Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan?
T nainen gubetellija herätti kysymään.
Mitä jos...
142
453
Vastaukset 142
Tiedän ettei monikaan ole ikinä asiaan törmännyt omalla kohdllaan tai edes miettinyt sitä vaihtoehtoa. Minä olen. Sekä kohdannut, että joutunut asiaa miettimäänkin.
- Anonyymi00002
Tämä oli ensimmäinen tunne kysymyksestä, etten osaa vastata, koska en tavallaan ymmärrä kysymystä tai osaa soveltaa sitä omaan elämääni.
Millä tavalla tämä on sinun elämässäsi näyttäytynyt?
Aletheias Anonyymi00002 kirjoitti:
Tämä oli ensimmäinen tunne kysymyksestä, etten osaa vastata, koska en tavallaan ymmärrä kysymystä tai osaa soveltaa sitä omaan elämääni.
Millä tavalla tämä on sinun elämässäsi näyttäytynyt?
AletheiasNo juurikin niin, kuin sen kirjoitinkin. IRL mut on nähty sekä tyttönä että poikana, poikana minusta on tykätty kokemukseni mukaan enemmän. Jopa leikeissä. Tyttö puoliset kaverit aina laittoi mulle kaikki poikaroolit, kun olen kuulemma oikeastikin kun poika niin se sopii mulle. Heidän mielestä siis.
Aikuiset ei usrinkaan osanneet sanoa olenko tyttö vai poika ellei vaatteet olleet tyttömäiset. Sekin tuli siis vaatteista eikä minusta. Jos mulla oli housut ja college olin heti poika ihmisten silmissä. Olen siis ollut aina jotenkin sukupuolen suhteen epäselvä ihmisille.
No tietysti sitten kun tissit kasvoi ja vaatetus toi esiin kankkujen muodon naisellisuuden olin selvästi nainen, mutten tykätty kun olin poikamainen muuten. Miespuoliset totesikin että hyvä jätkä.
Paitsi ne ei todennu mitään jotka ei tunteneet eikä halunneet tutustuakkaan. En imenyt puoleeni mitään femiinienergialla. Kuten jotkut tekee. 😅
Kun ei mussa kai ollut sitä femiinienergiaa.
Yhäkin olen pidetyin kun olen hiljaa ja näkymätön. 😄 Koska ristiriita vissiin on vaikee käsitellä.Tökstöksnöö kirjoitti:
No juurikin niin, kuin sen kirjoitinkin. IRL mut on nähty sekä tyttönä että poikana, poikana minusta on tykätty kokemukseni mukaan enemmän. Jopa leikeissä. Tyttö puoliset kaverit aina laittoi mulle kaikki poikaroolit, kun olen kuulemma oikeastikin kun poika niin se sopii mulle. Heidän mielestä siis.
Aikuiset ei usrinkaan osanneet sanoa olenko tyttö vai poika ellei vaatteet olleet tyttömäiset. Sekin tuli siis vaatteista eikä minusta. Jos mulla oli housut ja college olin heti poika ihmisten silmissä. Olen siis ollut aina jotenkin sukupuolen suhteen epäselvä ihmisille.
No tietysti sitten kun tissit kasvoi ja vaatetus toi esiin kankkujen muodon naisellisuuden olin selvästi nainen, mutten tykätty kun olin poikamainen muuten. Miespuoliset totesikin että hyvä jätkä.
Paitsi ne ei todennu mitään jotka ei tunteneet eikä halunneet tutustuakkaan. En imenyt puoleeni mitään femiinienergialla. Kuten jotkut tekee. 😅
Yhäkin olen pidetyin kun olen hiljaa ja näkymätön. 😄 Koska ristiriita vissiin on vaikee käsitellä.Kyllähän musta nytkin näkee, että olen nainen. Naismainen lihavuus näkyy erityisesti persuksissa ja reisissä erilailla, kun miehillä.
Mutta naama taas onkin kuin vähän femiinimmän miehen. Ei niin kulmikas kun maskuliineilla. Eikä pyöreä kun pulskilla miehillä, mutta jotenkin ärsyttävä vissiin.
No se ulkoisesta. Se hämmentää ihmisiä. Kuten monesti näkemykseni ja tapani elää vähän miesmäisemmin, mutta kyllä monet jo on sisäistäneet minut poikatyttö genreen. Mikä helpottaa tietysti mun elämää suuresti.
Toisin kun nuorena. Silloin piti olla vaan hiljaa tai tuli mikä vitun friikki sä oot.- Anonyymi00009
Tökstöksnöö kirjoitti:
No juurikin niin, kuin sen kirjoitinkin. IRL mut on nähty sekä tyttönä että poikana, poikana minusta on tykätty kokemukseni mukaan enemmän. Jopa leikeissä. Tyttö puoliset kaverit aina laittoi mulle kaikki poikaroolit, kun olen kuulemma oikeastikin kun poika niin se sopii mulle. Heidän mielestä siis.
Yhäkin olen pidetyin kun olen hiljaa ja näkymätön. 😄 Koska ristiriita vissiin on vaikee käsitellä.Kiitos, kun avasit asiaa enemmän. Ei aina osaa asettua toisen asemaan ja miettiä asioita sieltä käsin.
Tuo on kyllä aika ihmeellistä, miten suhtautuminen voi vaihdella sen mukaan, kumpaan sukupuoleen toisen ihmisen mieltää. Eihän sillä pitäisi olla mitään merkitystä ihmisten välisessä kanssakäymisessä, jos nyt jätetään huomioitta romanttiset yhteydet. Mutta esim tuo, että aikuistenkin suunnalta sinuun on suhtauduttu jotenkin erikoisesti, on mielestäni hämmentävää.
Tuo kertonee siitä, miten yhteiskunnassa edelleen elää vahvana tietyt oletukset sukupuolirooleista ja jos joku ei mahdu siihen muottiin, ihmiset eivät osaa oikein asennoitua. Vieläkään ei osata kohdata toisia ihmisiä yksilöinä, ihmisinä, vaan siihen liitetään tavalla tai toisella myös oletus sukupuolesta.
Sukupuolella ei pitäisi olla mitään merkitystä ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Sukupuoli on oleellinen romanttisissa yhteyksissä tai esim urheilussa, kun fyysiset erot ovat merkittävässä osassa, mutta muutoin ei. Jokainen pitöisi tulla kohdatuksi omana itsenään, olipa sukupuoli mitä tahansa.
Aletheias Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiitos, kun avasit asiaa enemmän. Ei aina osaa asettua toisen asemaan ja miettiä asioita sieltä käsin.
Tuo on kyllä aika ihmeellistä, miten suhtautuminen voi vaihdella sen mukaan, kumpaan sukupuoleen toisen ihmisen mieltää. Eihän sillä pitäisi olla mitään merkitystä ihmisten välisessä kanssakäymisessä, jos nyt jätetään huomioitta romanttiset yhteydet. Mutta esim tuo, että aikuistenkin suunnalta sinuun on suhtauduttu jotenkin erikoisesti, on mielestäni hämmentävää.
Tuo kertonee siitä, miten yhteiskunnassa edelleen elää vahvana tietyt oletukset sukupuolirooleista ja jos joku ei mahdu siihen muottiin, ihmiset eivät osaa oikein asennoitua. Vieläkään ei osata kohdata toisia ihmisiä yksilöinä, ihmisinä, vaan siihen liitetään tavalla tai toisella myös oletus sukupuolesta.
Sukupuolella ei pitäisi olla mitään merkitystä ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Sukupuoli on oleellinen romanttisissa yhteyksissä tai esim urheilussa, kun fyysiset erot ovat merkittävässä osassa, mutta muutoin ei. Jokainen pitöisi tulla kohdatuksi omana itsenään, olipa sukupuoli mitä tahansa.
AletheiasSepä se, niitä asenteita minäkin koitan horjuttaa ja tyrkkiä uuteen suuntaan. Heikosti menestyen. 😅
Mutta niinhän se on, sukupuoliroolit on yhä liian vallitsevat mitä tulee ihmisten ymmärryskykyyn.- Anonyymi00014
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sepä se, niitä asenteita minäkin koitan horjuttaa ja tyrkkiä uuteen suuntaan. Heikosti menestyen. 😅
Mutta niinhän se on, sukupuoliroolit on yhä liian vallitsevat mitä tulee ihmisten ymmärryskykyyn.Noin se valitettavasti on, enkä voi sanoa, ettäkö itsekään olisin täysin vapaa sukupuolittuneesta ajattelusta. Jotkut asiat on niin piintyneet sinne takaraivoon, ettei aina edes ymmärrä ajattelevansa ahtaasti sukupuoliroolien kautta. Mutta tajuan silti yrittää muuttaa ajatteluani, kun huomaan sortuvani liian sukupuolittuneeseen ajatteluun.
Aletheias - Anonyymi00016
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kyllähän musta nytkin näkee, että olen nainen. Naismainen lihavuus näkyy erityisesti persuksissa ja reisissä erilailla, kun miehillä.
Mutta naama taas onkin kuin vähän femiinimmän miehen. Ei niin kulmikas kun maskuliineilla. Eikä pyöreä kun pulskilla miehillä, mutta jotenkin ärsyttävä vissiin.
No se ulkoisesta. Se hämmentää ihmisiä. Kuten monesti näkemykseni ja tapani elää vähän miesmäisemmin, mutta kyllä monet jo on sisäistäneet minut poikatyttö genreen. Mikä helpottaa tietysti mun elämää suuresti.
Toisin kun nuorena. Silloin piti olla vaan hiljaa tai tuli mikä vitun friikki sä oot.Saanko tuumia väliin tähän...? Tai siis tuumin. Eipä sitä täällä kysellä. 😆
Minähän ihastuin sinuun joskus kun pyrähdin palstalle. Ja ihastuisin yhä, jos en tietäis mikä sun tilanne on.
Oon nähnyt sun videoita facessa ja luulen, että niissä ei ole mitään tekoälyjuttuja. Ja ihan sä naiselta näytät ja nainfn mulle olet. Olet ollut aina.
Oon kertonut, että pidän ehkä himpun verran poikamaisemmista naisista silleen luonteen puolesta. Että voi olla rasvaa näpissä ja ukin vanhan pierukalsarit jalassa ja se ei vie heiltä mitään pois naisellisuudesta... se kun on sitä, että on hyvä olla...
Tiedätkö kun lapsi on tyttö tai poika pienenä, ja hän näkee kuralätäkön... hyppii siinä ja on onnellinen.... se on sitä samaa. 🙂
Vain joku typerä aikuinen voi sen hetken pilata. 🙄 Anonyymi00016 kirjoitti:
Saanko tuumia väliin tähän...? Tai siis tuumin. Eipä sitä täällä kysellä. 😆
Minähän ihastuin sinuun joskus kun pyrähdin palstalle. Ja ihastuisin yhä, jos en tietäis mikä sun tilanne on.
Oon nähnyt sun videoita facessa ja luulen, että niissä ei ole mitään tekoälyjuttuja. Ja ihan sä naiselta näytät ja nainfn mulle olet. Olet ollut aina.
Oon kertonut, että pidän ehkä himpun verran poikamaisemmista naisista silleen luonteen puolesta. Että voi olla rasvaa näpissä ja ukin vanhan pierukalsarit jalassa ja se ei vie heiltä mitään pois naisellisuudesta... se kun on sitä, että on hyvä olla...
Tiedätkö kun lapsi on tyttö tai poika pienenä, ja hän näkee kuralätäkön... hyppii siinä ja on onnellinen.... se on sitä samaa. 🙂
Vain joku typerä aikuinen voi sen hetken pilata. 🙄Nojuu, sinä oot nähnyt nämä muut ei ole, kuin tekoäly juttuja. Siinähän se onkin. Ketkä mut tuntee jutuilta ja ulkonäöltä ymmärtää poikamaisempi nainen.
IRL myöskin usein ymmärrys perustuu vain habitukseen. Kun ei ihmisestä tiedä kuin ulkonäön ja pintraapaisun mitä sattuu näkemään missäkin tilanteessa. Ja toiset on jyrkempiä, kun sinä. 🙂
Koska tiukempi kriteeristö. Ahtaammat lokerot.
Sinäkin voisit vielä muuttaa käsitystä minusta, jos viettäisit mun kanssa aikaa naamatusten. Mutta luultavasti näkisit mut vielä enemmän naisena, kun nyt.
Usein vähän miehenä epävarmat kokee mut jonkinlaisena rekkalesbona. 😂Anonyymi00014 kirjoitti:
Noin se valitettavasti on, enkä voi sanoa, ettäkö itsekään olisin täysin vapaa sukupuolittuneesta ajattelusta. Jotkut asiat on niin piintyneet sinne takaraivoon, ettei aina edes ymmärrä ajattelevansa ahtaasti sukupuoliroolien kautta. Mutta tajuan silti yrittää muuttaa ajatteluani, kun huomaan sortuvani liian sukupuolittuneeseen ajatteluun.
AletheiasEi kai meistä kukaan ole. Etenkään sukupolvesta 30 iästä ylöspäin.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Saanko tuumia väliin tähän...? Tai siis tuumin. Eipä sitä täällä kysellä. 😆
Vain joku typerä aikuinen voi sen hetken pilata. 🙄Ja siis lapsenahan kun kehonpiirteet ei vielä tee selvää eroa kaikilla, että voisi ulkonäöstä päätellä tyttö vai poika käy herkemmin kömmähdys.
Mä kun olen ollut tikkuperuna, kasvot androgyynit ja käytös villiä ja poikamaisen energistä, niin se on monelle ollut varmaan se poika signaali. Olen tykänny poikien leikeistä.
Autoilla neppailusta, räpättien rakentelusra, mabojen rakentelusra, juossut ja kiipeillyt joka paikkaan. Sellasta vilkkaille pojille tyypillistä rymyämistä vaatteet ja kädet paskassa ja vaatteet ja kengät rikki.
Mussa ei ole ollu tippaakaan hienohelmaa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja siis lapsenahan kun kehonpiirteet ei vielä tee selvää eroa kaikilla, että voisi ulkonäöstä päätellä tyttö vai poika käy herkemmin kömmähdys.
Mä kun olen ollut tikkuperuna, kasvot androgyynit ja käytös villiä ja poikamaisen energistä, niin se on monelle ollut varmaan se poika signaali. Olen tykänny poikien leikeistä.
Autoilla neppailusta, räpättien rakentelusra, mabojen rakentelusra, juossut ja kiipeillyt joka paikkaan. Sellasta vilkkaille pojille tyypillistä rymyämistä vaatteet ja kädet paskassa ja vaatteet ja kengät rikki.
Mussa ei ole ollu tippaakaan hienohelmaa.Kyllä mä yhäkin siirryn siihen seuraan missä joko rakennetaan jotain tai hääritään ajoneuvojen parissa, kun missä puhutaan muodista tai kokkaamisesta.
Miehen kotona käydessä mut löytää aina sieltä miesten pulinanurkasta, koska naisten jutut on pitkäveteisiä. Ei mulla ole mitään inspistä niihin emäntäkoulun juttuihin.- Anonyymi00019
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nojuu, sinä oot nähnyt nämä muut ei ole, kuin tekoäly juttuja. Siinähän se onkin. Ketkä mut tuntee jutuilta ja ulkonäöltä ymmärtää poikamaisempi nainen.
IRL myöskin usein ymmärrys perustuu vain habitukseen. Kun ei ihmisestä tiedä kuin ulkonäön ja pintraapaisun mitä sattuu näkemään missäkin tilanteessa. Ja toiset on jyrkempiä, kun sinä. 🙂
Koska tiukempi kriteeristö. Ahtaammat lokerot.
Sinäkin voisit vielä muuttaa käsitystä minusta, jos viettäisit mun kanssa aikaa naamatusten. Mutta luultavasti näkisit mut vielä enemmän naisena, kun nyt.
Usein vähän miehenä epävarmat kokee mut jonkinlaisena rekkalesbona. 😂No mä oon välillä miettinyt, että onks sun sellainen hieman a-seksuaalisuus yhteydessä siihen, ettet koe olevasi toisesta haluttava? 🤔
Kun mä oon muutamiin naisiin törmännyt, mitkä ehkä itsekin on olleet ns. Poikatyttöjä, niin on mennyt todella pitkään, että he ovat seksuaalisesti "vapautuneet". 🤔
Mulla taas itsellä on tuossa samassa asiassa joku pirun aivopieru, jota en kerennyt edellisissä suhteissa setvimään... se oli ihan tuossa 🤏, mutta hommat kusi ennenkuin selvitin sen...😁 Anonyymi00019 kirjoitti:
No mä oon välillä miettinyt, että onks sun sellainen hieman a-seksuaalisuus yhteydessä siihen, ettet koe olevasi toisesta haluttava? 🤔
Kun mä oon muutamiin naisiin törmännyt, mitkä ehkä itsekin on olleet ns. Poikatyttöjä, niin on mennyt todella pitkään, että he ovat seksuaalisesti "vapautuneet". 🤔
Mulla taas itsellä on tuossa samassa asiassa joku pirun aivopieru, jota en kerennyt edellisissä suhteissa setvimään... se oli ihan tuossa 🤏, mutta hommat kusi ennenkuin selvitin sen...😁Ei, mulla se ei liity siihen. Pikemminkin mä en halua olla haluttava. Ei ole ollut koskaan suhteissani kiinni siitä etteikö mua olisi haluttu. On ja liikaakin.
Minä nimenomaan en itse halua olla haluttava, koska en kaipaa seksiä. En miehen ähkimisiä. En kyllä naisenkaan ähkimisiä.
Ja olen hyvinkin vapautunut nykyisen kumppanini kanssa, en ole koskaan nauttinut seksistä muiden kun hänen kanssa. Silti en vaan halua olla haluttava, koska se tarkoittaa että multa odotetaan seksiä. Jita minä en siis kaipaa, yhtään.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei, mulla se ei liity siihen. Pikemminkin mä en halua olla haluttava. Ei ole ollut koskaan suhteissani kiinni siitä etteikö mua olisi haluttu. On ja liikaakin.
Minä nimenomaan en itse halua olla haluttava, koska en kaipaa seksiä. En miehen ähkimisiä. En kyllä naisenkaan ähkimisiä.
Ja olen hyvinkin vapautunut nykyisen kumppanini kanssa, en ole koskaan nauttinut seksistä muiden kun hänen kanssa. Silti en vaan halua olla haluttava, koska se tarkoittaa että multa odotetaan seksiä. Jita minä en siis kaipaa, yhtään.Siinä kohtaa kun jokainen sanoo, ettei halua minua seksuaalisesti olen happy.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Siinä kohtaa kun jokainen sanoo, ettei halua minua seksuaalisesti olen happy.
Tämä ei johdu muista eikä muitten haluamisista. Paitsi ehkä sen verran, että loittonen kun joku rupee pyörii ympärilläni seksin takia. Siinä on joku mikä ei vaan mua jaksa kiinnostaa, edes silloin kun tiiän että orgasmi olisi taattu.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tämä ei johdu muista eikä muitten haluamisista. Paitsi ehkä sen verran, että loittonen kun joku rupee pyörii ympärilläni seksin takia. Siinä on joku mikä ei vaan mua jaksa kiinnostaa, edes silloin kun tiiän että orgasmi olisi taattu.
Ehkä se kun aina ollut se joka on huolehtinut toiselle niitä orkkuja on vaan saanu kyllästymään koko hommaan. Menny maku kokonaan. Eikä kiinnosta edes vaihtokauppana.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ehkä se kun aina ollut se joka on huolehtinut toiselle niitä orkkuja on vaan saanu kyllästymään koko hommaan. Menny maku kokonaan. Eikä kiinnosta edes vaihtokauppana.
Musta siinä seksissä vaan ei ole mitään koukuttavaa. Ei mitään. Ei mitään mikä helpottaisi mitään osa-aluetta elämässäni. Täysin vaan merkityksetön homma.
Kumppanin vuoksi olen toki paljon joustanut, aseksuaalin kanssa ei olis tarttenut joustella. 😄
Mulle on koko seksi tainnu olla vain lisääntymisriitti.- Anonyymi00020
Tökstöksnöö kirjoitti:
Siinä kohtaa kun jokainen sanoo, ettei halua minua seksuaalisesti olen happy.
No mulle taas on sinäänsä sama oonko mitä kenenkin mielestä, mutta seksuaalisesti haluan olla haluttu.
Js minulle on vaikeaa miettiä merkitystä sukupuolelle muussa mielessä... 🤔
Ehkä toi Aletheijaskin vähän miettii samaa... jos oikein ymmärsin.
Mä en myödkään osaa ehkä samaistua sun aatoksiin...🤔 Anonyymi00020 kirjoitti:
No mulle taas on sinäänsä sama oonko mitä kenenkin mielestä, mutta seksuaalisesti haluan olla haluttu.
Mä en myödkään osaa ehkä samaistua sun aatoksiin...🤔Juu, se on monille vaikee homma, jotka haluaa olla seksuaalisesti haluttuja ymmärtää, että minä en nimenomaan halua olla kuin emotionaalisesti haluttu.
Jonkun mielestä se on vika, minulle se on ominaisuus. Haluan henkisesti ihmistä enemmän kuin fyysisesti.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, se on monille vaikee homma, jotka haluaa olla seksuaalisesti haluttuja ymmärtää, että minä en nimenomaan halua olla kuin emotionaalisesti haluttu.
Jonkun mielestä se on vika, minulle se on ominaisuus. Haluan henkisesti ihmistä enemmän kuin fyysisesti.Yks mummeli joskus sanoi, että vanhat sielut ei piittaa seksistä. Ne on afrodiitteet jo nähny. Kiinnostaa älyllisesti muun tason hommat.
Hassu mummo mutta kuulosti hyvältä.Anonyymi00020 kirjoitti:
Mä en myödkään osaa ehkä samaistua sun aatoksiin...🤔Toisaalta taas sitten kun olen paristi ihastunut naiseen, kuten sinä tiiätkin. Niin olen päässyt kosketuksiin myös oman haluni luokse. Se halu kuitenkin tyssää aina lopulta siihen, että olen nk. väärää sukupuolta. Ja lesbo en osaisi olla.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Toisaalta taas sitten kun olen paristi ihastunut naiseen, kuten sinä tiiätkin. Niin olen päässyt kosketuksiin myös oman haluni luokse. Se halu kuitenkin tyssää aina lopulta siihen, että olen nk. väärää sukupuolta. Ja lesbo en osaisi olla.
Se voi siis kyllä liittyä sukupuoleen. Omaan että toisen. Jos olisin biomies en usko hetkeäkään ettenkö juoksisi häntä pystyssä jonkun akan perässä.
Kun olen nainen olen seksuaalisesti sammunut.Tökstöksnöö kirjoitti:
Se voi siis kyllä liittyä sukupuoleen. Omaan että toisen. Jos olisin biomies en usko hetkeäkään ettenkö juoksisi häntä pystyssä jonkun akan perässä.
Kun olen nainen olen seksuaalisesti sammunut.Eli en kaiketi halua toteuttaa seksuaalista puolta sukupuolena jota en halua olla? Voi kai se sitäkin olla. Kun en koe jääneen mitään traumojakaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsena ja teininä.
Ne on lähinnä asioita mitkä tapahtui, eikä ne kuitenkaan tunnu rikkoneen mitään. En väitä etteikö ne ole voinut rikkoa, en vaan koe sitä.- Anonyymi00022
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eli en kaiketi halua toteuttaa seksuaalista puolta sukupuolena jota en halua olla? Voi kai se sitäkin olla. Kun en koe jääneen mitään traumojakaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsena ja teininä.
Ne on lähinnä asioita mitkä tapahtui, eikä ne kuitenkaan tunnu rikkoneen mitään. En väitä etteikö ne ole voinut rikkoa, en vaan koe sitä.Ehkä nyt jotenkin käsitän...🤔
Tai ehkä sinnepäin...🤔
Koet ehkä seksuaalisesti tyydyttömyyttä nykyisestä kokemuksesta seksissä? Eli et ehkä pysty olemaan siinä niin aktiivinrn osapuoli ja halusisit, että se toinen olisi nainen? 🤔
Ja kun sanoit jossain, että lelut ei auta, niin sen aktin pitäisi tuntua myös jotenkin ruumiillisesti? 🤔 Anonyymi00022 kirjoitti:
Ehkä nyt jotenkin käsitän...🤔
Tai ehkä sinnepäin...🤔
Koet ehkä seksuaalisesti tyydyttömyyttä nykyisestä kokemuksesta seksissä? Eli et ehkä pysty olemaan siinä niin aktiivinrn osapuoli ja halusisit, että se toinen olisi nainen? 🤔
Ja kun sanoit jossain, että lelut ei auta, niin sen aktin pitäisi tuntua myös jotenkin ruumiillisesti? 🤔En usko, että mikää keinotekoinen auttaisi yhtään. Mä olen liian realisti kaikessa. En pysty heittäytymään mihinkään epätodelliseen.
Tietysti dissosisaatio on voinut tulla myös seksuaalisen ahdistelun kautta jo lapsena. Mieli ei vaan päästä pintaan. Eikä aiheuta ahdistusta mitenkään.Tökstöksnöö kirjoitti:
En usko, että mikää keinotekoinen auttaisi yhtään. Mä olen liian realisti kaikessa. En pysty heittäytymään mihinkään epätodelliseen.
Tietysti dissosisaatio on voinut tulla myös seksuaalisen ahdistelun kautta jo lapsena. Mieli ei vaan päästä pintaan. Eikä aiheuta ahdistusta mitenkään.Toisaalta sitten tämä kaikki koristuu, kun yhteys katkeaa puolison kanssa. Kun ei koe olevansa emotionaalisesti haluttu, ei seksuaalinen haluttavuuskaan toimi.
Tökstöksnöö kirjoitti:
En usko, että mikää keinotekoinen auttaisi yhtään. Mä olen liian realisti kaikessa. En pysty heittäytymään mihinkään epätodelliseen.
Tietysti dissosisaatio on voinut tulla myös seksuaalisen ahdistelun kautta jo lapsena. Mieli ei vaan päästä pintaan. Eikä aiheuta ahdistusta mitenkään.Dissosiaatio. Tuli kirjoitusvirhe.
- Anonyymi00023
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei kai meistä kukaan ole. Etenkään sukupolvesta 30 iästä ylöspäin.
Niin se saattaa olla, kasvatus ja kasvuympäristö vaikuttaa meihin kaikkiin. Vaikka mielenkiintoista on, että ilmeisesti nyt keski-ikäiset liehet ovat ajatusmaailmaltaan tasa-arvoisempia kuin nuoremmat sukupolvet. Mistähän tämän mahdoin lukea.. 🤔 Enkä muista, miten tieteellisesti luotettava tuo on, mutta jäi vain mieleen, kun muistan ajatelleeni, että on erikoinen kehityssuunta.
Aletheias Anonyymi00022 kirjoitti:
Tai ehkä sinnepäin...🤔
Ja kun sanoit jossain, että lelut ei auta, niin sen aktin pitäisi tuntua myös jotenkin ruumiillisesti? 🤔Se on jokin spektri, missä toisessa päässä on ideaalisin tilanne ja matkalla sinne toiseen päähän ideaalisuus laimenee. Sopeutuvuus spektri. 😂
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niin se saattaa olla, kasvatus ja kasvuympäristö vaikuttaa meihin kaikkiin. Vaikka mielenkiintoista on, että ilmeisesti nyt keski-ikäiset liehet ovat ajatusmaailmaltaan tasa-arvoisempia kuin nuoremmat sukupolvet. Mistähän tämän mahdoin lukea.. 🤔 Enkä muista, miten tieteellisesti luotettava tuo on, mutta jäi vain mieleen, kun muistan ajatelleeni, että on erikoinen kehityssuunta.
AletheiasMedia vaikuttaa. Viha länkytykset tavoittaa nuoret miehet, toisin kun vanhemmat miehet on eläneet elämänsä irl ilman nettejä ja netin propagandaa.
- Anonyymi00024
Tökstöksnöö kirjoitti:
Toisaalta sitten tämä kaikki koristuu, kun yhteys katkeaa puolison kanssa. Kun ei koe olevansa emotionaalisesti haluttu, ei seksuaalinen haluttavuuskaan toimi.
No perkrle kun en ikinä muista tuota emotionallisuus termiä...🤬
Mutta itsellä sama. Ei pelkkä seksi riitä. Tarvitaan muutakin hyväksyntää ja halua...
Seksi on vain tapa välittää tunteita... siinä täytyy olla emotionsllisuutta, vuorovaikutusta, avoimuutta, lämpöä, katseita.... että se siis tuottaa sitä mitä siitä haluaa...🙂
Mutta minä luulen, että siihen tarvitaan sellainen henkilö, joka on itsessään käynyt läpi asioita. Olipahan sit mies tai nainen...🤔
Ei orgasmit tai muut siihen oikeastaan liity. Se olis jotain tyyliin itsendä lataamista yhteydestä. 🙃
Eikä se jäisi seksiin.. se ois muutakin. Mutta minusta se on helpointa selittää seksin kautta..... joillekin. 😁 - Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mä en myödkään osaa ehkä samaistua sun aatoksiin...🤔Sukupuoli on minulle merkityksellinen romanttisissa yhteyksissä, koska tunnen seksuaalista vetoa pääsääntöisesti miehiin. Voin nähdä naisen kauniina ja jopa eroottisesti inspiroivana, mutta en vain koe naista kohtaan sellaista voimakasta eroottista halua, jota olen tuntenut miehiä kohtaan.
Ja mitä tulee tuohon itsensä halutuksi tuntemiseen, niin myös minä haluan olla haluttu suhteessa. Se ei ole pelkkää seksiä vaan kokonaisvaltaista yhteyttä toiseen ihmiseen ja eroottinen yhteys on iso osa sitä. En pysty erottamaan henkistä ja seksuaalista yhteyttä toisistaan, sillä ne kietoutuvat niin tiiviisti toisiinsa, kun kyseessä on tunteisiin pohjautuva romanttinen ihmissuhde.
Aletheias Anonyymi00022 kirjoitti:
Tai ehkä sinnepäin...🤔
Ja kun sanoit jossain, että lelut ei auta, niin sen aktin pitäisi tuntua myös jotenkin ruumiillisesti? 🤔Mulla itselläni on tunne, että minä en toteudu 100% ollessani nainen. Ollut aina sellainen kissa lainasaappaissa olo.
Kaiketi se tunne on vaikuttanut myös seksuaalisuuteni kehitykseen ja tehnyt ne omat solmunsakin sitten siihen lankaan. Mutta mä olen itse niihin jo niin tottunut, ettei minua satu yhtään. Se ketä voikin sitten sattua, niin ihmistä joka on minun kumppani.
Sehän minua eniten asiassa vituttaa. Jos mikä. En halua että kukaan kuka on mun kumppani joutuu satutetuksi kanssani.- Anonyymi00027
Tökstöksnöö kirjoitti:
Media vaikuttaa. Viha länkytykset tavoittaa nuoret miehet, toisin kun vanhemmat miehet on eläneet elämänsä irl ilman nettejä ja netin propagandaa.
Saatat olla oikeilla jäljillä. Viha ja katkeruus on saanut enemn jalansijaa viime vuosina. Huolestuttava suuntaus, mutta jaksan silti uskoa nuorisoon sen perusteella, mitä tiedän ja tunnen nuoria.
Aletheias Anonyymi00024 kirjoitti:
No perkrle kun en ikinä muista tuota emotionallisuus termiä...🤬
Mutta itsellä sama. Ei pelkkä seksi riitä. Tarvitaan muutakin hyväksyntää ja halua...
Seksi on vain tapa välittää tunteita... siinä täytyy olla emotionsllisuutta, vuorovaikutusta, avoimuutta, lämpöä, katseita.... että se siis tuottaa sitä mitä siitä haluaa...🙂
Mutta minä luulen, että siihen tarvitaan sellainen henkilö, joka on itsessään käynyt läpi asioita. Olipahan sit mies tai nainen...🤔
Ei orgasmit tai muut siihen oikeastaan liity. Se olis jotain tyyliin itsendä lataamista yhteydestä. 🙃
Eikä se jäisi seksiin.. se ois muutakin. Mutta minusta se on helpointa selittää seksin kautta..... joillekin. 😁Juu, demi tarvii ne tunteet ja yhteyden, muuten lopahtaa seksihalutkin.
Minä taas en sitten kärsi mitenkään ilman seksiä toisin kun moni muu kärsii. Siksi mä voin sinnitellä suhteessakin ikuisuuden ja koittaa luoda yhteyttä uudelleen kaikessa rauhassa. Kun joku muu jo heittää kintaat nurkkaan, ei seksiä ei koko suhdetta.
Ei musta eroon puhtaamalla pääse, mutta tunteissa etäännyttämällä kyllä pääsee sitten, kun on tarpeeksi kauan ollut tyhjää emootionaalisesti ja yhteyttä ei enää saa millään aikauseksi. Sitten ei oo paluuta enää. Pakko erota.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, demi tarvii ne tunteet ja yhteyden, muuten lopahtaa seksihalutkin.
Minä taas en sitten kärsi mitenkään ilman seksiä toisin kun moni muu kärsii. Siksi mä voin sinnitellä suhteessakin ikuisuuden ja koittaa luoda yhteyttä uudelleen kaikessa rauhassa. Kun joku muu jo heittää kintaat nurkkaan, ei seksiä ei koko suhdetta.
Ei musta eroon puhtaamalla pääse, mutta tunteissa etäännyttämällä kyllä pääsee sitten, kun on tarpeeksi kauan ollut tyhjää emootionaalisesti ja yhteyttä ei enää saa millään aikauseksi. Sitten ei oo paluuta enää. Pakko erota.Pihtaamalla korjaan.
- Anonyymi00028
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, demi tarvii ne tunteet ja yhteyden, muuten lopahtaa seksihalutkin.
Ei musta eroon puhtaamalla pääse, mutta tunteissa etäännyttämällä kyllä pääsee sitten, kun on tarpeeksi kauan ollut tyhjää emootionaalisesti ja yhteyttä ei enää saa millään aikauseksi. Sitten ei oo paluuta enää. Pakko erota.Ei minuakaan haitannut lasten äitin kanssa seksittömyys.. päinvastoin. Oli helpompi olla, kun ei tarvinnut "väkisin". Se suhde törmäsi ehkä siihen, kun en hslunnutkaan... oikein enää mitään. Toinen kiukkus. Ja se alkoi mulle taas riittää.
Jälkeenpäin oon tajunnut tuon "kokonaisvaltaisuuden" mitä tarvitsen.
Seksi ja seksuaalisuus on osa sitä.
Uskon, että moni muukin janoaa sitä, mutta tyytyy vähempäänkin...
Mä en taas keksi syytä miks pitäis tyytyä johonkin "melkein" oikeaan... 😃
Mutta kyllähän sinäkin kipuilet... et sä oo tyytyväinen. 🙄 - Anonyymi00033
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiitos, kun avasit asiaa enemmän. Ei aina osaa asettua toisen asemaan ja miettiä asioita sieltä käsin.
AletheiasTotta turiset, mutta kyllä minua ainakin häiritsee, jos naiset tulevat sanomaan minulle samoja kohteliaisuuksia, mitä olen miehelle sanonut.
Tietenkään en suhtaudu samalla tavoin naiseen, kuin mieheen jolle flirttailen. Toisaalta en myöskään suhtaudu samalla tavoin mieheen, josta en ole romanttisesti kiinnostunut vaan silloin ollaan tukevasti kaveripohjalla. sivusta - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Totta turiset, mutta kyllä minua ainakin häiritsee, jos naiset tulevat sanomaan minulle samoja kohteliaisuuksia, mitä olen miehelle sanonut.
Tietenkään en suhtaudu samalla tavoin naiseen, kuin mieheen jolle flirttailen. Toisaalta en myöskään suhtaudu samalla tavoin mieheen, josta en ole romanttisesti kiinnostunut vaan silloin ollaan tukevasti kaveripohjalla. sivustaMiksi sinua asia häiritsee? On minulle naiset sanoneet samanlaisia kohteliaisuuksia kuin miehet tai jollaisia minä olen sanonut miehille, mutta en ole koskaan ajatellut tuollaisen haittaavan 🤔
Aletheias Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei minuakaan haitannut lasten äitin kanssa seksittömyys.. päinvastoin. Oli helpompi olla, kun ei tarvinnut "väkisin". Se suhde törmäsi ehkä siihen, kun en hslunnutkaan... oikein enää mitään. Toinen kiukkus. Ja se alkoi mulle taas riittää.
Jälkeenpäin oon tajunnut tuon "kokonaisvaltaisuuden" mitä tarvitsen.
Seksi ja seksuaalisuus on osa sitä.
Uskon, että moni muukin janoaa sitä, mutta tyytyy vähempäänkin...
Mä en taas keksi syytä miks pitäis tyytyä johonkin "melkein" oikeaan... 😃
Mutta kyllähän sinäkin kipuilet... et sä oo tyytyväinen. 🙄Mä koen tuon oikean silleen, ettei ole oikeaa. On vain erilaisia variaatioita mistä valitset sen minkä kanssa kykenet helpoiten elämään. Ja lopetat variaatioitten etsinnän siihen päätökseen. Tämä tai ei mitään.
Tottakai jokaisella voi olla olemassa joku vielä sopivampi ihminen, muttei sitä tule ikinä etsineeksi/löytäneeksi, kun etsinnän päättää lopettaa. Lukitsee sen kaipailun muusta päättyneeksi.Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä koen tuon oikean silleen, ettei ole oikeaa. On vain erilaisia variaatioita mistä valitset sen minkä kanssa kykenet helpoiten elämään. Ja lopetat variaatioitten etsinnän siihen päätökseen. Tämä tai ei mitään.
Tottakai jokaisella voi olla olemassa joku vielä sopivampi ihminen, muttei sitä tule ikinä etsineeksi/löytäneeksi, kun etsinnän päättää lopettaa. Lukitsee sen kaipailun muusta päättyneeksi.Ja kipuilusta, niin itse en koe kipuilua. Koen vain tunnetta, että olen saavuttanut tietoisuuden miten asiat on. Itselläni. Ja tavallaan se aiheuttaa myös tyhjyyden tunnetta, kun ei enää etsi itseään.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja kipuilusta, niin itse en koe kipuilua. Koen vain tunnetta, että olen saavuttanut tietoisuuden miten asiat on. Itselläni. Ja tavallaan se aiheuttaa myös tyhjyyden tunnetta, kun ei enää etsi itseään.
Niin kauan kun tekee matkaa, sitä on jotenkin täynnä tunnetta. Kun matka on tehty, tulee tyhjeneminen tunteista. Mitäs sitten? Tässäkö tää oli?
Ei ole enää pähkittävää. Sitten alkaa nähdä ympärillään kaikenlaista ihmistä vääntämässä samaa tai eri peistä ja miettii, väännä nyt aikas kyllä se siitä. Ja harmittaakin ettei joku tajua, nää jotain päivänselvää vaikka seisoisi sen päällä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Niin kauan kun tekee matkaa, sitä on jotenkin täynnä tunnetta. Kun matka on tehty, tulee tyhjeneminen tunteista. Mitäs sitten? Tässäkö tää oli?
Ei ole enää pähkittävää. Sitten alkaa nähdä ympärillään kaikenlaista ihmistä vääntämässä samaa tai eri peistä ja miettii, väännä nyt aikas kyllä se siitä. Ja harmittaakin ettei joku tajua, nää jotain päivänselvää vaikka seisoisi sen päällä.Se on sitä, että se vanha minä, roolit on väistyneet. Olen ikään kuin "synytynyt" uudelleen erilaisena kuin ennen matkaa itsessäni. Nyt pitää sitten alkaa elää uutena itsenä, eikä sekään heti helpolle tunnu.
Henkinen kasvu on sellainen rakettimatka, minkä jälkeen on vapaa ja samalla vähän kuin tyhjässä tilassa.- Anonyymi00040
Tökstöksnöö kirjoitti:
Se on sitä, että se vanha minä, roolit on väistyneet. Olen ikään kuin "synytynyt" uudelleen erilaisena kuin ennen matkaa itsessäni. Nyt pitää sitten alkaa elää uutena itsenä, eikä sekään heti helpolle tunnu.
Henkinen kasvu on sellainen rakettimatka, minkä jälkeen on vapaa ja samalla vähän kuin tyhjässä tilassa.En mä lukitse mitään.... koska en voi tietää... voin kuvitella tietäväni. Mutta maailma/elämä yllättää aina. Jopa näin liki 50 vuotiaana. 😄
Mutta siitä oon varma, etten mä lähde, ettei minun itseni ja sen toisenkaan puolesta pidä lähtee johonkin, mistä mä en saa mitä tarvitsen. 🙂
Siitä ei vaan tuu mitään. 😬
Oon kyllä kokeillut. Anonyymi00040 kirjoitti:
En mä lukitse mitään.... koska en voi tietää... voin kuvitella tietäväni. Mutta maailma/elämä yllättää aina. Jopa näin liki 50 vuotiaana. 😄
Mutta siitä oon varma, etten mä lähde, ettei minun itseni ja sen toisenkaan puolesta pidä lähtee johonkin, mistä mä en saa mitä tarvitsen. 🙂
Siitä ei vaan tuu mitään. 😬
Oon kyllä kokeillut.Juu. Se pitää mennä sen mukaan mikä hyvälle tuntuu. Ite taas en jaksaisi jahdata yksisarvisia. Tuo ihan hyvä kelpaa. 🙂
- Anonyymi00060UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu. Se pitää mennä sen mukaan mikä hyvälle tuntuu. Ite taas en jaksaisi jahdata yksisarvisia. Tuo ihan hyvä kelpaa. 🙂
Mä luulen, en tiedä...mutta luulen, ettei tarvitse etsiä mitään yksisarvista.
Minä uskon, että todella moni tarvitsee kokonaisvaltaisuutta suhteesta. Useat ei vaan ole selvittäneet sitä itselleen. 🤔
Osa tietty ei näe tarvettakaan, mutta ehkäpä osa taas on sen nähnyt ja tavoittelee sitä myös. Se on muuten näkyvä vaate ihmisellä. 🙂 Anonyymi00060 kirjoitti:
Mä luulen, en tiedä...mutta luulen, ettei tarvitse etsiä mitään yksisarvista.
Minä uskon, että todella moni tarvitsee kokonaisvaltaisuutta suhteesta. Useat ei vaan ole selvittäneet sitä itselleen. 🤔
Osa tietty ei näe tarvettakaan, mutta ehkäpä osa taas on sen nähnyt ja tavoittelee sitä myös. Se on muuten näkyvä vaate ihmisellä. 🙂Aika monet elää lähes koko elämänsä automaatiolla. Menee laineilla up and down, eikä liioin pysähdy miettimään sen syvemmin. Nurisee ja narisee vaan, kun tuulee kylmästi tupaan, muttei ymmärrä sulkea ikkunouta ovia.
Aika paljon ihmiset elää yleistä ihannetta ja kaavaa noudattaen. Valitsee siitä valikosta mitä näytillä on eikä päähän ees välähdä, että vois etsiä ne mitkä on piilossa.- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miksi sinua asia häiritsee? On minulle naiset sanoneet samanlaisia kohteliaisuuksia kuin miehet tai jollaisia minä olen sanonut miehille, mutta en ole koskaan ajatellut tuollaisen haittaavan 🤔
AletheiasSe riippuu äänensävystä. Jos minulle tullaan kihertelemään, että oletpa vahva (en tosin itse harrasta kihertämistä miehillekään) niin kyllä minua korpeaa.
Älä taas yritä asettaa minua miehen asemaan, en ole edelleenkään avoin ajatukselle naisten kanssa flirttailusta ja olen seksuaalisesti ja romanttisesti kiinnostunut miehistä. Koen, että naiset, jotka yrittävät suhtautua minuun kuin he suhtautuisivat mieheen, mitätöivät feminiinisyyttäni ja yrittävät pakottaa minut rooliin jota en halua ottaa.
Tai ylipäänsä se, että yritetään todistella, että kyllä nainenkin pystyy ja mikset kehu minua siitä mistä kehuit miestä...No tietysti pystyy! Ei kyse ole kykenevyydestä, paremmuudesta tai todistelusta, vaan siitä, että tietenkin olen erilainen suhteessa mieheen joka on herättänyt minussa romanttis-seksuaalisen rakkauden tunteita, kuin naiseen. En minä suhtaudu jokaiseen mieheenkään potentiaalisen kumppanina vaan suurin osa on neutraaleja kohtaamisia, joten miksi hemmetissä minun tulis suhtautua naisiin samoin kuin minua muutoinkin kuin ystävänä tai tuttavana kiinnostavaan mieheen?
Vaikka olenkin sitä mieltä ettei sukupuoli liity esimerkiksi ammatin valintaan vaan jokaisen henkilökohtaisiin preferensseihin ja ominaisuuksiin, niin en tarkoita, että minun henkilökohtaisesti tulisi valita perinteisesti miesten ammattina nähty ala vain, jotta todistaisin ettei sukupuoli määrittele ammatinvalintaa. Sama muutoinkin. Ei sukupuolten tarvitse muuttua neutraaliksi sukupuolettomaksi massaksi, jotta tasa-arvo toteutuisi vaan pointtihan on se, että sukupuolia arvostetaan ominaisuuksineen eikä vasta sitten, kun poikkeavuudet on tasoitettu.
Usein vain vaikuttaa siltä, että olen ollut yllättävän usein tekemisissä heidän kanssaan, joilta puuttuu kontekstin taju ja tilanteiden erittelykyky. Ja johtopäätökset ovat luokkaa: Ai, mielestäsi sukupuoli ei määritä ammattia, no mene raksalle. Minua ei itseäni kiinnosta raksa-ala. en myöskään tarvitse kokemusta siitä miltä tuntuu olla mies enkä myöskään kokemusta siitä miltä tuntuu saada flirttailevaa huomiota naisilta. Se itse asiassa ahdistaa minua ja aiheuttaa kokemuksen siitä, että asettamiani rajoja ei kunnioiteta ja suoraan sanottuna toisinaan se tuntuu tarkoitukselliselta kiusaamiselta.
Viihdyn naisena, olen aina ollut nainen ja tulen jatkossakin olemaan nainen. Olen aina viehättynyt miehistä, viehätyn edelleen miehistä ja jatkossakin tulen viehättymään miehistä.
Tämä meni nyt osittain reippaasti ohi aiheen, mutta nousipa pintaan, kun tänään herra kusipääpaskiainen ehdotti, että mites tuolla kassalla oleva tyttö. Ehkä hän projisoi minuun omia himojaan, mutta luulisi, että hän myös olisi parissa vuodessa käsittänyt termin hetero eikä minua suoraan sanottuna haittaisi, jos hän menisi vikittelemään kyseistä aspaa. Ainakaan silloin minua ei yritettäisi lykätä yhteen tämän miehen kanssa, josta en ole henkilökohtaisesti kiinnostunut. Eikä hän enää yrittäisi lykätä minulle ties keitä ehdotelmiksi.
Joillakin, kun on ilmeisesti kadonnut taju siitä, että jokainen tunnistaa omat tunteensa ja mikään tyrkyttäminen, yhteen yhyttäminen saati parittaminen muuta tunteita. Toisaalta kaikki keskustelut eivät ole romanttista kiinnostusta ja samankaltainen elämäntilanne on yksi huonoimmista perusteista tunteiden ja parisuhteen perustaksi.
Eli nämä ovat myös osittain terveiset herra kusipäälle. Menköön sotkemaan jonkun toisen elämää. Minä en häntä elämääni huoli vaikka puoli lähiötä yrittäisi muodostaa minusta ja hänestä meitä.
Pahoittelut ohi aiheen avautumisesta, mutta minulle riittivät nämä kantsun kusipäät naittamisineen.
- Anonyymi00001
Eiköhän tuo T nainen gubettelija ole ihan sama kuin trolli mikä tekee noita tv-juttuja.
- Anonyymi00004
Katkera ruma eunukki joka haluaa olla nainen
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei täällä sukupuolella ole muille väliä, kuin jollekin hikikomerolaiselle.
- Anonyymi00006
Kerro ihmeessä lisää ko teksuaalisesta televisiosarjasta.. Ei hele gimmafrendi
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei täällä sukupuolella ole muille väliä, kuin jollekin hikikomerolaiselle.
Gubettelijalle selkeesti on ainakin ulkonäöllä väliä. Kyttää joka kuvan ja reagoi määkimällä, kun ei tykkää.
Minusta tykkää miehenä enemmän.
Sitä en tiiä mitä muut tykkää, mutta gubettelijastahan tämä aloituskin putkahti mieleeni.
Se yks kiukkupersekkin mikä peukuttelee itseään, se aina taantuu välillä toteamaan, nainen. Välillä inttää olevan mies. Ota näistä nyt selvää.
Ihmiset on mulle näyttäytyneet elämäni aikana omituisiksi. Jos ei ole selkeesti ukko tai akka niillä menee pasmat sekaisin.- Anonyymi00017
Tökstöksnöö kirjoitti:
Gubettelijalle selkeesti on ainakin ulkonäöllä väliä. Kyttää joka kuvan ja reagoi määkimällä, kun ei tykkää.
Minusta tykkää miehenä enemmän.
Sitä en tiiä mitä muut tykkää, mutta gubettelijastahan tämä aloituskin putkahti mieleeni.
Se yks kiukkupersekkin mikä peukuttelee itseään, se aina taantuu välillä toteamaan, nainen. Välillä inttää olevan mies. Ota näistä nyt selvää.
Ihmiset on mulle näyttäytyneet elämäni aikana omituisiksi. Jos ei ole selkeesti ukko tai akka niillä menee pasmat sekaisin.No naisille täällä ei oikeasti keskusteluissa ole mitään väliä onko toinen nainen tai mies... miehille on väliä, koska ei mies voi jostain tunteista tai vst puhua muka miehelle... ja voi olla jotain yritystä löytää täältä naista...
Mutta en tiedä oikeasti ketään naista täältä, kelle olisi väliä, onko joku mies tai nainen... ehkä uteliaisuuttaan, mutta ei he väännä suotta. 😄 - Anonyymi00026
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tai toisinpäin?
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tai toisinpäin?
Jatkahan sinä stormaamista vielä ehtii kehittää ajatuksia eteenpäin
Anonyymi00017 kirjoitti:
No naisille täällä ei oikeasti keskusteluissa ole mitään väliä onko toinen nainen tai mies... miehille on väliä, koska ei mies voi jostain tunteista tai vst puhua muka miehelle... ja voi olla jotain yritystä löytää täältä naista...
Mutta en tiedä oikeasti ketään naista täältä, kelle olisi väliä, onko joku mies tai nainen... ehkä uteliaisuuttaan, mutta ei he väännä suotta. 😄Paitsi on joillekkin. Ettei vaan ihastu mieheksi luullen naiseen. 😅
Muisteleppas... Mulle on käyny niin ainakin kolmesti palstoilla.
On luultu mieheksi ja mielikuvitus lähteny laukalle. Ja ei, ei edes kuvia ole aina tarvittu kun minuun on miehenä tykästytty.Tökstöksnöö kirjoitti:
Paitsi on joillekkin. Ettei vaan ihastu mieheksi luullen naiseen. 😅
Muisteleppas... Mulle on käyny niin ainakin kolmesti palstoilla.
On luultu mieheksi ja mielikuvitus lähteny laukalle. Ja ei, ei edes kuvia ole aina tarvittu kun minuun on miehenä tykästytty.Kelpaisin kyllä siis miehenä, mutten kelpaa naisena. Sehän se on.. Konua.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kelpaisin kyllä siis miehenä, mutten kelpaa naisena. Sehän se on.. Konua.
Jos mä menisin jollekin palstalle missä kukaan ei tiedä minusta mitään. Miehenä esiintyen tai esiintymättäkin luulee vaan mieheksi, niin ihan mahdollista, että taas joku nainen haksahtaa. Koska jutut tehoo... Tulee mielikuvia miehestä joka voisi kiinnostaa.
Ei kaikilla ole tätäkään ongelmaa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Jos mä menisin jollekin palstalle missä kukaan ei tiedä minusta mitään. Miehenä esiintyen tai esiintymättäkin luulee vaan mieheksi, niin ihan mahdollista, että taas joku nainen haksahtaa. Koska jutut tehoo... Tulee mielikuvia miehestä joka voisi kiinnostaa.
Ei kaikilla ole tätäkään ongelmaa.Ja olkaakin onnellisia ettei ole tätäkään ongelmaa. Ei ole nimittäin kovin kiva ongelma.
- Anonyymi00003
Tunnen yhden sukupuolenvaihtajan. Ei aiheuta mitään negatiivista reaktiota. Se on pitkä prosessi.
Itse olen aina ollut nainen enkä perusta sen väheksymistä livenä enkä palstalla.
Jokainen saa kuitenkin olla mitä haluaa eikä siihen muilla ole nokan koputtamista. Pääasia, että on tasapainossa itsensä kanssa ja onnellinen.Juu, he käyttää termiä sukupuolenkorjaus. Muille se näyttäytyy vaihtamisena, heille se on korjaamista psyykkisen minä kanssa harmoniseksi.
Se on pitkä prosessi. En lähtis. Enkä itse koe tarvettakaan. Mä olen hyvä näin.
Se, että olisi mielummin syntynyt mieheksi tulee suiraan siitä minkä olisi kokenut helpommaksi ja luontevaksi itselleen. Mutta luontoäiti näki toisin. Se siis olkoon. Ehkä emme vielä ymmärrä miksi kaikki ei ole yks yhteen kehoineen ja mielineen.
- Anonyymi00007
Noh. Mulla on aika suoraviivainen huumorintaju, nopea ja hävytön mielikuvitus enkä loukkaannu oikein mistään. Täällä olen kuullut olevani - äijämäinen.
Töistä voisin todeta, että alun ennakkoluulojen jälkeen ("joku onneton nainen taas") kun musta ja työtavoistani on tullut tuttuja, niin musta pidetään työntekijänä kiinni. Lujaa. Asiakasnaisten kanssa voin toki jutella naisten juttuja. Mutta kyllä mä aika hurja aloittajagubbe olen 😁.
Eli: mua pidetään enemmän tasa-arvoisena äijämäisenä. Minä itse pidän siitä. Silloin en ole uhka naisillekaan. Paitsi ammattitaitoni puolesta.. 🥳
Nöf 🐷- Anonyymi00008
Ja naisilla on usein oletus, että heitä pitää kohdella vähän silkkihansikkain. Ihan sellainen tiedostamaton käytösmalli. Ei mitään raskasta, ne on miehille. Voi olla että miehetkin lähtevät tuohon helpolla mukaan tai olettavat samaa.
Tuohon ei saa lähteä. Ei yhtään.
Nöf 💪 Heh, siksikö toi kärsäkin? 😅
Äijämäisyys on tosiaan jännää, kun se on omittu vain kikkelisille. Vaikkei se ole minusta minkään elimen ominaisuus, vaan luonnetta.- Anonyymi00041UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Heh, siksikö toi kärsäkin? 😅
Äijämäisyys on tosiaan jännää, kun se on omittu vain kikkelisille. Vaikkei se ole minusta minkään elimen ominaisuus, vaan luonnetta.Mulla ei ole koskaan ollut itseni kanssa ongelmia olla sellainen kuin olen. Tai varmaan joskus murkkuiässä olen voinut mennä asioita jotenkin läpi toisiin verraten, mutten muista.
Muilla on ollut ongelmia, kun ovat yrittäneet tunkea mua lokeroon.
Tässä lähellä on nyt ollut erilailla käyttäytyviä ihmisiä (miehiä). Tarkoitan sukupuolensa kaavoja rikkovia. Viehätyn heistä, siitä yleisten rajojen rikkomisesta, vapautuneisuudesta.
Tai sitten olen vaan vanhemmiten tulossa pervoksi 😁
Nöf 🐷 Anonyymi00041 kirjoitti:
Mulla ei ole koskaan ollut itseni kanssa ongelmia olla sellainen kuin olen. Tai varmaan joskus murkkuiässä olen voinut mennä asioita jotenkin läpi toisiin verraten, mutten muista.
Muilla on ollut ongelmia, kun ovat yrittäneet tunkea mua lokeroon.
Tässä lähellä on nyt ollut erilailla käyttäytyviä ihmisiä (miehiä). Tarkoitan sukupuolensa kaavoja rikkovia. Viehätyn heistä, siitä yleisten rajojen rikkomisesta, vapautuneisuudesta.
Tai sitten olen vaan vanhemmiten tulossa pervoksi 😁
Nöf 🐷Sehän se munkin ydin ongelma on ollut aina. Minua tungetaan lokeroon. Siitä se pahaolokin on tullut. Minähän oon ollut ihan fine kunnes rupesin törmää jatkuvaan muotittamiseen. Oot tyttö eihän sun kuulu tyttönä noin olla.
Luulen, että se on nostanut mun tuntosarvet ylös, mitäs mun kuulus sitten olla ja seuraillu ihmisiä. Niitten käytöstä ja asenteita.Tökstöksnöö kirjoitti:
Sehän se munkin ydin ongelma on ollut aina. Minua tungetaan lokeroon. Siitä se pahaolokin on tullut. Minähän oon ollut ihan fine kunnes rupesin törmää jatkuvaan muotittamiseen. Oot tyttö eihän sun kuulu tyttönä noin olla.
Luulen, että se on nostanut mun tuntosarvet ylös, mitäs mun kuulus sitten olla ja seuraillu ihmisiä. Niitten käytöstä ja asenteita.Mähän oon ollut persoonaltani aina sukupuoleton. Enemmän kyllä poukamainen kun tyttömäinen mitä tulee lokeroihin. Mutta muut ihmiset sitä on kärjistäneet niin pitkälle minua kohtaan, että teininä olin ihan ulalla hetken aikaa oonko lintu vai kala.
Kelpaan itelle miksen muille. Ajatuksin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Mähän oon ollut persoonaltani aina sukupuoleton. Enemmän kyllä poukamainen kun tyttömäinen mitä tulee lokeroihin. Mutta muut ihmiset sitä on kärjistäneet niin pitkälle minua kohtaan, että teininä olin ihan ulalla hetken aikaa oonko lintu vai kala.
Kelpaan itelle miksen muille. Ajatuksin.Se teiniys ja aikuisikä päälle 30 meni sitä omaa habitusta kokeillen. Etsien. Olin hetkittäin mitä tykkäsin, sitten taas kuulin kritiikkiä ja yritin olla jotain muuta, voin huonosti. Jojoilin itseni ja muitten vaatimusten välillä. Opettelin rooleja millä pitää kritiikki poissa päältäni.
Ei ole kivaa olla silmätikku.- Anonyymi00043UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mähän oon ollut persoonaltani aina sukupuoleton. Enemmän kyllä poukamainen kun tyttömäinen mitä tulee lokeroihin. Mutta muut ihmiset sitä on kärjistäneet niin pitkälle minua kohtaan, että teininä olin ihan ulalla hetken aikaa oonko lintu vai kala.
Kelpaan itelle miksen muille. Ajatuksin.Minä olen ollut aina sujuvasti molempia. Voi olla vaikka lentokala 😄
Nöf 🐷 - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Minä olen ollut aina sujuvasti molempia. Voi olla vaikka lentokala 😄
Nöf 🐷Ihan olen itse määritellyt, millainen naisena olen.
Ihan samahan se on miten jotkut muut mun sukupuoleni selittävät ja toivon että olis muillekin niin. Aina tulee ongelmia, jos yrittää kelvata muille. Kelpaat yhdenlaisena yhdelle, muttet toiselle - parempi olla vaan oma itsensä.
Nöf 🐷 Tökstöksnöö kirjoitti:
Se teiniys ja aikuisikä päälle 30 meni sitä omaa habitusta kokeillen. Etsien. Olin hetkittäin mitä tykkäsin, sitten taas kuulin kritiikkiä ja yritin olla jotain muuta, voin huonosti. Jojoilin itseni ja muitten vaatimusten välillä. Opettelin rooleja millä pitää kritiikki poissa päältäni.
Ei ole kivaa olla silmätikku.Kotona oli silleen aina turvassa, että saattoi olla just kuten oikeesti olen. Vanhemmat ei sättiny eikä muotittanut sukupuolen sävyjä, vaikka muissa asioissa hekin oli ehdollistajia. Kuten seksuaalinen suuntautuminen. Se on oltava hetero tai on pimee päästään.
No minähän sitten mietin tyttöihin tuntemani viehtymyksen ei toivotuksi ja vaikenin kuin muuri työntäen ne vaan joksikin muuksi ihailuksi, kun seksuaaliseksi. Pojatkaan ei kuitenkaan viehättäneet kehollisesti, vaikka saatoin pitää jonkun kehoa kivannäköisenä.
Sitä sukupuoleen tuntevaa himia en kuitenkaan koskaan kokenut. En tunne vieläkään. Mulle halu on ihan muuta kuin penistä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Kotona oli silleen aina turvassa, että saattoi olla just kuten oikeesti olen. Vanhemmat ei sättiny eikä muotittanut sukupuolen sävyjä, vaikka muissa asioissa hekin oli ehdollistajia. Kuten seksuaalinen suuntautuminen. Se on oltava hetero tai on pimee päästään.
No minähän sitten mietin tyttöihin tuntemani viehtymyksen ei toivotuksi ja vaikenin kuin muuri työntäen ne vaan joksikin muuksi ihailuksi, kun seksuaaliseksi. Pojatkaan ei kuitenkaan viehättäneet kehollisesti, vaikka saatoin pitää jonkun kehoa kivannäköisenä.
Sitä sukupuoleen tuntevaa himia en kuitenkaan koskaan kokenut. En tunne vieläkään. Mulle halu on ihan muuta kuin penistä.Suoraan sanoen on ällöttänyt koko penis toisinaan. Vaikkei mies muuten.
- Anonyymi00050UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Suoraan sanoen on ällöttänyt koko penis toisinaan. Vaikkei mies muuten.
Mitä ihmettä palstaäijä- väitätkö sinä, että muulla lihassurkastumalla sen ympärillä on muka väliä? Nyt meni kaikki uusiksi
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ihan olen itse määritellyt, millainen naisena olen.
Ihan samahan se on miten jotkut muut mun sukupuoleni selittävät ja toivon että olis muillekin niin. Aina tulee ongelmia, jos yrittää kelvata muille. Kelpaat yhdenlaisena yhdelle, muttet toiselle - parempi olla vaan oma itsensä.
Nöf 🐷Loppukaneettisi tekee sinusta varmasti uuden naisen joka kerta, jonka saat ihan itse määritellä. Fantastista, aapeeäijä
- Anonyymi00053UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Heh, siksikö toi kärsäkin? 😅
Äijämäisyys on tosiaan jännää, kun se on omittu vain kikkelisille. Vaikkei se ole minusta minkään elimen ominaisuus, vaan luonnetta.Pöllitkö gubbe jostain netistä luonnollisten henkilöiden kuvia uffafaalarppailuusi? Esim tämä viiksekäs kaveri huuhaaprofiilissasi. Ihan yhtä paheksuttavaa kuin naisväen kuvien käyttö muuta en ole koskaan väittänytkään. Hox
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ihan olen itse määritellyt, millainen naisena olen.
Nöf 🐷Se on helppoa silloin, kun on hyvä itsetunto. Mullekin se on nykyään helppoa, kun itsetuntoni on teräksisen vahva. Ennen se oli aaltopahvia rankkasateessa.
- Anonyymi00058UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Se on helppoa silloin, kun on hyvä itsetunto. Mullekin se on nykyään helppoa, kun itsetuntoni on teräksisen vahva. Ennen se oli aaltopahvia rankkasateessa.
En tiedä johtuuko se itsetunnosta. Se ei mulla kummoinen ollut nuorempana. Luulen, että olen ollut aina muulla tavalla niin omituinen, ettei nuo sukupuolijutut ole olleet siinä päällimmäisenä ihmettelyni aiheena 😄
Nöf 🐷
Nöf 🐷 - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
En tiedä johtuuko se itsetunnosta. Se ei mulla kummoinen ollut nuorempana. Luulen, että olen ollut aina muulla tavalla niin omituinen, ettei nuo sukupuolijutut ole olleet siinä päällimmäisenä ihmettelyni aiheena 😄
Nöf 🐷
Nöf 🐷Hitsi kun noi nöf-nöffit näyttää hyvältä tuplana 😄
🐷 Anonyymi00053 kirjoitti:
Pöllitkö gubbe jostain netistä luonnollisten henkilöiden kuvia uffafaalarppailuusi? Esim tämä viiksekäs kaveri huuhaaprofiilissasi. Ihan yhtä paheksuttavaa kuin naisväen kuvien käyttö muuta en ole koskaan väittänytkään. Hox
Ei mun tarvi kuule, kun lisätä parta ja äijäkäs ilme, niin oon noin nätti mies. Nauti nyt. Kaikilla naisilla ei ole näin androgyyniä naamaa. 🤪
Anonyymi00059 kirjoitti:
Hitsi kun noi nöf-nöffit näyttää hyvältä tuplana 😄
🐷Nöf nöf ja pitkä nööööf. Olet aikas kiva possu. 😄
Anonyymi00053 kirjoitti:
Pöllitkö gubbe jostain netistä luonnollisten henkilöiden kuvia uffafaalarppailuusi? Esim tämä viiksekäs kaveri huuhaaprofiilissasi. Ihan yhtä paheksuttavaa kuin naisväen kuvien käyttö muuta en ole koskaan väittänytkään. Hox
Aattele mitä tapahtuisi testosteroneilla mulle ja naamalleni. Pimppa olis silti kuten monilla transmiehillä on. Mites sitten suu pantas? Kauheen ruma lyhyt äijä leveällä torsolla ja tuuhealla parralla, mutta pillu!?!?!
No hei, harvemmin niitä kukaan profiilikuvaan laittaa. 🍁😂
- Anonyymi00010
Vaikka niin olisikin, en vaihtaisi naiseuttani. Jos minut pakotettaisiin olemaan mies, voisin huonosti. Joutuisin silloin olemaan roolissa, joka ei ole minulle luonteva tai ominainen. Lisäksi heterona olisin edelleen kiinnostunut miehistä, mutten kuitenkaan saisi kokea itseäni feminiiniseksi miehen seurassa. Eli no go, ajatuksille vaihdoksesta.
Niinno, niinhän minustakin joskus tuntui etten oikein osaa olla nainen. Kaikki mitä teen, teen aina väärin tai se ei tunnu minulle yhtään.
Kun en ole tavanomainen nainen, en silloin pysty niin elämäänkään. Kuin väkipakolla ja pakko muotissa. Ymmärrät varmaan, miksi se on ahdistanut. Ja ainua tapa selvitä on vaan lopettaa välittämästä mitä muut oottaa multa ja kuunnella vaan itteäni.
Ihan sama miten friikkinä pitää.Tökstöksnöö kirjoitti:
Niinno, niinhän minustakin joskus tuntui etten oikein osaa olla nainen. Kaikki mitä teen, teen aina väärin tai se ei tunnu minulle yhtään.
Kun en ole tavanomainen nainen, en silloin pysty niin elämäänkään. Kuin väkipakolla ja pakko muotissa. Ymmärrät varmaan, miksi se on ahdistanut. Ja ainua tapa selvitä on vaan lopettaa välittämästä mitä muut oottaa multa ja kuunnella vaan itteäni.
Ihan sama miten friikkinä pitää.Ja siis en minäkään kehoani rupeisi mieheksi muokkailemaan. Se on mitä se on. Mutta niin on psyykkinen minuuskin mitä on.
En ala elämään biokehoni mukaan naislokerossa minkä muut määrittelee, elän naiskehoni ehdoin ja rajoituksin, mutta ihan tasan niin äijästi kun haluan. 😄- Anonyymi00031
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja siis en minäkään kehoani rupeisi mieheksi muokkailemaan. Se on mitä se on. Mutta niin on psyykkinen minuuskin mitä on.
En ala elämään biokehoni mukaan naislokerossa minkä muut määrittelee, elän naiskehoni ehdoin ja rajoituksin, mutta ihan tasan niin äijästi kun haluan. 😄Puolestani jokaisella on täysi vapaus ilmaista sukupuoltaan haluamallaan tavalla olipa kyse fyysisestä tai psyykkisestä sukupuolesta.
Itse koen olevani myös psykologisesti nainen eli olen cis-sukupuolinen.
Se mitä taasen tekee vaikkapa työkseen ei mielestäni liity sukupuoleen - ellei kyse ole siitä, että miehet ovat useimmiten fyysisesti keskimäärin vahvempia, kuin naiset - mikä vaikuttaa joissakin ammateissa. Olen myös tuntenut naisia, jotka rassaavat autoja ja harrastavat moottoripyöriä, mutta ei minulle ole tullut mieleenkään tehdä arvioita heidän feminiinisyydestään heidän harrastustensa perusteella ja useimmat heistä olivat myös parisuhteessa miehen kanssa.
Minulle henkilökohtaisesti on todella häiritsevä, jos muut naiset yrittävät vaatia minulta jotenkin miehekästä tai heitä suosivaa käytöstä. Esim. odotuksena etten saisi huomioida minua kiinnostavaa miestä silloin, kun naisia on paikalla. Kyllä minulla on aivan samalla tavoin halu ja tarve toteuttaa heterouttani (seksuaalista puoltani), kuin suurimmalla osalla muistakin. Silloin lähinnä syntyy fiilis, että minulta haluttaisiin blokata pienimmätkin mahdollisuudet romanttis-seksuaaliseen-rakkauteen ja pitäisi tyytyä jonkinlaiseen bff-käydään-yhdessä-kahvilla-hamaan-tulevaisuuteen ja eihän tässä nyt miehiä tarvita. No minulla ei ole tarvetta kyseisen sorttiselle ystävyydelle. - Anonyymi00032
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ihan sama miten friikkinä pitää.Kyllähän se varmasti ahdistaakin.
Toisaalta tällä hetkellä kieltäydyn käsittelemästä ja ymmärtämästä kenenkään kokemuksia, jotka eivät ole minulle henkilökohtaisesti läheisiä.
Nyt riitti jatkuva sosiaalialan promoaminen ja kaikkien kurjien kokemusten kaataminen niskaani. On se hemmetti, jos edelleen yritetään tuoda kodittomuutta, ja päihdeongelmia ja integraatioon liittyviä ongelmia ja ties mitä tietoisuuteeni, jospa vaikka syttyisi maailmaparantamisen- ja pelastamisenhalu. Jatkossa kiinnitän huomioni ainoastaan iloa ja onnea tuoviin huomioihin ja kaikki buddhalaisuuden yms. kärsimyksen filosofiaan perustuva meininki saa puolestani olla jossakin roskalaarin pohjukoilla.
Tämä ei siis ole henkilökohtaisesti sinua kohtaan suunnattu. Minulla vain loppui ymmärtämisen halu kaikkien, kaikille mahdollisille kokemuksille. - Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kyllähän se varmasti ahdistaakin.
Toisaalta tällä hetkellä kieltäydyn käsittelemästä ja ymmärtämästä kenenkään kokemuksia, jotka eivät ole minulle henkilökohtaisesti läheisiä.
Nyt riitti jatkuva sosiaalialan promoaminen ja kaikkien kurjien kokemusten kaataminen niskaani. On se hemmetti, jos edelleen yritetään tuoda kodittomuutta, ja päihdeongelmia ja integraatioon liittyviä ongelmia ja ties mitä tietoisuuteeni, jospa vaikka syttyisi maailmaparantamisen- ja pelastamisenhalu. Jatkossa kiinnitän huomioni ainoastaan iloa ja onnea tuoviin huomioihin ja kaikki buddhalaisuuden yms. kärsimyksen filosofiaan perustuva meininki saa puolestani olla jossakin roskalaarin pohjukoilla.
Tämä ei siis ole henkilökohtaisesti sinua kohtaan suunnattu. Minulla vain loppui ymmärtämisen halu kaikkien, kaikille mahdollisille kokemuksille.Nuo kaksi viimeistä lausetta kuvaavat todella hyvin juuri minun tapaani ajatella!
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Nuo kaksi viimeistä lausetta kuvaavat todella hyvin juuri minun tapaani ajatella!
Kirjoittamasi lausahdus on pelote, jonka perusteella ei tosiaankaan tee mieli muuttua kaltaiseksesi 70-kymppisiä, lyhyitä ja tummia miehiä hinkuavaksi projektista itkijäksi.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kirjoittamasi lausahdus on pelote, jonka perusteella ei tosiaankaan tee mieli muuttua kaltaiseksesi 70-kymppisiä, lyhyitä ja tummia miehiä hinkuavaksi projektista itkijäksi.
Nyt yritit naikkonen ehkä taas hieman liikaa spinnata palstaäijän, eli aapeen proosaa. Se saattaa toki sillä hetkellä tuntua todella taidokkaalta sanailulta mutta
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Nyt yritit naikkonen ehkä taas hieman liikaa spinnata palstaäijän, eli aapeen proosaa. Se saattaa toki sillä hetkellä tuntua todella taidokkaalta sanailulta mutta
mikäpä hänen sanaisussaan on taidokasta? Ap tarkoittaa yleensä ketjun aloittajaa, mutta kaipa on samoilla nimikirjaimilla oleilijoita muutoinkin.
Nyt on vaikea kysymys. Täällä palstalla voin olla kumpi vaan, mutta muuten. Luulen että poikana pidetään, mutta mistä minä sen tiedän.
Hmm.
Ei kai tässä auta kuin ryhtyä työpaikalla käyttämään tyttöjen vessaa niin nähdään tykättiinkö vähemmän vai enemmän kuin ennen.Sinulla lienee IRL selkeän maskuliinit piirteet? Kukaan ei erehdy ulkonäöstä luulemaan tytöksi? 😀
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sinulla lienee IRL selkeän maskuliinit piirteet? Kukaan ei erehdy ulkonäöstä luulemaan tytöksi? 😀
En ole ajatellut. Olen melkein missin mitoissa. Jos laittaisi vähän fylliä takapuoleen ja tisseihin ja laittaisi leningin päälle ja tukan leteille (Miltä näyttäisi Gandalf Harmaa tai Saruman Valkoinen tukka kivasti laitettuna?) ja ajaisi parran kokonaan, niin tiedä vaikka pystyisi jotakuta hämäämään. Kun mielestähän se naisellisuus kumpuaa.
scrg kirjoitti:
En ole ajatellut. Olen melkein missin mitoissa. Jos laittaisi vähän fylliä takapuoleen ja tisseihin ja laittaisi leningin päälle ja tukan leteille (Miltä näyttäisi Gandalf Harmaa tai Saruman Valkoinen tukka kivasti laitettuna?) ja ajaisi parran kokonaan, niin tiedä vaikka pystyisi jotakuta hämäämään. Kun mielestähän se naisellisuus kumpuaa.
Joillain mielestä ja joillain ulkonäöstä. Itse en itseäni naiseksi sanoisi, jollen omaisi naisen anatomiaa. 😂
Tökstöksnöö kirjoitti:
Joillain mielestä ja joillain ulkonäöstä. Itse en itseäni naiseksi sanoisi, jollen omaisi naisen anatomiaa. 😂
En olisi miehen kanssa parisuhteessakaan, jollen olisi anatomialtani nainen. Pohjimmiltani siis olen hetero, olenpa sitten mies tai nainen.
- Anonyymi00048UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
En olisi miehen kanssa parisuhteessakaan, jollen olisi anatomialtani nainen. Pohjimmiltani siis olen hetero, olenpa sitten mies tai nainen.
Voi hyvää päivää palsta äijä..
Anonyymi00048 kirjoitti:
Voi hyvää päivää palsta äijä..
No mitä nyt taas persvako muruseni?
- Anonyymi00065UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Homofobinen äijä! Hyväksy, että olet homomies. Tissit jo poistettu. Siitä se lähtee.
Anonyymi00065 kirjoitti:
Homofobinen äijä! Hyväksy, että olet homomies. Tissit jo poistettu. Siitä se lähtee.
Ei olis miehelle miehenä käyttöä. 🤪
Persereiätkään ei kiinnosta.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei olis miehelle miehenä käyttöä. 🤪
Persereiätkään ei kiinnosta.Ja kai mä nyt saakeli kauniimman sukupuolen ottaisin, jos mulla olis sille tarjota itteni miehenä. Mitä helvettiä miehellä tekis, jos vaihtoehtokin on?
- Anonyymi00013
Oman itsen löytäminen ei ole aina helppoa, mutta jos pyrkimys on olla oma itsensä, ei muiden mielipiteet tai mieltymykset voi määrittää sinua ainakaan sisäisesti.
-ThinksyOman itsen löytäminen on helppoa, helpompaa kun sopeutua siihen miten muut sinut muotittaa ja näkee, se on vaikeaa. Helppoa, jos muut näkee sinut oikein, mutta vaikeaa jos väärin.
- Anonyymi00064UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Oman itsen löytäminen on helppoa, helpompaa kun sopeutua siihen miten muut sinut muotittaa ja näkee, se on vaikeaa. Helppoa, jos muut näkee sinut oikein, mutta vaikeaa jos väärin.
Voisiko olla, että välität ristiriitaisia viestejä?
- Anonyymi00015
Aivan sama minulle tykkäätkö minusta, koska minä en tykkää ´kenestäkään, projekti on helvetistä!
- Anonyymi00018
Tökstöksnöö kirjoitti:
En sitten tyklää kerta alat tolleen!
Hyvä jos vihdoinkin ymmärrät sen!
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hyvä jos vihdoinkin ymmärrät sen!
Ymmärrän. Minä jos kuka olen ymmärtäväinen näissä jutuissa. 😄
- Anonyymi00021
Ihan yks lysti miten muut aattelee ja näkee minut. Se on heidän ongelma.
- Anonyymi00029
"Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä?"
En asiaa ole tuolta kannalta koskaan ajatellut. Haluan minuun suhtauduttavan ihmisenä. Mutta, en pane pahakseni jos naiset tykkäävät minusta miehenä, vaikka silleen ihokosketuksella.
Itse pidän itsestäni miehenä, ihan ok tyyppi heijastui peilistä tänäkin aamuna.
AV - Anonyymi00030
Minusta ei ole taidettu koskaan tykätä tyttönä. Ainakaan minulle ei ole kerrottu. Joten en osaa sanoa.
Kerran tosin yksi kaveri (päissään) sanoi, että alkaisi heti minun kanssa suhteeseen, jos minulla olisi pillu :)
Hymähdin ja väistin suuteluyrityksen.
Mielessäni mietin, että kait minultakin kysyttäisiin mielipide suhteeseen?
-keinovaginamies-Eli tykkäisi susta, naisena. 😄
Niin mullekin on sanottu, että olisin aivan ihana ihminen ja kumppani, jos olisin mies. Kiva..... 🙄🌶️
Eli kaiketi sullakin on rakastettava persoona, mutta sukupuoli väärä. Jotta voisi...Tökstöksnöö kirjoitti:
Eli tykkäisi susta, naisena. 😄
Niin mullekin on sanottu, että olisin aivan ihana ihminen ja kumppani, jos olisin mies. Kiva..... 🙄🌶️
Eli kaiketi sullakin on rakastettava persoona, mutta sukupuoli väärä. Jotta voisi...Sielu voi olla ihana, keho ei. Mä olen ratkaissut ongelman niin, etten piittaa kehosta, kun rakastun sieluun. 😅
Kaikki ei siihen pysty. ❄️😉- Anonyymi00046UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eli tykkäisi susta, naisena. 😄
Eli kaiketi sullakin on rakastettava persoona, mutta sukupuoli väärä. Jotta voisi...Luulen että se kaveri on melko vahvasti bi, mutta ei ole saanut sitä itsellensäkään tunnustettua.
Joten paha sanoa minä se minusta tykkää.
Tuo heittohan voi olla vain hämäystä hänen omien seksuaalisten mielitekojen suhteen.
On nyt ollut jo kauan aikaa naisen kanssa suhteessa, joten ei ole ahdistellut :)
Tosin ei ole kyllä kunnon kännejäkään vedetty sitten noiden vuosien, siis ainakaan yhdessä. Minä en ole vetänyt ollenkaan, mutta hänellä taitaa maistua edelleen välillä vahvemminkin.
-keinovaginamies- Anonyymi00046 kirjoitti:
Luulen että se kaveri on melko vahvasti bi, mutta ei ole saanut sitä itsellensäkään tunnustettua.
Joten paha sanoa minä se minusta tykkää.
Tuo heittohan voi olla vain hämäystä hänen omien seksuaalisten mielitekojen suhteen.
On nyt ollut jo kauan aikaa naisen kanssa suhteessa, joten ei ole ahdistellut :)
Tosin ei ole kyllä kunnon kännejäkään vedetty sitten noiden vuosien, siis ainakaan yhdessä. Minä en ole vetänyt ollenkaan, mutta hänellä taitaa maistua edelleen välillä vahvemminkin.
-keinovaginamies-Moni on bi sitä ikinä myöntämättä. Selittelee ihan muuten vaan innostuvansa saman sukupuolen olemuksesta tai kehosta millon mistäkin.
Siitä on lyhyt matka enää hyväksyntään. Mutta moni ei hyväksy, mielummin pitää hetero statuksesta kiinni kuin perintökruunusta. 😅
Biromanttisuuskin kun on bi. Vaikkei seksiin asti haluaisi mennäkkään. Voi silti ihastua jopa rakastua saman sukupuolen edustajaan. Moni pelkää termejä, kun luulee että heti pitäisi ryhtyä tuumasta toimeen muuten ei kaikki ole oikein.
Eikä kaikki ymmärrä, ettei mikään seksuaalisuus ole olemassa vasta, kun sitä toteuttaa käytännössä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Moni on bi sitä ikinä myöntämättä. Selittelee ihan muuten vaan innostuvansa saman sukupuolen olemuksesta tai kehosta millon mistäkin.
Siitä on lyhyt matka enää hyväksyntään. Mutta moni ei hyväksy, mielummin pitää hetero statuksesta kiinni kuin perintökruunusta. 😅
Biromanttisuuskin kun on bi. Vaikkei seksiin asti haluaisi mennäkkään. Voi silti ihastua jopa rakastua saman sukupuolen edustajaan. Moni pelkää termejä, kun luulee että heti pitäisi ryhtyä tuumasta toimeen muuten ei kaikki ole oikein.
Eikä kaikki ymmärrä, ettei mikään seksuaalisuus ole olemassa vasta, kun sitä toteuttaa käytännössä.Minäkin ole bi, vaikka olen elämäni aikana toteuttanut vain heterosuhteita. Kyllä mä silti voin rehellisesti sanoa tuntevani seksuaalista ja romanttista vetoa joihinkin naisyksilöihin. Ihan kuten ei heteronakaan kaikki kiinnosta, vain jotkut yksilöt.
Ei mitään eroa. Vain sukupuoli tekee eron.Tökstöksnöö kirjoitti:
Minäkin ole bi, vaikka olen elämäni aikana toteuttanut vain heterosuhteita. Kyllä mä silti voin rehellisesti sanoa tuntevani seksuaalista ja romanttista vetoa joihinkin naisyksilöihin. Ihan kuten ei heteronakaan kaikki kiinnosta, vain jotkut yksilöt.
Ei mitään eroa. Vain sukupuoli tekee eron.Mulla se suhde naisen kanssa vaan luultavasti ei tyssäisi tunteiden puutteeseen, vaan omiin sukupuoliominaisuuksiini.
Anatomia kompleksi ja jonkinasteinen dysforia joka vaivaa oman merkkisten kanssa, ei muuten.- Anonyymi00052UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mulla se suhde naisen kanssa vaan luultavasti ei tyssäisi tunteiden puutteeseen, vaan omiin sukupuoliominaisuuksiini.
Anatomia kompleksi ja jonkinasteinen dysforia joka vaivaa oman merkkisten kanssa, ei muuten.Niin että pillu aiheuttaa huonovointisuutta? :) Mulle ei.
Jouduin googlaamaan tuon dysforian.
Mitä jos vaan rohkeasti heittäytyisi lesboilemaan, kun muuten kohtaa ihastuttavan naisen? Ehkäpä siihen tottuu ja innostuu?
Tämä nyt oli tällainen suoraviivainen ratkaisuehdotus mieheltä.
Me miehet tykätään ratkaista asioita, naiset enemmänkin keskustella ongelmista :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00066UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Moni on bi sitä ikinä myöntämättä. Selittelee ihan muuten vaan innostuvansa saman sukupuolen olemuksesta tai kehosta millon mistäkin.
Eikä kaikki ymmärrä, ettei mikään seksuaalisuus ole olemassa vasta, kun sitä toteuttaa käytännössä.Eiköhän jokainen itse tunnista onko bi-vai ei.
Toisaalta miksipäbkenenkään seksuaalisuus kutittelisi muita niin paljon, että häntä väen vängällä yritettäisiin hätistellä tutkailemaan seksuaalisuuttaan.
Vaikka saattaisinkin nähdä hyvintreenatun naisen vartalon innoittajana oman kehon muokkaukseen tai erotan onko nainen kaunis vai vähemmän kaunis, niin en kuitenkaan liitä naisiin romanttisia tai seksualisia ajatuksia ja tunteita.
Silloin, kun olin masentunut ja liikunnan harrastaminen tuntui ylivoimaiselta suoritukselta, katselin netistä paljonkin inspiraatiokuvia treenatuista naisvartaloista. Nettifeedin perusteella voisi päätellä mitä haluaa,mutta ei se päätelmä olisi todennäköisesti osuva. Sivusta Anonyymi00052 kirjoitti:
Niin että pillu aiheuttaa huonovointisuutta? :) Mulle ei.
Jouduin googlaamaan tuon dysforian.
Mitä jos vaan rohkeasti heittäytyisi lesboilemaan, kun muuten kohtaa ihastuttavan naisen? Ehkäpä siihen tottuu ja innostuu?
Tämä nyt oli tällainen suoraviivainen ratkaisuehdotus mieheltä.
Me miehet tykätään ratkaista asioita, naiset enemmänkin keskustella ongelmista :))
-keinovaginamies-Ei se mitään ratkaise, suora tai ei ehdoitus. Et sinäkään siinä viisastelis ilman kikkeliäs yhtään. 😄
Kai siihenkin tottuu, koitappa tottuuko. Heitä se menemään!Anonyymi00066 kirjoitti:
Eiköhän jokainen itse tunnista onko bi-vai ei.
Toisaalta miksipäbkenenkään seksuaalisuus kutittelisi muita niin paljon, että häntä väen vängällä yritettäisiin hätistellä tutkailemaan seksuaalisuuttaan.
Vaikka saattaisinkin nähdä hyvintreenatun naisen vartalon innoittajana oman kehon muokkaukseen tai erotan onko nainen kaunis vai vähemmän kaunis, niin en kuitenkaan liitä naisiin romanttisia tai seksualisia ajatuksia ja tunteita.
Silloin, kun olin masentunut ja liikunnan harrastaminen tuntui ylivoimaiselta suoritukselta, katselin netistä paljonkin inspiraatiokuvia treenatuista naisvartaloista. Nettifeedin perusteella voisi päätellä mitä haluaa,mutta ei se päätelmä olisi todennäköisesti osuva. SivustaTunnistaa ja ei tunnista, sitten vielä joku tunnistaa muttei halua myöntää itselleen. No kauneuden näkeminen nyt on ihan eria asia, kun siitä syttyminen. Ei kai tämä nyt mitään rakettitiedettä vaadi?
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tunnistaa ja ei tunnista, sitten vielä joku tunnistaa muttei halua myöntää itselleen. No kauneuden näkeminen nyt on ihan eria asia, kun siitä syttyminen. Ei kai tämä nyt mitään rakettitiedettä vaadi?
Tuokin tunnistamisen fobia, pelko taitanee tulla leiman pelosta.. Jis sanon ääneen olevani bi, joku leimaa mut heti johonkin lokeroon ja mielikuvasta on vaikee päästä eroon. Heterona esiintyminen on turvallisinta. Voi säilyttää oman turvakaukalon minkä takaa salaa kuolata.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tuokin tunnistamisen fobia, pelko taitanee tulla leiman pelosta.. Jis sanon ääneen olevani bi, joku leimaa mut heti johonkin lokeroon ja mielikuvasta on vaikee päästä eroon. Heterona esiintyminen on turvallisinta. Voi säilyttää oman turvakaukalon minkä takaa salaa kuolata.
Sitten se harmaa alue. Minkä nämä foobikot on keksineet kilvekseen mitä kiillottaa ja mutkun mutkun. Olen hetero, mutta harrastan seksiä tilaisuuden tullen oman sukupuoleni edustajien kanssa.
Vitut olet silloin hetero, olet bisse tai homo. Deal with it.- Anonyymi00069UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tunnistaa ja ei tunnista, sitten vielä joku tunnistaa muttei halua myöntää itselleen. No kauneuden näkeminen nyt on ihan eria asia, kun siitä syttyminen. Ei kai tämä nyt mitään rakettitiedettä vaadi?
Ei vaadikaan rakettitiedettä. Se vain on erikoista mistä syntyy halu hätistellä kaikkia muitakin tulemaan uloskaapista - olipa kyse todellisesta kaapissa olemisesta tai muiden kuvittelemasta - jos itsellä on ollut oma kohtaisia kokemuksia?
Samalla tavoinhan hätistely hakemaan kokemuksia seksuaalisen suuntautumisen kohdalla vaikkei koe tarvetta testailla suuntautumistaan, on henkistä painostamista ja väkivaltaa, kuin sekin jos olosuhteiden tai tuomituksi tulemisen pelossa, joutuisi piilottelemaan todellista identiteettiään. - Anonyymi00070UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei se mitään ratkaise, suora tai ei ehdoitus. Et sinäkään siinä viisastelis ilman kikkeliäs yhtään. 😄
Kai siihenkin tottuu, koitappa tottuuko. Heitä se menemään!Aijaa,
Tässä olikin kyse kikkelin puutteesta.
Minä ymmärsin että seksi kahden naisen välillä aiheuttaisi sinulle jonkinlaista pahoinvointia tai olisi muuten jotenkin epämiellyttävää, vaikka henkisesti pitäisitkin naisihastuksesi kohteesta.
Ongelmasi taitaa olla ratkaisukykyni ulottumattomissa.
Mutta noin sivumennen sanottuna, niin minä olen kyllä nähnyt paljonkin eroottista ja liikkuvaa kuvamateriaalia, jossa kaksi naista nauttii toisistaan ihan fyysisesti, ilman että siellä on yhtään kikkeliä tai minkäänlaista penetraatiota muutenkaan. Joskus käytetään sormia, muttei aina.
Ja väittäisin, että olen onnistunut löytämään pätkiä, joissa nuo naiset nauttii oikeasti. Eli ettei ole vaan miehille tuotettua näytelmää.
Minä olen ymmärtänyt, että monillekaan naisille penetraatio ei ole se juttu. Eli turha olla kikkelistä kateellinen.
Itse ainakin saan parhaimmat nautintoni silloin kun näen että toinen nauttii. Ja naisen huippu saavutetaan yleensä muussa vaiheessa/muilla tavoin kuin varsinaisessa penispenetraatiossa.
-keinovaginamies- Anonyymi00069 kirjoitti:
Ei vaadikaan rakettitiedettä. Se vain on erikoista mistä syntyy halu hätistellä kaikkia muitakin tulemaan uloskaapista - olipa kyse todellisesta kaapissa olemisesta tai muiden kuvittelemasta - jos itsellä on ollut oma kohtaisia kokemuksia?
Samalla tavoinhan hätistely hakemaan kokemuksia seksuaalisen suuntautumisen kohdalla vaikkei koe tarvetta testailla suuntautumistaan, on henkistä painostamista ja väkivaltaa, kuin sekin jos olosuhteiden tai tuomituksi tulemisen pelossa, joutuisi piilottelemaan todellista identiteettiään.En minä ketään hätistele, ei minua kiinnosta vieraita hätistellä. Ainoo mikä kiinnostaa on rehellisyys. Oma ja toisten.
Anonyymi00070 kirjoitti:
Aijaa,
Tässä olikin kyse kikkelin puutteesta.
Minä ymmärsin että seksi kahden naisen välillä aiheuttaisi sinulle jonkinlaista pahoinvointia tai olisi muuten jotenkin epämiellyttävää, vaikka henkisesti pitäisitkin naisihastuksesi kohteesta.
Ongelmasi taitaa olla ratkaisukykyni ulottumattomissa.
Mutta noin sivumennen sanottuna, niin minä olen kyllä nähnyt paljonkin eroottista ja liikkuvaa kuvamateriaalia, jossa kaksi naista nauttii toisistaan ihan fyysisesti, ilman että siellä on yhtään kikkeliä tai minkäänlaista penetraatiota muutenkaan. Joskus käytetään sormia, muttei aina.
Ja väittäisin, että olen onnistunut löytämään pätkiä, joissa nuo naiset nauttii oikeasti. Eli ettei ole vaan miehille tuotettua näytelmää.
Minä olen ymmärtänyt, että monillekaan naisille penetraatio ei ole se juttu. Eli turha olla kikkelistä kateellinen.
Itse ainakin saan parhaimmat nautintoni silloin kun näen että toinen nauttii. Ja naisen huippu saavutetaan yleensä muussa vaiheessa/muilla tavoin kuin varsinaisessa penispenetraatiossa.
-keinovaginamies-"Ongelmasi taitaa olla ratkaisukykyni ulottumattomissa."
Niin minunkin. 😅
"Minä olen ymmärtänyt, että monillekaan naisille penetraatio ei ole se juttu."
Kai minä saan itteänikin miettiä? Enkä vaan sitä naista.Tökstöksnöö kirjoitti:
"Ongelmasi taitaa olla ratkaisukykyni ulottumattomissa."
Niin minunkin. 😅
Kai minä saan itteänikin miettiä? Enkä vaan sitä naista.Ja ei, se ei ole kateutta. Se on kuin puuttuva raaja, mitä ilman on sopeuduttava.
En oleta, että kaikki ymmärtää.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja ei, se ei ole kateutta. Se on kuin puuttuva raaja, mitä ilman on sopeuduttava.
En oleta, että kaikki ymmärtää.Mieti jos kitaraa pitäisi soittaa ilman sormia. Mitä siitä tulisi muuta kuin hirveä vitutus. Tiedät miten kaikki toimii, tunnet palavan halun sisälläsi soittaa, mutta sulta puuttuu kaikki sormet. Soita siinä nyt sitten ja ota se silleen, älä ole kateellinen.
- Anonyymi00071UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
"Ongelmasi taitaa olla ratkaisukykyni ulottumattomissa."
Niin minunkin. 😅
Kai minä saan itteänikin miettiä? Enkä vaan sitä naista.Ok,
Mutta kun sinäkin väität olevasi sellainen enemmän tunnepuolta vaativa, ennen kuin seksi on mahdollista/kiinnostavaa (mikä demi se termi nyt ikinä olikaan), niin jotenkin ajattelis että suuremmat kiksit siitä itsekin saidit, kun osaa tuottaa vastapuolelle nautintoa.
Näinhän se meillä herrasmiehillä aina menee, että nainen ensin :)
-keinovaginamies-
- Anonyymi00034
juu, minusta tykättäisiin varmaan enemmän tarotkortteja pläräävänä spiritualistina, mutta kun minua ei kiinnosta vittuakaan tehdä tarottulkintoja ja hemmetin tarottulkitsijatkin ovat ennemmin häiriköiviä esteitä elämänpolulla, kuin inspiroivia.
- Anonyymi00038
Öööö ... en nyt oikein keksi miten voisin saada tuollaisen edes selville. En ole koskaan esittänyt miespuolista ja vaikken yleensä mitenkään hirveämmin itseäni tällääkään, niin ei mun sukupuoleni kenellekään epäselväksi jää.
- Anonyymi00039
Jos eivät tykkää minusta minuna niin se on heidän ongelmansa, suksikoon kuuseen kaikki feikit ihmiset jotka esiintyvät ”ystävinä”miten huono itsetunto täytyy olla että edes miettii tollasta? En ole kenenkään muun mielipiteiden tai ideologioiden pompoteltavana.
- Anonyymi00042UUSI
Miksi muuten ihmisten tulisi tykätä?
Ajattelen vain sitä kun kävelen kaupungilla ja vastaan tulee joku random ihminen. Pitäisikö laittaa päälle paita "tykkäät sää, mitä sää tykkäät"? Sateinen päivä taas luvassa, siitäkin voi vaikka tykätä sisäharrastuksien parissa. Aina löytyy jotain hyvää, melkein ihan jokaisesta tervepäisestä asiasta.
AVLapsena olis ihan kiva, jos tykättäis eikä aina ei tykättäis. Ja ihmiset kun aikuisellekin ilmaisee oikeaa sukupuolta kohtaan jatkuvasti negaa, niin kyllä se sattuu. Aikansa. Ei nyt enää kun on vuosikymmeniä kasvatellu nahkaa.
Jos suakin miehenä arvosteltais jatkuvasti, niin luulen ettet olis noin hyvillä mielin. Koitas samaistua.
- Anonyymi00067UUSI
Sukupuoleni (tai kenenkään muunkaan sukupuoli) ei ole tykkäämiskysymys. Ottaisin "tiedon" vastaan vi***luna enkä haluaisi olla noin typerän ihmisen kanssa missään tekemisissä.
- SheenaJoskus niitä ihmisiä joutuu vaan sietämään, jotka ärsyttää ja lokeroi. Töissä, koulussa, kotona, vapaalla, harrastuksissa, somessa jne.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 5438
- 52403
- 42400