Kävinpä tuossa Mäntän uimahallissa ja näin miespuolisena asiakkaana ajattelin hakea sinne työhön!Naissiivoojat siivoilevat siellä alastomien miesten keskellä paikkoja paikat kosteina!Siispä ajattelin hakea sieltä siivoojaan paikkaa ja siivoilla siellä tasa-arvon nimissä naisten puolen paikkoja!Tasa-arvoon vedoten minulla on siis täysi oikeus suorittaa siellä työtäni tissien ja tussujen keskellä!
Pelit paljaana uimahallissa!
3
786
Vastaukset
- johntravoltanveli
Et ehkä aivan hirveen tarkkaan oo asiaa miettinyt,,aatteleppas mitä tekisi "haluille" joutua näkemään nekin joista "parasta ennen" on mennyt jo vuosikymmeniä sitten. Niin "raadollista" kuin se onkin,ei kaikki ole kivaa nähtävää..Niitä sutjakoita tod. näk.hyvinkin harvoin...
- H.A.Pan.Turska
Mantan Uimahallin vaki on aina ollut tosi asiallista. Paras uimahalli koko Suomessa.
Minua ei ainakaan haittaa, jos joku neiti tai rouva nakee sukukalleuteni.
Joskus nuoruudessani olin Rovaniemella ja siella suomalaiset kavi suihkussa uikkarit jalassa, jotta pili ei nay. Juu, ei siis tosiaan. - Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161