Ihmetteleen vaan kun kommentoijat piiloutuu happinaamarin taa. Onko siinä järkee?
Sopimatonta käyttäytymistä
23
761
Vastaukset
- DarthWader
Hän kuolee ilman happinaamaria, joten suotakoon se hänelle.
- lapsi.astialla
Ketelälässytystä piisaa.
lapsi.astialla kirjoitti:
Ketelälässytystä piisaa.
Tutkimusprojektin kannalta tiedustelisin kohteliaimmin, että mikä on tämänhetkinen käsityksesi Ketelöistä? Siis ovatko he happinaamarikuvien takana? Entä Rouvana tai Mylliksenä? Mitkä eri hahmot ovat Jullin kontolla - ja mitkä Pekan? Mistä he ovat saaneet nämä hienot happinaamarikuvat?
- lapsi.astialla
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Tutkimusprojektin kannalta tiedustelisin kohteliaimmin, että mikä on tämänhetkinen käsityksesi Ketelöistä? Siis ovatko he happinaamarikuvien takana? Entä Rouvana tai Mylliksenä? Mitkä eri hahmot ovat Jullin kontolla - ja mitkä Pekan? Mistä he ovat saaneet nämä hienot happinaamarikuvat?
Tekijä itse on paras kysymysten laatija.
- implantoitu-
Happinaamari on implantoitu suoraan kehoon ihmisten on vain totuttauduttava erilaisiin kasvoihin
- ikaalisten.pöyrööt
Kyllä olivat. Sieltäkö nuo pöyrööt ne kuvat pihisti??
- koneapajalta
Pekka ja Julli pölli naamarikuvat se on selvä.
- ken.lienee
Kenelle skitsofreniaa sairastava Ketelä julkaisuviestinsä osoittaa?
ken.lienee kirjoitti:
Kenelle skitsofreniaa sairastava Ketelä julkaisuviestinsä osoittaa?
Miehelle, joka julkaisee itsestään naamarikuvien lisäksi kuvia itsestään teholta.
- anteeksi_keskeytys
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Miehelle, joka julkaisee itsestään naamarikuvien lisäksi kuvia itsestään teholta.
Mutta kuuluvatko nämä homokikkelit johonkin kerhoon
- Havi
Kynttiläveljeksiin
- Khot
Onko nämä samaa veljestä, ku tekivät sen petoksen kunnian ja omantunnon kautta. Ja käsi raamatulla? Ei perkele. Eikö tohon sairauteen pysty muu, ku vikatemiäs loppujenlopuksi. Mut onhan ne kaikin jo ikäkoppuja.
- rahat_pois--
Khot kirjoitti:
Onko nämä samaa veljestä, ku tekivät sen petoksen kunnian ja omantunnon kautta. Ja käsi raamatulla? Ei perkele. Eikö tohon sairauteen pysty muu, ku vikatemiäs loppujenlopuksi. Mut onhan ne kaikin jo ikäkoppuja.
Mäki-Ketelät ja Viitaniemet oli samassa juonessa
- jarmolle-
ken.lienee kirjoitti:
Kenelle skitsofreniaa sairastava Ketelä julkaisuviestinsä osoittaa?
Hoikkalalle.
- tarvitsemme_lisää
Tarvitsemme vielä lisää hassuja päänkuvia
- MailaaHomolle
Miksi Jampe oli teholla naamari päässään? Pesäpallomaila?
Kyllä. Napakka isku ohimoon aiheuttaa happivajausta. Naamarista on lisäksi apua myös nettikirjoittelussa.
- lumihangessa_makaaminen
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Kyllä. Napakka isku ohimoon aiheuttaa happivajausta. Naamarista on lisäksi apua myös nettikirjoittelussa.
Lumihangessa makaaminen naama alaspäin aiheuttaa akuuttia happivajausta
- on.anisti
hoikkalan
- hemohes-vetelän
Hemohes-Vetelän olisi pitänyt uskoa Lipiä ei saa mennä yleisiin puistoihin itseään tyrkyttämään
- onko_tämä_yleistäkin
Onko tämä niin kuin yleistäkin
- Pepapystyssä
onko_tämä_yleistäkin kirjoitti:
Onko tämä niin kuin yleistäkin
Kohtuullisen yleistä ainakin keväthangilla.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504