Lähdin syntymäkotimaisemissa illalla vielä sienimetsään. Alkoi tulla hämärää. Kaksi poikaa käveli menosuuntaani. Ylättäen poikkesin oiken tien puolelle olisiko kuusien takana vielä sieniä.
Samaa reittiä palatessa kuulin aivan erikoista ääntä. Näin kuusen vieressä harmaan metsäkissapennun. Ihmettelin miksi se pitää noin erikoista ääntä.
Nyt kun rupesin kirjoittamaan kissan kohtaamisesta, tajusin unen tarkoituksen; lähelläni on ihminen, joka pelkää minua. Uni ohjasi; älä enää lisää peloita häntä.
Erikoisesti mouruava kissa viestii, olen sinun armoillasi, en halua että rankaiset minua, pelkään. Intuitiivisesti tiedän tarkalleen kuka tuo henkilö on.
OK! Julistan "linnarauhan".
Erikoisesti puussa ääntelevä kissa
äänetön.todistaja-mies
1
144
Vastaukset
- ap.uni.näytti.tilanteen
Omatulkinta vaikuttaa käytännössä oikean osuneelta. Häirikköpelkuri ei tiedä että häiriköidyn unimaailma on paljastanut hänet vaarattomaksi.
Kaveri hihhuloi, provoilee edelleen, mutta en anna sen mitenkään häiritä. Se loppuu ennenpitkää, kun hän ei saa vastakaikua.
Juttu vaikuttaa kokonaan vainoharhaiselta, mutta tälläistä elämä voi usein olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1275211Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072012- 1381423
- 1061272
- 951242
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871101Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271039- 471032
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861