Unien selvennys

Novelle89

Olin mökillä ja siellä ilmeni rotta ongelma ja sitten minä ja minun Kaverini etsittiin jotain eteisestä ja mä löysin erilaisia pieniä biljardi palloja jossa oli kirjain takana jokaisesaa kuulin Äitini äänen keittiössä ja hän huusi jotain nimiä ja jokaisessa biljardi oli jokaisen Äitini huutaman ihmisen etunimen ensimmäinen kirjain Me kerättiin ne sitten ruoka pöydälle ja sitten Alko kuulumaan hirveetä rottien jyrsimistä ja kun se oli loppunut samoin oli biljardi palllot hävinnyt .sitten kuulin huutamista uudesta käytävästä joka on tullut unen aikana se johti oman kotini kylpy huoneeseen menin sinne ja menin saunan siellä oli joku hyvin tuttu ihminen mutta en tuntenut häntä siellä oli hyvin pimeää niin en nähnyt mitä hänelle oli käyny ja sitten itsekin rupesin huutamaan apua siellä ja uni loppu siihen.
Olen nähnyt Tästä unesta useampaa kertaa mutta eri asioita esim viimeisessä oli vesi vahinko jonka jälkeen ilmeni rotta ongelma.

Voisiko joku selventää mun unta kiitos🙏

4

3010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Novelle89

Sofi muutama kirjoitus virhe.

• Tässä unessa on muutamia sangen mielenkiintoisia elementtejä.

Rottaongelmat ja vesivahingot unissa kertovat jäytävästä ahdistuksesta. Pinnan alla, jossain näkymättömissä vaanii tuho ja vahinko, siis tunteen tasolla. Tämä ahdistus voi liittyä niin työhön, terveyteen kuin ihmissuhteisiinkin ja kaikkeen niiden välillä. Monesti ihminen tietää, mikä häntä ahdistaa, muttei aina.

Nimien alkukirjaimet biljardipalloissa ja äidin huutamat nimet. Tämä on hyvin arvoituksellinen teema, mutta yleensä biljardipallot mielletään pelivälineiksi. Toisin sanoen niillä pelataan, eli niitä käytetään omien tarkoitusperien hyväksi.

Et kerro, keitä olivat äitisi nimeltä huutamat henkilöt. Olivatko tuttuja vai etkö ollut ikinä heistä mitään kuullutkaan?

Pöydälle nostetut biljardipallot siis tarkoittivat joitain ihmisiä, joilla oli jotain tekemistä äitisi kanssa. Kuten aikaisemmin jo totesimme, saattavat pallot ja heihin liittyvät ihmiset tarkoittaa joitain jollain tavalla hyväksi käytettyjä ihmisiä. Rottien rouskutus ja pallojen katoaminen voisi viitata siihen, että ahdistava tunne liittyy juuri näihin ihmisiin ja heidän kohtaloonsa.

Uusi käytävä voisi viitata elämääsi lapsuuden taikka jonkun muun vaiheen jälkeen.

Pimeässä saunassa ollut henkilö, jota et tuntenut, ja josta et pystynyt näkemään mitä hänelle oli tapahtunut kauhistutti sinua.

Kun unessa on joku, jota ei pysty tunnistamaan, voi se viitata vahvaan torjuntaan häneen taikka häneen liittyvää muistoa koskien. Et unessa nähnyt, mitä hänelle oli käynyt, mutta se kauhistutti ja ahdisti sinua silti. Toisin sanoen tiedät täsmälleen kenestä ja mistä on kysymys, mutta yrität kaikin keinon haudata muistot ja ajatukset siihen liittyen.

Sanoisin tämän unen liittyvän pikemmin lapsuudessa koettuihin traumoihin kuin unennäkijän tämän hetkiseen elämään. Kauhun ja ahdistuksen tunteet ovat luultavasti peräisin väkivaltaisesta kohtelusta lapsuudessa, enkä pitäisi mahdottomana seksuaalista hyväksikäyttöäkään.

Kiitos unesi jakamisesta.

• Anonyymi

Linnunpesä jossa 3 munaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2625
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      399
      2129
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1932
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      125
      1623
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1581
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1113
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1019
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe