Ragnimalmenille

Minävm67

Olen hyvin yksinäinen naisihminen. Olen etsinytroista ihmistä viereeni jo kauan, kenellekkään en ole kelvannut.
Olen masentunut ja en muutenkaan tahdo jaksaa.
Minulla ei ole paluuta työpaikalleni ja uutta työtä en ole löytänyt.
Itken paljon. Tätäkö elämäni on jatkossakin? Minulle on pari ennustanut vuosien varrella, että seuraavana vuonna tapaat sellaisen ja sellaisen. Koskaan en ole ketään tavannut. Mitä sinä näet minulle? Ei haittaa vaikka et näkisi sitä mitä toivon kun en edes tiedä kykenisinkö enää edes parisuhteeseen, haluaisin vaan lukea sen mitä oikeasti näet, en mitään muuta.

3

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ragnimalmen

      Hei

      Kyllä minä ainakin tulkitsisin että löytyy tekemistä Sinulle vielä paljonkin saat elämässäsi kuule huseerata, älä nyt vaan vaivu epätoivoon missään tapauksessa , Sinulla on kuule rutkasti hyvää elämää ja kokemuksia edessä päin . Mitä sitten vaikkei ole paluuta entiselle työpaikalle, tulee uutta juttua, älä sitä entistä työpaikkaa nyt ainakaan sure sekuntiakaan, se sai mennä hei hei vaan .

      Kyllä minäkin Sinulle treffejä näen, mutta ei ne tapahdu niin että itkeskelet murehtien kaikkia maailman asioita, vaan kun sinulla netti siinä nyt on niin mene seuranhakupalstalle, (maksulliset seuranhakupalstat ovat tasokkaampia) anonyymina ja tsekkaillen tarjontaa ihan sillä silmällä aluksi että saat muuta mietittävää kun samat jutut. Tiedä mitä kiinnostavaa sieltä löytyy ensin kahviseuraksi , sitten ehkäpä joku spesiaali muuksikin.............? Sinussa on hyvällä tavalla sisällä annos "Justiinaa", kaiva se esiin nyt juuri sitä luonteenpiirrettäsi tarvitset ottaa esiin ja kyllä lähtee! Ja kyllä hitossa kelpaat!
      Sinähän olet vielä nuorekas, seksikäs ja kaipaat nuorekasta seuraa et mitään faareja joilla ei enää "keuli" , sinä tiedät mihin viittaan. Unohda entiset kokemukset, ei niistä ollut mihinkään.
      Painotan tuota vielä, että työuraa kyllä kohdallasi näkyisi, ota iisisti äläkä panikoi, mutta katsele mitä maailmassa on , kyllä asiat loksahtelee paikoilleen ajan myötä sinun kohdallasi niin että olet kuule oikein tyytyväinen olosuhteisiin vielä.
      Hyvää uutta vuotta ja anna perhana vieköön palaa, kyllä sinusta tulta löytyy ja kipinää!

    • Minävm67taas

      Olen jo ollut kauan seuranhakupalstoilla ja ne keistä olisin kiinnostunut eivät ole minusta ja päinvastoin.
      Olen vaan jo niin monta vuotta odottanut ja toivonut jotain uutta ja parempaa ja positiivisempaa elämääni, mutta turhaan.
      Näetkö niin, että en enää palaa nykyiseen työpaikkaani?
      Mutta minä sitten taas jään odottamaan ja roivomaan.
      Kiitos kun köytit aikaasi minuun ja menestyksellistä tulevaa vuotta 2018.

    • Ragnimalmen

      Älä missään nimessä anna periksi seuranhaussa tai yhtään missään muussakaan mitä haluat elämääsi, sillä kyllä vielä tuottaa tulosta haku ja viitsiminen.
      Tulkitsisin ihan uuden työn (paikan) sinulle ja uuden suhteen, eli pää pystyyn ja eteenpäin.
      Uusi vuosi tuo uuden kujeet kunhan otat iisisti mitään todellista estettä siihen miksi eti saavuttaisi haluamaasi niin en sellaisia varsinaisia esteitä näe., minä ainakin uskon sinuun ja kykyihisi saavuttaa haluamasi 100%.
      Huolehdi ja helli itseäsi olet sen arvoinen tosi kiva ihminen ja osaava. Toivon sinulle todella hyvää upo uutta vuotta 2018, tämä vuosi 2017 oli kohdallasi tyly ja tylsä joten se saakin mennä alta pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe