Martinan mielikuvitustreenejä

vauhdilla.tutkaan

"800m vedot laittaa vähän irvistelemään, MUT HITTO ETTÄ JUOKSU KULKEE! 6 x 800m niin että ekat 200m täysiä ja 600m puolimaraton vauhtia. Vetojen välissä 3 min palautus."

puolimaraton vauhtia? Samaa vauhtia, jolla Martina juoksi Jukolan viestissä?

18

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juujuuuuuu9

      Martinalla menee nyt lujaa. Nyt kannattais rauhottua tosin. Hänen nyrkkeilyvideo näytti kutakuinkin samalta kuin omani - ja voin sanoa että siitä on "pro" vielä kaukana. Muutenkin Martinan treenivideot näyttää vähän pinnistelyltä mitä ei ammattivalmentajalta odottaisi. Toisaalta eihän se ammattivalmentaja taida ollakaan.

      • TötterötTanassa

        Antaa kohujulkkiksen nyt leikkiä urheilijaa. Hyvä kun menee kovaa, lujaa ja huikeesti,


    • suuresti.naarattaa

      Aloittajalla 800m matka menee juuri ja juuri löntystäen, jos määränpäänä on kaljakauppa tai sossu.

      • aivanperseestä

        Martinalta ovat maratonit sujuneet yhtä hyvin kuin opiskelut.


    • Pääasia on että Martina pääsee edustamaan Suomea 1/4 triathlonissa ja pellehyppykisassa.

    • mahdaakeeba

      Onko olemassa sarjaa yli 45v tuplaleukojen vetoa?
      Aika komeet on tantalla, nuo kaksoisleuat...
      ja kädet on isot kuin vessanpytyn kannet...
      ei huonoa, ei ollenkaan huonoa - niillä kyllä pistää puput ja jussit ojennukseen.

    • jaskan.pauhaja

      kohta alkaa ankara opiskelu, jopa joutuu olemaan koulun penkillä peräti 8 h. mihinkähän ammattiin valmistuu 8h. koulutuksella.

      • lutkutus2.0

        Tämä on jatkokoulutusta nykyiseen ammattiin. On tärkeää pitää ammattitaitoa yllä.


    • kiirettäpittää

      Marbellan maailmankuulut IronMan-kisat ovat JO neljän kuukauden kuluttua. Miten Martina ja Stefan ehtivät kaikkien muiden kiireittensä ja töittensä ohella valmistautumaan niihin? Ja taas huominen Dubain reissu sotkee tarkkaa valmentautumisohjelmaa...

    • Kakspelleä

      Ehkä ne jo sorvailee selityksiä siitä miten ei tohon kisaan nyt just tänä vuonna ole aikaa osallistua . Mitään tuskin puhutaan siitä miten treenit on taas jääneet ihan puolitiehen ,tai olleet vain poseeraamista urheiluvermeissä . Lomailu ja drinkit näille kyllä maistuu ,mutta tavoitteellinen treeni ei , nää on kyllä valmentajien painajaisia selityksineen

      • niin_mageeta

        Dubaista haetaan molemmille eksoottinen väsymysoireyhtymä eli lorvikatarri, joka estää sekä tavoitteellisen harjoittelun että "stratin."


    • Linteman
      • Einytvarsinluxusta
        2horoa kirjoitti:

        Olet oikeassa.

        https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/inline-images/2017/22/rantakadulla.jpg?itok=MgafTLvw

        Sporttinen look tosiaan

        Ei nää horot paljon tyylikkyydessä toisistaan eroa . Toinen on kyllä jo ehtoopuolella tatskoineen (mistä edes saa noin mauttomia) itsekunioitusta näillä ei ole pätkääkään ne suostuu mihin vaan massia saadakseen . Sporttisuudesta kummankaan kohdalla ei voi puhua , sen verran löysät on kropat ja varsinkin reidet molemmilla . Kumpikin tienaa parhaiten osaamillaan keinoilla.


      • Oravo

        Mahatatskalla piti peittää todella nolo tatskamoka; "if there's a will, there's a road". Kehui vielä itse keksineensä tekstin. Ja teksti oli vielä erittäin isosti ja näkyvästi kirjoitettu. Luulisi tarkistavan ennen kun hakkauttaa ihoonsa tuon tason mokan. Siitä se peittohomma sitten lähti


      • Järkytävääkatsottavaa
        Oravo kirjoitti:

        Mahatatskalla piti peittää todella nolo tatskamoka; "if there's a will, there's a road". Kehui vielä itse keksineensä tekstin. Ja teksti oli vielä erittäin isosti ja näkyvästi kirjoitettu. Luulisi tarkistavan ennen kun hakkauttaa ihoonsa tuon tason mokan. Siitä se peittohomma sitten lähti

        No eihän sitä tuhannen tuubassa tule tatskoja lomarannoilla Tsekanneeksi , karmea totuus paljastuu sitten kotimaassa ja jotain on keksittävä tilalle , mutta miks vielä karmeempaa hakkausjälkeä? Poistaahan noi pitäis ,mutta pupu ei varmaan anna mania


    • Tuotesijoittelua

      Martinan totuus paistaa läpi. Instassa kysellään liian viisaita Martinan huikean valmennuksen tarkoituksista ja tuloksista. Ei katso tarpeelliseksi vastata, mutta joku kun kysyy jonkun päällä olevan retkun perään, niin vastaus tulee oitis.

    • LoppuHuhuille

      Minä en ole mielestäni koskaan kehunut urheilullisuudellani. Kerran yksinäisenä, kerroin juosseeni pururadalla henkilökohtaisen ennätyksen tuolloin kuvittelemalleni "kaverille" Villelle.
      Tämä Ville on näköjään pistänyt vill(e)it huhut liikkeelle, että kuvittelen olevani huippu-urheilija. Näin ei ole. Piste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe