Onko näistä Erkin tekeleistä kokemusta? Ilmeisesti ei värise niin pahasti?... mutta oliko kuitenkin vähemmän arvostettu?
Buell 1125-1190
4
69
Vastaukset
- Jutustelija1
Buell on asenne verme viimeisen päälle, nuo suorastaan yllyttävät ylittämään pyörän rajat ja niillä onkin hankittu sakkoja/tuomioita enemmän kuin muilla pyörillä suhteessa pyörien yleisyyteen ja ajomääriin.
- NyBuell
Itse katselin ja jostain luin että ei nämä HD(Spåra)Buellin olis mitään tosiSportteja vaikka ulkonäöltä näyttäisi ja että kovasti värisivät ??
Tietysti mopolla kun mopolla saa sakkoja ja saahan hakea kovan joka pätkisi edullisemman pyörän lähdössä ...
Ilmeisesti Erkki sai hankittua Rotaxilta tehokkaan tai tehokkaamman V2 moottorin jossa on jo yläpuolisen nokat....
Mutta olikos näissäkin jokin kallis tyyppivika sähköpuolessa....?
Tästä konetyypistä vois joku kertoa tarkemmin joka tietää, mahtaako tämä olla samanlainen kuin Apriliassa??? - Jutustelija1
NyBuell kirjoitti:
Itse katselin ja jostain luin että ei nämä HD(Spåra)Buellin olis mitään tosiSportteja vaikka ulkonäöltä näyttäisi ja että kovasti värisivät ??
Tietysti mopolla kun mopolla saa sakkoja ja saahan hakea kovan joka pätkisi edullisemman pyörän lähdössä ...
Ilmeisesti Erkki sai hankittua Rotaxilta tehokkaan tai tehokkaamman V2 moottorin jossa on jo yläpuolisen nokat....
Mutta olikos näissäkin jokin kallis tyyppivika sähköpuolessa....?
Tästä konetyypistä vois joku kertoa tarkemmin joka tietää, mahtaako tämä olla samanlainen kuin Apriliassa???Buellin ideahan on siis laittaa HD:N kone ajettavampaan runkoon, eli ei tietenkään ole mitään tosisportteja kuten kilokyykyt joista itse tykkään.
- NyBuell
Jep lueskelin juuri äskön 2008 artikkelista että tämä 1125 on ihan harrikan omistuksessa ollut vielä kun tämä peli on rakennettu, mutta tuo uusin 1190 on Erkin(ERB)idea... voipi olla sama kone kuitenkin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256