Onko teille käynyt näin?

auttakaa03poikaa

Oon 14/03 ja niiku varmaa kaikki tietää ni kaikki mun ikäset pojat käyttää tiukkoi addun verkkareit. Mä sain nyt vihdoin sellaset joululahjaks mut en voi käyttää niit ku kiihotun jostaa syyst aina kun laitan ne jalkaan!? Voitteko auttaa? En voi käyttää niit kotonakaa jos äiti tai iskä näkee et mulla seisoo. Äiti jo kysy et mikset käytä niitä ku niin kovast halusit ne. Mitä teen? Kertokaa jos teille on käyny näin ja mikä on auttanut siihen?

10

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tamperelainenpoika

Käytä vaa ni totut niihin

• boitsu03

Laita tosi tiukat alkkarit alle ni pitää seisokin kurissa :) en mäkään kotona haluis seisokkia näyttää, jossain muualla se ei kyl haittais, tytöt kyl mielellään kattelee ;)

• 04tyttö

Oot vitun oksettava

• Niin mikä on oksettavaa? Ei tossa oo kyllä mitään oksettavaa... jos nyt menisit vielä leikkimään barbien kanssa.

• P01KA kirjoitti:

Niin mikä on oksettavaa? Ei tossa oo kyllä mitään oksettavaa... jos nyt menisit vielä leikkimään barbien kanssa.

04tyttö tarkoitti luultavasti sitä, että on oksettava, jos joku nauttii seisokkinsa esittelystä muiden silmien alla ja olettaa, että kaikki tytöt automaattisesti tykkäisivät moista näkyä katsella.

Seisokki ja varsinkin sen tahallinen esittely on aika vahvasti seksuaalisesti latautunut juttu. Mielestäni sexual contentin kanssa pitäisi joutua tekemisiin vain silloin, kuin sitä itse tahtoo.

• Seisokin voi peittää paidan tai puseron helmalla nii että jättää helman housujen päälle löysästi roikkumaan. Kun helma roikkuu sopivan alhaalla ei seisokkia juurikaan huomaa

• Alasuoja

Pistä joko tiukat alushousut tai käytä alasuojaa myydään mm.urheiluliikkeissä.

• Vinkvink04

Sano että ne on niin hienot että hsluut käyttää niitä vaa julkisilla paikoilla ettei kulu

• Mararar

Ite oon muija ja oon ainaihan iha märkän ku käytän addui

• Addudmullaki

Itellä oli sama ongelma mut se helpottaa ku käyttää niitä. Laita vaikka vähän tiukemmat bokserit nii ei kukaan huomaa sitä helposti. Näyttää vaa että munan ääriviivat erottuu vähän ku tarkkaan kattoo ite peilistä mut ei kauempaa huomaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1178
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      155
      967
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      59
      837
    4. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      757
    5. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      269
      756
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      721
    7. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      62
      682
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      180
      669
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      645
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      638
    Aihe