Minä en pidä ilmapommeissa. Matala nousukorkeus ei tee oikeutta efektille joka on joko onneton rätinä tai helvetin kova pamaus. Pidän kepeistä ja roomalaisista. Kertokaa mikä niissä ilmapommeissa viehättää? Hintako? Kertokaa myös mistä ilotulitteista pidätte eniten. Hyvää uudenvuoden odotusta!
Mikä ilmapommeissa viehättää
2
147
Vastaukset
- ilmapommiexpress
Ilmapommit on just helvetin hyviä!! sopivan korkea nousukorkeus ja kovaa räjähtävä hieno efecti. ja ovat halpoja itse ostan eniten erillaisia ilmapommeja ja keppirakettei ja muutaman padan ja sit kiinareita papattei big mamaa granui perhosii ymss.Ennemmin kysyisin mikä roomalaisissa viehättää ovat suht kalliita nykyään ja ovat hiljaisia ja eivät ammu edes korkeelle ja ovat vain hiljaisia väripalloi Ei mitään kummempaa. Parhaat kaupoissa saatavat ilmapommit on keijun myymät leijonan laukaukset ja citymarketin nitro thunderit .ja sit myös x mine ja sumotykki yms ovat myös hyviä ja myös tuku turbo thunder on hyvä. Hyvää uuttavuotta kaikille:) muistakaa pitää järkipäässä;)
- siiimmo
kaikenlaisille sekopäille sitä rakettia myydään https://youtu.be/ZGNB4T_tn34
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292835- 951079
- 58921
- 66885
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6867olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739