Hei,
kovasti ollaan mietitty kohdetta Kroatiaan. Millaiset rannat Cavtatissa on? Vai olisiko sittenkin Makarska parempi. Makarskaan on vaan pitempi matka lentokentältä kuin Cavtatiin. Mielipiteitä heittäkää.
Cavtatin rannat/Makarska
5
662
Vastaukset
- caavta
Cavtatin ranta ei kovin hyvä,cavtatin ja dubrovnikin välissä hyvä ranta
- Satunnainen_matkustaja
Chavtatin rannat on tosi kirkkaat, mutta vesi yllättävän viileää. Pohja on isoja kiviä, ja pohjassa on merisiilejä.
- viimekesänä
..ja käärmeitä. Kokeilin veden lämpötilaa kädellä ja näin pohjassa ison käärmeen. Ei kunnon rantaa. Kaunis paikka, mutta ei rantalomailuun sopiva. Kerran käyty ja riitti.
- caavta
Dubrovnikin ja Cavtatin välissä on alue jota kutsutaan dubrovnikin rivieraksi ja se on tosi kaunista seutua ja hyvä ranta,pieni kaunis vesiputouskin siellä on,hotelleja tosin aika vähän
- Hkbgfjkbg
Makarska on kiva pieni kaupunki Biokovo -vuoriston kainalossa. Keskusta on hyvin käveltävissä, pitkä pienikivinen ranta kaupungin pohjoispuolella. Siellä kun kellui kristallinkirkkaassa vedessä ja katsoi pinjapuurivistön yläpuolelle aukeavia jylhiä vuorten seinämiä, tuntuivat maailman kaikki murheet olevan enemmän kuin kaukana 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892