hyvä työnantaja?

T.K.M

Minäpä kerron minkälainen yrittäjä on Miia Kinnari
Teetätti kohtuuttomat määrät ylitöitä vuodesta toiseen merkaten ne ruutuvihkoon ja joita ei sitten saanut vapaina saatika rahana. Asiaan kyllästyneenä lapseni haki pois ja pääsi. Siitä alkoikin loputon valehtelu ja petkuttaminen. Lopputiliä sai odotella ja ne kahden vuoden ajalta olevat ylityöt?
Lupasi kuukaudesta toiseen hoitaa asian kuitenkaan tekemättä asialle mitään.Nyt kun Orivedenleipomo on haettu konkurssiin,liittokaan ei pysty vaikuttamaan vuosien 14 ja15 ylityökorvauksiin, ne nyt sitten jää saamatta.Joko voisi sanoa että tyhmä kun on suostunut moiseen,sitä ei tiedä ennen kun osuu omalle kohdalle mitä on työyhteisön painostus ja työpaikka se on paskakin työpaikka ennemmin kun työttömyyskortisto.Syy siihen etten ottanut yhteyttä yrittäjään,on hänen oma vastaus lapselleni että haeppa kuule palkkaturvasta.
Ymmärrän että yrityksilläkin voi mennä huonosti mutta sellainen vedätys on suorastaan törkeetä.
Olisi edes ollut kanttia olla rehellinen ,ettei ole rahaa niin olisi sitten tosiaan voinut hakea palkkaturvasta.Tämä on varoitus,joukossamme on lieroja.Nuoret katsokaa työsoppari tarkkaan ja kysykää jos ette jotain ymmärrä.Tarkastakaa tilinauhanne ja jos on jotain epäselvyyksiä´,heti liittoon yhteys.
Tämä ei ole tuulesta temmattua ja panettelua,löytyy faktaa.
Toivottavasti tämä ihminen ei saa tulevaisuudessa enään toimia yrittäjänä tai missään luottotehtävässä,minä en ainakaan äänestäisi.

11

2776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orivedenleipomo
      • T.K.M

niin kävimpä vielä katsomassa Miian vaalilupauksia,luotettava ja vastuuntuntoinen,anna mun kaikki kestää!!JOS EI OLE VIELÄ EDES YMMÄRTÄNYT ETTÄ TYÖNTEKIJÄT ON YRITYKSEN VOIMAVARA JA YKSI TÄRKEIMMISTÄ VÄLINEISTÄ TULOKSEN TEKOON.vai onko hän jo siirtynyt tähän uuteen työttömien orjuuttamiseen ennenaikojaan?
        noin yleisesti vielä,pitäisi saada myös sellainen alote että työnhakijan lisäksi työnantajan olisi osoitettava olevansa rehti ja kunnollinen työnantaja ja mielellään myös joku suosittelija,ei tietenkään mikään hyväveli tai kaveri.

• Näin_se_on

Varmaan Sahalahden Krouvilla menee paremmin. Kaljalla on aina juojansa.

• Jägermaister

Minulla ei ole saatavia. Aina on ylityöt maksettu ja vapaat pidetty kuin olemme sopineet. Isokäsi siitä ja kiitos!

• Ihmeissään

Siis en ole eläissäni nähnyt tällästä toimintaa kun kinnarin touhut. Todella todella narsistinen ihminen. Haukkuu työntekijöitä, ei maksa niistä veroja eikä eläkkeitä. En ikinä suosittele meneen sille töihin. Tai no tuskin kohta on enää firmoja mihin mennä. Krouvikin konkassa jo .
      Mutta joo ei maksa palkkoja, varastaa työntekijöiltään palkoista. Se ihminen ei huomaa itessään mitään vikoja. Kaikki vika työntekijöiden. Työntekijät jotka pyöritti hänen firmojaan et toinen pääsee vähä turkkiin lirkutteleen äijille ja juomaan efesiä.

Kuka edes kehtaa käyttäytyä noin. No helvetin sairas ihminen. Sääli.
      Toivottavasti karma kuittaa ja naikkonen joutuis hetkeks telkien taa. Syitä on monia.

• Eerikki1

Konkurssipesäpupi silti toimii...on festiä ja synttäriä...kyllä hyvin menee...

• TIEDOKSIhÖLMÖILLE

EI NIMIÄ VOI TULLA KUTSU RAASTUPÄÄN !!!!!!!

• T.K.M

Muistahan herjaaminen nimillä tein rikosilmoituksen asiasta

• Anonyymi

No KuKaHan HEMMETTI tekee rikosilmoituksen kirjoituksesta, jossa itse on se rikollinen. !!!---!!!
      Jos työpaikka on jollain kriminaalilla nyt haussa,
      ehdotan Pirkanmaan Osuuskaupan Tampereen konttoria...

siellä on kohta vapaita paikkoja uusille kaimoille!

ONNEA HAKUUN!

• Anonyymi

Tätähän pyörittää edelleen sama ihminen, mutta on saatu muut vastuuhenkilöt firmalle... Vuosien ajalta on tilinpäätöstiedot toimittamatta, joka kertoo jo jotain lakisääteisten asioiden hoitamisesta. Varmaan turha mainita minkälainen paikka työskennellä... Yrityksien pyörittämisestä on näytöt jo antanut ja ehkä olisi jo aika luovuttaa?

• Anonyymi

Tämä yrityshän (Kassun-tassu Oy) pitäisi tosiaan poistaa kaupparekisteristä, koska eivät ole toimittaneet tilinpäätöstietojaan lainkaan. Varmaan on uhkasakkoja heille asiasta jo lähtenyt, mutta jotain salattavaa siellä on oltava, kun ei siitä huolimatta asiaa hoida.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1569
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1370
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      219
      1332
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1019
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      950
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe