Pankit lakkoon torstaina

Glad-Jul

Pankit lakkoon torstaina – voi sotkea rahojen nostoa ja verkkopankin käyttöä.
Hae käteistä. Varo rosvoja.

16

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhät-nouksoon-parrikaa

      Miksi menevät lakkoon ?????????????????

      Kuinka käy laskujen maksun kun osuu just noille päiville, ???????????????????????????

      jooo, eläkeläisetki vaan lakkoon,
      ei makseta laskuja eikä lääkäri-reissuja
      se on sota ny Sipilää ja Orpoa vastaan
      mitä kähmivät suomalaisten rahat vain omaan taskuunsa,

      • Lakon.vaikutukset

      • "kun osuu just noille päiville, ???"
        Siis kuun loppuun? Eikös eläkeet makseta kuun alussa ja jokaisella on mahdollisuun laittaa maksunsa e-laskuna pankiinsa, kuten minulla on kaikki lasklut.

        Totta´kai sinä käyt sitä omaa sotaasi;",se on sota ny Sipilää ja Orpoa vastaan
        mitä kähmivät suomalaisten rahat vain omaan taskuunsa" ja tämä "omaantaskuunsa toitotus on jo kuultu, joten lopeta valitus, koska minä äänestän edelleen kokoomusta, tai keskustaa, mutta missän tapauksessa en Peus-Suomalaisia, paitsi Sinisiä, mutta en sitäkään.

        On todellakin harmillista, että koet itsesi jotenkin syrjäyntyneeksi yhteiskunnan hierarkiassa ja tunnet, että rikkaiden rahat on jaettava sinun hyväksesi, koska teit ...niin...mitä... näiden rikkaiden hyväksi, joista vaadit nyt hyvitystä? Oliko se 40-vuota, ja saitko palkaakin siitä? Kai siitäkin jonkinlainen eläke kertyy ilman Sipilän ja Orpon tuloja, koska työelämäsi on varmasti vanhempi, kuin tämä nykyinen Hallitus ja vaikka ne nyt "leikkaa", niin on aijemmin jaettu liika ja se on vain korjattava nyt.


      • jokin-pahasti-pielessä
        Kristiina23 kirjoitti:

        "kun osuu just noille päiville, ???"
        Siis kuun loppuun? Eikös eläkeet makseta kuun alussa ja jokaisella on mahdollisuun laittaa maksunsa e-laskuna pankiinsa, kuten minulla on kaikki lasklut.

        Totta´kai sinä käyt sitä omaa sotaasi;",se on sota ny Sipilää ja Orpoa vastaan
        mitä kähmivät suomalaisten rahat vain omaan taskuunsa" ja tämä "omaantaskuunsa toitotus on jo kuultu, joten lopeta valitus, koska minä äänestän edelleen kokoomusta, tai keskustaa, mutta missän tapauksessa en Peus-Suomalaisia, paitsi Sinisiä, mutta en sitäkään.

        On todellakin harmillista, että koet itsesi jotenkin syrjäyntyneeksi yhteiskunnan hierarkiassa ja tunnet, että rikkaiden rahat on jaettava sinun hyväksesi, koska teit ...niin...mitä... näiden rikkaiden hyväksi, joista vaadit nyt hyvitystä? Oliko se 40-vuota, ja saitko palkaakin siitä? Kai siitäkin jonkinlainen eläke kertyy ilman Sipilän ja Orpon tuloja, koska työelämäsi on varmasti vanhempi, kuin tämä nykyinen Hallitus ja vaikka ne nyt "leikkaa", niin on aijemmin jaettu liika ja se on vain korjattava nyt.

        Haista home,
        sipilä ja orpo ovat tehneet suurta vääryyttä kaikkia eläkeläisiä , pienituloisia
        ja köyhiä kohtaan,
        piittaamatta seurauksista,
        kristiinaki on ilmeisesti hyötyny suuremman summan riistopolitiikasta,
        muuten ei puolustaisi riistopolitiikan tekijöitä.

        valtion rahaista hyötymynen ilman omaa ansiotaan ja oikeaa työntekoa on korruptiota,
        on rumaa veronmaksajien kustannuksella rikastua ja kähmiä valtion mijoonat vain omaan taskuunsa,
        kyllä valtion tuki mijoonat on tarkotettu kaikkien työntekijöitten hyödyksi,
        ei yksityiseen omistukseen,


      • jokin-pahasti-pielessä kirjoitti:

        Haista home,
        sipilä ja orpo ovat tehneet suurta vääryyttä kaikkia eläkeläisiä , pienituloisia
        ja köyhiä kohtaan,
        piittaamatta seurauksista,
        kristiinaki on ilmeisesti hyötyny suuremman summan riistopolitiikasta,
        muuten ei puolustaisi riistopolitiikan tekijöitä.

        valtion rahaista hyötymynen ilman omaa ansiotaan ja oikeaa työntekoa on korruptiota,
        on rumaa veronmaksajien kustannuksella rikastua ja kähmiä valtion mijoonat vain omaan taskuunsa,
        kyllä valtion tuki mijoonat on tarkotettu kaikkien työntekijöitten hyödyksi,
        ei yksityiseen omistukseen,

        "Haista home,"
        Ei kyllä home haise, vaikka ilmaista ruokaakin haen ja lapseltani saan lisukkeita, tosin oli muhkeat tuomiset viimeksi ja vielä aattona olisi tuonut kinkkua, jota en halunut, sillä se possu korvasi kinkun.

        Katselin juuri Joulukuun laskuani, niin olen kuluttanut ruokaostoksiin noin 50,-€, mutta tosin siinä on seurakunnalta saamani 60,-€ lahjoitus, josta meni kyllä lapselleni suurinosa, koska häneltä saan niin paljon.

        Minä en koe mitään "riistopolitiikaa", koska minulta ei ole viety liikaa mistään asiasta, siis en saa mitään sosiaalitukia, joita on pienennetty, mutta tietenkin lääkekorvausten omavastuuta on pienennetty(diabetes), joka edellyttäisi minulta myös aktiivista liikuntaa, jota en harrasta, joten maksan omasta löhöilystäni.

        Sinä se jaksat jatkaa tuota hokemaasi; "vain omaan taskuunsa," joka palstalla. Mahtaa olla surkea mieli koko loppuelämäsi, kun kaikki vain vie sinulta rahat ja ei suostu jakamaan "miljooniaan" kanssasi? Suostuisitko itse antamaan, tai edes jakamaan kenenkään kanssa, jos sinulla olisi menestyvä yritys, siis sinun oman keksimäsi ja kehittämäsi?

        Minä en edes nuorena katsonut hyvällä työkavereita, jotka oli vaatimassa samapalkkaisuutta itse yrittämättä mitään, kun minä taas yritin pistää parastani ja se muuten kannatti!


      • huhhuuhhh
        Kristiina23 kirjoitti:

        "Haista home,"
        Ei kyllä home haise, vaikka ilmaista ruokaakin haen ja lapseltani saan lisukkeita, tosin oli muhkeat tuomiset viimeksi ja vielä aattona olisi tuonut kinkkua, jota en halunut, sillä se possu korvasi kinkun.

        Katselin juuri Joulukuun laskuani, niin olen kuluttanut ruokaostoksiin noin 50,-€, mutta tosin siinä on seurakunnalta saamani 60,-€ lahjoitus, josta meni kyllä lapselleni suurinosa, koska häneltä saan niin paljon.

        Minä en koe mitään "riistopolitiikaa", koska minulta ei ole viety liikaa mistään asiasta, siis en saa mitään sosiaalitukia, joita on pienennetty, mutta tietenkin lääkekorvausten omavastuuta on pienennetty(diabetes), joka edellyttäisi minulta myös aktiivista liikuntaa, jota en harrasta, joten maksan omasta löhöilystäni.

        Sinä se jaksat jatkaa tuota hokemaasi; "vain omaan taskuunsa," joka palstalla. Mahtaa olla surkea mieli koko loppuelämäsi, kun kaikki vain vie sinulta rahat ja ei suostu jakamaan "miljooniaan" kanssasi? Suostuisitko itse antamaan, tai edes jakamaan kenenkään kanssa, jos sinulla olisi menestyvä yritys, siis sinun oman keksimäsi ja kehittämäsi?

        Minä en edes nuorena katsonut hyvällä työkavereita, jotka oli vaatimassa samapalkkaisuutta itse yrittämättä mitään, kun minä taas yritin pistää parastani ja se muuten kannatti!

        Miksi jauhat tuota ruuan hamstraustasi jatkuvasti, oletko lapsena nähnyt nälkää ? Selität saavasi kunnon eläkettä ja omistat talon , saat lapsiltasi ruokia. Miksi ihmeessä seurakunta antaa sinulle rahaa ? Se on pois joltain puutteessa olevalta ! Annatko vääriä tietoa varoistasi seurakunnalle ? Eikö yhtään omatunto kolkuta , kun haet vielä ruokajonoistakin parhaat palat ?
        Et sinä maksa diabeteksen hoidosta lääkekorvauksen leikkauksen jälkeenkään juuri mitään, vaan aiheutat yhteiskunnalle suuret menot ja ihan laiskuuttasi, kuten tunnustat.
        Olet sinä uskomaton tapaus, ei kyllä heru ymmärrystä tuollaiselle .


      • huhhuuhhh kirjoitti:

        Miksi jauhat tuota ruuan hamstraustasi jatkuvasti, oletko lapsena nähnyt nälkää ? Selität saavasi kunnon eläkettä ja omistat talon , saat lapsiltasi ruokia. Miksi ihmeessä seurakunta antaa sinulle rahaa ? Se on pois joltain puutteessa olevalta ! Annatko vääriä tietoa varoistasi seurakunnalle ? Eikö yhtään omatunto kolkuta , kun haet vielä ruokajonoistakin parhaat palat ?
        Et sinä maksa diabeteksen hoidosta lääkekorvauksen leikkauksen jälkeenkään juuri mitään, vaan aiheutat yhteiskunnalle suuret menot ja ihan laiskuuttasi, kuten tunnustat.
        Olet sinä uskomaton tapaus, ei kyllä heru ymmärrystä tuollaiselle .

        "Olet sinä uskomaton tapaus, ei kyllä heru ymmärrystä tuollaiselle ."

        En ole sinun ymmärryksen puuteessa, joten pidä tuo ymmäryksesi ihan omana huvinasi ja pistä se nyt sinne "omaan taskuusi"!DD

        " Annatko vääriä tietoa varoistasi seurakunnalle ? Eikö yhtään omatunto kolkuta ,??"

        Ei todellakaan, koska varallisuutta ei kysellä lahjan saajalta. Kolkuttaako sinun omatunto, jos joku antaisi sinulle Joululahjan? Myös Eläkeliitto antoi lahjakassin, eikä siinä kyselty, mitä omistat?

        "saat lapsiltasi ruokia."

        Niin saan ja mitä ihmettä se sinulle kuuluu, mitä lapsieni kanssa jaan? Olipa se ruokaa tai palveluja? Ai niin! Unohditko sen vävyni tuoman Joulukorin, jossa on jos`jonkinmoista herkkua?

        Täytyykin mennä taas tiistaina 2.1.2018 täydentämään ruokavarastoa!D

        Hyvää Uutta Vuotta sinulekkin ja muista. Sinun tuloistasi ei ole minun hankinnat pois, joten pärjätään vain kumpikin ominkonstein ja äänestetään seuraavissa vaaleissa kepua tai kokoomusta, kunhan ensin saadaan Sauli uusintakierrokselle.


      • pastanpiristysruiske

        Olet sinä Kristiina aikamoinen pakkaus! Vastauksesi tulee kuin pyssyn suusta, osaat tosiaan pitää puolesi. Jos meillä kaikilla olisi sinun luontosi, niin kuinkahan meidän kävisi? Taidettais olla tukkanuottasilla koko vanhuslauma! Ehkä ne kuitenkin voittais, jotka on käyneet kuntosalilla, johon sinä et laiskuuttasi ole mennyt?
        Pysy palstalla, on lystiä lukea sinun tulenpalavia kirjotelmia. Ja käyhän siellä leipäjonossasi, ettei vaan nälkä pääse yllättämään, jos lapset pistävät välinne poikki joskus, kun liikaa tulisuuttasi näkevät.
        Bravo, ja papukaijamerkit päälle!


      • jokin-pahasti-pielessä kirjoitti:

        Haista home,
        sipilä ja orpo ovat tehneet suurta vääryyttä kaikkia eläkeläisiä , pienituloisia
        ja köyhiä kohtaan,
        piittaamatta seurauksista,
        kristiinaki on ilmeisesti hyötyny suuremman summan riistopolitiikasta,
        muuten ei puolustaisi riistopolitiikan tekijöitä.

        valtion rahaista hyötymynen ilman omaa ansiotaan ja oikeaa työntekoa on korruptiota,
        on rumaa veronmaksajien kustannuksella rikastua ja kähmiä valtion mijoonat vain omaan taskuunsa,
        kyllä valtion tuki mijoonat on tarkotettu kaikkien työntekijöitten hyödyksi,
        ei yksityiseen omistukseen,

        Jokainen voi olla mitä mieltä tahansa poliitikoista ja poliittisista päätöksistä, se on jokaisen äänestyskelpoisen kansalaisen oikeus.
        Mutta on kohtuutonta syyttää laillisesti valitun hallituksen jäseniä, kuten kirjoitat: "valtion rahaista hyötymynen ilman omaa ansiotaan ja oikeaa työntekoa on korruptiota,
        on rumaa veronmaksajien kustannuksella rikastua ja kähmiä valtion mijoonat vain omaan taskuunsa,
        kyllä valtion tuki mijoonat on tarkotettu kaikkien työntekijöitten hyödyksi,
        ei yksityiseen omistukseen, "

        Hallituksen jäsenet tekevät työtään nimenomaan maan talouden ja kansalaisten hyväksi. Jos he panisivat miljoonat taskuunsa, olisivat heidän poliittiset toimensa hyvin äkkiä lopussa.
        Olet eri mieltä tuloksista, ja siksi sinä voit seuraavissa vaaleissa yrittää saada oman puolueesi jäsen läpi.
        Mutta demokratia nyt vaan pelaa näin. Kaikki eivät voi olla tyytyväisiä..
        Oman pesän likaaminen ei koskaan ole hyväksyttyä.


      • äripurriukko
        pastanpiristysruiske kirjoitti:

        Olet sinä Kristiina aikamoinen pakkaus! Vastauksesi tulee kuin pyssyn suusta, osaat tosiaan pitää puolesi. Jos meillä kaikilla olisi sinun luontosi, niin kuinkahan meidän kävisi? Taidettais olla tukkanuottasilla koko vanhuslauma! Ehkä ne kuitenkin voittais, jotka on käyneet kuntosalilla, johon sinä et laiskuuttasi ole mennyt?
        Pysy palstalla, on lystiä lukea sinun tulenpalavia kirjotelmia. Ja käyhän siellä leipäjonossasi, ettei vaan nälkä pääse yllättämään, jos lapset pistävät välinne poikki joskus, kun liikaa tulisuuttasi näkevät.
        Bravo, ja papukaijamerkit päälle!

        Kristiina on nainen mieleeni. Kipakka, tiukkaakin tekstiä kirjoittava eukko se on. Mitä sitä kaunistelemaan; asiat pitää esittää silläviistee, miltä ne itestä tuntuvat.


    • yxkaxkolome

      Laskut voi maksaa etukäteen välttämättä ei tarvi kulkea edes automaatin ohi lakkopäivänä
      Pidä vaan eräpäivästä huoli että tulee oikein

    • tarkastaja6666

      Maksan netin kautta ei huolta.

    • Mitenlie

      Mitenkäs kauppojen kassat toimivat lakkoaikaan jos kortilla maksaminenkin menee lakkoon tai vikaantuu. Onneksi on joku viiskymppinen varalla, kunhan eivät kuukautta pitempään lakkoile.

      • Kahden päivän lakko ei kestä kuukautta.


    • ettäoikeinpankkilakko

      En uso oikeestaan tuohon näin pikaseen lakonuhkaan ollenkaan. Nehän voivat siirtää alkamispäivää jopa parilla viikolla.

    • näin-uutinen

      Kortilla maksut toimivat normaalista ja automaateista saa rahaa, hyvä niin,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe