Näin sinut salilla 23. päivä, kun tulin treenaamaan. Olin varautunut siihen, että saattaisit olla lomalla kotimaisemissa ja saattaisimme törmätä toisiimme. Olin miettinyt jo omaa tunnereaktiotani sinun näkemiseen. Tulin pukuhuoneesta salin puolelle ja siinä sinä olit, venyttelemässä juomapaikan luona. Annoin katseeni kiertää nopeasti ja huomasin erään vanhan tuttavani polkemassa crosstraineria. Hän huomasi myös minut ja tervehti iloisesti. Vilkaisin sinuun ja vilkutit leveä hymy kasvoillasi minulle. Nyökkäsin vastaukseksi ja kiinnitin huomioni vanhaan tuttavaani. Viime näkemästämme oli sentään yli vuosi, joten hänen kuulumisensa olivat sinua kiinnostavampia, etenkin kun näkemisesi aiheutti vain hyytävän kylmän tunteen minussa. Kuin hyytävän kylmä nousuvesi olisi nuossut hetkessä sisälläni, hukuttaen viimeisetkin elossa olleet ristiriitaiset tunteeni sinua kohtaan.
En tuntenut iloa enkä surua näkemisestäsi. En tuntenut vihaa, tai katkeruuttakaan sinua kohtaan. Tunsin pelkkää kylmyyttä ja saalistajan, tai tappajan lujaa päättäväisyyttä toteuttaa tekonsa; tehdä viikon kovimman treenin.
Et tullut juttelemaan, etkä halaamaan niin kuin yleensä tapasi oli. Ehkä ymmärsit sanomattakin, että olet minulle enää pelkkä kuriositeetti ja salituttu, niin kuin suurin osa salilla kävijöistä. Niin käy ihmisille, jotka yrittävät käyttää hyväkseen ystävyyttäni, pettävät luottamukseni, tai valehtelevat minulle. Heistä tulee ilmaan haihtuvia muistoja minulle. Mutta sinun tuoksusi leijuu vielä ympärilläni, eikä suostu irrottamaan. Siitä sinä olet erikoinen ja siksi sinua rakastin.
M-nainen, tunteeni sinua kohtaan
Mustarinta
1
7593
Vastaukset
- Iteppähänootlähteny
Sali-treenaaminen=pinnallisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988