Minulla alka a tänään PEF- seuranta. En millään muista, kuinka monta hengenvetoa Ventolone -lääkettä otettava. Yksi vai kaksi hengenvetoa? Kirjallisissa ohjeissa ei ollut tietty mitään, kun voim olla erilaisia avaavia lääkkeitä käytössä.
PEF-seuranta - kuka osaisi neuvoa
4
150
Vastaukset
- astmaatikko
Eihän silloin oteta ollenkaan avaavaa lääkettä jos on pef-seuranta.Miksi sinulla on seuranta,etsitäänkö astmaa??
- Johanna1948
Olen menossa lääkäriin ja sitten ennen viikon seurantajakso- aamuin illoin PEF, ensin ilman avaavaa ja sitten avaavan lääkkeen jälkeen uudet lukemat
- astmaatikko
Okei,se on sitten eri asia,luulin että etsitään astmaa,mutta silloinhan ei oteta avaavaa eikä muutakaan lääkettä että saadaan oikea tulos.
- Vaikea_astma
Ota välittömästi yhteyttä PEF-seurannan määränneeseen tahoon ja pyydä/vaadi selvät yksityiskohtaiset ohjeet kirjallisena. Näin saat toteutettua seurannan oikein. Siihen sinulla on oikeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807