Kuka on suomen historian paras ministeri? Gallup.
Minusta Jari Lindström.
Kuka on kaikkienaikojen paras ministeri?
15
79
Vastaukset
- Eiepäilystä
Tietysti Kekkonen, joka piti huolen koko kansasta.
- Tape9
Ahti Pekkala, ei tuhlailtu!
- Nestori.kaasalainen
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nestori_Kaasalainen
Tämä tyyppi sai muistaakseni nippu-uittotunnelin näsijärvestä pyhäjärveen ja paloi siinä yksi kirkkokin?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pispalan_uittotunneli Paras pääministeri oli Otto-Wille Kuusinen! Hän yhdisti Suomen kansan ennen näkemättömällä tavalla. Vastaansa.
- Yritykseksjäi
Stalin ja muut idiootit tuhos hyvän systeemin siksi taistelu rahasta ja paikasta auringossa vain jatkuu.
Kuusinen ei päässyt ikinä todelliseen valtaan Suomessa.
- sdsddss
Paavo Arhinmäki
- Villevisti
Vitsi, vitsi.
- kankaanniemihän_se
Toimi ei saanut nukuttua ilman eräitä tarpeita. Omalta seurakunnalta nuo tarpeet olivat kyllä pannassa ja pahimmanlaatuista syntiä.
- Elonpoek
Tarkoitit varmasti huonoin.
Tai jo Simon Elo olet, niin sitten tajuan, en muuten. - Lättäjalkaykkönen
Jali pahvi linttajalka lindström on kaikkien sikojen huonoin.
- manuOLImelkomanu
mauno koivisto hän ensimmäistä kertaa pysäytti somalit rajalta eikä päästänyt niitä maahan. Sen jälkeen kukaan ei ole uskaltanut toimia niin rohkeasti.
- Petturitjoukko
Parasta ei ole,
Sipilä, Orpo/Soini/Risikko/Terho huonoimat.
ainiin ja Lindström.
Suomi on jo menetetty. - Arvaan
Olisko. Sergei Lavrov ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940