Meniskö Jampe ykköskierroksella läpi jos olis ehdolla pressavaaleissa?
Jampesta presidentti
10
95
Vastaukset
Mikäli Ikaalinen olisi itsenäinen valtio, läpimeno olisi lähes varmaa. Toisaalta Mäki-Ketelöiden (eli minun) osallistuminen vaaleihin saattaisi sekoittaa pakkaa. On myös monia muita henkilöitä, joita virka saattaisi kiinnostaa, kuten mm. Aino, Matti, Topi, Esko, ja mitä näitä nyt onkaan.
Julli taisi muutama vuosi sitten johtaa puoluetta, mutta se lienee kaikki menneen talven lumia?
- Jullista.Presidentti
myllis_seppo kirjoitti:
Julli taisi muutama vuosi sitten johtaa puoluetta, mutta se lienee kaikki menneen talven lumia?
Käytännössä Seppo Myllis eli Julli perusti Muutos 2011-puolueen. Puolueelle kävi kuin Talopalvelulle - Jambe sai sen konkkaan.
- ota.juha.lääkkeet
Jullista.Presidentti kirjoitti:
Käytännössä Seppo Myllis eli Julli perusti Muutos 2011-puolueen. Puolueelle kävi kuin Talopalvelulle - Jambe sai sen konkkaan.
Miten Jambe hullun Jullin puolueen konkkaan sai?
- muutostalopalvelu2011
ota.juha.lääkkeet kirjoitti:
heteruuden parjaus kamppanjalla tietysti
ota.juha.lääkkeet kirjoitti:
Panettelemalla - kuten aina!
- muutos2011
oivatoikka kirjoitti:
Panettelemalla - kuten aina!
Miten Jabe tavoitti kaikki Jullin 3 kannattajaa?
muutos2011 kirjoitti:
Miten Jabe tavoitti kaikki Jullin 3 kannattajaa?
Suomi24 treffipalstan kautta. Ikaalisista löytyy useita tuttuja.
leppäsen.täti kirjoitti:
Suomi24 treffipalstan kautta. Ikaalisista löytyy useita tuttuja.
Näyttää sinunkin pääsi siellä vilkkuvan kuin maantie poikain suusta. Rouva näkyy olevan myös pelikunnossa.
- kakkanen.on.ykkönen
Ykköskierrokset eivät käy Jampelle, kannattaa pyrkiä kakkoselle, :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797