Katselin kiinnostuneena uusia uutisia puolueesta. Jostakin syystä blogien tekstit olivat salattuja. Voisiko mitenkään saada tekstit näkyviksi ? Ei varmasti ole mikään pakko salata niitä jonkun amerikkalaisen ahneen rikastumisen takia. En liity facebookiin ja koko tämä tietokone pelleily ei minua kiinnosta tippaakaan koska siitä on vain vahinkoa.
IPUn verkkosivu
13
302
Vastaukset
- FelixNatividad
Hyvät joulut 😊
- itsepetos
Mikä ihmeen joulu? Uskotko EUn lisäksi joulupukkiin?
- VSLVeteran
Teppoko siinä. No brööts vaan ittelles
- totuus_gomishio
Kirjoitukset eivät sovi kansallismielisille, siksi ne piilotetaan. Pelkkää ryssähtelyä ja katkeria valheita.
- IPUonRUPU
Millaiset "kansallismieliset" eivät tiedä kansansa kulttuurista eivätkä historiasta hevon sitäkään, eivätkä piittaa näistä pätkääkään.
IPU ei meitä auta
ei auta muutkaan puolueet
kaikki aidosti isänmaalliset puolueet kiellettiin sodan jälkeen joten eipä ole ketä äänestää- FIN_independence
Onhan IPU aidosti isänmaallinen, kun Parviaisella on Timo Jutilan pelipaiya.
- Älämölöx
Tekstit salattuja? Laitapa on ole tietoa. Tuskinpa tekstejä kirjoitetaan salattavaksi.
- Älämölöx
Kyllä kaikki tekstit näyttävät olevan näkyvissä. Osoite siis on. www.ipu.fi
- vaikeeta-
Mulla ei kyllä näy blokien kirjoituksista kuin yksi lause. Jossain on vikaa,en tiedä.
- zzzzz_zzz_zzzzzz
vaikeeta- kirjoitti:
Mulla ei kyllä näy blokien kirjoituksista kuin yksi lause. Jossain on vikaa,en tiedä.
Aika IPU:maisen tyypillinen blog sivu on, joskus aukeaa kunnolla, yleensä ei-- Sisältö kahden mitättömyyden isolla omakuvalla joka kerta vahvistettu piiiitkä kuiva paatos, jota kukaan ei omaa järkeään suojellakseen ja turhautumisen välttämiseksi vaivaudu lukemaan.. Mutta aika usein pelkkä blogilinkit valintapalkki on tarjolla itse blogikirjoitusten jäädessä kadoksiin.. No ne blogilinkit sitten on eri sivuilla ja pelkkä linkki vie niihin. On edesmenneen PJ:n blogin linkki.. 9 pv kuluttua tulee muuten tasan vuosi kun on viimeksi päivitetty. Sitten pari vuotta sitten viimeksi kirjoittamaan riehaantuneen Wikstetin blogi ja sitten armottoman ryssäkkätrolli arkkosen liivijengiöyhötysblogi ja muutama muu..
Kaikeksi varmuudeksi ja kantapään kautta opittua kunnioittaen kerrotaan, etteivät kaikki blogistit ole välttämättä hartaita IPUlasia eivätkä kirjoitukset siis ole välttämättä IPu.n virallinen kanta..
- IPUonRUPU
Vilkaisin taas näiden luusereiden sivua, ja aina saman ahdistavan masentavan kuvan siitä saa. Ipussa haisee pahuus.
- miunki_mielest
Ummehtunut mätä ja toivottomuus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984