Hiippari aiheuttaa huolta asuntoalueilla

Rauhallinen.Ikaalinen

FB:n puskaradiossa kerrotaan epämääräisistä tapahtumista asuntoalueilla.

Onko asukkailla aihetta huoleen?

26

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiiviskel

      Ei huolta katselen vain ikkunoista sisään kuin tonttu konsanaan.

    • Ikkunoiden ja ovien takana on hiipparoitu ainakin Kiviniemessä, Kalmaalla ja Puutarhalaaksossa.

      • isännöitsijän_yleisavaim

        Eikös isännöitsijän yleisavaimet ole yleisessä käytössä


      • hankkikaa.koira

        Käkivetelä kertoo paikatkin joissa hän on hiipaillut.


    • Hiiviskel

      Yllättävän monessa kodissa painetaan suoleen. Pidän kirjaa tapahtumista ikkunan takaa.

    • Jonnanna.SDP

      Siis en kertakaikkiaan voi ymmärtää mitä näiden ihmisten päässä liikkuu jotka puolustelee tällaista toimintaa. Että heidän mielestään on ihan hyväksyttävää että joku vieras ihminen tulee pihalle ja katselee ikkunoista sisään. Että se on ahdasmielistä jos ei siitä pidä, ja pitäisi laittaa verhot kiinni. Voi hyvää päivää! Minun KOTIRAUHAANI ei ainakaan kukaan tule häiritsemään ilman seuraamuksia!

    • SDP.Repa

      Met temarit oomma kohta häviävä puolue, joten kaikki keinot on otettava käyttöön!
      Rinnettä vie puolueen perikatoon!

    • casileero

      Runkkarit ovat tervetulleita ikkunan taa annan aina mukavan kyydin.

    • suklaakieli

      Lykkää se kiikari persiisees ja runkkaa säkin oikein kunnolla, niin ei tarvi rähjätä tommoisesta. Taidat olla pahemman kerran puutteessa.

    • pekka.asialla

      KäkiVetelä taas trollaa juttua palstalle.

      • Pekka on mitä ihanin ihminen! Et kai yritä väittää, että hän ihannoisi oviin koputtelijoita?


      • pekka.of.ikaalinen
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Pekka on mitä ihanin ihminen! Et kai yritä väittää, että hän ihannoisi oviin koputtelijoita?

        Pekalla on aina ovi auki kaikille miehille.


    • Hiiviskel

      Tänä yönä tirkistelen aivan alastomana. Toivottavasti ei tule kynttilää peräaukkoon.

    • Puskiipuskiin

      Onkos trollistalkkerit käyneet viime aikoina live-esiintymässä? Varmaan kiitollisia nykyteknologialle, niin ei tartte äitin hävetä.

    • epäselvyys.avaimista

      Ne kai vaa kokeilee sopiiko niitten järkkäämät avaimet lukkoihin. Vissiin muuton vaarattomia.

      • turvatarkastukset--

        Kyse on normaaleista turvatarkastuksista

        Televisiot ja arvoesineet voi laittaa kätevästi jo takaoven eteen jolloin turvatarkistajien tärkeä työ helpottuu huomattavasti


    • joulunaikaanko

      Tontut tai Joulupukki...

      • saamatta.jäänyt

        Ei nussia saa, ei meluta saa, Ketelä voi tulla ikkunan taa.


      • saamatta.jäänyt kirjoitti:

        Ei nussia saa, ei meluta saa, Ketelä voi tulla ikkunan taa.

        Sehän tirkisteli pari vuotta sitten Kurkelassa ja Siilokadulla. Täälläkin oli siitäjuttua.


      • harmaa.neste
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Sehän tirkisteli pari vuotta sitten Kurkelassa ja Siilokadulla. Täälläkin oli siitäjuttua.

        Niih, Järvenrannan klasin takana.


      • pelit.ja.vehkeet.homees
        harmaa.neste kirjoitti:

        Niih, Järvenrannan klasin takana.

        Hukkaan meni ainakin se tirkistely, impoja molemmat.


      • oivatoikka
        pelit.ja.vehkeet.homees kirjoitti:

        Hukkaan meni ainakin se tirkistely, impoja molemmat.

        Potenssiongelmat eivät haittaa, pääasia että naamarin takaa näkee paljasta pintaa.


      • vähän.kurkkasin
        saamatta.jäänyt kirjoitti:

        Ei nussia saa, ei meluta saa, Ketelä voi tulla ikkunan taa.

        Viime yönä on taas tullut lumeen jälkiä.


      • Määköseoli
        vähän.kurkkasin kirjoitti:

        Viime yönä on taas tullut lumeen jälkiä.

        Spermanjälkiä?


    • Persu.Arikki

      Joillekin näyttää tuottavan suurta nautintoa naapureiden kyttäily piemässä(kin). Puskat suhisee ja oksat napsuu.

    • Hiiviskel

      Naapurin ikkunan takana runkkaaminen on erittäin kiihottavaa. Oksat ei napsu kun hiipii varpahillaan. Ainoa ääni mikä kuuluu on huohotus ja ajoittainen voihkinta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe