Ragnimalmenille

Näkyykömuuttoa

Moni asia voisi olla paremmin siksi kysynkin näkyykö muutoksia elämääni vuodelle 2018? Rakkaudessa tai työssä näkyykö suurempia muutoksia?

8

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ragnimalmen

Hei,

En valitettavasti saa "kiinni" parin lauseen mittaisista kysymyksistä, sillä niitä tulee lähes samankaltaisia jatkuvasti, enkä ala säveltämään ellei mitään synny.
      Kun olemme netissä tekstin varassa, niin kannattaa panostaa kysymykseen ja yksilöidä probleemansa. Kun kuitenkin asiallista vastausta odotetaan muutoinhan oltaisiin horoskooppisivulla.
      (vastaan saman kaikille 1-2 lauseen kysyjille, ethän loukkaanu)

• Näkyykömuuttoa

Moni asia voisi olla paremmin siksi kysynkin näkyykö muutoksia elämääni vuodelle 2018? Rakkaudessa tai työssä näkyykö suurempia muutoksia?
        Olen vailla kumppania/ei parisuhteessa sanoin sen sitten näin. Kuten kirjoitin kysyn niitä muutoksia? Työasiat jatkuuko ne ennallaan vai tuleeko siihen muutoksia? Hajoaako tämä meidän työporukka jotenkin? Syy: johdon päätös.

• ekstam

voisitko katsoa tulleko ihmis suhteeni korjaantumaan

• ekstam

voisitko kertoa miten tässä tulee käymään loppu peleissä seurustelin 5.kk ja välit meni poikki koska välissä oli kolmas osa puoli nyt taas tapailen satunaisesti tätä miestä

• Ragnimalmen

En vastaa ketjukyselyihin, älkää tehkö ketjuja sillä se "sekaa "vastaamista alkuperäiselle vastaajalle", tehkää se
      oma kysymysavaus aina.

Tämä vastaus tuolle alkuperäiselle kyselylle:

Johdon taholta tulee uudelleennjärjestelyjä työporukkaanne, mutta nähdäkseni tämä ei vaikuta suuresti kysyjän toimenkuvaan. Jo vapun aikoihin kumppani vierellä ja kivaa on.

• Näkyykömuuttoa

Kiitos ja Hyvää Uuttavuotta 2018 (hymy)

• Näkyykömuuttoa

Ai niin. Näkyykö minulle muuttoa? Mitä se toisi mukanaan?

• Näkyykömuuttoa

Tuo nimimerkkini sisälsi tuon kysymyksen. Kiitos taas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1433
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      875
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      57
      734
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      643
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      641
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      637
    Aihe