Mies naista tallomaan

Tallojaaetsin

Onko muita naisia jotka haluaisivat tulla tallotuksi? Itselle olisi aivan unelma että mies talloisi. En hae mitãän pientä tallojaa tai että tuolilla istuu vaan että kunnolla kävelee päällä ja talloo ilmat pihalle. Sekä katsoo tietenkin miten nainen sen kestää.. Toki kohtuuden rajoissa että luut pysyvät ehjänä.
Onko täällä ihmisiä jotka olisivat kiinnostuneita asiasta niin voisi enemmänkin jutella ja ehkä joskus tavatakin?

30

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka! Kirjoita minulle, niin puhutaan asiasta lisää!

      • Sen verran otan tuohon kantaa, että tämä nimmarini on avattu vasta kaksi päivää sitten, joten jos jotain kokemuksia on aiemmasta samannimisestä, niin en ota sellaisesta vastuuta.


      • Lukisin mielelläni lisää teidän kesäloman vietosta.


    • Tallotaan

      Kiinnostaa tietää oletko ihan oikeasti nainen? Minusta se on hieman luonnotonta.Sen ymmärrän,että nainen talloo miestä mutta mies naista.?Mielessäni kelasin tätä asiaa ja alkoi tuntua mahdolliselta,että voisin talloa jos nainen ehdottomasti haluaisi.Mutta vastapalveluksi haluan,että nainen vuorostaan talloo minua.Itselläni on parikin kokemusta kyseisestä hommasta.Olin parikin kertaa Thaimaan matkallani thai hieronnassa jolloin hieroja käveli selässä reisiltä niskaan asti ja se oli yksi nautittavimpia kokemuksiani.Mistä päin olet ja voisitko ajatella ehdottamaani aktia?

      • Tallojaaetsin

        Kyllä olen nainen. Mutta luultavasti meillä on välimatkaa.. Mistä päin olet? Olisiko jotain muuta paikkaa missä jatkaa juttelua?


      • Mistä päin olet?.Itse olen kanta-hämeestä


      • Anonyymi
        kuutamol kirjoitti:

        Mistä päin olet?.Itse olen kanta-hämeestä

        Hyvä minä
        Terveisin Kutsuni


    • Tallotaan

      Hyvä Tallojan etsijä.Olen Rauman seudulta.Mikä olisi muu paikka missä jatkettaisi juttelua?
      Hyvää tämän vuoden jatkoa kuitenkin.

    • Kiinnostava ajatus. Voisin kyllä osallistua yksin tai ryhmässä jos muuten henkilökemiat on sopivat.

    • Nainentoivoolöytävänsä

      Olisiko kiinnostuneita miehiä kyseisestä hommasta? ;)

      • Nainenlöy

        Mistäpäin olet


    • Voisin talloa cowboy buutsit jalassa.

    • Anonyymi

      Vieläkö sua kiinnostaisi tallominen? Itse olen 25v mies Hyvinkäältä ja pääsen kyllä autolla kulkemaan mihin päin vaan. Itse pidän todella paljon myös naisen tallottavana olemisesta. Kokemusta löytyy näistä hommista paljonkin ja isoin nainen päälläni on ollut yli 100kg :-D

    • Anonyymi

      Myöskin footjob, jalkojen nuoleminen ja munille potkiminen on ihanaa :-) Muutaman kerran on jäänyt kivat mustelmatkin :-D Jos täällä on muitakin naisia ketä tällainen homma kiinnostaisi niin laittakaa viestiä ja tavataan :-)

      • Anonyymi

        Footjob ei kylläkään ole jalkojen nuolemista. Tehdään ihan jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Footjob ei kylläkään ole jalkojen nuolemista. Tehdään ihan jotain muuta.

        Ei niin, mutta pidän molemmista :-) Jaloilla runkkaus tuntuu mahtavalta ja ihanaa jos saa lennättää spermat naisen nylonsukkiksiin verhoruille jaloille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, mutta pidän molemmista :-) Jaloilla runkkaus tuntuu mahtavalta ja ihanaa jos saa lennättää spermat naisen nylonsukkiksiin verhoruille jaloille.

        Footworship, footjob, trampling, ballbusting. Kaikki nämä minua kiihoittavat. Kuka voisi toteuttaa fantasiani?


    • Anonyymi

      Eikö ketään ole innostunut näistä asioista?

    • Anonyymi

      Olisi kivaa köytää pidempi aikainen tuttava kuka on kiinnostunut jalkafetissistäni

    • Anonyymi

      Ihan namin kuulosta mut kyl kuulostaa täydeltä huijaukseltakin. Sitäpaitsi kuitenkin asuu jossain hevon hemmetissä.

      • Anonyymi

        Ne aidosti haluavat löytyvät treffisivustoilta. Täällä asustelevat vain vääräleuat ja konfoijarit.


      • Anonyymi

        Hyvinkäällä asun ja ei ole mitään huijausta :-D Mä oon kyllä käynyt monellakin ammattidominalla, mutta haluaisin löytää naisen jota kiinnostaisi aidosti jalkafetissini ilman rahallista hyötyä :-) Ja tosiaan olisi kivaa useammin tapailla.


    • Anonyymi

      Menkää töihin!

    • Anonyymi

      Löytyykö naisia tallomaan? Mielellään myös toteutan fantasioita vasta palveluksena :-)

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1346
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe