Saako keskusta poronhoitolain uudistettua kunnoittamaan porottomien ihmisten ihmisoikeuksia? Vai jatkaako keskusta änkyräsiipensä turvin korruptoitunutta riistoa?
https://www.koillissanomat.fi/mielipidelukijalta/lukijalta-keskustapuolue-paavastuullinen-poronhoidon-lainsaadantoon-6.226.323242.11871aa9b1
Keskustapuolueen totuuden hetket
poroton123
1
130
Vastaukset
- poroton124
Taivalkosken ja Kuusamon kepulaiset kansanedustajat Keränen ja Parviainen eivät ymmärrä porottomien hätää ja tuskaa, vaan haluavat jatkaa edelleen samaa tuskaa olemalla vastaan poronhoitolain uudistamista. Se ei ole mitään uudistamista, eikä ongelmat poistu sillä, että puhutaan mukavia pyöreän pöydän äärellä toistaen ikivanhaa värssyä, kuinka porot ovat olleet ennen ihmistä täällä ja että porojen aitaaminen on hullu ajatus niinkuin Keränen koillissanomissa isoon ääneen toitottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013