Olen jonkin aikaa ihmetellyt miksi kanta.fi:ssä ei näy käyntini tervesyskeskuksessa lääkärin vastaanotolla. Olen ymmärtänyt että minulla on oikeus löytää omat tietoni kannasta. On toki joku lääkäri joka hoitaa tämän asian. Saan toki tämä tiedot jos menen TK:n "luukulle" pyytämään nämä tiedot.
Vastaukset 3
- kysyväeieksy
Jos kyse tuloksista, ne saa soittoajan varaamalla.Tai soittamalla.Jos haluat tietoja käynnistäsi, kannattaa olla kuulolla käynnillä.Tiedät mitä itse olet kertonut, jos kuuntelet mitä lääkäri kertoo, tiedät itse kaiken tarvittavan.Jos on huono muisti,kannattaa soittaa,käydä ja pyytää kirjallisena lapulla.
- serppe
kyllä mun ainakin löytyy kanta.fi. pitää olla verkkopankki tunnukset
- Jo.näkyy.varmasti
Näkyy viiveellä. Eli ei välittömästi vastaanottoajan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3941753- 1331275
- 1141266
- 1581223
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281016- 111872
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.189704- 59661
- 21583
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i120579