Onko teille käynyt näin?

auttakaa03poikaa

Oon 14/03 ja niiku varmaa kaikki tietää ni kaikki mun ikäset pojat käyttää tiukkoi addun verkkareit. Mä sain nyt vihdoin sellaset joululahjaks mut en voi käyttää niit ku kiihotun jostaa syyst aina kun laitan ne jalkaan!? Voitteko auttaa? En voi käyttää niit kotonakaa jos äiti tai iskä näkee et mulla seisoo. Äiti jo kysy et mikset käytä niitä ku niin kovast halusit ne. Mitä teen? Kertokaa jos teille on käyny näin ja mikä on auttanut siihen?

10

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tamperelainenpoika

Käytä vaa ni totut niihin

• boitsu03

Laita tosi tiukat alkkarit alle ni pitää seisokin kurissa :) en mäkään kotona haluis seisokkia näyttää, jossain muualla se ei kyl haittais, tytöt kyl mielellään kattelee ;)

• 04tyttö

Oot vitun oksettava

• Niin mikä on oksettavaa? Ei tossa oo kyllä mitään oksettavaa... jos nyt menisit vielä leikkimään barbien kanssa.

• P01KA kirjoitti:

Niin mikä on oksettavaa? Ei tossa oo kyllä mitään oksettavaa... jos nyt menisit vielä leikkimään barbien kanssa.

04tyttö tarkoitti luultavasti sitä, että on oksettava, jos joku nauttii seisokkinsa esittelystä muiden silmien alla ja olettaa, että kaikki tytöt automaattisesti tykkäisivät moista näkyä katsella.

Seisokki ja varsinkin sen tahallinen esittely on aika vahvasti seksuaalisesti latautunut juttu. Mielestäni sexual contentin kanssa pitäisi joutua tekemisiin vain silloin, kuin sitä itse tahtoo.

• Seisokin voi peittää paidan tai puseron helmalla nii että jättää helman housujen päälle löysästi roikkumaan. Kun helma roikkuu sopivan alhaalla ei seisokkia juurikaan huomaa

• Alasuoja

Pistä joko tiukat alushousut tai käytä alasuojaa myydään mm.urheiluliikkeissä.

• Vinkvink04

Sano että ne on niin hienot että hsluut käyttää niitä vaa julkisilla paikoilla ettei kulu

• Mararar

Ite oon muija ja oon ainaihan iha märkän ku käytän addui

• Addudmullaki

Itellä oli sama ongelma mut se helpottaa ku käyttää niitä. Laita vaikka vähän tiukemmat bokserit nii ei kukaan huomaa sitä helposti. Näyttää vaa että munan ääriviivat erottuu vähän ku tarkkaan kattoo ite peilistä mut ei kauempaa huomaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2503
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1556
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1334
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1080
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      24
      912
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      902
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      261
      893
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      212
      871
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      805
    Aihe