IPUn verkkosivu

parannusta

Katselin kiinnostuneena uusia uutisia puolueesta. Jostakin syystä blogien tekstit olivat salattuja. Voisiko mitenkään saada tekstit näkyviksi ? Ei varmasti ole mikään pakko salata niitä jonkun amerikkalaisen ahneen rikastumisen takia. En liity facebookiin ja koko tämä tietokone pelleily ei minua kiinnosta tippaakaan koska siitä on vain vahinkoa.

13

375

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FelixNatividad

Hyvät joulut 😊

• itsepetos

Mikä ihmeen joulu? Uskotko EUn lisäksi joulupukkiin?

• VSLVeteran

Teppoko siinä. No brööts vaan ittelles

• totuus_gomishio

Kirjoitukset eivät sovi kansallismielisille, siksi ne piilotetaan. Pelkkää ryssähtelyä ja katkeria valheita.

• IPUonRUPU

Millaiset "kansallismieliset" eivät tiedä kansansa kulttuurista eivätkä historiasta hevon sitäkään, eivätkä piittaa näistä pätkääkään.

• IPU ei meitä auta

ei auta muutkaan puolueet

kaikki aidosti isänmaalliset puolueet kiellettiin sodan jälkeen joten eipä ole ketä äänestää

• FIN_independence

Onhan IPU aidosti isänmaallinen, kun Parviaisella on Timo Jutilan pelipaiya.

• Älämölöx

Tekstit salattuja? Laitapa on ole tietoa. Tuskinpa tekstejä kirjoitetaan salattavaksi.

• Älämölöx

Kyllä kaikki tekstit näyttävät olevan näkyvissä. Osoite siis on. www.ipu.fi

• vaikeeta-

Mulla ei kyllä näy blokien kirjoituksista kuin yksi lause. Jossain on vikaa,en tiedä.

• zzzzz_zzz_zzzzzz
        vaikeeta- kirjoitti:

Mulla ei kyllä näy blokien kirjoituksista kuin yksi lause. Jossain on vikaa,en tiedä.

Aika IPU:maisen tyypillinen blog sivu on, joskus aukeaa kunnolla, yleensä ei-- Sisältö kahden mitättömyyden isolla omakuvalla joka kerta vahvistettu piiiitkä kuiva paatos, jota kukaan ei omaa järkeään suojellakseen ja turhautumisen välttämiseksi vaivaudu lukemaan.. Mutta aika usein pelkkä blogilinkit valintapalkki on tarjolla itse blogikirjoitusten jäädessä kadoksiin.. No ne blogilinkit sitten on eri sivuilla ja pelkkä linkki vie niihin. On edesmenneen PJ:n blogin linkki.. 9 pv kuluttua tulee muuten tasan vuosi kun on viimeksi päivitetty. Sitten pari vuotta sitten viimeksi kirjoittamaan riehaantuneen Wikstetin blogi ja sitten armottoman ryssäkkätrolli arkkosen liivijengiöyhötysblogi ja muutama muu..

Kaikeksi varmuudeksi ja kantapään kautta opittua kunnioittaen kerrotaan, etteivät kaikki blogistit ole välttämättä hartaita IPUlasia eivätkä kirjoitukset siis ole välttämättä IPu.n virallinen kanta..

• IPUonRUPU

Vilkaisin taas näiden luusereiden sivua, ja aina saman ahdistavan masentavan kuvan siitä saa. Ipussa haisee pahuus.

• miunki_mielest

Ummehtunut mätä ja toivottomuus..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      547
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe