Ragnimalmenille

Näkyykömuuttoa

Moni asia voisi olla paremmin siksi kysynkin näkyykö muutoksia elämääni vuodelle 2018? Rakkaudessa tai työssä näkyykö suurempia muutoksia?

8

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ragnimalmen

Hei,

En valitettavasti saa "kiinni" parin lauseen mittaisista kysymyksistä, sillä niitä tulee lähes samankaltaisia jatkuvasti, enkä ala säveltämään ellei mitään synny.
      Kun olemme netissä tekstin varassa, niin kannattaa panostaa kysymykseen ja yksilöidä probleemansa. Kun kuitenkin asiallista vastausta odotetaan muutoinhan oltaisiin horoskooppisivulla.
      (vastaan saman kaikille 1-2 lauseen kysyjille, ethän loukkaanu)

• Näkyykömuuttoa

Moni asia voisi olla paremmin siksi kysynkin näkyykö muutoksia elämääni vuodelle 2018? Rakkaudessa tai työssä näkyykö suurempia muutoksia?
        Olen vailla kumppania/ei parisuhteessa sanoin sen sitten näin. Kuten kirjoitin kysyn niitä muutoksia? Työasiat jatkuuko ne ennallaan vai tuleeko siihen muutoksia? Hajoaako tämä meidän työporukka jotenkin? Syy: johdon päätös.

• ekstam

voisitko katsoa tulleko ihmis suhteeni korjaantumaan

• ekstam

voisitko kertoa miten tässä tulee käymään loppu peleissä seurustelin 5.kk ja välit meni poikki koska välissä oli kolmas osa puoli nyt taas tapailen satunaisesti tätä miestä

• Ragnimalmen

En vastaa ketjukyselyihin, älkää tehkö ketjuja sillä se "sekaa "vastaamista alkuperäiselle vastaajalle", tehkää se
      oma kysymysavaus aina.

Tämä vastaus tuolle alkuperäiselle kyselylle:

Johdon taholta tulee uudelleennjärjestelyjä työporukkaanne, mutta nähdäkseni tämä ei vaikuta suuresti kysyjän toimenkuvaan. Jo vapun aikoihin kumppani vierellä ja kivaa on.

• Näkyykömuuttoa

Kiitos ja Hyvää Uuttavuotta 2018 (hymy)

• Näkyykömuuttoa

Ai niin. Näkyykö minulle muuttoa? Mitä se toisi mukanaan?

• Näkyykömuuttoa

Tuo nimimerkkini sisälsi tuon kysymyksen. Kiitos taas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5467
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5178
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4208
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3278
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2861
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2029
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      43
      1877
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1723
    Aihe