Unien selvennys

Novelle89

Olin mökillä ja siellä ilmeni rotta ongelma ja sitten minä ja minun Kaverini etsittiin jotain eteisestä ja mä löysin erilaisia pieniä biljardi palloja jossa oli kirjain takana jokaisesaa kuulin Äitini äänen keittiössä ja hän huusi jotain nimiä ja jokaisessa biljardi oli jokaisen Äitini huutaman ihmisen etunimen ensimmäinen kirjain Me kerättiin ne sitten ruoka pöydälle ja sitten Alko kuulumaan hirveetä rottien jyrsimistä ja kun se oli loppunut samoin oli biljardi palllot hävinnyt .sitten kuulin huutamista uudesta käytävästä joka on tullut unen aikana se johti oman kotini kylpy huoneeseen menin sinne ja menin saunan siellä oli joku hyvin tuttu ihminen mutta en tuntenut häntä siellä oli hyvin pimeää niin en nähnyt mitä hänelle oli käyny ja sitten itsekin rupesin huutamaan apua siellä ja uni loppu siihen.
Olen nähnyt Tästä unesta useampaa kertaa mutta eri asioita esim viimeisessä oli vesi vahinko jonka jälkeen ilmeni rotta ongelma.

Voisiko joku selventää mun unta kiitos🙏

4

2541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Novelle89

      Sofi muutama kirjoitus virhe.

    • Tässä unessa on muutamia sangen mielenkiintoisia elementtejä.

      Rottaongelmat ja vesivahingot unissa kertovat jäytävästä ahdistuksesta. Pinnan alla, jossain näkymättömissä vaanii tuho ja vahinko, siis tunteen tasolla. Tämä ahdistus voi liittyä niin työhön, terveyteen kuin ihmissuhteisiinkin ja kaikkeen niiden välillä. Monesti ihminen tietää, mikä häntä ahdistaa, muttei aina.

      Nimien alkukirjaimet biljardipalloissa ja äidin huutamat nimet. Tämä on hyvin arvoituksellinen teema, mutta yleensä biljardipallot mielletään pelivälineiksi. Toisin sanoen niillä pelataan, eli niitä käytetään omien tarkoitusperien hyväksi.

      Et kerro, keitä olivat äitisi nimeltä huutamat henkilöt. Olivatko tuttuja vai etkö ollut ikinä heistä mitään kuullutkaan?

      Pöydälle nostetut biljardipallot siis tarkoittivat joitain ihmisiä, joilla oli jotain tekemistä äitisi kanssa. Kuten aikaisemmin jo totesimme, saattavat pallot ja heihin liittyvät ihmiset tarkoittaa joitain jollain tavalla hyväksi käytettyjä ihmisiä. Rottien rouskutus ja pallojen katoaminen voisi viitata siihen, että ahdistava tunne liittyy juuri näihin ihmisiin ja heidän kohtaloonsa.

      Uusi käytävä voisi viitata elämääsi lapsuuden taikka jonkun muun vaiheen jälkeen.

      Pimeässä saunassa ollut henkilö, jota et tuntenut, ja josta et pystynyt näkemään mitä hänelle oli tapahtunut kauhistutti sinua.

      Kun unessa on joku, jota ei pysty tunnistamaan, voi se viitata vahvaan torjuntaan häneen taikka häneen liittyvää muistoa koskien. Et unessa nähnyt, mitä hänelle oli käynyt, mutta se kauhistutti ja ahdisti sinua silti. Toisin sanoen tiedät täsmälleen kenestä ja mistä on kysymys, mutta yrität kaikin keinon haudata muistot ja ajatukset siihen liittyen.

      Sanoisin tämän unen liittyvän pikemmin lapsuudessa koettuihin traumoihin kuin unennäkijän tämän hetkiseen elämään. Kauhun ja ahdistuksen tunteet ovat luultavasti peräisin väkivaltaisesta kohtelusta lapsuudessa, enkä pitäisi mahdottomana seksuaalista hyväksikäyttöäkään.

      Kiitos unesi jakamisesta.

    • Anonyymi

      Linnunpesä jossa 3 munaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe