Miksi BMW hajoaa

Mixush

Miksi BMW hajoaa pakkasella tai miksi siinä nykyään ei ole tehoa niinkuin muissa, kunnioitin ennen kyseistä merkkiä, mutta nyt on aika alas vajonnut,

Ennen kilpaili Mersujen kanssa mutta nykyään VV paskan kanssa, ei enää premiumia, ei tehoa, missä vika?

18

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo_vastata

Vika löytyy kolmesta kirjaimesta: BMW

• Baijeristarysähtää

Niin... Tuota tuota....
      BMW :hän ei ole mikään talviauto, senhän nyt kaikki tietää, itsestään selvä asia. BMW :n tehottomuus on puolestaan peruja merkille ominaisista tyyppivioista, joita ovat mm. männänrenkaiden katkeaminen/jumiutuminen, jakopään ketjun katkeaminen, huohottimen jäätyminen kun menee nollan alapuolelle mittari, yms.

• pakkasukkoo

Höpönlöpön sanoi hessuhopo, bemari on ykkönen!

• jeppeli95

Tämä onneton kirjoittelee samaa laulua useampaan threadiin:

"BMW :n tehottomuus on puolestaan peruja merkille ominaisista tyyppivioista, joita ovat mm. männänrenkaiden katkeaminen/jumiutuminen, jakopään ketjun katkeaminen, huohottimen jäätyminen kun menee nollan alapuolelle mittari, yms..."

Jo useamman vuoden ikäinen M135iXA ollut tässä allani eikä mitään moisia ja kaikki 320 heposta myös olleet aina tarjolla männänrenkaineen...

Josko kirjoittajalle olisi tarjolla 90 Hp Relluunsa parin hepan lastu, että voisi tuntea olonsa paremmaksi?

• Chippi330da

sitä vituttaa ku sen corolla hajos ;D

• Chippi330da
        Chippi330da kirjoitti:

sitä vituttaa ku sen corolla hajos ;D

"Mä finninaama oon; vedän bemarilla lepikkoon ;se on hyvin homppeli ilmiö; mä nättipoika oon; ajan bemarilla apsille, se on hyvin homppeli ilmiö; mä lapsellinen oon; mun bemarin corollat valoissa kyykyttää, se on hyvin tavallinen ilmiö" ;DD

• Paskalla_on_tekijänsä

Ei ihme ettei ole tehoja. Kaveri on merkkihuollossa töissä ja sanoi, että niin huonoa konetta kun BMW nykymoottorit on saa hakea. Suoraan alumiiniin poratut sylinterit hajoaa jo alle 40000km ja eikun uutta lohkoa tilalle. Mutta kun ei ole muuta laittaa kuin noita alumiinipaskoja niin kyllä kuulema kyrsii.
      Asiakkaat kuulema ei halua, että lohkonvaihto merkataan huoltohistoriaan ja osa jopa maksaa koneen korjauksen kun auton ikä ylittää 2-vuotta, mutta sitä ei saa merkata huoltohistoriaan.

• Ladapower

Ei helvetti, ei ladakaan ole noin heikkolaatuinen kuin BMW tänäpäivänä on...

• vaionbemaritpaskoja

jaa että sellaisia ne bemarit ovat ja kun minä juuri olin ajatellut mersuni bemariin vaihtaa, no olipa hyvä kun kerroit... vaikka mahtaako ne mersutkaan kestää enää miljoonaa, pitäsköhän sittenkin rellua tai corollaa harkita... hmmmm

• mersumiesmutteikohta

Mittarissa 14000km. ja uutta perää odotellaan tehtaalta.

• Pera2002002

Vaihdoin juuri W204 C220 CDIn Bemariin kun diesel koneet on vihdoin saatu kuntoon. Ajamisen iloa nääs

• Baijeristarysähtää

Niin, kaikkihan me tiedämme että BMW on heikkolaatuinen hintaansa nähden ihan tutkitusti, halvemmat merkit ajaa kovaa bemarin edelle joka suhteessa. Tämä on fakta.

• Ihan täyttä paskaa perkele !

• Baijeristarysähtää
        330d-ja-hajis kirjoitti:

Ihan täyttä paskaa perkele !

Bmw on täyttä paskaa tänä päivänä, näinhän se on, aivan totta.

• Anonyymi

Kummallista ettei bmw ole oppinut tekemään kestävää jakopäätä, 30 vuotta tehty paskoja jakopäitä ja huohottimia. Luulisi että ns PREMIUM merkillä olisi jonkunlaista ylpeyttä omasta tuotteestaan,kun hintakin on kallis laatuun nähden.

• Anonyymi

Kyllä BMW:stä tehoja löytyy, mutta se edellyttää että lompakosta löytyy myös pätäkkää. Oisko se näin?

• Anonyymi

BMW on todella hyvä talviautoksi etenkin nelivetoisena, en vaihda muuhun merkkiin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe