Minä en pidä ilmapommeissa. Matala nousukorkeus ei tee oikeutta efektille joka on joko onneton rätinä tai helvetin kova pamaus. Pidän kepeistä ja roomalaisista. Kertokaa mikä niissä ilmapommeissa viehättää? Hintako? Kertokaa myös mistä ilotulitteista pidätte eniten. Hyvää uudenvuoden odotusta!
Mikä ilmapommeissa viehättää
2
143
Vastaukset
- ilmapommiexpress
Ilmapommit on just helvetin hyviä!! sopivan korkea nousukorkeus ja kovaa räjähtävä hieno efecti. ja ovat halpoja itse ostan eniten erillaisia ilmapommeja ja keppirakettei ja muutaman padan ja sit kiinareita papattei big mamaa granui perhosii ymss.Ennemmin kysyisin mikä roomalaisissa viehättää ovat suht kalliita nykyään ja ovat hiljaisia ja eivät ammu edes korkeelle ja ovat vain hiljaisia väripalloi Ei mitään kummempaa. Parhaat kaupoissa saatavat ilmapommit on keijun myymät leijonan laukaukset ja citymarketin nitro thunderit .ja sit myös x mine ja sumotykki yms ovat myös hyviä ja myös tuku turbo thunder on hyvä. Hyvää uuttavuotta kaikille:) muistakaa pitää järkipäässä;)
- siiimmo
kaikenlaisille sekopäille sitä rakettia myydään https://youtu.be/ZGNB4T_tn34
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726303- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32889Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98864Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769