Olen jonkin aikaa ihmetellyt miksi kanta.fi:ssä ei näy käyntini tervesyskeskuksessa lääkärin vastaanotolla. Olen ymmärtänyt että minulla on oikeus löytää omat tietoni kannasta. On toki joku lääkäri joka hoitaa tämän asian. Saan toki tämä tiedot jos menen TK:n "luukulle" pyytämään nämä tiedot.
Lääkärin vastaanotto-kanta.fi
1935
3
157
Vastaukset
- kysyväeieksy
Jos kyse tuloksista, ne saa soittoajan varaamalla.Tai soittamalla.Jos haluat tietoja käynnistäsi, kannattaa olla kuulolla käynnillä.Tiedät mitä itse olet kertonut, jos kuuntelet mitä lääkäri kertoo, tiedät itse kaiken tarvittavan.Jos on huono muisti,kannattaa soittaa,käydä ja pyytää kirjallisena lapulla.
- serppe
kyllä mun ainakin löytyy kanta.fi. pitää olla verkkopankki tunnukset
- Jo.näkyy.varmasti
Näkyy viiveellä. Eli ei välittömästi vastaanottoajan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824737- 1842043
- 1321752
- 1741370
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351076
- 78973
- 52956
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh279918