Oliko onnenarpa huijausta?

odottavanaikapitkä

Menin kerran kokeilemaan soittamista tuohon viiden euron numeroon muutaman kerran, kun tv:ssä pyöri peli, johon vastauksen olisi tiennyt varmaan ekaluokkalainenkin. Kerran sitten onnistuin saamaan pikavoiton 200 euron ostokortista. Kännykkään tuli osoitetiedustelu ja voitto luvattiin maksaa kuuden viikon kuluessa. Mitään ei kuitenkaan ole näkynyt eikä kuulunut, vaikka tapauksesta on yli 2 kk. Onko joku muu onnistunut saamaan voittonsa perille asti?

133

19867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valehtelua

      Minulla on aivan sama juttueli voittoja ei tule vaikka voitin ne ja maksoin arvat.

      Onko kyseessä räikeä ihmisten hyväksikäyttö ja vielä eri hyväntekväisyys järjestöjen ylläpitämä,kuten Sylva, Reumaliitoo ja moni muu yhdistys.

      Lahjojen ylläpitoa kuulemma valvoo Randomex-firma.Mikä firma tämä on eikö liitotvoi itse valvoa toimintaa jos ulkopuolinne taho on noin epärehellinnen välittäjä.

      Randomexiin on todella vaike apäästä ja selvittää asiaaeli siellä ei olkkaan ketään työssä ja sne toiminta on huolimatonta sekä epäluotettavaa.

      Lopetetaan tälläiset vilpilliset firmat ja yhdistykset,jos ei palkintojakaan lähetetä.

      Tästä nimittäin voi tehdärikosilmoituksen ja vastuussa on kysienen firma sekä yhdistykset.

      He joutuvat korvaamaan voitot.Harmi vaan kun voitosa ei lue mikä voittovaan sehän kerrotaan nauhalla.

      Luulen,että joku vetäävlistänämä voito itselleen ja kyseessä on rikollista toimintaa sekä
      itse teen ainakin rikosilmoituksen asiasta saapoliisi tutkia mitänämä firmat tekevät jaonko se laillista toimintaa.

      Raha kelpaa mutta mihin katoaa ostajien voitot?

      Hävetkää yhdistykset ja ottakaa kantaa, ja ihmisetälkää tukekokun toiminta on vilpillistä ja epärehellistä.

      Ajatelkaa jos vanhoillei hmiselle vielä tehdään tällaista vilppiä. Jotka luulevat rahanmenevän hyvään ja joku vetääkin välistä voitot? Mutta kuka ja minne? Kuka valvoo?

      • Anonyymi

        Oletkohan vastannut oikein,kun kirjoituksesikin on ihan siansaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan vastannut oikein,kun kirjoituksesikin on ihan siansaksaa.

        Et osaa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa lukea.

        Oletko se kuuluisa Kaija voititko taas onkokaijan ukkojuontamassa taitvssä töissä onnen arvassa saakelin Kaija olet h.lmö ukkosi onjuontamassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan vastannut oikein,kun kirjoituksesikin on ihan siansaksaa.

        Haista ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa lukea.

        Haittaa ämmä huilulu soita jo äijällesonnenarpaan taitaa ollakaijan ukkosiellä


      • Anonyymi

        Ööm katsoin tänään ohjelman ja niin että VITTU KUKAA ei halunu melkein tuhat euroa mut joku sai👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan vastannut oikein,kun kirjoituksesikin on ihan siansaksaa.

        Kysyit "oletkohan vastanut oikein.."?
        Kerran yritin, ajattelin kannattaa hyvää tarkoitusta. En päässyt edes kysymyksee, kun tuli ilmoitus "loppu tähän", tuut tuut..
        Silkkaa huijausta. Toista kertaa minua ei kuseteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se kuuluisa Kaija voititko taas onkokaijan ukkojuontamassa taitvssä töissä onnen arvassa saakelin Kaija olet h.lmö ukkosi onjuontamassa

        Ei tolla juontajalla ole naista, muuta kun koiriin menevä.


      • Anonyymi

        Taitaa olla huijausta kaikki arvat. Hinnat on nousseet aika paljon. Sydänarpakin 7 euroa ja viesti tulee ei tällä kertaa voittoa.


      • Anonyymi

        Tein reklamation juuri ja olen samaa mieltä rikosilmoitus ja kuluttaja asia miehelle myös.Otin kuvat ja videon ,jokaisesta kohdasta miten petos tehdään.Esim. esitetään,että kukaan ei ole soittanut ja tiennyt vastausta ja keinotekoisesti esitetään nostetaan vain palkinto summaa.Pidetään kahta puhelin numeroa näytillä jos haluaa ostaa vain arvan ja jos haluaa vastata.Mutta vastaamaan ei pääse kukaan.Saa ihmiset soittamaan ja saldo nousee.Olusiko myös aihe MOT ohjelmalle.Varmasn löytyy ulkomaille rekisteröity firma.Viro,Malta,Kypros?Myös televisio yhtiö vastuussa ,jos pitää rikollista toimintaa näytillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan vastannut oikein,kun kirjoituksesikin on ihan siansaksaa.

        Olisko kyseinen firma tämän kommentin takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tolla juontajalla ole naista, muuta kun koiriin menevä.

        Mulla on huijattu soitin sinne mulla ei ole tullut huivia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tolla juontajalla ole naista, muuta kun koiriin menevä.

        Just noin…


    • hämäräperäistätouhua

      Niinpä, se siinä jo oli ihmeellistä, ettei osoitetiedustelutekstiviestissä mainittu lainkaan palkintosummaa, jonka on voittanut. Kaikki on siis sen puhelun kuulohavainnon varassa, mikä on aikanaan tehty nelostv:ssä mainittuun numeroon.

    • Morakaj

      Ihan rahastusta koko onnenarpa. Läpi ei pääse soittamalla ja kiitetään soitosta, maksu menee joka puhelusta.

      • Anonyymi

        JUURI näin! Kun yrität soittaa vastauksen, niin ilmoittavat, että arpaonni ei nyt suosinut. Pyytävät soittamaan uudestaan ja sama vastaus jatkuu. Soitot maksavat joka kerta 6, xx € . Ikinä ei pääse läpi! Huijausta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUURI näin! Kun yrität soittaa vastauksen, niin ilmoittavat, että arpaonni ei nyt suosinut. Pyytävät soittamaan uudestaan ja sama vastaus jatkuu. Soitot maksavat joka kerta 6, xx € . Ikinä ei pääse läpi! Huijausta!

        Justiin noin


      • Anonyymi

        On täyttä vedätystä koko ohjelma.Niin kauan kun rahaa tulee moiselle niin ohjema jatkuu.
        Jos kukaan ei vastaa voi olla toiveissa että päättyy toi hölynpöly.


      • Anonyymi

        Rahastusta se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahastusta se on

        Täyttä huijausta.Rikos tutkintaa koko firma. Kerran voitin 50€
        Minulle soitti vironaksentilla puhuva nainen joka lupasi hoitaa asian. N.3vuotta eikä mitään ole tapahtunu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täyttä vedätystä koko ohjelma.Niin kauan kun rahaa tulee moiselle niin ohjema jatkuu.
        Jos kukaan ei vastaa voi olla toiveissa että päättyy toi hölynpöly.

        Eläkemummot vastaa toiveissa saada rahaa. Ne ei arvaa, et huijausta. 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä huijausta.Rikos tutkintaa koko firma. Kerran voitin 50€
        Minulle soitti vironaksentilla puhuva nainen joka lupasi hoitaa asian. N.3vuotta eikä mitään ole tapahtunu

        😡😡😡


      • Anonyymi

        täyttä huijausta juontaja odottaa tunnin soittajaa joka yhdistetään juontajalla sormi suussa ja mainostaa hernesoppaa jatkuvasti ja puhuu missä ammatissa on ollut saanut potkut näistä ammateista ilmeisesti toivottavasti myös tästä luulee olevansa pekka pouta puhuu koko ajan minkälainen sää on tänään että sillälailla toistoa kymmeniä kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täyttä huijausta juontaja odottaa tunnin soittajaa joka yhdistetään juontajalla sormi suussa ja mainostaa hernesoppaa jatkuvasti ja puhuu missä ammatissa on ollut saanut potkut näistä ammateista ilmeisesti toivottavasti myös tästä luulee olevansa pekka pouta puhuu koko ajan minkälainen sää on tänään että sillälailla toistoa kymmeniä kertaa

        Tänään uudet ennätykset ensimmäisenä arvan soittaa odotettiin 30min.kyllä rahastettiin toinen kilpailu kysymykseen kerättiin rahaa 55min. kyllä on täyttä huijausta koko onnen arpa juontaja kehuu vaan itseään koirapuisto on tärkeämpi kuin arpajaiset on näköjään vaihtanut hernesopan makkarakeittoon menis juontamaan ruokaohjelmaa kun haluaa puhua ruuasta toisti sanaa sillälailla 26kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahastusta se on

        Kyllä on täyttä huijausta näätä sanaa etsittiin 25min. mäyrä sanaa 55min. juontaja mainosti hernesoppaa 14 kertaa puhuu koko ajan minkälainen on sää piirtelee punaisen aurinkon toistaa sanaa sillälailla sillälailla kyllä on tavallista rahastusta pitäisi olla arpajaiohjelma mutta on nykyään ruokaohjelma huijausta koko ohjelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on täyttä huijausta näätä sanaa etsittiin 25min. mäyrä sanaa 55min. juontaja mainosti hernesoppaa 14 kertaa puhuu koko ajan minkälainen on sää piirtelee punaisen aurinkon toistaa sanaa sillälailla sillälailla kyllä on tavallista rahastusta pitäisi olla arpajaiohjelma mutta on nykyään ruokaohjelma huijausta koko ohjelma.

        Tulihan tänään juijattua kahden tunnin ohjelmassa odotettiin soittajaa 1h40min,onko tämä huijausta täyttä rahastamista vaihtakaa juontajaa joka ei kehu muuta kuin itseään näyttelee koipiaan suorassa lähetyksessä milloikahan laskee shortsit alas puhuu koko ajan minkä lainen sää on tänään ruoka ohjelma koko onnenarpa täyttä huijausta koko ohjelma juontaja kehuu koko ajan mitä omistaa sillälailla sillälailla ei päivääkään ettei hernesoppa ole takaraivossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täyttä vedätystä koko ohjelma.Niin kauan kun rahaa tulee moiselle niin ohjema jatkuu.
        Jos kukaan ei vastaa voi olla toiveissa että päättyy toi hölynpöly.

        Kyllä on täyttä huijausta tänään odotettiin soittajaa 45mln.on tavallista rahastusta on siinä juontajan aikaa kehua itseään kertoa minkälainen on sää tänään ja kehua että olen ostanut kesämökin ja mitä teki viikonloppuna sillälailla sillälailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään uudet ennätykset ensimmäisenä arvan soittaa odotettiin 30min.kyllä rahastettiin toinen kilpailu kysymykseen kerättiin rahaa 55min. kyllä on täyttä huijausta koko onnen arpa juontaja kehuu vaan itseään koirapuisto on tärkeämpi kuin arpajaiset on näköjään vaihtanut hernesopan makkarakeittoon menis juontamaan ruokaohjelmaa kun haluaa puhua ruuasta toisti sanaa sillälailla 26kertaa.

        Voi vittu mitä huijausta ohjelma kestää 120min.puheluja odotettii 90min. kyllå on täyttä rahastusta juontaja puhuu omia asioita miten on ostanut kesämökin on tainut unohtua mitä ohjelmaa on juontamassa vaihtakaa juontajaa joka titää mitä ohjelmaa on juontamassa sillälailla sillälailla sillälailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahastusta se on

        KYLLÄ ON RAHASTUSTA 45MIN ODOTETTIIN 45MIN SOITTAJAA MIKÄ ON VASTAUS NÄRPIÖ HERNESOPPA MIES NÄYTTELE SORSTIA JA KEHUI ITSEÄÄN MITÄ ON TEKENYT OLLUT ERI AMMATEISSA SEUREEVA ODOTELTII N 60MIN KUN SOITTAJA OTTAA YHTEYTTÄ TAMUTELLAAN 1H 45MIN JUIJATTIIN SOITTAJIA KERÄTTIIN RAHAA ON SIINÄ HERNESOPANMIEHEN MAINOSTAA HERNESOPAN VALMISTUSTA JA MITEN HÄN OSTANUT MÖKIN TULIHAN SIINÄ SUOMEN ENNÄTYS SUOMEN ENNÄTYS ARPAJAISISSA ONNEN ARVASSA TAPTAPPA SILLÄ SILLÄLAILLA SILLÄLAILLA VAIHTAKAA HELVETISSÄ TUONTA JUONTAJAA JOKA ON NIIN HYVÄ JOKA KEHUU VAIN ITSEÄÄN HUIJAUSTA KOKO ONNENARPA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahastusta se on

        ONNENARVAN KÄSINKIRJOITUS PÄIVÄSTÄ TOISEEN KESTO 120MIN.ENSIMMÄINEN OSIO PIENET VOITOT YHDISTETÄÄN SITTEN ALKAA RAHASTUS [SITTEN ALKAA HUIJAUS JOKA KESTÄÄ 50MIN. TOINEN OSIO JOSSA HUIJATAAN RAHAT SOITTAJILTA KESTÄÄ 60MIN.JÄÄ SIINÄ HERNESOPPA MIEHELTÄ KEHUA ITSEÄÄN JA NÄYTELLÄ KOIPIAAN JA KEHUA MITEN HYVÄ KOKKI ON ETTÄ SILLALAILLA SILLÄLAILLA EI MOISTA OHJELMAA TULE MUILTA KANAVILTA TAPTAPTAA TULIHAN HUIJATUKSI SOITTAJILTA RAHAT TÄYTTÄ HUIJAUSTA KOKO OHJELMA.


    • Kismittävää

      Onko niin, että lähetykseen ei yhdistetään salaisesta numerosta soittaneita, vaikka numero näkyy vastaanottajalle?
      Pitäisikö soittaa aivan ohjelman lopussa että pääsisi suoraan lähetykseen?
      Kuinka monta päivää soitto on voimassa, vai pitääkö joka lähetykseen soittaa erikseen?
      Pari soittoa 0 voittoa.
      Ohjelman tuottaja voisi vastata.

      • Anonyymi

        Huijausta kaikki. Ei mitään väliä mistä soitat! Joka soitosta veloitetaan ja halutaankin että soitat usein, koska rahaa kertyy lisää koko ajan järjestäjille. Joka soitolla ilmoittavat ettei täällä kerralla voittoa; soita uudestaan. Montako kertaa haluat maksaa yli 6,00 € soitostasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijausta kaikki. Ei mitään väliä mistä soitat! Joka soitosta veloitetaan ja halutaankin että soitat usein, koska rahaa kertyy lisää koko ajan järjestäjille. Joka soitolla ilmoittavat ettei täällä kerralla voittoa; soita uudestaan. Montako kertaa haluat maksaa yli 6,00 € soitostasi?

        Huijausta koko onnenarpa voitot pitää ostaa joutavastaonnenapa liikkeestä en suosittele kenellekkään ostaa onnenarpaa


    • Valitutko

      Ohjelman juontaja kertoi soittaneensa kerran tai pari ja saaneensa useita palkintoja?
      Millaisesta numerosta pitäisi soittaa että voittaa tai pääsee lähetykseen?

      • Anonyymi

        Älä nyt tyhmä ole! Juontajat nyt puhuu mitä vaan saadakseen ihmiset soittamaan, niistä valheista ne palkkansa saa! Ihme ettei kuluttaja-asiamies tai joku poliisi ole puuttunut noihin huijausohjelmiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt tyhmä ole! Juontajat nyt puhuu mitä vaan saadakseen ihmiset soittamaan, niistä valheista ne palkkansa saa! Ihme ettei kuluttaja-asiamies tai joku poliisi ole puuttunut noihin huijausohjelmiin!

        Miksi poliisi tähän puuttuisi kun nehän on antanut luvan tähän kusetukseen. Itse olen 10 vuotta seurannut tätä touhua ja ihmettelen miten rauhassa tekijät saa puuhastella. Ei herätä kohua ei mitään.


    • ennakkoonSovittu

      Kuinka voi olla mahdollista, että ",Uki' niminen pelaaja pääsee joka kerta läpi suoraan lähetykseen? Tekijätkö väittävät, että hän soittaa sinne päivittäin satoja kertoja?

      • Anonyymi

        Minäkin ihmettelen tätä touhua! Katson Onnenarpaa silloin, kun ehdin mutta en soita siihen oliko se 0700 alkuseen numeroon! Randomex on täyttä huijausta, maanataina tulee taas uusi jakso, vähän kyllä kismittää tämä, en onko se totta, mutta jossain tehtävissä voi käydä sillä tavalla että jotkut soittavat kun tietävät oikean vastauksen, niin he lyövät luurin korvaan koska saattavat ottaa vain ”lähetyksen lopussa soittaneen” henkilön vastaamaan. Mitenköhän se voi olla kyllä mahdollista että Uki pääsee aina lähetykseen. Ja tämä Unkari-homma. Voi voi, tätä on vaikea uskoa!


    • jacuzzin.lumoissa

      No tänään selvisi, että takaisin soitetaan kun jaetaan pikkuvoittoja.
      Ilmeisesti vain aivan lähetyksen lopussa soittaneita yhdistetään suoraan lähetykseen isojen voittojen kohdalla.
      Olisi reilua muuttaa systeemiä niin että myös aikaisemmin soittaneilla on mahdollisuus voittaa 2000€.
      Tämä takaisinsoitto aikataulu pitäisi mainita lähetykseen alussa, eikä perustella kaikkea harhaanjohtavasti "hyväntekeväisyydellä".

    • palaanentiseen

      No olkoon mitä on. Katson ohjelmaa, koska se on viihdyttävä ja arvailen muuten vain sanoja, kun ehdin ohjelmaa katsomaan.
      Enää en, muutaman soiton jälkeen, aijo soittaa. Laitan vaikka eston puhelmeen. Olen jo osani hyväntekeväisyyteen antanut, kymppi pari ilman pääsyä lähetykseen tai pikapalkintoa.

    • Garyplayer

      Kyseinen Randomex on täyttä huijausta,olin ma."myynyt"koko firmaan arpajaisten voitoiksi elektroniikkaa ja muita koneita..onneksi en ottanut niitä varastooni kun tuntui jotenkin arveluttavaa,voittoina oli meidän kamojen lisäksi henkilöautoja yms.Meidän toimittamia voittoja oli listoilla useita kymmeniä ja kun arpajaiset oli pidetty niin totuus voitoista oli YKSI blue-ray soitin..jota ei voitukaan toimittaa ne.voittajalle kun voittopuolisesti oli soitettu liittymästä jota voittaja ei omistanut ja ko.liittymän omistaja oli ulosotossa.Nyt näköjään firma toimii Kaarinassa uudella nimellä ja kerää rahaa jonkin vammaisjärjestön verukkeella,poliisi sinne pitäisi lähettää.

      • Anonyymi

        KIITOS tiedosta! Kannattaa tehdä ilmianto!


    • hyi

      Minäkin onneton soitin ja voitin 19,90 Kun olisin tarvinnut tietoja miten voitto maksetaan niin soitin uudelleen ja kuulin ettei soittoni voita . Soitin onneton vielä kerran ja sanottiin ettei voittoa mutta soita uudelleen niin arvonnassa VOIT päästä lähetyksessä vastaamaan, uskoin viimein että minua huijataan, seikkailu maksoi 15 euroa mihin lie ja vielä lasten nimissä. Kuinka voi Suomessa olla tällainen toiminta mahdollista SOS Lapsikylä nimellä. Populistit herätys.

      • Anonyymi

        Minä erehdyin soittamaan, koska oon työtön ja tarviin rahaa, ja vasta heränneenä ei aivotkaan oikein pelaa täydellä teholla 🙄 No pitkään soi ja sitten kun vastas, niin automaatti sano et useita soittajia edelläni. (Tässä vaiheessa heräsin) ja pistin luurin kiinni. Sinne meni vitonen. 🙄
        Mielestäni tuollaset ohjelmat pitäisi ilmoittaa rikollisina. Itse en sen vitoseni takia ala käräjöimään ja tuskin kukaan toinenkaan. Siksi vissiin nää huijarit saa jatkaa toimintaansa noin julkisesti vielä kuin telkkarissa! 😡


    • inhottavaa

      Voitin ko arpajaisista 19,90 ja sai kuulla kauhean yhteyden hakemisen jälkeen randomex:iltä ettei voittoni ollut rahaa vaan jokin ohjelmakortti pikku pätkä , kun reklamoin minulle tarjottiin veitsisettiä
      kauhean pulinan jälkeen. Eivät osaa mitään edes hävetä mokomat hyväksikäyttäjät, eikö näille saa lakia. Tuntuu että koko TV on yhtä em temmellyskenttää ja vielä mediaverot viedään näistä sekä
      iankaikkisista huonolaatuisista (kuva/ ääni) uusinnoista.

    • Anonyymi

      sama soitin sinne,niin ei pikavoittoa,mitä,mitä,osallistuin kilpailuun,ohhos puhelu päättyi,ei totta puhelurahat takaisin,huijausta,prkle paula hyi teitä

    • Anonyymi

      Ei oo onnen arpa huijausta.. Oon voittanut ainakin lahja-kortteja 4000€edestä..ja tavara palkintoja viimeiseksi kahdet kävelysauvat. Kestää tulo noin 8 viikkoo.

      • Anonyymi

        Oletko näiden lähetysten vakkarisoittaja Kaija? : )


      • Anonyymi

        Muutaman kerran soitan.. Onni on ollut suosiollinen.. Nykkin tulossa 50€


      • Anonyymi

        Kyllä ne voitot tulee jos oot voittanut.. Ohjeet tulee tavara palkintoihin ja puh. Nureron tv tuudun alareunassa.. Kestää ainakin 8 viikkoo ennen kuin tulevat. Menee aikaa ennenkuin kerkiivät postittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko näiden lähetysten vakkarisoittaja Kaija? : )

        Jos minua tarkoitat en oo Kaija.


      • Anonyymi

        8nko ukkow7 töissä siellä huijausta se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minua tarkoitat en oo Kaija.

        Olet ketä olet huijausta onnen arpa on


      • Anonyymi

        Ootko sukulainen Kaija ukkos on,, ö
        töissä siellä tvssä


      • Anonyymi

        Kyllä onhuijausta p...


      • Anonyymi

        Ootko se kuuluisa Kaija kun olet voittanut on sukulaisesi tässä onn arss


      • Anonyymi

        Ootko säse kuuluisa Kaija jonka ukko onpelinjohtaja ukkosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko näiden lähetysten vakkarisoittaja Kaija? : )

        Ei hän on Seija joka voittaa joka lähetyksessä monta kertaa. Kuka valvoo arvontaa? Ei ainakaan poliisi viranomaiset! Tuotanto itse valvo ja pystyy antamaan vaikka tuttaville voitot! Tästä on tehtävä kaikkien rikosilmoitus ja adressit.com kautta voi ilmoittaa Onnen arvan huijaukset ja tehdään ryhmäkanne koko pelin lopettamiseksi ja poistamiseksi televisiosta. Sosiaalisita syistä koska se aiheuttaa köyhille ihmisille niin suuria puhelinlaskuja joka kuukausi ettei niillä riitä rahaa elämiseen! Tee rikosilmoitus heti netin kautta https://asiointi.poliisi.fi/fi/yksityis/rikos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän on Seija joka voittaa joka lähetyksessä monta kertaa. Kuka valvoo arvontaa? Ei ainakaan poliisi viranomaiset! Tuotanto itse valvo ja pystyy antamaan vaikka tuttaville voitot! Tästä on tehtävä kaikkien rikosilmoitus ja adressit.com kautta voi ilmoittaa Onnen arvan huijaukset ja tehdään ryhmäkanne koko pelin lopettamiseksi ja poistamiseksi televisiosta. Sosiaalisita syistä koska se aiheuttaa köyhille ihmisille niin suuria puhelinlaskuja joka kuukausi ettei niillä riitä rahaa elämiseen! Tee rikosilmoitus heti netin kautta https://asiointi.poliisi.fi/fi/yksityis/rikos

        Olen huomannut myös usein pääsee läpi saman ohjelman aikana Jukka, Kaija myös joitakin muita nimiä, taitaa olla koko Onnen Arpa juontajaa myöden täyttä soopaa, minä voitin 150,- euroa reilu 3 viikkoa sitten ei ole kuulunut mitään aion ottaa yhteyttä Random firmaan teen rikosilmoituksen jos ei tule raha, joku nuori tyttö puhui oudosti Suomen kieltä silloin sanoi tulee toukokuussa ei ole rehellistä touhua


      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut myös usein pääsee läpi saman ohjelman aikana Jukka, Kaija myös joitakin muita nimiä, taitaa olla koko Onnen Arpa juontajaa myöden täyttä soopaa, minä voitin 150,- euroa reilu 3 viikkoa sitten ei ole kuulunut mitään aion ottaa yhteyttä Random firmaan teen rikosilmoituksen jos ei tule raha, joku nuori tyttö puhui oudosti Suomen kieltä silloin sanoi tulee toukokuussa ei ole rehellistä touhua

        Onko Seijalla ja Jukalla joku sopimus että pääsevät soittaa.Kyllä juontaja saa ilmasta mainosta omille koirahoitoloille ja milloin kauppaa asuntoa. Ei pidä soittaa se on rahan keräystapaa koko ohjelma


    • Anonyymi

      Miten voi osallistua ala ikäinen pentu ja voittaa 600e 2.12 eli äsken...

    • Anonyymi

      Huijausta kaikki!

    • Anonyymi

      Puhelinnumeroon en voinnut soittaa alypuhelimella 12.2.2020
      Humpuukia koko ohjelma - pois tv:stä

    • Anonyymi

      Vieläkö tuonne joku soittaa? Kusetustahan nuo kumpikin peli on. Kupataan tyhmiltä rahat pois.

    • Anonyymi

      Kenenkähän vuoro on tänään voittaa? Onkohan se itse pelinohjaaja, firman siivooja vai sihteeri? Juontaja pitäisi ainakin laittaa uudestaan apukoulun tukiopetukseen.

    • Anonyymi

      Klo on 11.30 Turha tonne on enää soittaa ja jankutus kestää ohjelman loppuun asti. Ei jaksa katsella.

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta! Kilpailukysymykset ovat lapsellisen helppoja. Soittajille ei vastata - kerätään vain puhelinmaksuja.
      Kuka rahastaa ?

      • Anonyymi

        Ohjelmahan juonnetaan suorana lähetyksenä Unkarista, joten eiköhän se rahankuppausfirmakin löydy sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjelmahan juonnetaan suorana lähetyksenä Unkarista, joten eiköhän se rahankuppausfirmakin löydy sieltä.

        Hu hu mikä ohjelma, kumma ettei kuluttaja asiamies ole puuttunut tähän toimintaan.


    • Anonyymi

      Olen katsonut joskus Onnenarpaa ja juuri äsken kun luin näitä kommentteja niin aloin tuntea pettymystä tähän ohjelmaan, joskus olen luullut, että ihmiset jotka voittivat jotakin saisivat OIKEASTI lahjansa. Minäkään en usko tähän Randomex-firmaan. Tämä on kyllä uskomatonta.

    • Anonyymi

      janne pyydäpyydäpyydäpyydäpyydä

    • Anonyymi

      Olen joskus soittanu. Ihan helppoja, mutta ärsyttää kun haetaan vaan soittajia ja rahaa. Samoin tuo jankutus ja sanotaan et vielä hetki ja se hetki kestää ja kestää. Ihan kun vastaajat eivät tietäisi ja soittoja tulee. Vaihdan kanavaa, ei jaksa tuota jankutusta kuulla. Lopettakaa!

    • Anonyymi

      Kuka on huijaus lähetyksen takana

    • Anonyymi

      Huijaustaa juontajat vaihtuu Janne takaisin taas lopettakaa huijausohjelma ei voita ikinätyhjiäarpoja myydään... saapyytämättäki hu7jaustarahaa kerätään

    • Anonyymi

      Huijausta ei voita ikinä samat soittajat aina potaskaa huijausta huijausta ei ikinä pääse läpi rahaa kerätään typeryyksiin

    • Anonyymi

      Kaija Kaija Kaija 100kertaa kaijaämmä voittaa aina onkoveljesjuontaja saakelin muija

    • Anonyymi

      Taas Kaija Kaija Kaija juontaja sisko passaa Kaija Kaija Kaija Kaija huijausta tommonen juontaja ulos ohjelmasta Kaija juontaja 8ov muita Kaija otti taas40ehee typerää

    • Anonyymi

      Se kestää. Voittajia on paljon.

    • Anonyymi

      Voitin syksyllä 2020 50 euron lahjakortin. Valitsin Tokmannin. Puolen vuoden päästä tuli 10 euron kortti. Tilasin lopun eli 40 euron arvoisen. Nyt on tästä kulunut noin vuosi eikä korttia ole kuulunut. Nehän tulee Ruotsista että siellä on ollut kova kiire ilmeisesti.
      - Siis koko Onnenarpa on täyttä huijausta ja savuverhona käyttävät sitä että osa voitoista menee hyväntekeväisyysjärjestöille. Kuinka joku Mieli tai Reumaliitto voivat olla noin sinisilmäisiä ja rikollisessa toiminnassa mukana?
      Hohhohooo ja hehhee toteaa juontaja ja ajelee Hauholta Helsinkiin, kuinkas ne koirat, muistinkohan antaa ruokaa, hihhhihiii!

    • Anonyymi

      Kaija Kaija Kaija Seija Seija ja samat äijät sukulaisiatvssä vai mikä on kun aina samatmuija ja äijät soittaa huijausta koko ohjelma

    • Anonyymi

      Voi perse

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Eikö tarkastajia ko.lähetyksissä ole?

    • Anonyymi

      Joskus on...

    • Anonyymi

      Kannattaa varmaan hankkia tälläistä kilpailua varten oma liittymä. Tulee siinä tuhannen euron ”palkinnoille” hintaa. Moni varmaan pelaa useamman kerran päivässä tai kymmeniä viikossa useita kymmeniä kuukaudessa. Ja jos palkinto on ostokortteja paikkoihin joissa ei ole voittajalle mitään tarvetta, niin voi voi ja ai ai!

      Mutta jokainen taplaavtyylillään! Jos rahaton menettää kympin monesti kuukaudessa puhelinlaskun ekstrana, niin siitä vaan!

    • Anonyymi

      Viestissä on as.nro miksi et soita ja kysy tilannetta..voitin 200 just ja oottelen .......😂

      • Anonyymi

        Voitin arvonnassa hajuvettä, sain viestin siitä 19.01.22. Olen odotellut rauhassa, mitään ei kuulunut, laitoin viestin maaliskuun alussa, ei vastausta. Soitin 9 päivää sitten ja kyselin voittoa, missä viipyy. Lupasivat postittaa samana päivänä, ei vieläkään ole tullut postia.
        Nyt paloi pinna.
        Älkää vaan ostako nuita arpoja.
        Sinikka


    • Anonyymi

      Kyllä sitä ihminen kaikkeen joutuu, sanotaan että "suora lähetys", ja samat taulukot ja kysymykset, pitää laittaa mieleen, että saa huimia voittoja.....

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta, ihmisiltä viedään rahat ja joku Kaija pääsee aina läpi!!!

    • Anonyymi

      Homma toimii tosi hyvin. Palkinnot tulee mutta kestää jonkin aikaa. Enkä ole Kaija tai ????? Olen liisa.

    • Anonyymi

      Ihan täyttä kusetusta oli. Ei voittoa ja ei edes päässyt ohjelmaan vastaamaan. Oli ensinmäinen ja myös viimeinen kerta!

    • Anonyymi

      Katsokaa youtubesta sellainen video, kuin how does the TV Game scam work niin siinä mies selittää hyvin miten toi huijaus oikein toimii.

    • Anonyymi

      Sen verran olen katsonut ja luullut, että ymmärrän ettei kaikki pelaajat ymmärrä ideeaa! Peliin osallistuminen maksaa 5€ puhelumaksuja. Yksittäinen osallistuminen voi maksaa esim 7€ ja aika moni sama tekee yhdelle päivälle useamman yrityksen ja viikossa pahimmillaan useitten kymmenien eurojen edestä! Onko se kusetusta jos peliin menee vaikka 100€ kuukaudessa.

      Miettikääs sitä!

    • Anonyymi

      minä jo 4 kertaa niin ei voittoa ,eli ei yhdistetty ,ja tiesin ,toi on rahastusta

    • Anonyymi

      Eihän siinä muuta kuin tuo että yhden päivän aikana voi mennä useita kymmeniäeuroja ja viikossa satasia. Nehän noita pelejä pelaa joilla siihen vähiten on varaa! Ratkaisu on laittaa puhelimeen 0700 esto ja se on liittymänhaltian käsissä oleva, ei muiden.

      Toinen asia on se ettei siellä mitään tonnia rahana anneta vaan lahjakorttina.

      Se pitää myös tajuta että se ”arpa” maksaa viisi euroa plus jonkin liittymäkohtaisen maksun. Yhden arvan hinta on hyvinkin. 6,5-7€ ja mummona sen hinnan ymmärtää että se on liki 50mk.

    • Anonyymi

      Täähän on ihan täyttä kusetusta. Ilmoitan Kilpailuvirastoon.

    • Anonyymi

      Hei . Sain pikavoittona Onnen arvasta kaulahuivin. Huivin arvon piti olla 29 e. Huivi jonka sain on halpa joita saa 5 eurolla. Huivin lähetti Ramdomex AB . On huijausta arpa homma

    • Anonyymi

      Hei, voitin 500€ , Superlahjakortin. Kahden viikon päästä tuli sähköpostiin ohjeet miten sen lunastaa. Viikon päästä sain postissa kirjattuna kirjeenä matkalahjakortin. Eli olen hyvin tyytyväinen, vaikka näiden kirjoitusten pohjalta olin epäileväinen. Erittäin nopeaa asiajanhoitoa.

    • Anonyymi

      Joo sama juttu soittamisessa, toiset pääsee monta kertaa peräkkäin, eli ns. tuttuja nimiä.
      Ja sitten näitä, mitkä soittaa, eikä ole edes telkkarin vieressä. Voi vihannes, mitä vedätystä, vaikka olisikin hyväntekeväisyyteen. Olen niin mieleni pahoittanut.

    • Anonyymi

      Se on selvääkin selvempi, että on huijausten makua, koska he itse voi valta voittajan, kysymymällä mitä huvittaa tai sanoa kiitos osanotosta. Kaikkiin kysymyksiin saa oikean vastauksen muutamassa sekunnissa
      Eläkeläisiä kusetetaan!

    • Anonyymi

      Jotku sanoo ei ole kusetusta jotku sanoo on. Eli onko? Vähän outoa kuitenkin on kun on yksi kirjain jäljellä, 1000€ summana ja peli lopuillaan eikä kukaan soita.

    • Anonyymi

      Minä voitin 50,00 euron lahjakortin Meidänkauppa.fi. Odotin voittoa kuukauden kun voittoa ei kuulunut soitin asiakaspalveluun. Minulle kerrottiin että siinä menee vielä kuukausi. Kerroin että se on kohtuutonta odottaa voittoa kaksi kuukautta arpajais voittoa? Lupasivat nopeuttaa lähetystä. Ei ole vielä kuulunut! Miten ONNENARVAN tuotanto kehtaa ja kyllä ne kehtaa huijata ja tämä on törkeää huijausta. Meidänkaupassa ei ole mitään järkevää ostettavaa ja ylihintaisia tuotteita mitä kukaan ei ottaisi edes ilmaiseksi kotiinsa. Esim.YOKO DESIGN – Juomapullo – LIMITED EDITION Rainbow Noir hinta 29.95 euroa!! https://meidankauppa.fi/hyvinvointi-ja-terveys/ Meidän arvanostajien on tehtävä ryhmäkanne Onnen arpaa vastaan koska tämä on täysin huijausta varsinkin ikäihmiset ja peliriippuvaiset pelaavat omaisuutensa sinne. Jos seuraisitte TV 4: lta lähetystä niin huomaatte miten yhdet ja samat arvan ostajat pelaavat voittavat kuten nimi Seija. Mahtaa hänellä olla tuhansia euroja puhelinlasku. Huivit joiden arvoon 25,00 euroa, samoja huivija voit itse tilata kiinasta yhdellä eurolla/kpl.

      • Anonyymi

        Samat ajatukset täällä. Olen kerran voittanut huivin ja kerran voitin oikein rumat helmet. Nyt viimeksi voitin 50 euron lahjakortin. Kun aikaa on kulunut 3 kk voitosta, niin soitin, että missä viipyy lahjakortti. Nainen vastasi, ettei heillä ollut sähköpostiosoitettani, mihin voiton laittaa. Sitten ilmeni, että kyllä heillä oli osoitteeni oli jo kahden edellisen voiton myötä. Ei ole edelleenkään näkynyt. Kävin myös katsomassa siellä Meidän kaupassa. Tavara halpaa rihkamaa, mutta laitettu isompi summa perään. Kaikissa tavaroissa, joilla olisi jotakin käyttöä, tuli teksti, että tavara loppunut. KUSETUSTA TODELLAKIN! En soita enää kertaakaan.


      • Anonyymi

        Yllättäen Meidänkauppa.fi'llä ja Randomexillä on sama postiosoite, Malminkaari 5 B.
        Eli antavat lahjakortteja omaan ylihintaiseen nettikauppaansa.


    • Anonyymi

      Hei,olen voittanut 2si kertaa 700e lahjakortin timanttikorun ,lehti paketin,TV katseluaikaa,hopeakorun ,kaulahuivin ,ei ole huijausta,kesti kyllä tulla aika kauan ,mutta kannatti odottaa

    • Anonyymi

      kyse on hyväntekeväisyys arpajaisista, eli hyväntekeväisyyttä. Rahaa kerätään eri järjestöille. jos jokainen tulisi ohjelmaan mukaan niin ei rahaa jäisi järjestöille. Simppeliä. Voittajia tulee ja myös ne jotka ei voittaa, aivan kuten kaikissa arpajaisissa. ne jotka eivät voita soittavat suutaan kun tuntevat että heidät olisi huijattu, Oli vaan huono onni... ja eihän tuonne ole kenenkään pakko soittaa. ;)

    • Anonyymi

      RUOKA OHJELMA TÄYTTÄ HOIJAUSTA PUHUTAA VAAN MITÄ RUOKAA TÄNÄÄN SYÖDÄÄN HERESOPPAA JUONTAJA TOISTAA SANAA SILLÄLAILLA KYMMENIÄ KERTAA LÄHETYKSEN AIKANA

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta koko onnenarpa ensin otetaan soittajat pienistä summasta kun potti nousee ootetaa 30-40min.ennen kuin otetaan soittaja rahastetaa sillä aikaan kun viimeinen peli odotetaan melkein 60min. että saadaan kerättyä kunnon potti eikö tämä ole täyttä huijausta.

    • Anonyymi

      Taas huijattiin katsojia 55min odotettiin soittajaa kyllä on tavallista rahan kerjäämistä koskaan ei näytetä 20000€ voittajaa juontaja valehtelee ,että käytiin kuvaamassa voittjaa.

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta kumpi on tärkeänpää juontaa arpajaisia vai puhua ruuasta ja kertoa minkälainen sää ei päivääkään kun mainitaa hernesoppa otetaan soittaja vasta kun kulunut 30-60min kyllä on tavallista rahastusta sillälailla sillälailla sillälailla

    • Anonyymi

      Onnenarpa kesto 2tuntia ajasta 1h30min.odoteltiin puhelimen pirinää kyllä on aikaa puhua minkälainen sää on tänään ja toistaa sanaa sillälailla ,,kertoa mitä ruokaa on syönyt viikonloppuna ja näytellä shortsia sitten korjataan 2viikkoa väärin hyväksytyt sanat kyllä on huijauksen huijausta koko ohjelma,että sillälailla

    • Anonyymi

      Vanha tätini on voittanut näistä peleistä suuria määriä rahaa ja television. On myös menettänyt rahaa näihin. Olemme suvun kanssa kieltäneet häntä osallistumasta näihin. Nykyään hänen puhelimessa on soittoesto näihin.

    • Anonyymi

      Joo on käynyt ssmalla lailla eli on täys huijaus jonku pitäisi tehdä poliisitutkinta

    • Anonyymi

      VAI ONKO HUIJAUSTA TÄYTTÄ HUIJAUSTA TÄNÄÄKIN ODOTETTIIN 1H40M PUHELIN SOITTOA ON SIINÄ AIKAA PUHUA RUUASTA MITEN OSTIN KESÄMÖKIN JA TOISTAA MIKÄ PÄIVÄ ON TÄNÄÄN JA KENEN IMIPÄIVÄ ON LAITELLA ETUSORMI SUUHUN TOISTAA SANAA SILLÄLAILLA TÄYTTÄ HUIJAUSTA KOKO OHJELMA.

    • Anonyymi

      Mummoilla käy aina flaksi ja voittavat lahjakortteja, joilla voi ostaa vaippoja!

    • Anonyymi

      Ei oo huijausta, oon voittanut 3x tavarapalkinnon ja 2x lahjakortin. Kerran päässyt lähetykseen. Enkä oo mummo.

    • Anonyymi

      Pitäisi olla niin että kun sinne soitettaan niin pitäisi kumminkin vastata jos on oikein sana niiten kesken arvotaan voittaja,eikä niin että ihmiset soittaa sinne huvikseen päästäkseen arvontaan tao edes pika arvontaan mukaan.

    • Anonyymi

      minä sain 50€voiton ja tuli sieltä 3 kuukaden päästä kirje oma kauppaan eimuuta kuin täyttä huijausta elä koskaan osta nuita arpoja tyttä huijausta jos ostat Onnenarpaa maksaa 1 soitto 5.01 soitto on täysin huijausta kyllä loppu arpain osto tähän ainakin minuta

    • Anonyymi

      Miten ihmeessä poliisihallitus on antanut siunauksen näin hämärälle toiminnalle. Tätä asiaa poliisilta kysyneenä sain vastauksena pelkkää paskanjauhantaa josta en ymmärtänyt sanaakaan.

      • Anonyymi

        No johan on kauheeta mitä poliisilta kuulit ! Tätä huijausta on ollut näköjään jo v.2017.
        Teitkö ihan rikosilmoituksen tai onko joku tehnyt? Eikö voisi tehdä jotain porukalla? Loppuisi esim. ikäihmisten huijaus.
        Joku yhteiskanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan on kauheeta mitä poliisilta kuulit ! Tätä huijausta on ollut näköjään jo v.2017.
        Teitkö ihan rikosilmoituksen tai onko joku tehnyt? Eikö voisi tehdä jotain porukalla? Loppuisi esim. ikäihmisten huijaus.
        Joku yhteiskanne?

        Sain poliisilta uuden vastauksen jonka mäkin ymmärsin. Eli onnenarpa ja arpa.fi ohjelmilla ei ole rahankeräyslupaa vaan tavara-arpa lupa. Kerroin myös poliisille havaintoni tv:n voittopelien sopupeli epäilyistä.


    • Anonyymi

      En ole saanut,vaikka pitiv50 euron edestä.Tuli viesti,että emme ole saaneet tilaustanne vaikka olin sen tehnyt.Sitten tiedustelu- meiliini tuli viesti : ota yhteyttä meilillä tai soita 041- alkuiseen numeroon,josta ei kuitenkaan vastata.Uhkasin viedä asian eteenpäin jo eilen,jos minulle ei vastata.Tänään saman: kuluttaja-riita tai poliisi.
      En näe tässä kommentteja tähän asiaan,paitsi näen että niitä on yli tuhat.
      Mitä ihmiset aikoo tehdä? Millainen lainvoima on arpa,- voitolla?

    • Anonyymi

      Minä voitin 100e arvoisen sisustuspaketin ja se tuli 6 viikon jälk.

    • Anonyymi

      Huijausta voitin 200€ ei ole kuulunut eikä näkynyt n. 3 kk sitten

    • Anonyymi

      Täähän perustuu huijaamiseen

    • Anonyymi

      Huijausta. Vastaukset helppoja mutta kärisevä ukko ei anna vastata. Huijsusts

    • Anonyymi

      Ei voi vastata ,kun kärisevä ukko vastaa. Tehtävät helppoja, jos pääsisi vastaamaan.
      Parempi pyy pivossakuin kymmenen oksalla¡!!!!!¡

    • Anonyymi

      Äsken soitin, kun löysin 5 suomalaista kaupunkia! Ei ollut tullut yhtään soittoa ennen minua! Numerosta tuli vastaus: " tästä numerosta ei ole pikavoittoja. Yritä uudestaan"!!! Eli rahastusta!

    • Anonyymi

      Ferraria haetaan viimeinen minuutti 1.5 minuuttia

    • Anonyymi

      Voiti kolmen laukun setin 85 e. Sain kaksi laukkua soitin asiakaspalveluun väitti, että siihen kuuluu vain laukku setti. Lupas soittaa takaisin, mutta ei oo kuulunut. joten huijausta.

    • Anonyymi

      On HUIJAUSTA!!

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe