Eurolimitin perintä?:

Hjjklo9

Onko kokemuksia?Laina3500e lyhennys400e. Voikohan saada sovittua pienempää erää? Sama homma suomentililuoton kanssa 2400e ja lyhennys 300e._juu tyhmä oon mietin vaan et olettekosaanneet sovittua pienempää erää vaikka perinnän kans? .

3

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopimustehtynä

      Neuvon päästämään perintään. Saa tehtyä sopimuksen 30 erään. Näin pääset lainasta eroon ja melko kohtuu ajassa. Kuluja toki tulee, itsellä erä eurolimiitin perinnän kanssa tehty 192€/kk. Maksusuunnitelman saa tehtyä verkkopalvelun kautta itse. Tästä kovin vähän tietoa keskustelusta löytyy, toivottavasti tästä on apua. Odottele siis rauhassa että menee perintään ja teet maksusopimuksen. Ei tule merkintää luottotietoihin vaikka tuo perintään siirtyminen viekin jonkin aikaa.

    • Jklöp0

      Kiitos vinkistä pelottaavain päästää perintään.Makseien nyt jonku aikaa ku pystyn, mietin vielä et jos toisen nuista päästäis perintään sillä on muitaki lainoja._ kauanko meni ennenku siirtyi perintään?

    • Lisäätietoa

      Kolmisen kuukautta kesti alkuperäisestä eräpäivästä kun siirtyi. Niin pelotti minuakin mutta älä turhaan pelkää. Perinnästä tulee maksuvaatimus koko summasta kun laina on ensin irtisanottu. Kun teet maksusuunnitelman niin ensimmäisen erän siitä saa kuukauden päähän. Saat näin sillä aikaa makseltua muita lainoja kun odotat että siirtyy perintään. Kuluja tulee mutta niin tulee siitäkin kun makselet noita ryöstölyhennyksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      405
      4119
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      229
      2047
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1520
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      1003
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      127
      965
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      222
      906
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe