Sopimatonta käyttäytymistä

nappihaamari

Ihmetteleen vaan kun kommentoijat piiloutuu happinaamarin taa. Onko siinä järkee?

23

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarthWader

      Hän kuolee ilman happinaamaria, joten suotakoon se hänelle.

      • lapsi.astialla

        Ketelälässytystä piisaa.


      • lapsi.astialla kirjoitti:

        Ketelälässytystä piisaa.

        Tutkimusprojektin kannalta tiedustelisin kohteliaimmin, että mikä on tämänhetkinen käsityksesi Ketelöistä? Siis ovatko he happinaamarikuvien takana? Entä Rouvana tai Mylliksenä? Mitkä eri hahmot ovat Jullin kontolla - ja mitkä Pekan? Mistä he ovat saaneet nämä hienot happinaamarikuvat?


      • lapsi.astialla
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Tutkimusprojektin kannalta tiedustelisin kohteliaimmin, että mikä on tämänhetkinen käsityksesi Ketelöistä? Siis ovatko he happinaamarikuvien takana? Entä Rouvana tai Mylliksenä? Mitkä eri hahmot ovat Jullin kontolla - ja mitkä Pekan? Mistä he ovat saaneet nämä hienot happinaamarikuvat?

        Tekijä itse on paras kysymysten laatija.


      • implantoitu-

        Happinaamari on implantoitu suoraan kehoon ihmisten on vain totuttauduttava erilaisiin kasvoihin


      • ikaalisten.pöyrööt

        Kyllä olivat. Sieltäkö nuo pöyrööt ne kuvat pihisti??


      • koneapajalta

        Pekka ja Julli pölli naamarikuvat se on selvä.


      • ken.lienee

        Kenelle skitsofreniaa sairastava Ketelä julkaisuviestinsä osoittaa?


      • ken.lienee kirjoitti:

        Kenelle skitsofreniaa sairastava Ketelä julkaisuviestinsä osoittaa?

        Miehelle, joka julkaisee itsestään naamarikuvien lisäksi kuvia itsestään teholta.


      • anteeksi_keskeytys
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Miehelle, joka julkaisee itsestään naamarikuvien lisäksi kuvia itsestään teholta.

        Mutta kuuluvatko nämä homokikkelit johonkin kerhoon


      • Havi

        Kynttiläveljeksiin


      • Khot

        Onko nämä samaa veljestä, ku tekivät sen petoksen kunnian ja omantunnon kautta. Ja käsi raamatulla? Ei perkele. Eikö tohon sairauteen pysty muu, ku vikatemiäs loppujenlopuksi. Mut onhan ne kaikin jo ikäkoppuja.


      • rahat_pois--
        Khot kirjoitti:

        Onko nämä samaa veljestä, ku tekivät sen petoksen kunnian ja omantunnon kautta. Ja käsi raamatulla? Ei perkele. Eikö tohon sairauteen pysty muu, ku vikatemiäs loppujenlopuksi. Mut onhan ne kaikin jo ikäkoppuja.

        Mäki-Ketelät ja Viitaniemet oli samassa juonessa


      • jarmolle-
        ken.lienee kirjoitti:

        Kenelle skitsofreniaa sairastava Ketelä julkaisuviestinsä osoittaa?

        Hoikkalalle.


      • tarvitsemme_lisää

        Tarvitsemme vielä lisää hassuja päänkuvia


    • MailaaHomolle

      Miksi Jampe oli teholla naamari päässään? Pesäpallomaila?

      • Kyllä. Napakka isku ohimoon aiheuttaa happivajausta. Naamarista on lisäksi apua myös nettikirjoittelussa.


      • lumihangessa_makaaminen
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Kyllä. Napakka isku ohimoon aiheuttaa happivajausta. Naamarista on lisäksi apua myös nettikirjoittelussa.

        Lumihangessa makaaminen naama alaspäin aiheuttaa akuuttia happivajausta


      • on.anisti

        hoikkalan


      • hemohes-vetelän

        Hemohes-Vetelän olisi pitänyt uskoa Lipiä ei saa mennä yleisiin puistoihin itseään tyrkyttämään


      • onko_tämä_yleistäkin

        Onko tämä niin kuin yleistäkin


      • Pepapystyssä
        onko_tämä_yleistäkin kirjoitti:

        Onko tämä niin kuin yleistäkin

        Kohtuullisen yleistä ainakin keväthangilla.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe