Coinmotion kokemuksia

kolikkoliikenne

Olen tuossa puolisen vuotta kokeillut coinmotion palvelu ostella bittirahaa.
Niin ihmetyttää se että sijoituksen arvo herkemmin tuntuu laskevan kuin nousevan.
Tänään on hävinnyt sijoituksesta satanen mutta eipä tuo vastaavasti nouse kyllä arvo
yhtä herkästi vaikka olisi millainen arvon nouse päällä. Voi olla että en ymmärrä jotain,
vaihtokurssi on kyllä alas oikein kunnolla, tänään sieltä jostain 13000 eurosta alle 11000 euroon.
Kun taas 24h kurssivaihtelu ilmaiseva prosentti, niin sitä olen katsellut aina joka just nyt on -15%.

Ehkä se vaan tuntuu siltä, pitää kai alkaa oikein seuraamaan.
Kokonaisuutena kyllä sijoitus on 200% voitolla ollu että ei sen puoleen..

4

414

Vastaukset

• Kokeile Coinbasea. Löytyy myös suomenkielinen äppi. Kun liityt ao. linkin kautta, saat lisäksi 10% bonuksen (samoin minä). Eli pikkusijoituksella ainakin pääsee pian omilleen.

https://www.coinbase.com/join/5a25bc1675f66a016c19f957

Lisäksi virtuaalivaluutat sukeltaa, joten tuotot voi olla kivat jos/kun taas nousee.

• Itse käytin vuoden verran coinmotionia, mutta viime viikolla tein vaihdoksen northcryptoon. Helpompi käyttää ja halvempi. Ulkomaisiin en luota, ei ole yksi tai kaksi kertaa kun omistaja on "kadonnut" yhtäkkiä.

Northcryptoon ei ole referral juttuja, mutta tuolta pääsee sivuille..
    https://www.northcrypto.com/

• Kyllä tuo Coinmotion on Suomalaisista vaihtoehdoista paras. Heillä on virallinen pankkilisenssi jotenka kohta heidän kautta pitäisi saada ihan normaalinkin tilin ja luottokortin

• Arvatkaapa kolme kertaa, minne teidän rahanne menevät ja kuka hyötyy teidän ymmärtämättömyydestänne?

Kryptovaluutat eivät ole sijoitustuotteita!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    67
    2933
  2. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    6
    411