Äänestäkää Pekka Haavistoa

Tehkääse

Miettikää miten se nostaiai Suomen arvostusta ulkomailla, kun meillä olisi homopresidentti? Kaikki ajattelisivat, että onpas tuossa suvaitsevainen maa. Nyt Suomella on taas mahdollisuus näyttää, että Suomi todellakin on hyvä maa elää. Emme tarvitse mitään ikivanhaa kokoomusukkoa, vaan homopresidentin!

20

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gggggtt

      Juu, kaikki edistykselliset maat kutsuisivat silloin Suomen presidenttin puolisoineen valtiovierailulle.

      • Tehkääse

        Valtiovierailujen on aika muuttua sitä mukaan kuin presidenttien.


      • Todellisuustoista

        Haavisto on Iltalehtien ja Hesarin aikaansaama lööppi. Presidentin virka ei ole mikään Idols tai Euroviisu kilpailu. Herätkää


    • NoinOn

      Putin varmaan suutelisi Antonion kättä!

    • kammottavaajatus

      No ei ikinä sitä häpeetä suomelle. Olisi kauheeta itsenäisyyspäivän vastaaotossa jos kaksi miestä olisi seisomassa ja kättelemässä vieraat voi hyvänen aika... en kehtaisikatsoa enkä sanoa olevani suomalainen. Olkoon mikä hyvänsä kunhan ei ikinä presidentti, en voi muuta sanoa kuin että hyi olkoon...

      • Persjalka

        Mikä siinä nyt on niin kauheaa? Seisoohan noita miehiä rivikaupalla vierekkäin sotilasparaateissakin. Itsenäisyyspäivänä viimeksi oli Kuopiossa paraatit ja oli ukkoja vieretysten. Mikä ettei rauhallisissa oloissa juhlatunnelmissa juhlavatteissa kaksi fiksun näköistä miestä vieretyksin?? ? Ei minua kauhistuta vähääkään.

        Minä se kyllä olen kuullut homofobiasta kärsivien ihmisten pelkäävän sitä, kun itselläänkin heillä on alitajunnassa voimakas kiihottava kiinnostus ja tunne samaa sukupuolta oleviin.
        Eivät vain rohkene sitä tunnustaa oikein itsellekään.


      • saisköyriäpekkaa

        Minä tunnustan,haluan Pekan kanssa piehtaroida,Anttoni katsoo vieressä kyllä kiihottaa ajatus.


      • vaalimainosta

        "Homo-Pekka Anttonin kun polvelnsa nosti sehän vasta riemua nostatti"


    • Kottariope

      Äänestän Haavistoa, mutta en hänen sukupuolisen suuntautumisensa vuoksi. Koen, että Pekka Haavisto on fiksu, älykäs, sympaattinen ja osaava henkilö ja tottunut liikkumaan maailmalla.
      Ihailen häntä.

    • pekallesuomimies

      Pekka on POLITIIKKO

    • kaikkeasitäkuulee

      Se olisi kansallinen häpeä!

    • mikäluonnol_lista

      Kukas se sanoi että on onni tulla vai syntyä suomeen ...
      vai oliko se suoleen ...
      vai kuinkas se nyt oli.

      Tuolla joku kirjoitti tulevaisuuden itsenäisyyspäivän vastaanotosta.
      Siinä pressapari seisoisi tuntikaupalla miljoonien edessä.
      Eiköhän ajatukset jossain menis epävirallisellekin puolelle.

      Lets see if this van is hes?
      It would prove that suva itse vai suu s not really suva itse vai nen :)

    • hämmennystä

      Haavisto2018-kampanjan hauska sähköpostiosoite:

      sbv8rjof0coomcssmlhfhi6kos @ group.calendar.google.com

      Helppo muistaa, eikö?

    • hjkljkjölköklök

      Aivan sama mitä yksityinen ihminen tekeee vapaa aikanaan,mutta itse olen sen verran vanhan aikainen, että tuntisin oloni kiusaantuneeksi Suomalaisena , jos julkisuus kuvassamme esiteltäisiin maan johtohenkilön puolisona rouva presidenttinä samaa sukupuolta olevaa henkilöä. Liian modernia minulle.

      Haavisto on kyllä kaikinpuolin fiksunoloinen kaveri, tosin pelkään pahoin ,että maailman hyväntekeväisyys ja ihmisoikeus asiat ja pakolaispolitiikka menisi oman maan edun ajon edelle.Arvojärjestys on hänellä varmasti hiukka toinen kuin itsellä, mutta kelle nuo arvot ovat tärkeitä heille Haavisto on varmasti oiva ehdokas, sillä henkilönä hän on varmasti vakaumuksilleen vahvasti uskoutunut ihminen.

    • rajaajossain

      Pekka on fiksu mies, mutta en henk.kohtaisesti ole niin suvaitsevainen, että miesparia presidenttipariksi haluisin, enkä ole niin suvaitsevainen ulkomaanapuun ja pakolaisten vastaanottoon rajattomasti kuin Pekka vaikuttaisi olevan.
      Vihreitten ajatusmaailma on liian kaukana omastani.

    • eiikinäeii

      En satavarmasti ikinä änestäisi haavistoa. Armeijaa käymätön, erittäin naismainen ja homo.
      Me ei suomea laiteta sellaiseen häpeään, että valittaisiin homo presidentiksi.
      Ja se on vain ylioppilas. naama vehnäsellään ja meikki kasvoilla yrittää saada ihmiset uskomaan mitä sontaa höpöttää.

    • synti.kauas.pois

      Jumala meidät kyllä varjelee homo-presidentiltä, ei sellaista rangaistusta kyllä anna. Täällä maassa on paljon kristittyjä, jotka rukoilee Suomelle Jumalan mieleistä pressaa! Muita koettelemuksia sallii kyllä, se on varma!
      Voi jopa sodankin antaa, sekin olisi kauhea asia.

    • haavistoparas

      Haavistohan olisi ratkaisu meidän kovasti itkemään mamuongelmaan. Eivät islamistit voi tulla maahan, jossa on homopressa. Ja vaikea niiden olisi elääkin täällä, koska heidän oppinsa mukaan ihminen pitää siitä tappaa. Mamuvirta kääntyisi automaattisesti poispäin meistä maihin, joissa valtionpäämies edes jollain tavalla menee heidän uskonsa kriteereihin.

      Näin nahkapäiden mamuongelma olisi helposti ja kauniisti ratkaistu. Ei siihen tarvitse mitään typerää mölinää eikä idioottimaisia politiikkoja hölisemään paskaa, vaan homokammo lopettaa turvapaikkamatkailun tänne.

    • edryh

      Kyllä presidentillä pitäisi olla muitakin meriittejä kuin homous ja Haavisto paljastui jo viime vaalienkin jälkimainingeissa täysin epäpäteväksi tyypiksi.

    • homotuleejaistuu

      Jos kansa haluaa homopressan, niin se saa sen. Joskaan ei tällä kertaa, mutta sitä tulevissa vaaleissa ei Haavistolle löydy haastajaa. Väyrynen on jo vanhainkodissa eikä muista räpeltäjistä ole mihinkään kun Haavisto jyrää pressaksi. Demokratiassa ei meidän inhokkitunnelmat vaikuta mitään vaan jytky tulee vääjäämättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe