Näin se meni

veijo98639863

Hyvää Uutta Vuotta kohtalotovereilleni D2:sille!

Toivottavasti olette ymmärtäneet alka välttämään verensokeria nostavia ja tarpeettoman kovaa lääkitystä aiheuttavia elintarvikkeita ja ruokia. Elimistönne ei yksi lähde kauppaan ja osta karkkeja, leipää tai muita viljatuotteita, edes kokojyvää, olutta, limsoja, tuoremehuja tai kevyttuotteita ja margariineja. Kun nyt juhlahumussa menette kaupungille tai naapuriin niin uskaltakaa kertoa niin mäkkärillä kuin naapurin väellekkin miksi ette syö tiettyjä ruokia. Ei se ole sen kummempaa kuin että molemmat jalat kipsissä oleva kertoo kieltäytyvänsä osallistumasta kolmiloikkaan. Kysymys on omasta terveydestänne ja sairautenne mahdollisimman järkevästä hoidosta.

Minun aamuni alkaa nyt paistetulla siansivulla, itse tehdyllä katkarapusalaatilla (aitoon majoneesiin, rajusti rapuja ja kananmunaa ja mausteet), parilla palalla silliä ja tuorejuustolla ja sitten musta kahvi.

Sillä mennään sitten kunnes on nälkä. Siitä lisää myöhemmin nyt kuitenkin hakemaan villisian kylkiluita sulamaan, jääkaapissa itse tehtyä graavilohta ja cole slaw salaattia ja kukkakaal odottamassa keittämistä muusiksii ja brysselinkaali. Erilaisia normaalirasvaisia juustoja. Tietin myös kuohukermaa vispattavaksi mahdollisen pienen määrän marjoja sekaan , samoin voita, aitoa majoneesia ja kermaviiliä. Voi siihen sekaan eksyä yksi siivu hapankorppuakin.Uuden Vuosen saunajuomaksi vedellä laimennettua Koskenkorvaa ja persikasta käytettyä vodkaa (ei hiilihydraattia). Joten eiköhän näistä jotai päivän ja illan mittaan.

14:50 Sauna lämpiää

17:30 Uunissa haudutettua villisian kylkiluita (ribs) ja cole slaw salaattia. Meni siinä yksi hapankorppusiivukin kukkuralleen lastattuna rapusalaatilla. kahvia. Nyt ei sitten varmaan nälkä vaivaa ennenkuin huomenna. Uskoisin kuitenkin että en malta olla maistelematta graavilohta ennekuin raketit on ammuttu.

22:30 Kuten arvelin graavilohta, rapusalaattia ja cole-slaw

01:20 Käytiin naapurissa. Tuli syötyä 3kpl voitaikinan tehtyja "leivoksia", täytteenä kylmäsavulohta ja mätiä. Halkaisia "leivoksessa" noin 2cm ja korkeus noin 1,5cm. Hyvää ja tuskin menee yli hiilihydraatimäärän vuorokaudelle. Lääkkettömänä jatketaan vuonna 2018.

0

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
        Savonlinna
        121
        7475
      2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
        Maailman menoa
        658
        4857
      3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
        Kankaanpää
        24
        3184
      4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
        Ikävä
        138
        1327
      5. 50
        1325
      6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
        Maailman menoa
        93
        1204
      7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
        Maailman menoa
        144
        1132
      8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
        Ikävä
        55
        983
      9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
        Ikävä
        27
        873
      10. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
        Ikävä
        50
        864
      Aihe