Oletko jo varautunut dot netin kuolemaan! Vaikuttaa siltä että MS on ajamassa alas eniten käytettyä osaa eli windowsin api rajapintaa. Tästä seurannee se että suurin osa ohjelmista lopettaa toimintansa josta taas seuraa se että muissa käyttöjärjestelmissä on paljon suurempi ohjelmatarjonta. Jolloin ihmiset valitsevat muita alustoja jolloin kierre on valmis
Dot netin kuolema
10
1195
Vastaukset
.NET ei ole mihinkään kuolemassa.
Ne vanhat C ja C sotkut sieltä poistuu vähitellen. Eli Windows API, MFC, GDI, GDI jne. ja kaikki niiden varassa olevat viritykset Windowsissa juten GTK , Delphi, Lazarus, vanhan malliset Qt sovellukset (QML voi toimii jatkossakin!), Java JRE jne.
"Tästä seurannee se että suurin osa ohjelmista lopettaa toimintansa"
Ei lopeta koska suurin osa ohjelmista toimii selaimen kautta.- Selaimen_kautta
Nytpä vitsin murjaisit.
- HTÄMMÄL
Kyllä ei minun sovellukset toimi selaimessa ja näitä on vaikka kuinka paljon. Entäs itse selaimet, toimiiko nekin "selaimessa"
HTÄMMÄL kirjoitti:
Kyllä ei minun sovellukset toimi selaimessa ja näitä on vaikka kuinka paljon. Entäs itse selaimet, toimiiko nekin "selaimessa"
"Kyllä ei minun sovellukset toimi selaimessa ja näitä on vaikka kuinka paljon. Entäs itse selaimet, toimiiko nekin "selaimessa" "
Selain ei ole sovellusohjelma. Sovellusohjelma on tietokoneohjelma, joka on suunniteltu jonkin tietyn tehtävän helpottamiseen tai ongelman ratkaisemiseen. Selain on siis alusta sovellusohjelmien käyttöliittymille.
Windows 10:lle melkein kaikki sovellusohjelmat käyttää selainta. En sanonut, että kaikki olisi mutta ne onkin harvinaisia poikkeuksia ja yleensä aina kuukausi- tai vuosimaksullisia. Sillä maksulla sovelluksen valmistaja voi testata toimivuutta kun Windows muuttuu pari kertaa vuodessa, hävittäen vanhoja sotkuja. Sovelluksen kehittäjä voi siirtää uudemmille tekniikoille, kuten .NET 2.0 standardille joka ei ole häviämässä.
Katsos kun se ohjelman uusiminen vähitellen, pala kerrallaan uudemmalle tekniikalle ja testaukset ei ole ilmaista. Siksi sellaiset ns. kertalisenssiohjelmat vanhalla tekniikalla rikkoutuvat vähitellen. Sellaisia ei ole tarkoituskaan käyttää Windows 10:ssä.- Anonyymi
M-Kar kirjoitti:
"Kyllä ei minun sovellukset toimi selaimessa ja näitä on vaikka kuinka paljon. Entäs itse selaimet, toimiiko nekin "selaimessa" "
Selain ei ole sovellusohjelma. Sovellusohjelma on tietokoneohjelma, joka on suunniteltu jonkin tietyn tehtävän helpottamiseen tai ongelman ratkaisemiseen. Selain on siis alusta sovellusohjelmien käyttöliittymille.
Windows 10:lle melkein kaikki sovellusohjelmat käyttää selainta. En sanonut, että kaikki olisi mutta ne onkin harvinaisia poikkeuksia ja yleensä aina kuukausi- tai vuosimaksullisia. Sillä maksulla sovelluksen valmistaja voi testata toimivuutta kun Windows muuttuu pari kertaa vuodessa, hävittäen vanhoja sotkuja. Sovelluksen kehittäjä voi siirtää uudemmille tekniikoille, kuten .NET 2.0 standardille joka ei ole häviämässä.
Katsos kun se ohjelman uusiminen vähitellen, pala kerrallaan uudemmalle tekniikalle ja testaukset ei ole ilmaista. Siksi sellaiset ns. kertalisenssiohjelmat vanhalla tekniikalla rikkoutuvat vähitellen. Sellaisia ei ole tarkoituskaan käyttää Windows 10:ssä.Voi vittu mitä lässytystä, mistään mitään ymmärtämättömän sekoilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu mitä lässytystä, mistään mitään ymmärtämättömän sekoilua.
Oletko varautunut vapusen kuolemaan.
- Anonyymi
Win32 API vieläkin elossa ja potkii hyvin!
- Anonyymi
Ja vuotaa sitäkin paremmin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vuotaa sitäkin paremmin!
Kakkaläjä W11 hajottaa dvd asemia.. usb tikkuja,, ssd asemia,, bioksia..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466