uskovaiset on kriminalisoitava

eietuoikeuksia

Outoa, että uskonnon turvin saa rikkoa lakia.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessako? Mitä lakia?

      • HyvästitPaholaiselle

        jutussasi on aimo pätkä on ilmeisesti pelkkää esinahkaa. (AOP) ja loput hihhulistista paskaa.


    • Ei, ei, ei ja ei. Mistä näitä idiootteja sikiää?

    • Sori, elät väärällä vuosisadalla kostonhimoisine ajatuksinesi. Kun luovuimme tuosta raamatullisesta ja kivikautisesta ajattelutavasta, luovuimme myöskin ajatusrikoksista. Se, että joku on uskovainen, ei tee hänestä rikollista. Vain teot merkitsevät.

    • "uskovaiset on kriminalisoitava"

      ------------
      No eipä tule sanasi yllätyksenä. Ei mitään uutta auringon alla: johan nämä Rooman keisarit , Nero ym., vainosivat kristittyjä.

      Kristityn on oltava valmis vaikka marttyyrikuolemaan.

      Jeesushan sanoi:

      Johanneksen evankeliumi:
      13:16 Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei ole palvelija herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi.
      15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.

      • saatrikoksetanteeksi

        Niin, rikollisten tukijärjestönä olette helpolla päässeet.


    • Sananvapaudellakin on rajansa. Yllyttäminen kansoja, yksilöitä, heimoja tai kansanryhmiä vastaan on selkeästi arveluttavaa toimintaa. Danielin kirja ilmeisesti Ihmisen Pojan, Kuninkaiden Kuningas Nebukadnessarin neuvona kehottaa, että tänä nykyisenä aikana 1960-2450 tulisi ainakin Profetiat ja näyt sinetillä sulkea.

      Pidän kriminalisointia ihan varteen otettavana keinona vihapuheiden saattamiseen loppuunsa. Mielestäni Profeetta Hesekiel kertoo erässä kohden, että Herran päivänä 3300-4300 ei suosita niitä, jotka yrittävät TAANTUMUSTA takaisin siihen mitä jo on päästy edistymään. Eli vaikka myöhemmin profeettoja ja näkyjä yritetään palauttaa voimaan, niin se ei ole luultavasti Jumalan tahto.

      Kirkko on jo kauan opettanut että KRISTUKSESSA KAIKKI PROFEETAT TÄYTTYIVÄT JA MUUTTUIVAT TARPEETTOMIKSI. NIITÄ EI ENÄÄ TARVITA.

    • Daniel 9:

      24 -- Seitsemänkymmentä vuosiviikkoa on määrätty kansallesi ja pyhälle kaupungillesi. Sitten jumalattomuus päättyy, synnistä tulee loppu, pahat teot sovitetaan, ikuinen oikeudenmukaisuus saatetaan voimaan, näky ja profetia sinetillä vahvistetaan ja kaikkeinpyhin voidellaan.

      490-0 eKr Kansan ja pyhän kaupungin rakentamisen aika (II temppeli ja Rooma)
      0-490 jKr Jumalattomuus päättyy (Pedoille pyritään antamaan ihmisen sydän sakramentein)
      490-980 jKr Synnistä tulee loppu (Islam lieventää moraalinormistoa, paratiisiin pääsee synnissä)
      980-1470 jKr Pahat teot sovitetaan (Aneet, paastot, luostarit, pyhiinvaellukset)
      1470-1960 jKr Ikuinen Oikeudenmukaisuus (Perustuslait, ihmisoikeudet)
      1960-2450 jKr Näky ja Profetia sinetöidään (Vihapuheet kielletään)
      2450-2940 jKr Kaikkein pyhin voidellaan (????)

      Mihinkään näistä, jotka jo on toteutunut ei kannata paljoa palata. Pyhä kaupunki on rakennettu. Sakramentit määritelty. Synti perisyntiä myöten julistettu kumotuksi. Pahoja tekoja voi sovittaa anein. Ihmisoikeuden ovat ikuisia verrattuna uskonnollisiin lakeihin. Vihapuheita ei enää saisi olla kun aioni on lopussa.

      Kaikki tapahtuu aikanaan eikä menneeseen tarvitse palata luultavasti milloinkaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      33
      3144
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      121
      2100
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      144
      1778
    4. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      88
      1752
    5. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      96
      1668
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      102
      1563
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1415
    8. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1283
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1180
    10. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      80
      1159
    Aihe