Silloin kauan sitten 😔
Vastaukset 42
- Anonyymi00001
Ehkä se oli vastaus, oletko ajatellut?
- Anonyymi00002
Epäkohtelias sellainen. Kyllä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Epäkohtelias sellainen. Kyllä.
Käyntikortti ihmiseltä, johon ei olisi kannattanutkaan satsata pidemmän päälle.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Käyntikortti ihmiseltä, johon ei olisi kannattanutkaan satsata pidemmän päälle.
Ghostaus on aina hyvä. Siinä näkee todellisen luonteen ja miten muita kohtelee
- Anonyymi00005
Eikö tuo ole itsestään selvää?
Ei ollut kiinnostunut. Muuten olisi vastannut heti.- Anonyymi00008
Tuo on täysin selvää. Silti ottaa yhteyttä myöhemmin. Ei niin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo on täysin selvää. Silti ottaa yhteyttä myöhemmin. Ei niin.
Olen lukenut, että tuollainen yleensä johtuu siitä, että mies kokeilee oman vaikutuksensa voimakkuutta. Hän testaa oletko hänen kontrolloitavissa ja pureeko hänen charmi. Yleensä tälläistä egoboostia tarvitaan sillon kun jokin toinen juttu on joko päättynyt tai siinä menee huonommin. Yhteydenotto ei kerro ikävästä tai välittämisestä vaan yhteydenottajan omien tarpeiden tyydyttämisestä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen lukenut, että tuollainen yleensä johtuu siitä, että mies kokeilee oman vaikutuksensa voimakkuutta. Hän testaa oletko hänen kontrolloitavissa ja pureeko hänen charmi. Yleensä tälläistä egoboostia tarvitaan sillon kun jokin toinen juttu on joko päättynyt tai siinä menee huonommin. Yhteydenotto ei kerro ikävästä tai välittämisestä vaan yhteydenottajan omien tarpeiden tyydyttämisestä.
Samaa kuullut. Siksi ei ikinä pitäisi palata vanhaan jos on tullut kohdelluksi aikaisemmin varavaihtoehtona.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
100% saman havainnon tehnyt.
- Anonyymi00009
Tekstiviesti, puhelu, sähköposti...?
- Anonyymi00022UUSI
Viesti 📲
- Anonyymi00010
Kun yksi mokaa kaikki yleensä kärsii, tavalla tai toisella.
- Anonyymi00011
Rukkaset on rukkaset. Ei sanoja siihen silloin.
- Anonyymi00014
Sen voi hoitaa hyvin tai huonosti. Se kertoo kaiken.
- Anonyymi00015
kauanko siitä on?
- Anonyymi00018
Kauan...kauan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kauan...kauan.
en muista kysymystä.
- Anonyymi00016
Tuo kertoo vain siitä toisesta. Näytti oikean luontonsa.
- Anonyymi00017
En jaksa
https://youtu.be/j7-EUdIPCqM? - Anonyymi00019
Varmuus vai elämää suurempi virhe, kas siinä vasta pulma. Unen rajamailla siinä olin. 😵💫
sivusta varmaankin - Anonyymi00020
Todelliset gentlemannit eivät harrasta salasuhteita. Se on keskenkasvuisten hommia.
- Anonyymi00023UUSI
Tärkeintä on nykyhetki, menneelle ei voi mitään. Jos sitä alkaa miettimään, elämä karkaa käsistä.
- Anonyymi00025UUSI
Menneisyys jättää jäljen kaikkiin. Joskus luottamusta ei saa takaisin enää. Silloin tietty vaihe jää taakse ja uusi toisenlaisen odottaa edessä.
- Anonyymi00024UUSI
En ole saanut sulta viestiä, jossa kerrot tunteistasi.
- Anonyymi00026UUSI
Tuskin tekee mieli kertoa, jos kohtelee epäkunnioittavasti?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tuskin tekee mieli kertoa, jos kohtelee epäkunnioittavasti?
Millä tavalla olen ollut epäkunnioittava muka?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Millä tavalla olen ollut epäkunnioittava muka?
Ei ollut sinulle, jos et tiedä.
- Anonyymi00030UUSI
Millä tavoin jätin vastaamatta? Mitä viestissä luki?
- Anonyymi00031UUSI
Oletko varma, että viesti tuli perille? WhatsAppissa näkyy, onko vastaanottaja lukenut.
- Anonyymi00032UUSI
Sata varma💯
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sata varma💯
Mä vahingossa estin yhden naisen, kun en tiennyt kuka on.. 😭
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mä vahingossa estin yhden naisen, kun en tiennyt kuka on.. 😭
Mutta poistin eston, jos hän lähettää uudestaan viestiä
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mutta poistin eston, jos hän lähettää uudestaan viestiä
Tuskin lähettää. Et olisi poistanut häntä noin vain yhden viestin takia.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mä luulin, että se oli joku toinen nainen, josta en ollut kiinnostunut.
Jos nainen lähetti sen jälkeen viestin, niin en ole nähnyt sitä. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mulle on joskus lähettänyt viestejä sellaiset naiset, joista en ole ollut kiinnostunut.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mä luulin, että se oli joku toinen nainen, josta en ollut kiinnostunut.
Jos nainen lähetti sen jälkeen viestin, niin en ole nähnyt sitä.Millainen tämä nainen on. Anna jotain vinkkiä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Millainen tämä nainen on. Anna jotain vinkkiä.
Kolmekymppinen brunetti.
- Anonyymi00035UUSI
En usko että olet kaipaamani nainen.
Olen kyllä vastannut hänelle.
Mutta kasvotusten en sanonut kaikkea mitä olisi pitänyt sanoa. - Anonyymi00037UUSI
Voi Jörgen, kaipaan sinua edelleen.
- Anonyymi00040UUSI
Noniin nyt aletaan puhua siaa
- Anonyymi00043UUSI
Olin huijareitten kohteena,puheluita tuli vaikka mistä maasta välillä montakin puhelua päivässä.Tästä syystä poistin puhelut ja viestit heti pois.Pidin viestiä jossa halusit tutustua huijauksena ehkä se oli aito,tuli mittä täyteen koska huijaus puhelut olivat kestäneet monta kuukautta.Alkoivat kun meinasin ostaa virtuaali valuuttaa,onneksi en ostanut.
- Anonyymi00044UUSI
Koska sinä olit varattu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641240
- 1081225
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84857
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43666
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555