Sataedun opettajien ammattitaito?

Sähkömiesitsekin

Muutaman vuoden Sataedun sähköpuolen opettajia seuranneena, uskallan kysyä, mikä on vaatimus moiselle alalle? Opettaja ei ole edes paikalla, vaan kiertelee ympäri kylää ja ihmettelee sitten, miksi oppilaat eivät itse osaa oppia. Toinen opettaja haisee viinalle ja opettaa pontikankeittoa.....tämä vissiin sai kenkää?
Kokeita ei kuulemma ole ja oppilaat joutuvat itse keksimään päiviksi tekemistä. Kenellä on vastuu koulutuksen sisällöistä? Ja siitä, että se toteutuu?

13

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenoppilas76

      vieläkö se trasupää sielä pyörii...

    • Ammattihyvä

      Eikös ne siellä raksapuolella rakenna niitä omakotitaloja, tekeehän ne sähköoppilaat niihin sähkötyöt. Siinä ainakin oppii alaa hyvin.

    • sivustaseurannut

      Jos opetus samaa tasoo mitä oli takavuosina,niin aika huonot lähtökohdat on työelämään jos ei itsellä ole kova motivaatio ja halu tehdä sähköalan töitä

    • penavaan123

      Olen kuullut myös tälläisestä"opettamishaluttomuudesta"mistälie johtuu?

    • 788899

      Ei taida kellään olla todellista halua toimia opettajana, koskee ihan jokaista alaa; liiketalous, sähkö, hotelliravintola... Paperit saat käteen tekemällä vaatimattomat tehtävät

      • entäsotessa

        Pitääkö paikkansa myös sote-alalla? Kannattaako edes hakea Sataeduun yhteishaussa?


    • armiaavikko

      Tuolla voisi opettajat ja oppilaat vaihtaa paikkaa,eikä eroa huomaisi.senverran laadukasta on nykymeno!
      Olisikin asiallista ruveta tekeen ryhtiliikettä,ennenkuin tuokin siirretään Poriin!

    • Sähää

      Kait niillä opettajillakin on jotain vastuuta ja ammattiylpeyttä tekemisistään.
      Vai odotellaanko eläkkeelle pääsyä?

    • Ex-oppilas

      Niin ja sitten vielä venutetaan vuosia kolmeen kun kaksikin vuotta riittäisi. Paras yllätys oli käytävillä olevat sohvat. Oppilaat saavat välitunnit notkua sisällä ja pelata älypuhelimillaan. Kyllä on ajat muuttunu sitten 80-luvun!?

    • pippelireino

      saman laista tuntuu olevan kuin autoallalla viina haiseee ja käet vapisee yhdellä opettajalla

    • Polvenkulmalainen

      Ei vapissut 80-luvulla kädet, kun ei ehtinyt koulupäivän aikana vielä krapula yllättämään. Duoda, duoda odanpa duosta eddei henki haase.

    • Sähkömies

      Itse valmistuin sähköpuolelta muutama vuosi sitten.
      Silloin 2 opettajaa kuudesta osasi opettaa ja oli halua opettaa. Loput haisi viinalta ja autot oli täynnä tyhjiä pulloja. Itse koulussa oppi hyvin vähän, onneksi oli harjoittelu jaksoja joissa oppi hyvin.

    • Mitävoiodottaa

      Ketään kiinnosta enään mikään ikävä kyllä kun tarpeeks monta vuotta opiskelee tai opettaa tai muuten vaan töitä tekee niin kyllä siinä mielenkiinto menee vähemmästäkin ja jos opiskelijat vielä mahdottomia saatika muut opettajat ja työkaverit niin voivoi mutta Sataedun ammattitaitoon sen verran että en moista oo nähny/kuullu mitä te siellä mietitte eläkkeelle jos ei työt enään maita tai työmotivaatio on kadonnu. Miettikää nyt jos nuorista tulee samanlaisia esimerkkejä kun te. Hoitakaa itsenne kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7351
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4344
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2767
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1424
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1272
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe