häntä ajattelen ihan vähän vaan ehkä vielä tänään, mutta huomenna tuskin enää ollenkaan, luulen.

Lyhyesti: helvetin hyvin menee. https://youtu.be/uW8m_w75vRs?si=OTwz4O9jBf2RlUB_

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei mene. Ajattelen sinua mies vieläkin, aamulla, päivällä ja illalla. Joskus jopa yöllä, jos herään.💔

• Anonyymi00009
      UUSI

En ajattele asiaa niin.

• Anonyymi00025
        UUSI

mutta suren

• Anonyymi00010
      UUSI

Juu menee.

• Anonyymi00011
      UUSI

Yritän koko ajan ymmärtää, että joskus auto vain tulee tiensä päähän. Ikinä ei saa rakastua materiaan.

• Anonyymi00013
      UUSI

En oo yrittänytkään unohtaa. Käännän tunteeni ystävyydeksi.

• Anonyymi00014
        UUSI

näppärää eli aitoja tunteita ei todellisuudessa ole ollut.

• Anonyymi00016
        UUSI

Miksi niin?
        Hänellä joku toinen?

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

näppärää eli aitoja tunteita ei todellisuudessa ole ollut.

Miten niin ei ole ollut. Niitähän juuri on ollut kun joutuu mukautumaan tilanteeseen.

• Anonyymi00015
      UUSI

Mies teki siitä hyvin helppoa. Hän tappoi tunteeni aika tehokkasti, joten kiitos siitä hänelle. Yritän pysyä mahdollisimman kaukana hänestä. Nuorelle miehelle.

• Anonyymi00017
        UUSI

Höpöhöpö

• Anonyymi00018
      UUSI

Melko hyvin kiitow kysymästä.

• Anonyymi00019
      UUSI

kyl

• Anonyymi00020
      UUSI

sumutan kaikki kyy käärmeet

• Anonyymi00021
      UUSI

puhun suuni puhtaaksi jne

• Anonyymi00024
        UUSI

Kenelle puhut?

• Anonyymi00022
      UUSI

maalatkaa omasta elämästä jättäkää muitten perheet ja suhteet rauhaan :)

• Anonyymi00023
      UUSI

Mies joka on mennyt yhteydenottoni jälkeen aikoinaan kihloihin ja mahdollisesti nykyään naimisissakin eli on panostanut vahvasti siihen valittuunsa naiseensa. Se on ollut sen merkki että hän ei ole minulle eikä elämääni tarkoitettu ollutkaan.

Tottakai silloin jätetään ihminen rauhaan elämään sitä omaa ja haluamaansa elämäänsä. Se on vankkaa realismia että me emme tule koskaan olemaan yhdessä emmekä tule elämään yhteistä elämää.

Itse etsin lopunelämän rakkautta jonka vierellä saisi olla oma itsensä niin ylä- kuin alamäetkin yhdessä kokien ja eläen mitä elämä tuo tullessaan. Se on minun yksi elämäni projekteista tälläkin hetkellä.

• Anonyymi00028
        UUSI

Teillä on ilmeisesti ollut normaali projekti eikä se nainen tai mies ole sinua kiusanneet.
        Minulla on ollut räälliä yli 3v.ja rikoksia tehty minua ja läheisiäni kohtaan. Joten menee todella pitkään ennenkö alkaa mikään uus.

• Anonyymi00026
      UUSI

Kuule kyse ei ole siittä, vaan nyt on itsensä uudelleen rakentamisprosessi taas kokonaiseksi käynnissä. Palasista, sirpaleista kokonaiseksi, kiitos kysymästä 😌. Peukku!

• Anonyymi00034
        UUSI

Aika palasina olen minäkin ja siitä syystä, ettei hän jättänyt minua rauhaan!

• Anonyymi00027
      UUSI

Tn, älä unta nääkkään. En unohda. Muista vaikka olisin hiljaa ja rauhallinen ajattelen sekunti sekunnilta että Karma vie sinut.

• Anonyymi00035
        UUSI

Jos tää oli minulle, niin kyllä minä tiedän, että minulle tässä käy huonosti. Minä jään lopulta yksin. T(n)

• Anonyymi00030
      UUSI
    • Anonyymi00033
      UUSI

Mikä se semmoinen on?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1341
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1240
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1225
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      857
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      307
      555
    Aihe