On pystyttävä muuhun kuin haukkumiseenn!

Palsta tulee käyttökelvottomaksi jos pitäydytään vain haukkuihin

Asiakirjoitukset mielipiteistä muotiin ja hyvä tulee!

20

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilannekatsaus

      Näin olisi toivottavaa, ja emmeköhän palaa siihen pitkien härkäviikkojen kuluessa.

      Näin naisvaltaisella palstalla, aiheuttaa naisten keskinäinen kateus valitettavasti ikäviä lieveilmiöitä, jos harvat miehet täällä edes vastaavat tutuilleen.

      Jopa "kilpailijoikseen kokemiaan " saatetaan alkaa mustasukkaisesti piikittelemän kostoksi suosiosta.
      Silti näistä ei kannata välittää, omalla oikeutuksellaan kukin toimii, vaietakaan ei silti tarvitse, jos katsoo aiheelliseksi huomauttaa.
      Vaikeinta taitaa ollakin sillä, joka ei saisi osoittaa kiintymystään millään lailla, joutumatta 'lauman hampaisiin'.

      Jatketaan aihealoituksilla, kun kiintoisa aihe taas löytyy. hymy

    • hymyä.huuleen

      Hymy täältäkin. Annetaan vaan näiden valittujen nauttia ruunen huomiossa lämmittelystä, ovat sen ansainneet . Piristäähän se miehen kehu yksinäisen naisen päivää ja voi olla ettei oikein muualle pääsekuin palstalle kun on liikuntavaikeutta ja muuta estettä.Koita ruune olla tasapuolinen ettei kovin pahaksi pääse tuo kateus kilpasiskoilla. Turha ruunea haukkua, hän tekee tärkeää sosiaalista työtä.

    • noinhan.asia.on

      Taas tuota valivalia.

      Palstalla on kieltämättä huidottu sanan miekkaa. Korkeaa kulttuurin tuntemuksen tasoa on osoittanut se, että vertailukohdiksi on otettu Don Quijote ja hänen mainio aseenkantajansa.

      On tullut myös uusi käsite: hovinarrit. Sen selittäminen kävisi tässä kuitenkin liian pitkäksi,

    • ehdotankinnäin

      Aloita uusi ketju otsikolla HOVINARRIT.

    • Kiitos yrityksestä asiallisuuteen!

      En lupaa muuta kuin yrittää. Kirjoitellaan asioista ja ollaan ystävällisiä.

      • Ihan aikuisten oikeesti!
        Ehkä Sinä Ruune et ole oikea henkilö julistamaan palstalle kirjoitusrauhaa,oikeamielisyyttä,ystävällisyyttä.

        Ollessasi palstan seriffi,jaoit meidät kirjoittelijat silloin jo susiin ja lampaisiin.
        Kuinka oletat,että niistä susista nyt muovaat lampaita??
        Sinä asetin itsesi niin korkealle jalustalle,että minä maanmatonen en yltänyt edes jalkojasi suutelemaan.
        Sic transit gloria mundi


      • surutontane
        rituliini_38 kirjoitti:

        Ihan aikuisten oikeesti!
        Ehkä Sinä Ruune et ole oikea henkilö julistamaan palstalle kirjoitusrauhaa,oikeamielisyyttä,ystävällisyyttä.

        Ollessasi palstan seriffi,jaoit meidät kirjoittelijat silloin jo susiin ja lampaisiin.
        Kuinka oletat,että niistä susista nyt muovaat lampaita??
        Sinä asetin itsesi niin korkealle jalustalle,että minä maanmatonen en yltänyt edes jalkojasi suutelemaan.
        Sic transit gloria mundi

        Kannattiko tuo kirjoittaa?

        Et siis mitenkään ole samaa mieltä Ruunen kanssa!
        Palsta saa kuohua ja vain lisää vettä myllyyn! Niinkö?


      • surutontane kirjoitti:

        Kannattiko tuo kirjoittaa?

        Et siis mitenkään ole samaa mieltä Ruunen kanssa!
        Palsta saa kuohua ja vain lisää vettä myllyyn! Niinkö?

        Kerroin vain totuuden,ettei Ruunekaan ole palstalla se sovuntuoja ja että hän todella jaottelee,kenelle vastaa?
        Minä vastaan aina,minua vastaanhykänneillekin avoimesti.

        Eihän tämä palsta koskaan voi olla tasaveroinen,puskahuutelijoita pilvinpimein ja meitä avoiminkortein pelaavia vain hyppysellinen?

        Minusta se on varastamista,kun minun kirjoittamiani mielipiteitä vääristellään puskista??
        Jollei omia mielipiteitä ole,niin jättäkää toi toisten ajatusten rääpiminen,eihän se keskustelua ole,vai onko??


      • mywa.y
        rituliini_38 kirjoitti:

        Kerroin vain totuuden,ettei Ruunekaan ole palstalla se sovuntuoja ja että hän todella jaottelee,kenelle vastaa?
        Minä vastaan aina,minua vastaanhykänneillekin avoimesti.

        Eihän tämä palsta koskaan voi olla tasaveroinen,puskahuutelijoita pilvinpimein ja meitä avoiminkortein pelaavia vain hyppysellinen?

        Minusta se on varastamista,kun minun kirjoittamiani mielipiteitä vääristellään puskista??
        Jollei omia mielipiteitä ole,niin jättäkää toi toisten ajatusten rääpiminen,eihän se keskustelua ole,vai onko??

        Ei se ihan noin ole. Kyllä on kestettävä vastata huutoonsa, mitä on kertonut palstalla, olkoonkin sitten epäedullista itsellesi. Noinhan joutuu jokainen täällä vastaamaan, vuosikausia.


      • jamenen
        rituliini_38 kirjoitti:

        Kerroin vain totuuden,ettei Ruunekaan ole palstalla se sovuntuoja ja että hän todella jaottelee,kenelle vastaa?
        Minä vastaan aina,minua vastaanhykänneillekin avoimesti.

        Eihän tämä palsta koskaan voi olla tasaveroinen,puskahuutelijoita pilvinpimein ja meitä avoiminkortein pelaavia vain hyppysellinen?

        Minusta se on varastamista,kun minun kirjoittamiani mielipiteitä vääristellään puskista??
        Jollei omia mielipiteitä ole,niin jättäkää toi toisten ajatusten rääpiminen,eihän se keskustelua ole,vai onko??

        vm38 nikin huutoihin ei sitten kannata kiinnittää huomiota, ne kun eivät ole sinun viestejäsi, vai?
        Miksi kaksi nikkiä samalla sivulla aloituksia tekee, kuin ennen moitittu tuhatnikki,
        Meitä on moneksi, mutta saa olla puolestani.
        Rekattuna rekattu huutonsa vastaa, mustalla huutelee, on <Sinun mielipiteesi, eli puskista huudellaan rekkaamatta!

        olen puskis>>>>>>>>>>>>>>


      • 8765987
        rituliini_38 kirjoitti:

        Kerroin vain totuuden,ettei Ruunekaan ole palstalla se sovuntuoja ja että hän todella jaottelee,kenelle vastaa?
        Minä vastaan aina,minua vastaanhykänneillekin avoimesti.

        Eihän tämä palsta koskaan voi olla tasaveroinen,puskahuutelijoita pilvinpimein ja meitä avoiminkortein pelaavia vain hyppysellinen?

        Minusta se on varastamista,kun minun kirjoittamiani mielipiteitä vääristellään puskista??
        Jollei omia mielipiteitä ole,niin jättäkää toi toisten ajatusten rääpiminen,eihän se keskustelua ole,vai onko??

        Mitä ihmeen sovuntuojaa tänne kuulutat ? Pakkoko täällä on olla tappelemassa ja joka kirjain tutkimassa, voiko siihen tarttua kiinni ja loukkaantua tai suuttua. Harkitse paremmin mitä vuodatat omasta elämästäsi, täälläne säilyy luettavissa hamaan maailman tappiin.,


      • mywa.y kirjoitti:

        Ei se ihan noin ole. Kyllä on kestettävä vastata huutoonsa, mitä on kertonut palstalla, olkoonkin sitten epäedullista itsellesi. Noinhan joutuu jokainen täällä vastaamaan, vuosikausia.

        Ja minäkö en ole kestänyt?

        Noi eriävät mielipiteet ovat haaste,siis minä skarppaan uusiin haasteisiin avoiminkortein.
        Puskassa en tollakaan pystyisi elämään,minulla astamapiippu,joten avoiminkortein ama


    • itsestä.se.alkaa

      Kyllä minua kovasti harmittaa Ruunen puolesta.
      Hän saa heti kuraa silmilleen jos jotain kirjoittaa palstan tilasta. Viitataan vanhoihin juttuihin ja totta vie ei niiden perusteellakaan saa Ruunesta huonoa kirjoittajaa.
      Hän ei hyökkää muita kohti, ainoa tosi ikävä keskusteluyhteys on ollut se riita Pilmarin kanssa joka on vellonut palstalla vuosikausia.

      Ruune on kirjoittanut omia mielipiteitään ohjeistuksena palstalaisille, yrittänyt saada keskustelua aikaan, mutta palstan nirppanokille ei mikään ole hyvä!
      Heti katsotaaN KAIKKI MOITTEEKSI JA KIRJOITTAJIEN ALIARVIOIMISEKSI.
      Kyllä täällä on aina osattu toinen kirjoittaja lytätä ja osataan vieläkin ilman että Ruunen ns. kirjoittajien ohjeistmisia katsotaan lyttäämiseksi ja tölvimiseksi.

      Täällä on taito aliarvioida muita, siitä ei pääse mihinkään ja siihen syyllistyy moni, ei yksi eikä Ruune ole puskista ohjeita antanut! Muut täällä opettavat oikeinkirjoituksenkin.

      Ruunen toiveeseen yhtyen, mutta ihan totta, sen turhaksi toiveeksi todeten totean ettei tämä palsta koskaan ole mikään keskustelupalsta, elleivät ihmiset opi kunnioittamaan toistensa mielipiteitä mielipiteinä, ei ohjeina ja opetuksina.

      En kykene opettajaksi, ei ole koulutusta, en korjaa * väärinkirjoitettuja* sanoja, koska jokaisella on oma tapansa puhua ja kirjoittaa, eikä virheiltä ole nähtävästi välttynyt se kielipoliisikaan joka *pilkuttaa* ja opettaa


      Palsta on sairastunut ja tauti on kestänyt pitkään.

      Miksi parantaa palstaa, kun voi parantaa vain omaa suhdettansa palstaan?

    • läpinäkyvää

      Kerro miten olet itse parantanut suhdettasi palstaan ? Mikä/kuka sairastutti palstan ? Omakin tekeleesi on vanhoihin juttuihin viittaamista. Osataan täälä itse tehdä johtopäätökset ruunesta ja muistakin, myös sinusta . Kunnioitusta toki saa jos on sen ansainnut.

      • näkyy.läpi

        läpinäkyvää
        28.12.2017 7:50

        Aloititko Sinä itsestäsi?
        Ansaitsetko kunnioituksen?


      • läpinäkyvää
        näkyy.läpi kirjoitti:

        läpinäkyvää
        28.12.2017 7:50

        Aloititko Sinä itsestäsi?
        Ansaitsetko kunnioituksen?

        Sinähän tuon ylevän saarnan kirjoitit ja heittelit vaatimuksia, ja ne saat miettiä ihan omana tykönäsi.


      • näkyyläpi
        läpinäkyvää kirjoitti:

        Sinähän tuon ylevän saarnan kirjoitit ja heittelit vaatimuksia, ja ne saat miettiä ihan omana tykönäsi.

        en puhunut kunnioituksesta mitään!


      • itsestä.se.alkaa

        läpinäkyvää
        28.12.2017 7:50

        UUSI
        Kerro miten olet itse parantanut suhdettasi palstaan ? Mikä/kuka sairastutti palstan ? Omakin tekeleesi on vanhoihin juttuihin viittaamista. Osataan täälä itse tehdä johtopäätökset ruunesta ja muistakin, myös sinusta . Kunnioitusta toki saa jos on sen ansainnut.

        Noin kirjoitti vastauksensa nimimerkki läpinäkyvää!


        Juuri kirjoitin tuon viestin
        itsestä.se.alkaa
        28.12.2017 5:44

        UUSI
        Kyllä minua kovasti harmittaa Ruunen puolesta.
        Hän saa heti kuraa silmilleen jos jotain kirjoittaa palstan tilasta. Viitataan vanhoihin juttuihin ja totta vie ei niiden perusteellakaan saa Ruunesta jne...

        Kirjoitin oman mielipiteeni, totesin palstan tilanteen ja sinun vastauksesi viestiini osoittaa etten kirjoittanut mitään väärin.
        Heti tuli arvostelu ja kysely!
        Mitä Sinä olet tehnyt?

        Nitä Sinä olet tehnyt?
        Minä kerroin palstan olevan sairas ja sitä se tottavie on, juuri kaltaistesi kirjoittajien vuoksi.
        Jos ei kykene vastaamaan muuta kuin kertomalla että tuo oli saarna, ei kannata vastata.

        Kiitos kommentistasi, minä ainakin kerroin ettei Ruune puhu turhaan palstan huonosta tilasta.

        Arvon vastaaja, tee siitä parempi!

        En alennu riitelemään kanssasi tämä on vastaukseni kyselyysi ja kommenttiisi.


    • no.siinähän.se

      Palstatyranni ja hovinarrit sekoittavat niin usein keskustelunmössöä.

    • En.osallistunut

      Aloittajan ajatus ei aivan ottanut tuulta.
      Parempi onni ensi kerralla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe