Miksi BMW hajoaa

Mixush

Miksi BMW hajoaa pakkasella tai miksi siinä nykyään ei ole tehoa niinkuin muissa, kunnioitin ennen kyseistä merkkiä, mutta nyt on aika alas vajonnut,

Ennen kilpaili Mersujen kanssa mutta nykyään VV paskan kanssa, ei enää premiumia, ei tehoa, missä vika?

18

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo_vastata

      Vika löytyy kolmesta kirjaimesta: BMW

    • Baijeristarysähtää

      Niin... Tuota tuota....
      BMW :hän ei ole mikään talviauto, senhän nyt kaikki tietää, itsestään selvä asia. BMW :n tehottomuus on puolestaan peruja merkille ominaisista tyyppivioista, joita ovat mm. männänrenkaiden katkeaminen/jumiutuminen, jakopään ketjun katkeaminen, huohottimen jäätyminen kun menee nollan alapuolelle mittari, yms.

      • pakkasukkoo

        Höpönlöpön sanoi hessuhopo, bemari on ykkönen!


    • jeppeli95

      Tämä onneton kirjoittelee samaa laulua useampaan threadiin:

      "BMW :n tehottomuus on puolestaan peruja merkille ominaisista tyyppivioista, joita ovat mm. männänrenkaiden katkeaminen/jumiutuminen, jakopään ketjun katkeaminen, huohottimen jäätyminen kun menee nollan alapuolelle mittari, yms..."

      Jo useamman vuoden ikäinen M135iXA ollut tässä allani eikä mitään moisia ja kaikki 320 heposta myös olleet aina tarjolla männänrenkaineen...

      Josko kirjoittajalle olisi tarjolla 90 Hp Relluunsa parin hepan lastu, että voisi tuntea olonsa paremmaksi?

      • Chippi330da

        sitä vituttaa ku sen corolla hajos ;D


      • Chippi330da
        Chippi330da kirjoitti:

        sitä vituttaa ku sen corolla hajos ;D

        "Mä finninaama oon; vedän bemarilla lepikkoon ;se on hyvin homppeli ilmiö; mä nättipoika oon; ajan bemarilla apsille, se on hyvin homppeli ilmiö; mä lapsellinen oon; mun bemarin corollat valoissa kyykyttää, se on hyvin tavallinen ilmiö" ;DD


    • Paskalla_on_tekijänsä

      Ei ihme ettei ole tehoja. Kaveri on merkkihuollossa töissä ja sanoi, että niin huonoa konetta kun BMW nykymoottorit on saa hakea. Suoraan alumiiniin poratut sylinterit hajoaa jo alle 40000km ja eikun uutta lohkoa tilalle. Mutta kun ei ole muuta laittaa kuin noita alumiinipaskoja niin kyllä kuulema kyrsii.
      Asiakkaat kuulema ei halua, että lohkonvaihto merkataan huoltohistoriaan ja osa jopa maksaa koneen korjauksen kun auton ikä ylittää 2-vuotta, mutta sitä ei saa merkata huoltohistoriaan.

      • Ladapower

        Ei helvetti, ei ladakaan ole noin heikkolaatuinen kuin BMW tänäpäivänä on...


    • vaionbemaritpaskoja

      jaa että sellaisia ne bemarit ovat ja kun minä juuri olin ajatellut mersuni bemariin vaihtaa, no olipa hyvä kun kerroit... vaikka mahtaako ne mersutkaan kestää enää miljoonaa, pitäsköhän sittenkin rellua tai corollaa harkita... hmmmm

      • mersumiesmutteikohta

        Mittarissa 14000km. ja uutta perää odotellaan tehtaalta.


    • Pera2002002

      Vaihdoin juuri W204 C220 CDIn Bemariin kun diesel koneet on vihdoin saatu kuntoon. Ajamisen iloa nääs

    • Baijeristarysähtää

      Niin, kaikkihan me tiedämme että BMW on heikkolaatuinen hintaansa nähden ihan tutkitusti, halvemmat merkit ajaa kovaa bemarin edelle joka suhteessa. Tämä on fakta.

      • Ihan täyttä paskaa perkele !


      • Baijeristarysähtää
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Ihan täyttä paskaa perkele !

        Bmw on täyttä paskaa tänä päivänä, näinhän se on, aivan totta.


    • Anonyymi

      Kummallista ettei bmw ole oppinut tekemään kestävää jakopäätä, 30 vuotta tehty paskoja jakopäitä ja huohottimia. Luulisi että ns PREMIUM merkillä olisi jonkunlaista ylpeyttä omasta tuotteestaan,kun hintakin on kallis laatuun nähden.

    • Anonyymi

      Kyllä BMW:stä tehoja löytyy, mutta se edellyttää että lompakosta löytyy myös pätäkkää. Oisko se näin?

    • Anonyymi

      BMW on todella hyvä talviautoksi etenkin nelivetoisena, en vaihda muuhun merkkiin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe