Mistä löydän naisen?

vanha-äijä

Mistä löydän naisen?.Vaimo ei sanonut pahasti sanoi hyvästi.
Tämä elämä on ollut niin yksinäistä jo monia vuosia.
Voisiko tässä vielä vanhoilla päivillä löytää rakkauden?
Ikääkin on jo 55.Sairaseläke tuli kun oli vakava sairauskohtaus.
Nyt olen melko hyvässä kunnossa.Paino pudonnut noin 20 kg.D2 hyvällä hoitotasolla.
Olen kävellyt lenkkejä lähes 20000 km.Raitis mies olen.En juo viinaa.En polta tupakkaa.
Kyllä tässä saa naisesta vaan unta nähdä.Eipä taida enää toivoa olla?
Ikävä kyllä tähän yksinäisyyteen olen jo tottunut.

59

7090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drgreenthumb

      kokeile tinder ohjelmaa

      • vanha-äijä

        Mikä se on?


      • drgreenthumb

        Se on semmoinen seuranhakupalvelu jolla voi etsia sinulle sopivaa seuraa ohjelma ottaa huomioon sijaintisi yms kriteereja ja ehdottaa sopivaa henkiloa ja voit sitten pyyhkaista vasemmalle jos ei kiinnosta ja oikealle jos vaikuttaa mukavalta.. sitten voi lahetella viesteja tai puhua aanipuheluita jne.. maksuton palvelu eika ole samanlaista huijausta kuin monet netin deittijutut jotka mainosten kautta hyppii silmille.. kay katso osoitteessa https://tinder.com/app/login


      • 573788383

        Voit unohtaa sen Tinderin ihan kättelyssä. Jos et sitten satu olemaan joku julkkis tai miljonääri. Tavallisille äijille se on vain ajanhaaskausta. Usko minua.
        Itse olen käyttänyt Tinderiä pari vuotta ja näyttänyt vihreää ainakin 5000 eri naiselle pääsemättä kertaakaan edes treffeille.


      • Höpö.on.pöpö

        Juu ja tuon trollaamiseen. Sinua nyt ei usko heinänsyöjätkään. Ota ne lääkkeesi ja painu nukkumaan.


      • moimoimoimoimo4645i

        Höh


      • Baltiasta

        Tinderistä minäkin löysin nykyisen naiseni,viime vuoden marraskuussa ja nyt asumme yhdessä, täällä Baltian maassa,onneksi eläkkeellä olemiseni auttaa siihen ,että pystyin muuttamaan hänen luokseen.
        Tänä vuonna varmaan menemme naimisiin,hän ei ole koskaan ollut naimisissa eikä ole lapsia,ikää hänellä on 53 ja minulla kohta 57.

        Tinderiin kun maksaa 10 euroa kuussa,voi rajattomasti lähettää viestejä ja selata ulkomaan naisia ja miehiä samalla


      • Baltiasta
        573788383 kirjoitti:

        Voit unohtaa sen Tinderin ihan kättelyssä. Jos et sitten satu olemaan joku julkkis tai miljonääri. Tavallisille äijille se on vain ajanhaaskausta. Usko minua.
        Itse olen käyttänyt Tinderiä pari vuotta ja näyttänyt vihreää ainakin 5000 eri naiselle pääsemättä kertaakaan edes treffeille.

        Minulla oli sama ongelma aika pitkään en edes päässyt treffeille tinderissä,mutta marraskuussa tärppäsi,vai oliko lokakuun alkua 2017,löysin naisen Baltiasta, ei Venäläinen ja nyt asumme yhdessä Baltiassa, sen mahdollisti minun eläkkeellä oleminen


      • Anonyymi

    • huhahhei32

      Ongelma sullakin.Minä lähdin lätkimään 2004 ja siitä asti ollut ihan yssikseen.

    • vanha-äijä

      Kyllä tässä on nyt vaan pakko uskoa että ei naista elämääni enää löydy.
      Kyllä nyt taitaa mennä loppuelämä ihan yksin.

      • voitärpätä

        Kokeile jotain treffipalstaa, tai lähde näin Uuden Vuoden Aattona baariin kytikselle. On siellä yksinäisiä naisiakin.


      • Eräs_yksinäinen_vaan

        Niin ja baarissa ei tosiaankaan ole pakko juoda viinaa! Voi naiset kiinnostua jopa enemmän, jos mies lähestyy selvinpäin eikä kännissä öristen. :)


      • vanha-äijä
        Eräs_yksinäinen_vaan kirjoitti:

        Niin ja baarissa ei tosiaankaan ole pakko juoda viinaa! Voi naiset kiinnostua jopa enemmän, jos mies lähestyy selvinpäin eikä kännissä öristen. :)

        Eipä kiinnosta enää baarit.Ne kyllä nähty.
        Kyllä nämä baarien naiset ovat säälittäviä tapauksia.


      • mikäsittenneuvoksi
        vanha-äijä kirjoitti:

        Eipä kiinnosta enää baarit.Ne kyllä nähty.
        Kyllä nämä baarien naiset ovat säälittäviä tapauksia.

        Tuskin sinua kukaan tulee kotoakaan hakemaan. Samanlaisia yksinäisiä henkilöitä ne naiset baareissa voivat olla kuten monet miehetkin.


      • 9875

        Hei,
        Kyllä sinun iässäsi vielä löytää iiden. Naisiahan on pilvinpimein joilla on samat ongelmat, Yksinäisyys, Sinun täytyy vaan etsiä tarmokkaasti. ei ne kotoa tule hakemaan,


      • Anonyymi

        Sitten meitä saamattomia on kaks!


    • 31624

      Taisit itse tehdä oharit vaimolle, olet jotenkin niin tuttu............tapaus..............................

      • Terve.vaanmenoa

        Enpä tiedä. Aika luuseri, jos täällä ruikuttaa naisenpuutetta...toisaalta tuskin kukaan järkevä nainen alkaa vetää perässään moista kivirekeä...


    • PEKKA-K

      Ei tässä toivoa enää ole.Eturauhanen vaivaa ja varmaan pitäisi lääkäriin mennä.
      Olen siirtänyt lääkäriin menoa aina päivästä toiseen.
      Pakko mennä ja ottaa muutamia kokeita.

      • Muuanukkeli

        No mene hyvä ihminen. Vai pelkäätkö syöpää? No syöpä on jos on. Ja hoidot aloitetaan.


      • Pelekäätkö siä niitä testejä sen takia ku se lääkärsetä työntää sormen persvärkkii? Ei se satu ja siinähä siä suat jo kosketteluvakii.


      • PEKKA-K

        Ei tässä nyt sittenkään ole eturauhasessa vaivaa.
        Otettiin labrakokeita ja ne olivat ihan hyvät.


    • Eikaksinyksin

      Hei mistä päin olet vanha-äijä? Täällä kyselee yksinäinen naisihminen?

    • kuvatesiin

      Katso e Kontakti palstaa. Siellä näet ellien kuvia. Voi valita parhaimman.

    • KävEllenKuntoon

      55-vuotias ei ole vanha, paitsi, jos tuntee itsensä vanhaksi.
      Missähän päin tämä vanha äijä kävelee?
      Voisin minäkin pitää silmäni auki ja katsella vastaantulijoita tarkemmin, jos vaikka sinut jostain löytäisin :)

    • Sinklu54vnainen

      Pidä mieli korkealla ja harrasta sellaista, missä ihmisiä liikkuu!
      Sellaisia miehiä on mukava jututtaa.
      Tule suomi24-treffipalstalle!

    • Ihana64

      Minä löysin 50 matchin kautta ihanan miehen💕En olisi uskonut enään rakastavani tai löytäväni hyvää miestä😊Onnea etsintään,sinä ansaitset rakkauden ja toivottavasti myös löydät sen💖

    • onnellinen

      suomi24:n chat on hyvä foorumi,siellä voi keskustella nimimerkillä ,esim.vanhimmat huoneeseen
      mahtuu noin 70 keskusteliaa ja siellä kun juttelee järkevästi,niin saa varmasti hyvinkin pian juttukavereita,sekä naisia,että miehiä,itse löysin sieltä oman rakkaani ja rakkaus kukoistaa edelleen

    • hf0wefh

      Kyllä ei ole mikään ikä esteenä, miehen pitää olla vain mies eikä turhan ulisija. Aina saanut hätistellä rumimpia syrjään, nyt 50 vuotiaana löysin sen elämäni naisen ja luulen että se on luonteesta kiinni eli älä täällä ruikuta vaan etsi ja ota nainen itsellesi

    • Vanha-Äijä

      Kyllä sen näkee peilistä kun kaikki on jo eilistä.

      • Flaxiton

        No on meitä naisia joilla parasta ennen on jo mennyt. Ja sitten meitä jotka ei olla kauniita. Joilla ei oikein flaxi käy. Toivottavasti kaveri elämään useimmille löytyisi.


    • armiini

      Miten tuntuu,vanha-äijä,että olet jo luovuttanut.Et todellakaan ole mikään vanha.Asenne kysymys.Olen jonkun verran sinua vanhempi,mutta en pidä itseäni vanhana.Vaikka en juokse lenkillä,enkä käy kuntosaleilla jne. Suomi 24,ei todellakaan ole hyvä juttu.Käyn siellä joskus ja eihän ne siel muuta tee kun aina vaan kinastelee,ei mitään kunnon keskusteluja.Niin ja se tinder,on todellakin maksullinen juttu.En ole,enkä mene myöskään sinne. Ei se nainen valittamalla sinne sun kotiis tule. Mut jos sen näkee jo peilistä,niin sitte.. Tuu tänne,niin katsotaan,onko sinusta miestä mihinkää..

      • niinjajaa

        kovin on samanlainen kirjoittamistapa kuin aloittajalla...


    • ItkuIikka

      Minä olen 70-vuotias, enkä tekisi mitään 55-vuotiaalla käytetyllä ruikulla.
      Mee vaan peittoon alle vitisemään!

      • IinesSerkku

        ...nimim. Itkulikka. Mitähän ihmettä kirjoituksella tarkoitit? Varsinkin viimeinen lause... ??


    • IinesSerkku

      Heippa "Vanha äijä" ..ensinnäkin kutsu itseäs mieluummin vaikka Kiva-äijä nimellä :) Vaikka oletkin mielestäsi vanha. Jos haet elämääsi naista, niin sen eteen kannattaa panostaa, jotta kiinnostus heräisi vastakkaisessa sukupuolessa :D . -Kaikki käytännön kriteerit, osaan sitä ja tätä tai olen saavuttanut mitä tahansa, kannattaa hetkeksi unohtaa.
      Pari vinkkiä!
      Jos haet paikanpäällä seuraa jossakin tai olet treffeile menossa, niin PANOSTA ITSEESI, ole huoliteltu ja siisti, vaikka hömpältä kuulostaisi - siihen naiset kiinnittävät paljon huomiota, jopa ihastuvat! JA SE mikä mielestäsi on huoliteltua ja siistiä ei välttämättä ole sitä toisten silmissä. Kysy nuoremmilta (pojiltasi ?) kavereilta hiukan tarkennusta ulkokuoresi parannukseen. - On todellakin väliä, onko sinulla 10 vuotta vanha paita, vai viime viikolla hankittu. Samoin, tuoksutko hyvältä, mielestäsi kyllä, kun peset itsesi - ei riitä, vaan laita vielä sitä UUTTA parfyymia, Ei sitä kaapissa 15 vuotta ollutta Menneniä, ei. Ja toinen asia. Naiset eivät tule kotiisi, sinun pitää käydä ulkona, paikoissa, jossa tanssitaan, seurustellaan ja vaikkapa retkeillään.

    • 60vuotias

      Ole vain oma itsesi, älä ala itsestäsi tekemään mitään muuta kuin mitä olet oikeasti sisimmässäsi. ulkokuorta voi puunata vaikka millälailla mutta sisältö, se mitä olet henkisesti on tärkein. Paitsi tietenkin jos hakee pelkkää kuorta.
      Tansseista, lavalta kesällä, minäkin löysin ihanan raittiin miehen. Ei ollut viimeisen päälle puunannut itseään, vaan puhtaat "vanhat" vaatteet oli päällä, tukka vähän hapsotti, no, parta oli ajeltu kyllä ja sitä vanhaa menneniä ripsoteltu leukaan :) Mutta meillä olikin jutut jotka loksahti kohilleen, eli harrastukset. Ikää on kummallakin yli 60 joten ei rakkaus ikää katso. Mitään hurmosta ei ollut vaan enemmänkin ystävyyttä ja toveruutta josta oli hyvä jatkaa eteenpäin.

    • n25v

      Opettele tanssimaan, mene tanssimaan. Ei itsellä kokemusta, vaan tietoa ikäisistäsi.

      • tanssi.taito

        Tanssiminen on tämän päivän sana. Tanssikurssit ja sitten lavalle, jos ei ennestään osaa tanssia. Hyvä viejä saa varmasti seuraa.


    • UbuntuMate
    • rakkaudenlöytänyt

      Miksi vaimosi sanoi "hyvästi"? Mieti sitä ja jos hän löysi toisen miehen niin miksi? Jos olet ollut hyvä rakastava puoliso niin ei vaimo sano hyvästi. Korjaa itsessäni nämä epäkohdat ettei seuraavakin nainen sano hyvästejä niin etköhän varmaan löydä itsellesi uuden kumppanin, Kun osaat käyttää nettiä niin käytä ja lahde sieltä sohvalta liikkeelle, hae harrastuksia ja muuta aktiviteettiä elämään, niin huomaat kohta että uusi kumppani on jo kainalossa.

    • Yksinäinenvaeltaja12

      Täällä 49- v nainen mietti myös mistä löytää luotettavan miehen. Baarit ei kiinnosta, mutta eipä ne miehet minua kodistanikaan löydä.

      • sinkkumies

        No täällä on yksi mukava etelä-suomesta 62 synt miten saan yhteyttä?


    • I_m_so_lonely

      MInä olen luotettava viisikymppinen mies. Baarit ei kiinnosta minuakaan.

    • Fixuhenkinen

      Kyllä baarit kiinnostaisivat, mutta kun sellaisia ei täälläpäin löydy!

    • Yksisuuntalipulla

      Jos haluat olla loppuikäsi onnellinen, ota vaimo (tai tyttöystävä) Aasiasta. Tämä neuvoni perustuu kokemuksiin, omaani ja kymmenien kavereide.

      Ja vielä parempaa: muuta Aasiaan, jonnekin lämpimään, halpaan ja mukavaan paikkaan. Meitä tyytyväisiä tänne muuttaneita on jo paljon, ja yhä näkyy lisääntyvän. Täällä kun miehelle aukeaa uusi nuoruus.

    • karseakokemus

      ja pitää kertoa heti jos on ongelmia alkoholin kanssa, ei siisti olemus aina auta

    • Rahkistunut

      Olen näköjään onnenmyyrä, koska tapasin naisen jota olen aina rakastanut, kun oli itsekkin vasta eronnut. Tapasimme noin 15 vuotta ekakerran ja silloin ihastuin täysillä häneen, mutta kun oli varattuja kumpikin, niin se ei johtanut mihinkään. Olin sinkkuna noin 8 kuukautta ja huomasin facebookinkautta hän on myös sinkku ja siitä se sitten lähti ja olen vakuuttunut, että en koskaan ole ollu niin rakastunut kuin nyt ja tunne on todellakin molemmin puoleista, seksielämämme on tosi hellää ja intohimoista. Vanhempanakin näyttää rakkaus onnistuvan.. N50 M60

    • Asennettaitsesääliin

      Jos olet jo tottunut yksinäisyyteen ja olet sitä mieltä, ettet naista löydä niin et varmasti löydäkään.

    • vanha.äijä

      Kyllä se sitten oli siinä.

    • baltiasta

      Minä löysin ulkomailta,baltiasta (en virosta) asun hänen luonaan,suomalaiselle naiselle ei kelpaa työkyvyttömyys eläkkeellä oleva kohta 57v mies,samoin pääkaupunki seudulla usein ollut ammattini esteenä naisille,niitä ei kiinnosta bussikuskit,vaikka bussikuskien palkkaus siellä on parempi kuin akateemisten.....no nykyinen baltian naiseni on akateeminen,joka on aika ihme sillai,että akateemiselle kelpaa bussikuski,melkein kouluja käymätön mies

    • baltiasta

      Jos vähäänkään kielitaitoa riittää,suosittelen ulkomailta etsimään puolison,koska suomen naiset on aika ranttuja

    • kamuksesi-näin

      Moi äijä ( ja hyvää ikää olet) onko hänen pakko olla nainen?
      Mietipä jos mieskaveri vois korvata hakusi'' - lenkeille yms. ajanviettoon kanssasi yhdessä? :)
      Mä voisin olla ok, jos itse et ole pikku-ukko!? Itse päälle 60 ja ihan ok kaveri - Hki.

      Ps. Muutkin asiasta kiinnostuneet tarkkailkaa s.24 treffit palstaa.

    • Komemuksen_ääni

      Venäjältä.

      • Pekka_P_

        Tein vierailun Venäjälle.Venäjällä paljon kauniita naisia.
        Miehet juovat halpaa Venäläistä vodkaa ja kuolevat jo 50-vuotiaana.
        Täällä kotikaupungissa on myös melko paljon Venäläisiä.
        Nämäkin Venäläiset naiset ovat kauniimpia kuin Suomalaiset naiset.


    • epäilijä

      Kyllä on äijällä huolet ja on olevinaan vanha vaikka on parhaassa keski iässä no mene päivätansseihin ja eläkeläisten rientoihin serataloille jossa kemuja. Jo vain käy säkä , on kyllä tolla liikuntapuolelakin oma porukka kuten myös mökkeilijät jotka tarvisi vähän remontti apua näin varmaan syntyy suhteita kun tutustuu harrastuksen kautta. Tosta raittius puolesta vois vaikka vähän helpotaa kyllä kohtuus tulee sallia vaikka itse ei liioin käytäis .Onnea matkaan äijä

    • mariah63

      ota mut

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      134
      8365
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1373
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1145
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1116
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      92
      1046
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      136
      944
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      765
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      758
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      751
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      654
    Aihe