Mikä suomalainen elokuva josta löytyy tää repliikki: ”sulla on POROJA paidassa”? Jäi häiritsee kauheesti vanha muistijälki aivoissa :D Joku sellanen tilanne siis missä lapsi on opettajan/rehtorin puhuttelussa ja lapsen äiti huomauttaa opettajalle/rehtorille, et ei oo nyt uskottava heppu hän :D Jos tulee mitään mieleen tästä ni heittäkää ehdotuksia. Kiitos!
*Sulla on poroja paidassa* - mikä leffa?
mietteliäs86
1
117
Vastaukset
- Mietteliäs86
Eikö kukaan tunnista :/
No muistaako kukaan suomalaisten elokuvaa missä oltais tehty näytelmää, joku Romeo ja Julia tms.? En oo varma oisko tää ollu siinä leffassa, mutku en muista senkään leffan nimeä enkä löydä googlella ni ei pysty tarkistaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668